IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De islamisering van onze samenleving. (moslims in het nieuws deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2008 9:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 juni 2008 9:41 schreef kwelgeest het volgende:
Jij weet evenmin als ik hoe en met welke beargumentering die klachtenzijn binnengekomen.

Daar gaat het niet om, waarom post de Telegraaf dit bericht?


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-06-2008 9:49 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 6 juni 2008 9:41 schreef kwelgeest het volgende:
Jij weet evenmin als ik hoe en met welke beargumentering die klachtenzijn binnengekomen.


Hoe weet jij dat dan? Staat immers niet in het nieuwsbericht.

Verder heeft het inderdaad geen nieuwswaarde. Als de klacht uit een andere bevolkingsgroep binnen was gekomen had dit nooit geplaatst geweest.

Pure vingerwijzerij dit: "kijk eens wat die Moslims nu weer gedaan hebben!"

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 06-06-2008 9:49]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-06-2008 9:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 juni 2008 9:44 schreef Jenje het volgende:
Daar gaat het niet om, waarom post de Telegraaf dit bericht?
Zoals ik al eerder postte kan je niet zomaar stellen dat 'dit niets met de islam' te maken heeft als je de beargumentering voor die klacht niet weet. De journalist claimt meer over de achtergrond te weten door te stellen dat het moslims waren die de klacht indienden. Dit suggereert dat de klacht wel op religieuse overtuiging gestoeld is, namelijk, anders is de verwijzing naar de religie van de gene die de klacht indient compleet irrelevant.
Mocht dit indd zo zijn dan kan ik mij voorstellen dat het zelfs bij de Telegraaf in het verkeerde keelgat is geschoten.
Nogmaals: Mocht en slechts een Noord-Afrikaan of Arabier die klacht ingediend hebben zonder religieuze onderbouwing dat is dit stukje geschreven door een zeer incompetente journalist en strookt het totaal niet met het standpunt dat de Telegraaf normaal wil uitdragen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2008 9:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nee, dat vraag ik niet.

Waarom is dit bericht in de krant verschenen? Wat is de nieuwswaarde?



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-06-2008 10:05 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

De SGP haalt ook met regelmaat het nieuws als ze weerés labiel doen. Dit is geen stemmingmakerij jegens moslims.
En als ze dat zelf wel zo ervaren is het wellicht tijd om eens na te gaan waarom ze zo vaak over achterlijke dingen het nieuws halen en hand in eigen boezem te steken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-06-2008 10:05 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 6 juni 2008 9:01 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vraag het mij af. XXL claimt met z'n ongenuanceerde linkse hoofd dan wel direct dat dit niets met islam te maken heeft, maar hoe komt die journalist er dan bij dat het moslims waren?


Zoals je wellicht kunt lezen VROEG ik of dat Julia was.
Dat dat Moslims waren die een klacht hadden was me even ontgaan.

quote:
Op 6 juni 2008 1:51 schreef XXL het volgende:
Ik sluit me aan bij de stemmingmakerij waar Ralph Plug het over had.

KAn het zou snel ff niet terugvinden maar haalde Julia op dit forum laatst ook niet aan dat die schaars geklede bouwvakkers werkelijk geen gezicht zijn?

DAt soort klachten zijn dus echt niet Moslim-gerelateerd.


Ok, Kwellie. In de laatste zin van mijn verhaaltje ben ik idd ook nog het woord 'alleen' vergeten waardoor het misschien wat onduidelijk voor je werd.

Excuses hiervoor.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-06-2008 10:11 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Zo, nog even een lekker potje stemmingmaken:



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-06-2008 10:15 by XXL Profiel van XXL

Dat zouden meer mensen moeten doen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-06-2008 10:18 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 juni 2008 10:15 schreef XXL het volgende:
Dat zouden meer mensen moeten doen.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-06-2008 10:53 by XXL Profiel van XXL

Damn, vind je het gek dat ik zoveel begrip voor buitenlanders heb met mijn mate van integratie.



In Deventer (regio 7417) woonden op 30 september 2007 4655 mensen, waarvan 2165 niet-westerse allochtonen (46.5%).



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-06-2008 11:03 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 juni 2008 10:53 schreef XXL het volgende:
Damn, vind je het gek dat ik zoveel begrip voor buitenlanders heb met mijn mate van integratie.



In Deventer (regio 7417) woonden op 30 september 2007 4655 mensen, waarvan 2165 niet-westerse allochtonen (46.5%).




Hehehe, jij zou juist heel veel last en weinig begrip moeten hebben!



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-06-2008 11:22 by kwelgeest Profiel van kwelgeest



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-06-2008 13:03 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 juni 2008 10:11 schreef kwelgeest het volgende:
Zo, nog even een lekker potje stemmingmaken:


Ja ach, het heeft met liefde betuigen te maken en dat is ze vreemd.
Kill what you fear. Zo oud als de wereld.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-06-2008 13:04 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 juni 2008 10:05 schreef XXL het volgende:
Zoals je wellicht kunt lezen VROEG ik of dat Julia was.
Dat dat Moslims waren die een klacht hadden was me even ontgaan.



Ok, Kwellie. In de laatste zin van mijn verhaaltje ben ik idd ook nog het woord 'alleen' vergeten waardoor het misschien wat onduidelijk voor je werd.

Excuses hiervoor.
Zoals je waarschijnlijk al had gelezen heb ik je hier al antwoord op gegeven.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2008 13:18 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 6 juni 2008 13:03 schreef Greycloak het volgende:
Ja ach, het heeft met liefde betuigen te maken



Valentijnsdag te maken met liefde betuigen? Roze bril opgezet vandaag, Grey? Ik dacht altijd dat het te maken had met ordinair geld slaan uit kaart- en bloemenverkoop.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-06-2008 13:22 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 juni 2008 13:18 schreef Mark het volgende:
Valentijnsdag te maken met liefde betuigen? Roze bril opgezet vandaag, Grey? Ik dacht altijd dat het te maken had met ordinair geld slaan uit kaart- en bloemenverkoop.
Dus eigenlijk doen die mossels het omdat ze geen geld hebben voor dit soort commerciële shit?
Ik zeg harder subsidiëren.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-06-2008 21:15 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 6 juni 2008 9:12 schreef kwelgeest het volgende:
Met hindu's is anders nooit gezeik.

Dit bericht komt uit de Telegraaf, een krant die zich behoorlijk fel afzet tegen Wilders en Verdonk. Ja, die doet aan haatzaaien jegens moslims; Echt niet dus.


De Telegraaf is gewoon een ordinaire sensatie krant, links noch rechts, vlees noch vis.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-06-2008 22:52 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 juni 2008 10:11 schreef kwelgeest het volgende:
Zo, nog even een lekker potje stemmingmaken:




Ik zou ook valentijnskaartjes verbranden als mijn vrouw er uit zag als een verschimmelde hondendrol.


Against God and Government


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-06-2008 22:53 by mental Profiel van mental

ik snap al dat anti moslim gedoe niet....


Fuck the world and fuck you


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-06-2008 1:22 by XXL Profiel van XXL

Da's hip en trendy.

Snap dat nou toch eens.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2008 13:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Marcouch wil meer religie op openbare school

AMSTERDAM - Openbare scholen moeten veel meer ruimte bieden aan religie, en dan vooral aan de islam. Dat zegt Ahmed Marcouch zaterdag in Het Parool.

Volgens hem zou de extra aandacht het godsdienstonderwijs weghalen uit de moskee.

Scheppingsverhaal

De Amsterdamse stadsdeelvoorzitter wil onder meer dat het scheppingsverhaal meer aan bod komt, naast de evolutieleer.

Hij meent dat islamitische scholen 'uit nood' zijn ontstaan, omdat er op de openbare scholen te weinig ruimte is voor het geloof.

Feestdagen

Marcouch vindt verder dat op school de gebruiken en feestdagen van moslims moeten worden gerespecteerd. Volgens hem kunnen islamitische kinderen nu slecht terecht op openbare scholen, omdat ze zich steeds moeten verantwoorden over zaken als hoofddoekjes, gemengd douchen en zwemmen en feestdagen.

"Het uitgangspunt moet zijn dat een moslimjongere in het openbaar onderwijs terechtkan zonder zijn religie te verloochenen", aldus de PvdA'er, die voorzitter is van het stadsdeel Slotervaart.

Mogelijkheden

Hij zegt dat de mogelijkheden voor extra godsdienstonderwijs er wettelijk wel zijn, maar dat die niet of bijna niet worden benut.

"Het is iets anders dan aandacht voor religies, zoals bij maatschappijleer. Het zou door een bevoegde docent moeten gebeuren."


Rot op zeg, pvda is dat soms de nederlandse politieke vleugel van Al Qaida?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-06-2008 13:24 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik zeg, haal alle religies juist uit de scholen en geef les in wat écht belangrijk is.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2008 13:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-06-2008 13:57 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Ik denk dat dat niet handig is, je kan beter een algemeen vormend vak creeren waaronder je ook religie behandeld. Dan neem je meteen het hele zwikkie mee (joden, katholieken, moslims etc. etc.)
Het is immers ook onderdeel van onze geschiedenis, je kan het moeilijk niet op scholen onderwijzen imo.

Onder het mom van algemene vorming


"This one is older than shit, heavier than time!"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-06-2008 14:01 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Geef dan les erin tijdens het vak geschiedenis.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen