IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : band shirts en het dagelijks leven Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-11-2008 18:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 16:40 schreef Dentz het volgende:
Ik heb een Slayer onderbroek die ik naar mijn baan als metaalbewerker draag.

Dubbele scenepoints.
ik geloof er geen fuck van dat jij metaalbewerker bent. en al helemaal niet da je een onderpeur draagt.


Fuck the world and fuck you


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-11-2008 18:13 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 november 2008 18:08 schreef mental het volgende:
ik geloof er geen fuck van dat jij metaalbewerker bent. en al helemaal niet da je een onderpeur draagt.


Hehehe, van die onderbroek weet ik gelukkig niets af, maar Jack werkt zaterdags wel als metaalbewerker. METAL!!!!!


Boeiender


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-11-2008 18:14 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 18:13 schreef MR. N het volgende:
Hehehe, van die onderbroek weet ik gelukkig niets af, maar Jack werkt zaterdags wel als metaalbewerker. METAL!!!!!
maar dat is toch iets voor stoere, brede, naar zweet en pis stinkende mannen ? geen koorknaapjes als jack ? ik dacht echt dat die een dikke kantoorbaan had...


Fuck the world and fuck you


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-11-2008 18:15 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 november 2008 18:14 schreef mental het volgende:
maar dat is toch iets voor stoere, brede, naar zweet en pis stinkende mannen ? geen koorknaapjes als jack ? ik dacht echt dat die een dikke kantoorbaan had...


Hehehe, als je hem zo zou zien snap ik jou helemaal.

Maar hij is nog student.


Boeiender


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-11-2008 18:17 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ok dan, lol. nha onthe topic, bandshirts, ik draag ze uiteraard veel, en dan het liefste die amerikaanse shirts, 3 xl is daar zelfs voor mij groot. en die amerikaanse mailorders zijn cheap ass, 12 dollar voor een shirt, wtf!!!


Fuck the world and fuck you


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 06-11-2008 21:40 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2008 11:08 schreef nuclearwarfare het volgende:



Over fout gesproken..

Te ruil voor dat roze Electric Wizard shirt!


och god ja, dat shirt deed mijn ex eens aan naar een bezoekje aan mijn oma, ei


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-11-2008 21:40 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 21:40 schreef Hagal het volgende:
och god ja, dat shirt deed mijn ex eens aan naar een bezoekje aan mijn oma, ei
Die Joris toch.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-11-2008 21:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehehe


Je moeder.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 06-11-2008 21:42 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 21:40 schreef Greycloak het volgende:
Die Joris toch.


foei ja, alleen was hij het niet


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 06-11-2008 21:42 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 18:14 schreef mental het volgende:
maar dat is toch iets voor stoere, brede, naar zweet en pis stinkende mannen ? geen koorknaapjes als jack ? ik dacht echt dat die een dikke kantoorbaan had...

Ik stink ook naar pis en zweet.
En tijdens vakantie zit ik op kantoor.


Of ik lig in de blub onder een machine te sleutelen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


m00n
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van m00n
Posted 08-11-2008 9:05 by m00n Wijzig reactieProfiel van m00nQuote dit bericht

Ik draag te pas en te onpas de bandshirts die ik heb....echt ranzige heb ik niet gelukkig, maar vroeger werd ik wel vreemd aangekeken als ik een shirt van Type aanhad..(Die met die strop, gun, pillen etc op de achterkant)

Mijn oudste ventje is aan het oefenen met een Anathema shirt en draagt af en toe een Helloween shirt naar school, levert geen problemen op gelukkig.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-11-2008 9:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 21:42 schreef Dentz het volgende:
Of ik lig in de blub onder een machine te sleutelen.


Ach nee, dat doet zo'n keurige jongeman als oe toch niet?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-11-2008 12:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2008 9:05 schreef m00n het volgende:
Ik draag te pas en te onpas de bandshirts die ik heb....echt ranzige heb ik niet gelukkig, maar vroeger werd ik wel vreemd aangekeken als ik een shirt van Type aanhad..(Die met die strop, gun, pillen etc op de achterkant)

Mijn oudste ventje is aan het oefenen met een Anathema shirt en draagt af en toe een Helloween shirt naar school, levert geen problemen op gelukkig.

tering..anders laat je je ventjes zelf de keus wat voor soort muziek ze willen luisteren....


Fuck the world and fuck you


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-11-2008 12:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2008 12:46 schreef mental het volgende:
tering..anders laat je je ventjes zelf de keus wat voor soort muziek ze willen luisteren....


Heel raar, maar wellicht was het wel de eigen keus van haar zoontje(s)?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-11-2008 13:00 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2008 12:58 schreef MMayo het volgende:
Heel raar, maar wellicht was het wel de eigen keus van haar zoontje(s)?
nee! op die leeftijd hoor je tegen de muzikale shit van je ouders in te gaan! dit is niet normaal!


Fuck the world and fuck you


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 08-11-2008 13:01 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 21:40 schreef Hagal het volgende:
och god ja, dat shirt deed mijn ex eens aan naar een bezoekje aan mijn oma, ei


En, wat zei oma? :')

Ik weet niet, ik heb dat shirt meer 'for kicks', kan me eerlijk gezegd niet echt een situatie voorstellen waarin het geoorloofd is zoiets aan te trekken.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 08-11-2008 13:03 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Het is ook nog eens een lelijk shirt..


Het is de lichtinval ;')


Cees
Usericon van Cees
Posted 08-11-2008 13:06 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Heb eigelijk alleen maar band shirts, beetje te veel eigelijk... De helft draag ik niet eens meer!


The trend is dead.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-11-2008 13:06 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ik koop altijd de meest lelijke shirts van een band, simpel omdat de meeste lui altijd de gaafste designs kopen, zo loop ik nooit het risico dat ik op een concert een of ander lulletje met hetzelfde shirt tegenkom, dat mag natuurlijk niet!


Fuck the world and fuck you


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 08-11-2008 13:08 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, ik deed vroegah toen ik naar oma ging altijd mijn Stratovarius shirt met dolfijntjes aan. Vond ze leuk

Tegenwoordig draag ik die dingen eigenlijk niet meer. Meerendeel heb ik ook weggemikt toen ik ben verhuisd.


Life doesn't get much better than this!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-11-2008 13:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2008 13:08 schreef H-K het volgende:
Hehe, ik deed vroegah toen ik naar oma ging altijd mijn Stratovarius shirt met dolfijntjes aan. Vond ze leuk

Tegenwoordig draag ik die dingen eigenlijk niet meer. Meerendeel heb ik ook weggemikt toen ik ben verhuisd.
je bent gewoon een enge normalo geworden, geef het maar toe!


Fuck the world and fuck you


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 08-11-2008 13:11 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 8 november 2008 13:10 schreef mental het volgende:
je bent gewoon een enge normalo geworden, geef het maar toe!


Ik ben een enorm saaie burgerlul geworden ja


Life doesn't get much better than this!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-11-2008 13:12 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2008 13:11 schreef H-K het volgende:
Ik ben een enorm saaie burgerlul geworden ja

valt me tegen, hoor. ik ben nog steeds dezelfde gek.


Fuck the world and fuck you


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 08-11-2008 13:12 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 8 november 2008 13:12 schreef mental het volgende:
valt me tegen, hoor. ik ben nog steeds dezelfde gek.


Och, ik heb mijn momenten


Life doesn't get much better than this!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 08-11-2008 13:36 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2008 13:03 schreef Kimmey het volgende:
Het is ook nog eens een lelijk shirt..


Is bewust lelijk, maar bandshirts zijn nooit mooi. Geen pasvorm en de meest imbeciele prints.. hou maar op.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen