IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De islamisering van onze samenleving. (moslims in het nieuws deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-06-2008 7:42 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 11 juni 2008 7:41 schreef WMP het volgende:
De titel van dit topic vind ik ook wonderlijk: 'moslims in het nieuws'. Waarom dan ook niet een 'christenen in het nieuws'-topic, een 'hindoes in het nieuws'-topic of een 'rare mannen die bij mij in de achtertuin zitten in het nieuws'-topic.


Tuurlijk niet!
Moslims zijn een hot item tegenwoordig. Je moet wel een beetje meedoen met Moslimbashen, anders hoor je er niet bij. Bedoel, het staat toch allemaal op geen stijl, hoogstandje wat betreft neerlandse journalistiek toch.


WMP
Usericon van WMP
Posted 11-06-2008 7:42 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 11 juni 2008 7:38 schreef Greycloak het volgende:
TGS doet geen moeite om lintjes om deze mooie cultuur heen te draaien.


Logisch, daar hebben ze de geestelijke kwaliteiten niet voor.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-06-2008 7:48 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 juni 2008 7:42 schreef WMP het volgende:
Logisch, daar hebben ze de geestelijke kwaliteiten niet voor.
Ik zou zeggen stuur ze een mail en ga met ze in discussie. Ik denk dat dat meevalt.

Een mooie onder het mom van "dit kan in Nederland ook prima":

quote:
Een Frans moslimechtpaar is met 1000 euro beboet omdat de echtgenoot uit religieuze gronden een mannelijke arts weigerde bij de bevalling van zijn vrouw. De straf is opvallend, omdat de ouders het ziekenhuis hadden aangeklaagd nadat hun zoon ernstig gehandicapt ter wereld was gekomen.


Het paar eiste 100.000 euro schadevergoeding. Een rechtbank in Lyon oordeelde echter dat de toestand van het kind uitsluitend te wijten was aan het gedrag van de vader. Hij hield een arts tegen die wilde assisteren bij de geboorte. Een verloskundige had om de hulp gevraagd. Onderzoek door de arts had complicaties kunnen voorkomen.

(SN)



Een beetje een ander de schuld geven van je eigen beslissing. Mooie gek.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-06-2008 7:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 juni 2008 7:41 schreef ElitE het volgende:
In dit geval was het cadeauverpakking waar GS poep om smeert...
Over welk item heb je het precies? Die imam die verkrachten goed keurt toch niet hè?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-06-2008 7:50 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 juni 2008 7:41 schreef WMP het volgende:
een 'rare mannen die bij mij in de achtertuin zitten in het nieuws'-topic.
http://www.dumpert.nl/mediabase/139191/82866d00/pretindevolkstuin.html

Vooruit, voor deze ene keer dan...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-06-2008 8:19 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 juni 2008 7:41 schreef WMP het volgende:
De titel van dit topic vind ik ook wonderlijk: 'moslims in het nieuws'. Waarom dan ook niet een 'christenen in het nieuws'-topic, een 'hindoes in het nieuws'-topic of een 'rare mannen die bij mij in de achtertuin zitten in het nieuws'-topic.


Ik heb dan wel geen tuin, maar dat laatste topic lijkt me geweldig.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-06-2008 8:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 juni 2008 7:38 schreef Greycloak het volgende:
Tsja, poep in cadeauverpakking ziet er misschien wel leuk uit maar is nog steeds poep. GS doet geen moeite om lintjes om deze mooie cultuur heen te draaien.



Buiten dat, Geenstijl en Spitsnieuws zijn er beiden goed in om dingen onnodig te chargeren en overmatig aandeel aan moslims te besteden. Ze hebben vaak terechte punten op dat gebied (zoals met de imam...), maar evengoed weten ze veel dingen ook slechter voor te stellen dan ze zijn en dat moet je wel in de gaten te houden (zeker jij, aangezien je al je moslimnieuws daarvandaan haalt). Voor een deel is natuurlijk ook de grap (wat betreft GS), lekker schoppen en mensen belachelijk maken, maar wat veel lezers/reaguurders vergeten is dus dat NIET ALLES DIRECT WAAR IS. Wat dat betreft is het ook verstandig om eens wat andere dingen te lezen en het liefst ook wat uitgebreidere verhandelingen om wat meer mee te krijgen dan de dingen die aan de oppervlakte liggen.

Geenstijl (en Spitsnieuws) lees ik verder dagelijks, ik vermaak me er prima mee. En nogmaals, vaak maken ze hele terechte punten en soms stellen ze zelfs echt grootse dingen aan de kaak.

Voor de rest, de mensen hier die ze alleen 'rechts' noemen moeten wat beter lezen en net als de GS-adepten wat beter doorhebben dat ze vaak gewoon lopen te klieren. Ik denk dat ze bijna meer liberaal dan rechts zijn. Zodra een stukje wat serieuzer is schijnt dat ook wat meer door.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-06-2008 9:01 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 juni 2008 8:35 schreef ZelThoR het volgende:
Voor de rest, de mensen hier die ze alleen 'rechts' noemen moeten wat beter lezen en net als de GS-adepten wat beter doorhebben dat ze vaak gewoon lopen te klieren. Ik denk dat ze bijna meer liberaal dan rechts zijn. Zodra een stukje wat serieuzer is schijnt dat ook wat meer door.
Joh, mensen die GS en SN "rechts" noemen komen er sowieso niet al te vaak en maken zich zelf schuldig aan datgene waarvan ze GS en SN betichten.
Als er wat verkeerd gaat bij een "rechts" iets dan verpakken ze dat ook niet leuk. Die gasten hebben gewoon overal schijt aan en schoppen tegen alles wat rammelt. Dat sommige lui alhier een paar berichten over moslims hebben gelezen en vervolgens heel GS en SN een stel rechtserts vinden, tsja...

Zien wat je wilt zien komt aan beide kanten van het spectrum voor, en daar ben ik de hele linkse clan alhier ook meer dan dankbaar voor omdat ze het elke dag knetterhard bewijzen.



En nu weer moslimnieuws graag.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-06-2008 11:08 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 11 juni 2008 7:41 schreef WMP het volgende:
De titel van dit topic vind ik ook wonderlijk: 'moslims in het nieuws'. Waarom dan ook niet een 'christenen in het nieuws'-topic, een 'hindoes in het nieuws'-topic of een 'rare mannen die bij mij in de achtertuin zitten in het nieuws'-topic.


Omdat veel van onze medelanders vaak het nieuws halen met allerlei achterlijke uitspraken en klachten, daarentegen is het ook gewoon leuk om Moslims te bashen, gewoon omdat ze dom zijn.


Against God and Government


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 11:09 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juni 2008 11:08 schreef Rotzak het volgende:
Omdat veel van onze medelanders vaak het nieuws halen met allerlei achterlijke uitspraken en klachten, daarentegen is het ook gewoon leuk om Moslims te bashen, gewoon omdat ze dom zijn.

:')

edit: wat ben je toch eigenlijk een schattig xenofoobje, hè?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-06-2008 11:11]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-06-2008 11:13 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ja maar hij discrimineert niet. Hij heeft ook een hekel aan Israëliërs (check Orphaned land tipoc ).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-06-2008 11:17 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Valt mee, vooral die geloofzieke medelanders vind ik om te huilen, maar gewoon nen gezellige neger die lekker bier drinkt in de kroeg, niks mis mee.


Against God and Government


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-06-2008 11:20 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Waarom moet ik gelijk hier aan denken?

http://youtube.com/watch?v=65mKrNnKSPU


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 11:20 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juni 2008 11:13 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ja maar hij discrimineert niet. Hij heeft ook een hekel aan Israëliërs (check Orphaned land tipoc ).

Ik had het gezien, ja

Dan kan hij beter een hekel hebben aan de bewoners van landen die destijds bij de League of Nations aangesloten waren
quote:
Op 27 juni 2008 11:17 schreef Rotzak het volgende:
Valt mee, vooral die geloofzieke medelanders vind ik om te huilen, maar gewoon nen gezellige neger die lekker bier drinkt in de kroeg, niks mis mee.

Tsja, geloofsziekte is niet voorbehouden aan moslims of 'medelanders'.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-06-2008 11:23 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Niet geheel voorbehouden inderdaad, maar het zijn wel de lullo's die het meeste janken als Mohammed weer beledigd wordt door een teddybeer.


Against God and Government


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 11:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Maar ik zie in NL geen moslims bij house/dance-feesten of metalfestivals preken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-06-2008 11:51 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 27 juni 2008 11:24 schreef ZelThoR het volgende:
Maar ik zie in NL geen moslims bij house/dance-feesten of metalfestivals preken.


Je duidt op de gekke christenen zie ik, ja die mogen van mij part ook afsterven, het nadeel is dat deze mensen Nederlands zijn, die kun je het land niet uit flikkeren..


Against God and Government


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 11:55 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juni 2008 11:51 schreef Rotzak het volgende:
Je duidt op de gekke christenen zie ik, ja die mogen van mij part ook afsterven, het nadeel is dat deze mensen Nederlands zijn, die kun je het land niet uit flikkeren..

Veel moslims evengoed niet


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-06-2008 11:56 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Helaas pindakaas


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-06-2008 12:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 juni 2008 7:49 schreef Greycloak het volgende:
Over welk item heb je het precies? Die imam die verkrachten goed keurt toch niet hè?


jah, als je de originele brief van de imam leest zie je dat hij het zeker niet goed keurt. Hij geeft als advies om nooit alleen met een man in een kamer te zijn en degelijk te kleden, maar geeft niet aan dat het haar schuld is.
Hij geeft 3 opties waarvan 1 is het praten met haar neef(de verkrachter) en hem proberen te vergeven. Beetje discutabel, maar het is inderdaad iets wat je kan doen. En het andere advies is gewoon aangeven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-06-2008 12:35 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 juni 2008 11:24 schreef ZelThoR het volgende:
Maar ik zie in NL geen moslims bij house/dance-feesten of metalfestivals preken.
Klopt. Moslims willen niet mét je praten over hun geloof. Dialogen met die lui zijn zo zeldzaam als maagdelijke geiten in Arabië.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-06-2008 12:39 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Post die impliceert dat Arabieren geitenneukers zijn: racistische opmerking is tegen de regels van ZM. Kan je jezelf even bannen?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 12:41 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juni 2008 12:35 schreef Greycloak het volgende:
Klopt. Moslims willen niet mét je praten over hun geloof.

Hardi-fucking-har.

Nederlandse moslims steken je inderdaad direct een zwaard door de borst als je iets doet wat ze niet zint, dat heb je heel goed gezien, Greycloak. En christen praten inderdaad maar al te graag met je, die proberen hun standpunten helemaal niet aan je op te leggen via politieke weg. En als je met ze persoonlijk praat proberen ze ook niet kostte-wat-het-kost aan hun standpunten vast te houden.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-06-2008 12:41]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-06-2008 12:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Als grey nu alle andere volkeren/culturen belachelijk maakt mag het natuurlijk wel. Gewoon gelijke discriminatie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 12:44 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Dat geldt alleen als hij ook zichzelf belachelijk maakt. Oh wacht...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen