IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De islamisering van onze samenleving. (moslims in het nieuws deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-07-2008 13:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

LOL Geert draaft weer lekker door ...

Is hij echt geen familie van Gerard Joling, ook zo;n dramahoer


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-07-2008 14:08 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Tsja, drama alom, ja. Gelukkig heeft hij nooit besloten diplomaat te worden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 03-07-2008 14:12 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Knurft. En inderdaad, wat een aandachtshoer. Wanneer gaat hij shownieuws presenteren/een talkshow hosten/een reallifesoap krijgen?


Verrassend triviaal


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-07-2008 14:43 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Doorspoelen naar 1:35. Daahag, achterlijke kutpalestijn. Dacht je daar even lekker veilig mensen te kunnen overrijden op die drukke straat? Dacht het niet, deze man van de IDF heeft een paar films met Bruce Willis gezien en aarzelt niet lang om je glorietripje kort te sluiten en jou naar het paradijs van je Allah te sturen.

http://www.dumpert.nl/mediabase/166401/d84913d1/shovelterreur_in_jeruzalem.html

Veel plezier met die maagden, weer wat anders dan die Israëlische vrouw die je ooit hebt verkracht en waarvoor je hebt vastgezeten.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 03-07-2008 14:44]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-07-2008 21:12 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Twee leerlingen van de Alsager school in het Britse Cheshire zouden gestraft zijn omdat zij weigerden te bidden naar Allah tijdens een godsdienstles. De jongetjes, elf en twaalf jaar oud, moesten nablijven. Ouders beschuldigen de leraar van het overtreden van mensenrechten.

"Dit is niet goed, het gaat te ver", vindt één van de ouders. "Ik begrijp dat ze moeten leren over andere religies, daar kan ik mee leven. Maar het is een stap te ver om ze te straffen omdat ze niet mee wilden doen met bidden."

Een andere ouder is furieus: "Ik ben woedend dat mijn dochter is gedwongen hieraan deel te nemen. Ik vind het onacceptabel. De leraar liet een korte video zien en zei 'we gaan nu bidden tot Allah'. Toen werden de jongetjes gestraft omdat ze weigerden en misten de andere leerlingen de pauze. Mijn dochter werd zelfs aangesproken omdat ze het verkeerd deed."

(SN)

Tsja. Integreren zullen ze!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-07-2008 13:06 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Seriemoordenaar stapt in huwelijksbootje
Uitgegeven: 5 juli 2008 18:14

AMSTERDAM - De Franse seriemoordenaar Charles Sobhraj, bijgenaamd De Slang, is van plan een 44 jaar jongere vrouw te trouwen.
NU.nl/Els Bax

Het huwelijks geluk van Sobhraj (64) en zijn Nepalese verloofde Nihita Biswas (20) kan nog slechts op één manier worden verstoord. De twee gaan trouwen als tenminste het Nepalese hooggerechtshof Sobhraj vrijspreekt van moord.

Het vonnis in het hoger beroep wordt de komende dagen verwacht.

Biswas zegt zeker te zijn dat haar verloofde wordt vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs. Sobhraj, die toegeeft meerdere westerse toeristen te hebben vermoord, werd in 2004 in Nepal veroordeeld voor de moord op een Canadese toerist in 1975. Na zijn terugkeer naar Nepal het jaar daarvoor was hij opgepakt.

Vrijlating

"We maken plannen voor een toekomst samen na zijn vrijlating. We weten dat hij snel wordt vrijgelaten. We gaan in Frankrijk trouwen voor de Franse wet", zei Biswas tegen verslaggevers. De twee ontmoetten elkaar een paar maanden geleden, toen Biswas solliciteerde naar de functie van vertaler voor de Franse advocaat van Sobhraj.

Sobhraj wordt ervan verdacht dat hij in de jaren '70 zeker twintig moorden heeft gepleegd in Afghanistan, India, Thailand, Turkije, Nepal, Iran en Hongkong. Hij zat twee decennia vast in New Delhi op verdenking van diefstal, maar werd in 1997 uitgezet naar Frankrijk zonder dat hij was aangeklaagd.

In 2003 dook hij weer op in Nepal. Zijn bijnaam De Slang dankt hij aan zijn talent voor vermomming en ontsnapping.
(c) Novum


Suck my piss


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-07-2008 13:07 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

en hij is moslim?


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-07-2008 13:08 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Waaruit blijkt dat het hier om molims gaat..?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-07-2008 13:16 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

nouja, hij is frans, fransen zien er ook donker en onbetrouwbaar uit hehe


Je moeder.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-07-2008 13:22 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Waarom hebben we hier eigenlijk geen topics over 'Christenen in het nieuws', 'Atheïsten in het nieuws' of 'Boeddhisten in het nieuws'?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 06-07-2008 13:28 by yowannuzz Profiel van yowannuzz

Wat let je om zo'n topic te starten, Ralph ?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-07-2008 13:28 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 juli 2008 13:22 schreef Ralph Plug het volgende:
Waarom hebben we hier eigenlijk geen topics over 'Christenen in het nieuws', 'Atheïsten in het nieuws' of 'Boeddhisten in het nieuws'?
Omdat die niet zo vaak het nieuws halen?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 06-07-2008 13:31 by yowannuzz Profiel van yowannuzz

Dat kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat wij in het "rijke westen" wonen en dat onze media natuurlijk ook "gekleurd" worden.
Ik denk dat in pakweg Iran Christenen alweer wat vaker in het nieuws komen omdat die daar als "bad guys" worden afgeschilderd.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-07-2008 13:33 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 juli 2008 13:31 schreef yowannuzz het volgende:
Dat kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat wij in het "rijke westen" wonen en dat onze media natuurlijk ook "gekleurd" worden.
Ik denk dat in pakweg Iran Christenen alweer wat vaker in het nieuws komen omdat die daar als "bad guys" worden afgeschilderd.
Vreemd dat er geen berichten uit dat land deze kant op lekken, terwijl een andere groep "bad guys" regelmatig het nieuws weet te halen door met grote regelmaat aan hoogwerkers te zwieren...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Daops
Usericon van Daops
Posted 06-07-2008 13:34 by Daops Profiel van Daops

Gewoon de redenering van de wereldvreemde provincieboeren overal ter wereld. Angst voor alles wat afwijkt van het eigen kleine wereldje.

Het wereldnieuws wordt zelfs veelal bepaald door christenen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 06-07-2008 13:39 by yowannuzz Profiel van yowannuzz

Er zijn natuurlijk Moslims die het gruwelijk verpesten voor de rest. Toch is dat natuurlijk maar een klein deel van het totaal aantal moslims.
Ik zag van de week toevallig een grafiekje met over welke politicus en welke politieke partij het meest geschreven wordt in de Nederlandse kranten. Verreweg op 1 daarin stonden Geert Wilders en de PVDV. Logischerwijs worden daarbij ook zijn uitspraken vermeld en dat daarin vaak onze Moslimvrienden worden genoemd valt natuurlijk niet te ontkennen.
Heeft natuurlijk ook wel een bepaalde sensatiewaarde: Of Ali el B. een overval pleegt of Kees J.. Ik ben er toch ook behoorlijk van overtuigd dat het eerste geval stukken berder zal worden uitgemeten in de diverse media.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-07-2008 13:41 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 juli 2008 13:34 schreef Daops het volgende:
Gewoon de redenering van de wereldvreemde provincieboeren overal ter wereld. Angst voor alles wat afwijkt van het eigen kleine wereldje.
Leuk hoe je moslims provincieboeren noemt. Angst is inderdaad de reden dat die lieden dingen doen als homo's ophangen en verder een rotschurft hebben aan alles wat aan hun povere boerse bestaan een eind kan maken door ze de 21e eeuw in te helpen.

Mooi gezegd.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 06-07-2008 13:42]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 06-07-2008 13:43 by yowannuzz Profiel van yowannuzz

Nu we toch aan het generaliseren zijn; B.v. de gemiddelde Texaan is ook niet echt wild van homo's.


Daops
Usericon van Daops
Posted 06-07-2008 13:48 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 6 juli 2008 13:41 schreef Greycloak het volgende:
Leuk hoe je moslims provincieboeren noemt. Angst is inderdaad de reden dat die lieden dingen doen als homo's ophangen en verder een rotschurft hebben aan alles wat aan hun povere boerse bestaan een eind kan maken door ze de 21e eeuw in te helpen.

Mooi gezegd.
Dank je. Zoals je ook begreep doelde ik op de algemene bekrompenheid van minderheden van een groepering. De religie waarmee men opgevoed is, is slechts toeval op basis van afkomst. Dat blijkt vooral in dit topic nogal vaak..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-07-2008 13:59 by spectre Profiel van spectre

religies zijn gay


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-07-2008 14:04 by Heiden Profiel van Heiden

Islamisering is gay.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Daops
Usericon van Daops
Posted 06-07-2008 14:09 by Daops Profiel van Daops



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 06-07-2008 14:21 by yowannuzz Profiel van yowannuzz

En wederom is een in potentie interressante discussie geeindigd in een biersmiley.
Heerlijk: die voorspelbaarheid van dit forum !!


Daops
Usericon van Daops
Posted 06-07-2008 14:30 by Daops Profiel van Daops

Relax, ik geloof dat wij het wel aardig eens zijn, uit jouw eerdere quotes te zien. Die biersmiley was niet om een discussie om zeep te helpen.. die zal vast zo weer doorgaan hier


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2008 11:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

tsja.....

Speurhonden schoenen aan bij moslims

Om de talrijke moslims in het land niet voor het hoofd te stoten, wil de Britse recherche hun honden voortaan schoenen aantrekken tijdens het doorzoeken van huisjes van moslims of een moskee. Hiermee hopen ze te voorkomen dat de moslims zich niet meer gekwetst voelen tijdens een bezoekje van Oom Agent.

Volgens vele moslims is een hond namelijk een onrein dier. Door nu hun speurhonden geschoeid in te zetten, kunnen de recherscheurs zonder problemen moskeeën en moslimwoningen doorzoeken. Ondanks dit ludieke initiatief heeft een van de hoogste Britse moslims, Ibrahim Mogra, al gezegd dat wat hem betreft schoenen voor honden absoluut niet nodig zijn.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen