IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De islamisering van onze samenleving. (moslims in het nieuws deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-06-2008 12:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 juni 2008 12:39 schreef Gemene Lepel het volgende:
Post die impliceert dat Arabieren geitenneukers zijn: racistische opmerking is tegen de regels van ZM. Kan je jezelf even bannen?
Nee, dat maak -jij- ervan.

It's like, your opinion dude.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-06-2008 12:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 juni 2008 12:41 schreef ElitE het volgende:
Als grey nu alle andere volkeren/culturen belachelijk maakt mag het natuurlijk wel. Gewoon gelijke discriminatie.
Graag gedaan, alleen het wordt me lastig gemaakt om het allemaal in gelijke mate te doen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-06-2008 12:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

-taalgebruik-e.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 27-06-2008 12:55]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-06-2008 12:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

waar is krachtterm?

edit: ZM Moderatorsstaat!

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-06-2008 12:59]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 13:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

het is zo subjectief als een natte doos!!!

ze mogen van mij allemaal palliatief worden die onverdraagzame frustratiekwekers met hun gebrekkig gedoe

maar aan de andere kant mogen ze ook gewoon blijven leven


signature


R.
Usericon van R.
Posted 27-06-2008 13:14 by R. Profiel van R.

quote:
Op 22 mei 2008 14:10 schreef Rotzak het volgende:
Zeg doe eens rustig! en mag jij dit wel zeggen van je Moslim man?

Ik vind dit niet helemaal kosjer aight!




Heeft ze een ritueel besneden menneke?


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 27-06-2008 13:29 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 27 juni 2008 12:41 schreef ZelThoR het volgende:
Hardi-fucking-har.

Nederlandse moslims steken je inderdaad direct een zwaard door de borst als je iets doet wat ze niet zint, dat heb je heel goed gezien, Greycloak. En christen praten inderdaad maar al te graag met je, die proberen hun standpunten helemaal niet aan je op te leggen via politieke weg. En als je met ze persoonlijk praat proberen ze ook niet kostte-wat-het-kost aan hun standpunten vast te houden.


Achja, ik vind het sowieso allemaal wat overtrokken. Voor mijn werk heb ik dagelijks contact met (weliswaar goed opgeleide) Moslims/Arabieren en hoewel zaken als politiek/geloof toch vooral gemeden worden, is het echt niet zo dat er geen intelligentie discussie over te voeren valt.
De excessen zijn misschien een stuk radicaler en het percentage radicalen is een stuk hoger, maar om het allemaal maar op een hoop te gooien is wel erg zwart/wit (huhuh)


Life doesn't get much better than this!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 14:13 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juni 2008 12:49 schreef Gemene Lepel het volgende:[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 27-06-2008 12:55]

Dus na Nederland daalt overal de waarde van de vrijheid van meningsuiting. Topper!

Er stond vast niet alleen een verboden woord of racistische uitlating in...
quote:
Op 27 juni 2008 13:29 schreef H-K het volgende:
Achja, ik vind het sowieso allemaal wat overtrokken. Voor mijn werk heb ik dagelijks contact met (weliswaar goed opgeleide) Moslims/Arabieren en hoewel zaken als politiek/geloof toch vooral gemeden worden, is het echt niet zo dat er geen intelligentie discussie over te voeren valt.
De excessen zijn misschien een stuk radicaler en het percentage radicalen is een stuk hoger, maar om het allemaal maar op een hoop te gooien is wel erg zwart/wit (huhuh)

Ik vind het moeilijk om in te schatten hoe erg het allemaal is, maar ik denk dat ik wel in kan stemmen met je laatste alinea. Volgens mij is ook wel een kleine kentering* gaande onder moslims wat hun insteek in de Nederlandse maatschappij betreft, al is dat misschien wat hoopvol.

*zoals die situatie met die schilderijen in Huizen en de reachtie van een plaatstelijke moskee daarop.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 21:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Het Hof van Lyon in Frankrijk heeft een moslimvader beboet omdat hij een bevalling heeft bemoeilijkt. Dat schrijft de Artsenkrant. De man verzette zich tegen de tussenkomst van een mannelijke gynaecoloog tijdens de bevalling, waardoor het kind gehandicapt is.

De vrouw beviel in uiterst moeilijk omstandigheden. Ondanks aandringen van het ziekenhuis wilde de vader geen mannelijke gynaecoloog toelaten bij de bevalling en werd hij zelfs agressief.

Verwikkelingen
Toen de gynaecoloog uiteindelijk, na lang onderhandelen, wel tussenbeide mocht komen, was het te laat voor een keizersnede. Het kind moest ter wereld worden gebracht met een forceps, met neurologische verwikkelingen als gevolg.

De ouders eisten daarop een schadevergoeding van het ziekenhuis. De rechter ging daar niet op in, maar veroordeelde wel de ouders tot de betaling van een schadevergoeding van 1.000 euro aan het ziekenhuis.

Houding vader
"Het ziekenhuis beging geen fout door zijn verantwoordelijkheid te nemen, integendeel", oordeelde het Hof. "De toestand van het kind is toe te schrijven aan de onredelijke houding van de vader", aldus de Artsenkrant.

Johan Van Wiemeersch van de Vlaamse gynaecologenvereniging VVOG kan zich perfect vinden in dat vonnis, schrijft de Artsenkrant, die ook meldt dat net omstreeks deze tijd een omzendbrief vertrekt naar alle Vlaamse ziekenhuizen. Daarin staat de nieuwe gedragscode voor gynaecologen bij een bevalling, die Van Wiemeersch mee uitwerkte. De gedragscode is vrijgegeven na positief Orde-advies.

Eerder werd besloten tot die code na twee gelijkaardige agressiegevallen die Artsenkant signaleerde.


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-06-2008 21:35 by Lionheart Profiel van Lionheart

Een win-win situatie.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 21:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Gehandicapt én Moslim?


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-06-2008 21:39 by Lionheart Profiel van Lionheart

Nee, boete en een gehandicapt kind.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 21:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

duizend euro??? die man is veroordeeld tot levenslange geldloosheid.


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-06-2008 21:44 by mental Profiel van mental

Nogal kansloos, die anti moslim stemming in dit topic, ik dacht even dat ik op t stormfront board zat.


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 21:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

not me, ik haat iedereen evenveel, zelfs mezelf!! en jou om me daar attent op te maken

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-06-2008 21:57]


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-06-2008 22:00 by mental Profiel van mental

ga je mama pesten, belg!


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 22:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

die is lang dood


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-06-2008 22:08 by mental Profiel van mental

quote:
Op 27 juni 2008 22:07 schreef Hypnos het volgende:
die is lang dood


Fuck the world and fuck you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-06-2008 22:10 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 juni 2008 21:44 schreef mental het volgende:
Nogal kansloos, die anti moslim stemming in dit topic, ik dacht even dat ik op t stormfront board zat.
Nou, plaats eens wat leuks over moslims die oude vrouwtjes de straat over helpen, of homo's meehelpen hun huis te verven of of of...

Toe maarrrrrrrrr! het mag, het is een topic over moslims die het nieuws hebben gehaald!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 22:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 juni 2008 22:08 schreef mental het volgende:



ze is nu een maagd in de hemel


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-06-2008 22:13 by mental Profiel van mental

quote:
Op 27 juni 2008 22:10 schreef Greycloak het volgende:
Nou, plaats eens wat leuks over moslims die oude vrouwtjes de straat over helpen, of homo's meehelpen hun huis te verven of of of...

Toe maarrrrrrrrr! het mag, het is een topic over moslims die het nieuws hebben gehaald!


mag ik het soms niet kansloos vinden dat anti moslim gelul hier ? alsof elke moslim een christen hater is , of vrouwen mishandelt.


Fuck the world and fuck you


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-06-2008 22:50 by XXL Profiel van XXL

Nou, het feit dat ze niet hebben lopen rellen toen ze van het EK werden gekickt siert ze in ieder geval.

Kunnen wij Nederlanders een voorbeeld aan nemen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-06-2008 22:51 by mental Profiel van mental

Zeker. die dronken mongolen die zich niet kunnen beheersen mogen wat mij betreft flink hoge geldboetes krijgen, stel helden, andermans spul slopen.


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 23:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 juni 2008 22:13 schreef mental het volgende:
mag ik het soms niet kansloos vinden dat anti moslim gelul hier ? alsof elke moslim een christen hater is , of vrouwen mishandelt.


nee, maar het helpt wel,

net als metalhead zijn, of flik of militair, of marginaal...


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-06-2008 1:42 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 juni 2008 22:51 schreef mental het volgende:
Zeker. die dronken mongolen die zich niet kunnen beheersen mogen wat mij betreft flink hoge geldboetes krijgen, stel helden, andermans spul slopen.




Gelukkig heb je er jezelf nooit schuldig aan gemaakt


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen