IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : band shirts en het dagelijks leven Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2008 15:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 15:02 schreef M. het volgende:
Ik vind dat dit topic mooi het sluimerend ongenoegen aan de oppervlakte brengt. Ik krijg daar energie van, dank jullie wel.


Precies. Als ik een pak draag, zeg ik in feite: "ik ben professional en weet waar ik het over heb, en alles wat ik zeg slikken jullie voor zoete koek".
Dat is nodig, want de mensen die het voor zoete koek moeten slikken, hebben ook een pak aan. Hun pak zegt: "ik ben professional, en kritisch. Zorg maar dat je een goed verhaal hebt, want ik kost 100000000 euro per uur."

Eigenlijk is het dus een soort Dragonball Z. En in een metalshirt is je power level gewoon te laag.




power level wil je ook niet constant tonen
identiteitslevel wel, ik dan toch

in situaties pas ik me aan om me te profileren,
maar het voorstel tot interpretatie, de perceptie van een Polo of Ralph Lauren is imo zodanig bekakt en bescheten, gay, banaal, oppervlakkig, banaan, inspiratieloos en zowat alles wat anti-metal is, dat ik ze maar zeeeeeeeeeer zelden zou dragen om mij in een situatie in te passen,

of het moet een prospect zijn die zo commercieel is als de CEO van McDonalds


signature


Olórin
Usericon van Olórin
Posted 23-05-2008 15:18 by Olórin Wijzig reactieProfiel van OlórinQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 14:50 schreef Ancient Times het volgende:
Nou, iemand kan het toch ook gewoon mooi vinden? Tuurlijk zijn er heel wat mensen die willen laten zien hoe true ze wel niet zijn etc, maar dit geld heus niet voor iedereen hoor. En bovendien heeft elke subcultuur zijn bepaalde kledingstijl, dus ik snap het hele probleem niet.

Precies.
Niks stoer aan als mensen toch meestal mijn shirts niet kennen en als ze het wel zouden herkennen er mogelijk toch minachting voor die wansmaak van muziek hebben, of gelijk vooroordelen aan mij gaan verbinden.
Neuh, ik ben zo gek op bepaalde bandshirts dat ik dergelijke ellende voor lief neem, daarbij zou ik het zelfverloochening vinden als ik daardoor het niet zou willen dragen.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 23-05-2008 15:25 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

De scheiding qua leeftijd en sociale status is zeer duidelijk te zien in dit topic. Prachtig, die metalscene!



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-05-2008 15:26 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik heb ook shirtjes waar ik dol op ben, die doe ik ook nooit weg, maar ik trek zo ook niet meer aan.

En verder wat een reacties zeg, blijkbaar heb ik tegen wat zere beentjes aan getrapt.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-05-2008 15:27 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 mei 2008 15:18 schreef Olórin het volgende:
Neuh, ik ben zo gek op bepaalde bandshirts dat ik dergelijke ellende voor lief neem, daarbij zou ik het zelfverloochening vinden als ik daardoor het niet zou willen dragen.


Wat een gelul zeg, muziek luister je via een cd of lp, niet via je shirtje, ook zonder bandshirt kan je best fan van een band zijn.


Against God and Government


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-05-2008 15:29 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 15:06 schreef De Tegenpartij het volgende:
En wie heeft er ooit verzonnen dat pakken daar voor staan? Die dingen zijn al jaren en jaren geleden verzonnen, maar men blijft er maar in lopen, de één nog saaier dan de ander. "Ja maar, kijk eens goed, er zit een lichtgrijs streepje door de donkergrijze stof".

Nou, een pak heeft wel een soort "betrouwbare" uitstraling, omdàt het nu net zo voorspelbaar is. Mensen (jij misschien niet, maar "in het algemeen") zouden toch raar opkijken als de makelaar of de verzekeringsadviseur opeens niet in pak zou opdagen maar gewoon in spijkerbroek en slobbertrui.

quote:
Nou, werkelijk briljant, dan is het wel hip, hoor. Sjeez...

Ja OK, het kan natuurlijk je ding niet zijn. Ik krijg het er ook niet zo warm van, als ik een pak draag moet het er goed uitzien, klaar. Ik heb veel leukere hobby's. Maar als ik een belangrijk gesprek heb of het NK Metalhints moet presenteren, trek ik uiteraard een pak aan. Dat mijn luisteraars dan niet "mijn ware ik" zien interesseert me geen biet, ik wil dat ze mijn verhaal geloven en daarmee basta.
Alsof "mijn ware ik" trouwens wel tot uitdrukking zou komen met een bandshirt oid, pff. Het idee alleen al. Het zijn maar kleren, waar gaat het nou helemaal over.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2008 15:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 15:27 schreef Rotzak het volgende:
Wat een gelul zeg, muziek luister je via een cd of lp, niet via je shirtje, ook zonder bandshirt kan je best fan van een band zijn.



waarom moet je persé bewijzen dat je fan bent zonder shirts? Wie zegt dat je iets wil "bewijzen" met shirts? Bewijs jij dat je Ralph Lauren-fan bent, dat je bij een groepje hoort die allemaal RL graag zien? nou, sterkte dan maar.
Het is houden van, dat is een INTERNE MOTIVATIE
als je denkt dat je het in prioriteit doet voor de andere mensen, dan ben je EXTERN bezig. Interne motivatie leer je kennen als je iets ouder bent,
geen nood


signature


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-05-2008 15:34 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 mei 2008 15:31 schreef Hypnos het volgende:
waarom moet je persé bewijzen dat je fan bent zonder shirts? Wie zegt dat je iets wil "bewijzen" met shirts? Bewijs jij dat je Ralph Lauren-fan bent, dat je bij een groepje hoort die allemaal RL graag zien? nou, sterkte dan maar.
Het is houden van, dat is een INTERNE MOTIVATIE
als je denkt dat je het in prioriteit doet voor de andere mensen, dan ben je EXTERN bezig. Interne motivatie leer je kennen als je iets ouder bent,
geen nood


Daar heeft het verder niks mee te maken, ook in dit topic niet. Ik zei: Als je fan bent van een band, je daarvoor niet perse een bandshirt hoeft te.
Ikzelf hoef helemaal niks uit te dragen, ik draag gewoon liever nette en goede kleding dus ook Ralph Lauren, helemaal niet omdat die lullo nu het boegbeeld van net kleden is, maar omdat ik er graag niet uit zie als een veenlijk.


Against God and Government


Olórin
Usericon van Olórin
Posted 23-05-2008 15:37 by Olórin Wijzig reactieProfiel van OlórinQuote dit bericht

edit

[Dit bericht is gewijzigd door Olórin op 23-05-2008 15:38]


Olórin
Usericon van Olórin
Posted 23-05-2008 15:37 by Olórin Wijzig reactieProfiel van OlórinQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 15:25 schreef Kramy het volgende:
De scheiding qua leeftijd en sociale status is zeer duidelijk te zien in dit topic. Prachtig, die metalscene!

Leg uit, please.

[Dit bericht is gewijzigd door Olórin op 23-05-2008 15:37]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2008 15:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 15:34 schreef Rotzak het volgende:
Daar heeft het verder niks mee te maken, ook in dit topic niet. Ik zei: Als je fan bent van een band, je daarvoor niet perse een bandshirt hoeft te.
Ikzelf hoef helemaal niks uit te dragen, ik draag gewoon liever nette en goede kleding dus ook Ralph Lauren, helemaal niet omdat die lullo nu het boegbeeld van net kleden is, maar omdat ik er graag niet uit zie als een veenlijk.


Ik heb ook Jack & Jones,



normale kledij die er best ok uitziet en betaalbaar is. Geen 60 euro voor een overbedrukt tshirtje.
De stof kost 5 euro, het embleem 45...
kun je beter embleempjes verzamelen denk ik dan ...

Puta Madre en zo


En ik vind veel shirts er best mooi uitzien, met een logo'tje, dan steun je trouwens ook de band in kwestie (nouja, op concert toch). ralphke hoef je niet te steuenen denk ik.

en ja, sommige van mijn favio groepen hebben verschrikkelijk lelijke shirts, zo ver in steunen ga ik ook niet


dat is trouwen ook iets wat mij invalt, hoeveel mensen haken niet af als iets er niet metal genoeg uitziet? Zelfs ik! The Black Dahlia Murder neem nu... maja, er zijn grenzen



signature


Olórin
Usericon van Olórin
Posted 23-05-2008 15:44 by Olórin Wijzig reactieProfiel van OlórinQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 15:27 schreef Rotzak het volgende:
Wat een gelul zeg, muziek luister je via een cd of lp, niet via je shirtje, ook zonder bandshirt kan je best fan van een band zijn.

Beweer ik dan dat je dat niet kunt dan?
Wellicht volgende keer beter lezen?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-05-2008 17:38 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 mei 2008 15:29 schreef M. het volgende:
Het zijn maar kleren, waar gaat het nou helemaal over.


En daarmee zou ik het liefst dit prachtige topic willen afsluiten. Helaas ben ik geen mod.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-05-2008 18:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 mei 2008 15:02 schreef M. het volgende:
Ik vind dat dit topic mooi het sluimerend ongenoegen aan de oppervlakte brengt. Ik krijg daar energie van, dank jullie wel.


Precies. Als ik een pak draag, zeg ik in feite: "ik ben professional en weet waar ik het over heb, en alles wat ik zeg slikken jullie voor zoete koek".
Dat is nodig, want de mensen die het voor zoete koek moeten slikken, hebben ook een pak aan. Hun pak zegt: "ik ben professional, en kritisch. Zorg maar dat je een goed verhaal hebt, want ik kost 100000000 euro per uur."

Eigenlijk is het dus een soort Dragonball Z. En in een metalshirt is je power level gewoon te laag.





♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-05-2008 19:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 13:10 schreef Rotzak het volgende:
Over smaak valt niet te twisten, over wansmaak wel. En mensen die na hun 18e levensjaar nog steeds in metal outfit lopen, hebben naar mijn mening duidelijk iets niet begrepen.
Gelukkig maar dan dat ik niet naar metal luister.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-05-2008 20:16 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Conclusie:

Bandshirts zijn kut, polo's zijn kut, pakken zijn kut, Ralph Lauren is kut, Gordon is kut (wat een rare kut, o nee het is een reet) casual is kut, krokedillen (en prehistorische dieren) zijn kut.

Slotje.


[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-05-2008 20:16]


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-05-2008 20:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 20:16 schreef Burzum het volgende:
Conclusie:

Bandshirts zijn kut, polo's zijn kut, pakken zijn kut, Ralph Lauren is kut, Gordon is kut (wat een rare kut, o nee het is een reet) casual is kut, krokedillen (en prehistorische dieren) zijn kut.

Slotje.

De hele wereld is dus kut......mooi


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2008 21:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Daarom is het altijd zeiknat als ik buiten loop ...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-05-2008 21:04 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

De hele wereld is kut behalve mental.


Oh nee, dat moet zijn de hele wereld HEEFT een kut behalve mental.

Maar wat een gezeik. En M. lult onzin. maar ja, dat doet ie al vanaf zijn eerste post alhier, dus daar kijk ik niet van op. Maar dat Rotzak aan die onzin meedoet, heeft me een gebroken hart bezorgd.


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-05-2008 21:06 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 mei 2008 20:16 schreef Burzum het volgende:
Conclusie:

Bandshirts zijn kut, polo's zijn kut, pakken zijn kut, Ralph Lauren is kut, Gordon is kut (wat een rare kut, o nee het is een reet) casual is kut, krokedillen (en prehistorische dieren) zijn kut.

Slotje.





En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 23-05-2008 21:43 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 23 mei 2008 20:37 schreef Hub de Gallier het volgende:
De hele wereld is dus kut......mooi


De hele wereld IS een grote kut.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


valfar
Usericon van valfar
Posted 23-05-2008 22:54 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Gewoon niet zo druk maken, jij draagt metal shirts, ik niet, veel andere mensen ook niet, sommige wel, einde discussie. Lang leve mijn kleine broertje die nu al mijn oude shirts overneemt (ook al kent hij de helft van de bands niet eens). Mocht je eens een klein ventje van rond de 15 rond zien lopen met een Watain of Mütiilation of een dergelijk shirt aan, vraag hem dan eens of hij weet wat er staat, grote kans dat het mijn broertje is.
Maar goed, ik heb vroeger wel bandshirts gedragen, maar had na een poosje de behoefte niet meer om aan de buitenwereld mijn smaak te laten zien en me te onderscheiden, ik doe dit liever op andere manier dan de kleren die ik draag. OP festivals en concerten etc. nog vaak wel, ik ben gewoon een kameleon.



Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 23-05-2008 22:55 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Wat een gedoe over kleding!?
Je draagt toch gewoon wat je wil? Tenminste.. Ik wel.
En dat kunnen bandshirts (en/of girlies) zijn.
Heb ook wat van Ralph Lauren in de kast hangen, maar dat zag ik pas toen ik al had bedacht dat ik het wilde hebben.
En dat geeft ook niets, me dunkt.
Oei, ik draag dus alles door elkaar!
Hoe fout ben ik?
[ ] FOUT
[X] FAUT


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-05-2008 22:56 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 mei 2008 22:55 schreef Psycho Pippi het volgende:
W
Heb ook wat van Ralph Lauren in de kast hangen, maar dat zag ik pas toen ik al had bedacht dat ik het wilde hebben.



Z'n testikels?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-05-2008 23:00 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 22:55 schreef Psycho Pippi het volgende:
Oei, ik draag dus alles door elkaar!
Hoe fout ben ik?
[ ] FOUT
[X] FAUT




Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen