IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : band shirts en het dagelijks leven Vorige pagina | Volgende pagina
Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 21-05-2008 15:48 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Ik draag altijd bandshirts, nou koop ik ook geen bandshirts met extreme gore of aparte symbolen of aanstootgevende teksten, meestal redelijk beschaafde bandshirts. Ik trek als de gelegenheid erom vraagt ook een overhemd of een normaal shirt aan. Ik draag bandshirts omdat ik ze gaaf vind, niet omdat het mijn dwangneurose is.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-05-2008 15:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 15:44 schreef spectre het volgende:
Je kan het maar 1 keer uitgeven

Wat kan je maar 1 keer uitgeven


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-05-2008 15:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

centjes, euro's, knaken, geld, het slijk der aarde.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-05-2008 15:52]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2008 15:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vanwege de neurose, best gaaf.

Het varieert, heb meestal (ivm met stookpraktijken alhier) een t shirt aan, of band of anders.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-05-2008 15:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 15:52 schreef spectre het volgende:
centje, euro's, knaken, geld, het slijk der aarde.

Ah, jullie zijn dus bang failliet te gaan


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-05-2008 15:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb nog wel een button voor je

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-05-2008 15:57]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-05-2008 15:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Stuur maar op / breng maar langs

Ik betaal er natuurlijk niet voor


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-05-2008 16:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik heb maar een stuk of 6 shirts (3 longsleave, 3 tshirts) en ik draag ze eigenlijk bijna uitsluitend tijdens concert-bezoeken. Een of twee shirts heb ik nog wel eens op een blauwe maandag naar het werk aan, maar da's zelden. Hier zie je overigens ladingen mensen met bandshirts op straat rondlopen, in alle leeftijds-categorien. Maar goed, je ziet ook heel veel mensen met voetbalshirts rondlopen en dat heb je in Nederland ook een stuk minder, dus het zal in Engeland wel wat meer een identificatiecultuur zijn of zo (of gewoon geen smaak ).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Olórin
Usericon van Olórin
Posted 21-05-2008 16:06 by Olórin Wijzig reactieProfiel van OlórinQuote dit bericht

Ik draag redelijk vaak bandshirts. Zowel in m'n vrije tijd als op de uni, alleen tijdens stage draag ik ze bijna niet, is minder gepast...
Ben wat kieskeuriger geworden met de maat en met de opdruk. Vroeger kocht ik shirts om de band, nu kijk ik ook wat meer na de opdruk zelf of ik die wel mooi is. Moet wel mooi zijn, niet te druk. Er bestaan hele mooie opdrukken die mooi zijn als cover of als poster en flyer, maar niet echt als een shirt. En ik draag geen shirts om te provoceren dus een dergelijke opdruk hoeft dan ook niet. Vind het juist wel mooi als het enigszins subtiel is laatste tijd.


Nix
Usericon van Nix
Posted 21-05-2008 16:08 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ach ja, ik heb ook best een tijd girlies gedragen. Maar eerlijk is eerlijk meeste shirts zitten gewoon niet mooi. (Ook de girlies niet, die zijn na een aantal keer wassen te kort en te groot. Yay.)




Misschien kan ik niet wassen



Weet je hoeveel keus je hebt in een gewone kledingzaak in vergelijking met bandshirts?

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 21-05-2008 16:09]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Olórin
Usericon van Olórin
Posted 21-05-2008 16:09 by Olórin Wijzig reactieProfiel van OlórinQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 16:01 schreef Mark het volgende:
Ik heb maar een stuk of 6 shirts (3 longsleave, 3 tshirts) en ik draag ze eigenlijk bijna uitsluitend tijdens concert-bezoeken. Een of twee shirts heb ik nog wel eens op een blauwe maandag naar het werk aan, maar da's zelden. Hier zie je overigens ladingen mensen met bandshirts op straat rondlopen, in alle leeftijds-categorien. Maar goed, je ziet ook heel veel mensen met voetbalshirts rondlopen en dat heb je in Nederland ook een stuk minder, dus het zal in Engeland wel wat meer een identificatiecultuur zijn of zo (of gewoon geen smaak ).

Wel interessant, dat er zo'n verschil is tussen landen enzo.

Dat je ze vooral naar concerten draagt, heeft dat ook met je werk enzo te maken? Of zit daar een andere reden achter?


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 21-05-2008 16:11 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 21 mei 2008 16:06 schreef Olórin het volgende:
Ik draag redelijk vaak bandshirts. Zowel in m'n vrije tijd als op de uni, alleen tijdens stage draag ik ze bijna niet, is minder gepast...
Ben wat kieskeuriger geworden met de maat en met de opdruk. Vroeger kocht ik shirts om de band, nu kijk ik ook wat meer na de opdruk zelf of ik die wel mooi is. Moet wel mooi zijn, niet te druk. Er bestaan hele mooie opdrukken die mooi zijn als cover of als poster en flyer, maar niet echt als een shirt. En ik draag geen shirts om te provoceren dus een dergelijke opdruk hoeft dan ook niet. Vind het juist wel mooi als het enigszins subtiel is laatste tijd.

Wat voor stage heb je dan?



Olórin
Usericon van Olórin
Posted 21-05-2008 16:18 by Olórin Wijzig reactieProfiel van OlórinQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 16:11 schreef Audiophile het volgende:
Wat voor stage heb je dan?

Onderwijs


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 21-05-2008 16:18 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Ik draag alleen maar bandshirts, eigenlijk. Niet met een bepaalde reden eigenlijk, behalve dat ik het gewoon leuk vind. Daarnaast heb ik op het moment ook geen zaken als werk of stage waarbij ik er net(ter) bij moet lopen. Toen ik nog een bijbaantje had, liep ik in werkkleding.



R.
Usericon van R.
Posted 21-05-2008 16:21 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Draag eigelijk amper bandshirts. Voel mezelf niet echt genoodzaakt om andere mensen te laten zien welke muziek ik goed en niet vind. Slechts als ik bij een concert ben hijs ik mezelf nog wel eens in een MAster's Hammer of een ander oud shirt, maar ook dit is zelden.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2008 16:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. en bij je vriendin in je Burzumshirtje!


R.
Usericon van R.
Posted 21-05-2008 16:22 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Das thuis. Ik loop ook niet buiten in mijn jochingbroek :p

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 21-05-2008 16:22]


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 21-05-2008 16:22 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

In het dagelijks leven eigenlijk altijd bandshirts. Ligt aan de situatie of ik daar van af wijk of niet.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 21-05-2008 16:23 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 21 mei 2008 16:21 schreef Jenje het volgende:
.. en bij je vriendin in je Burzumshirtje!


Zo heeft hij haar hart gestolen..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


R.
Usericon van R.
Posted 21-05-2008 16:28 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 16:23 schreef Vikingblood het volgende:
Zo heeft hij haar hart gestolen..


Pfoe, ze is totaal niet into black metal beste man. Ze is dol op rockabilly en indie pop-rock.

Arme meid.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2008 16:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja, dat ze beroerde smaak heeft wisten we al ...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 21-05-2008 16:32 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 21 mei 2008 16:28 schreef R. het volgende:
Pfoe, ze is totaal niet into black metal beste man. Ze is dol op rockabilly en indie pop-rock.

Arme meid.


De perfecte vrouw bestaat ook niet kerel


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 21-05-2008 16:32 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Eigenlijk altijd bandshirts. Helaas heb ik er gigantisch veel die gewoon te klein zijn. (iemand interesse? ) XXL is helaas altijd zo vierkant, ziet er ook weer niet uit.

Binnenkort wat 'normale' kleren aanschaffen ivm stage.




Nix
Usericon van Nix
Posted 21-05-2008 16:33 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 16:32 schreef Kash1 het volgende:
XXL is helaas altijd zo vierkant, ziet er ook weer niet uit.






Dat vind ik lullig zeggen.



Arme XXL

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 21-05-2008 16:33]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2008 16:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

XXL's passen mij eigenlijk perfect

(maar goed, heb dan ook een goddelijk lichaam ..)

Shirtmaat dan he ...

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 21-05-2008 16:35]


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen