IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : band shirts en het dagelijks leven Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2008 13:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 13:17 schreef Rotzak het volgende:
Nou, als ik ergens de lak aan heb is het wel de maatschappij, dat moge hier duidelijk zijn. Ik heb alleen de tijd gehad dat ik mij moest profileren als een rebel of hoe wil je het ook noemen, dat is niet iets om je prettig bij te voelen, het is nog steeds iets om je te verzetten.


Een G Star army cap
Hilfiger korte broek (geruit rose/blauw)
Ralph lauren polo


uh-huh, jij rebel jij ...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 23-05-2008 13:58 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Alleen in het weekend kleed ik me om tot


Bandshirtmen.... I only come out when its dark!!!!!


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-05-2008 14:09 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 mei 2008 13:37 schreef Jenje het volgende:
Een G Star army cap
Hilfiger korte broek (geruit rose/blauw)
Ralph lauren polo


uh-huh, jij rebel jij ...


Jaloers omdat jou kolossale lichaam alleen xxl en groter aan kan?


Against God and Government


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-05-2008 14:10 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik ga vandaag met mijn Elexorien-shirt naar het werk, fuck de maatschappij.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2008 14:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 14:09 schreef Rotzak het volgende:
Jaloers omdat jou kolossale lichaam alleen xxl en groter aan kan?
Loop er iig niet bij als een verlepte schandknaap van Gordon


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2008 14:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 14:10 schreef Schaep het volgende:
Ik ga vandaag met mijn Elexorien-shirt naar het werk, fuck de maatschappij.
jij rebel jij!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2008 14:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 14:09 schreef Rotzak het volgende:
Jaloers omdat jou kolossale lichaam alleen xxl en groter aan kan?



zijn vriendin en reclasseringsassistent vinden streverkledij beter qua uitstraling


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2008 14:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 14:10 schreef Schaep het volgende:
Ik ga vandaag met mijn Elexorien-shirt naar het werk, fuck de maatschappij.


arme maatschappij


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-05-2008 14:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 mei 2008 13:10 schreef Rotzak het volgende:
En mensen die na hun 18e levensjaar nog steeds in metal outfit lopen, hebben naar mijn mening duidelijk iets niet begrepen.


Nou, leg dan maar eens uit.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-05-2008 14:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Je kunt idd beter je kop volstiften met hitlersnorren!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-05-2008 14:41 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 mei 2008 14:10 schreef Jenje het volgende:
Loop er iig niet bij als een verlepte schandknaap van Gordon


Mensen gaan betichten van homofiele omdat ze geen "bandshirts" aan hebben, typisch het stereotype bekrompen metalhead.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-05-2008 14:42 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 mei 2008 14:17 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nou, leg dan maar eens uit.


Wat wil je bewijzen dan met die bandshirts? Ik ben metal, en laat dat graag aan iedereen zien? Kom op zeg.


Against God and Government


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-05-2008 14:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 14:41 schreef Rotzak het volgende:
Mensen gaan betichten van homofiele omdat ze geen "bandshirts" aan hebben, typisch het stereotype bekrompen metalhead.
Niet kunnen lezen, ook iets typisch en stereotype.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-05-2008 14:44 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 mei 2008 14:42 schreef Rotzak het volgende:
Wat wil je bewijzen dan met die bandshirts? Ik ben metal, en laat dat graag aan iedereen zien? Kom op zeg.


Nou ja, met een polo met merkje op de voorkant laat je ook iets in die strekking zien. Net als met een pak aan. Ik zie het verschil niet zo, in principe komt het met elk soort kleding erop neer dat je iets wilt uitdragen naar een ander toe. Of dat nou metal, kak, "netjes" of wat dan ook is.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-05-2008 14:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 14:42 schreef Rotzak het volgende:
Wat wil je bewijzen dan met die bandshirts? Ik ben metal, en laat dat graag aan iedereen zien? Kom op zeg.
Het daadwerkelijk mooi vinden van een bepaalde afbeelding c.q. T-shirt is niet mogelijk?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2008 14:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hij bedoelt dat je een stap verder moet gaan, al je haar afscheren, en kind maken bij iemand en er van weggaan, je mooie auto in de prak rijden, opgepakt worden na een metalconcert en in de bak vliegen, zonder condoom anaal neuken... iets in die zin



hoop ik


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-05-2008 14:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 14:44 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nou ja, met een polo met merkje op de voorkant laat je ook iets in die strekking zien. Net als met een pak aan. Ik zie het verschil niet zo, in principe komt het met elk soort kleding erop neer dat je iets wilt uitdragen naar een ander toe. Of dat nou metal, kak, "netjes" of wat dan ook is.
In eerste instantie draag ik kleding toch echt voor mezelf. Ja, hier nu, op kantoor houdt ik met bepaalde dinge rekening, maar in m'n vrije tijd eigenlijk niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2008 14:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 14:42 schreef Rotzak het volgende:
Wat wil je bewijzen dan met die bandshirts? Ik ben metal, en laat dat graag aan iedereen zien? Kom op zeg.


en met je Ralph Lauren???? Ik heet Ralph Lauren? Ik neuk ralph Lauren? ik heb veel geld voor banale pulletjes van ralph Lauren?

en Polo? Ik speel Polo, nee, denk het niet. Ik hou van paarden? goed voor jou...


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2008 14:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 14:41 schreef Rotzak het volgende:
Mensen gaan betichten van homofiele omdat ze geen "bandshirts" aan hebben, typisch het stereotype bekrompen metalhead.
Mooie hypocriete opmerking ..


Maar als ik naar je keus van kleding kijk concludeer ik homofiliteit ja. Alhoewel ik ook erg moet denken aan de kaktennisers uit Flodder I ..


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 23-05-2008 14:49 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 23 mei 2008 14:42 schreef Rotzak het volgende:
Wat wil je bewijzen dan met die bandshirts? Ik ben metal, en laat dat graag aan iedereen zien? Kom op zeg.


Het zal mij aan m'n reet roesten hoe "metal ik wel niet overkom" op anderen, laat staan dat ik ze met die bedoeling aantrek.
Ik loop er graag in, punt. Als jij dat niet doet, nou leuk voor je.



...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 23-05-2008 14:50 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 14:42 schreef Rotzak het volgende:
Wat wil je bewijzen dan met die bandshirts? Ik ben metal, en laat dat graag aan iedereen zien? Kom op zeg.

Nou, iemand kan het toch ook gewoon mooi vinden? Tuurlijk zijn er heel wat mensen die willen laten zien hoe true ze wel niet zijn etc, maar dit geld heus niet voor iedereen hoor. En bovendien heeft elke subcultuur zijn bepaalde kledingstijl, dus ik snap het hele probleem niet.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2008 14:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 14:42 schreef Rotzak het volgende:
Wat wil je bewijzen dan met die bandshirts? Ik ben metal, en laat dat graag aan iedereen zien? Kom op zeg.




daarom dat jij naakt rondloopt, je hebt angst om non-verbaal te communiceren met kledij!



signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-05-2008 14:54 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 mei 2008 14:46 schreef kwelgeest het volgende:
In eerste instantie draag ik kleding toch echt voor mezelf. Ja, hier nu, op kantoor houdt ik met bepaalde dinge rekening, maar in m'n vrije tijd eigenlijk niet.


Ja, precies, wat ik schreef hoeft zeker niet voor iedereen te gelden. Maar ik denk dat het toch vrij veel gebeurd. De merkjesoorlog is op een hoogtepunt, heb ik het idee. Als je kijkt wat bijv. jongeren tegenwoordig "moeten" hebben om erbij te horen, best triest vind ik dat. Hetzelfde geldt voor metalheads die een combatbroek met kisten en een ultrabrute/grote afdruk op een shirt aan meten hebben. Of door mensen in pakken, die vooral niet teveel mogen opvallen tussen andere mensen met pakken, anders val je ook weer buiten de boot of mensen met een polo van de zeeman die dan weer niet op de tennisbaan erbij horen, want er moet een krokodil of weet ik veel wat voor prehistorisch dier.
Tis allemaal zo zinloos.

Draag gewoon wat je leuk vind en dat hoeft echt geen godsvermogen te kosten. En heb schijt aan de rest, voor zover mogelijk.

Koot en bie snapten het natuurlijk jaren geleden al:

http://www.youtube.com/watch?v=0UQOcpskiho




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-05-2008 15:02]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-05-2008 15:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind dat dit topic mooi het sluimerend ongenoegen aan de oppervlakte brengt. Ik krijg daar energie van, dank jullie wel.

quote:
Op 23 mei 2008 14:44 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nou ja, met een polo met merkje op de voorkant laat je ook iets in die strekking zien. Net als met een pak aan. Ik zie het verschil niet zo, in principe komt het met elk soort kleding erop neer dat je iets wilt uitdragen naar een ander toe. Of dat nou metal, kak, "netjes" of wat dan ook is.

Precies. Als ik een pak draag, zeg ik in feite: "ik ben professional en weet waar ik het over heb, en alles wat ik zeg slikken jullie voor zoete koek".
Dat is nodig, want de mensen die het voor zoete koek moeten slikken, hebben ook een pak aan. Hun pak zegt: "ik ben professional, en kritisch. Zorg maar dat je een goed verhaal hebt, want ik kost 100000000 euro per uur."

Eigenlijk is het dus een soort Dragonball Z. En in een metalshirt is je power level gewoon te laag.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-05-2008 15:06 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 mei 2008 15:02 schreef M. het volgende:


Precies. Als ik een pak draag, zeg ik in feite: "ik ben professional en weet waar ik het over heb, en alles wat ik zeg slikken jullie voor zoete koek".
Dat is nodig, want de mensen die het voor zoete koek moeten slikken, hebben ook een pak aan. Hun pak zegt: "ik ben professional, en kritisch. Zorg maar dat je een goed verhaal hebt, want ik kost 100000000 euro per uur."




Ik snap dat ook wel, maar eigenlijk is het gewoon een beetje triest. Al die mensen zijn ook maar gewoon mensen.

En wie heeft er ooit verzonnen dat pakken daar voor staan? Die dingen zijn al jaren en jaren geleden verzonnen, maar men blijft er maar in lopen, de één nog saaier dan de ander. "Ja maar, kijk eens goed, er zit een lichtgrijs streepje door de donkergrijze stof". Nou, werkelijk briljant, dan is het wel hip, hoor. Sjeez...

En natuurlijk:

quote:
Op 22 mei 2008 21:49 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hehehe.

Wel gaaf weer, zo'n topic. Alsof er ook maar iemand nu van mening verandert na het lezen van alle posts.




quote:
Op 23 mei 2008 15:02 schreef M. het volgende:


Eigenlijk is het dus een soort Dragonball Z. En in een metalshirt is je power level gewoon te laag.


Maar misschien ben je wel degene met de grootste lul. Kan de ander nog zo'n duur pak aan hebben, in feite win je dan toch!

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-05-2008 15:12]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen