IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : band shirts en het dagelijks leven Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2008 15:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 15:02 schreef M. het volgende:
Ik vind dat dit topic mooi het sluimerend ongenoegen aan de oppervlakte brengt. Ik krijg daar energie van, dank jullie wel.


Precies. Als ik een pak draag, zeg ik in feite: "ik ben professional en weet waar ik het over heb, en alles wat ik zeg slikken jullie voor zoete koek".
Dat is nodig, want de mensen die het voor zoete koek moeten slikken, hebben ook een pak aan. Hun pak zegt: "ik ben professional, en kritisch. Zorg maar dat je een goed verhaal hebt, want ik kost 100000000 euro per uur."

Eigenlijk is het dus een soort Dragonball Z. En in een metalshirt is je power level gewoon te laag.




power level wil je ook niet constant tonen
identiteitslevel wel, ik dan toch

in situaties pas ik me aan om me te profileren,
maar het voorstel tot interpretatie, de perceptie van een Polo of Ralph Lauren is imo zodanig bekakt en bescheten, gay, banaal, oppervlakkig, banaan, inspiratieloos en zowat alles wat anti-metal is, dat ik ze maar zeeeeeeeeeer zelden zou dragen om mij in een situatie in te passen,

of het moet een prospect zijn die zo commercieel is als de CEO van McDonalds


signature


Olórin
Usericon van Olórin
Posted 23-05-2008 15:18 by Olórin Wijzig reactieProfiel van OlórinQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 14:50 schreef Ancient Times het volgende: