IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De islamisering van onze samenleving. (moslims in het nieuws deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-07-2008 11:51 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 10 juli 2008 13:03 schreef Daops het volgende:
En jij leeft in een land, opgebouwd door uitbuiting, slavernij en christelijke geloofsfanatisme en haatzaaing

Kom op, als je geen serieuze discussie wilt, moet je het zeggen.


Nou en, kunnen wij het helpen dat de blanke man nu eenmaal slimmer is dan de gemiddelde arabier of neger, als het andersom was geweest, dan was jou opa misschien wel slaaf geweest, wie weet.


Against God and Government


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-07-2008 11:52 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 11 juli 2008 11:51 schreef Rotzak het volgende:
Nou en, kunnen wij het helpen dat de blanke man nu eenmaal slimmer is dan de gemiddelde arabier of neger, als het andersom was geweest, dan was jou opa misschien wel slaaf geweest, wie weet.


:')

Serieus.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2008 11:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

in combo met de avatar: priceless


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-07-2008 11:56 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 11 juli 2008 11:51 schreef Rotzak het volgende:
Nou en, kunnen wij het helpen dat de blanke man nu eenmaal slimmer is dan de gemiddelde arabier of neger, als het andersom was geweest, dan was jou opa misschien wel slaaf geweest, wie weet.
De ironie van je eigen woorden ontgaat je volledig he?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-07-2008 11:57 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 juli 2008 11:47 schreef Daops het volgende:
Daar zijn wel feiten over bekend. Hier lees ik alleen maar vooroordelen, geen feiten.

Daarbij, jij was er eerst van overtuigd dat het van je belastingcenten ging. Nu weet je ineens zeker dat het dan maar van crimineel geld komt?
Over de RKK discussiëren kan in een ander topic en hoe kom jij opeens overtuigd dat ik overtuigd ben dat het uit crimineel geld komt? Ik weet nog wel steeds 100% zeker dat de gemiddelde moslim ook eens een diepe dankbetuiging mag maken richting belastingbetaler.

Quote me even ok?

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-07-2008 12:00]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-07-2008 11:58 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 11 juli 2008 11:56 schreef Daops het volgende:
De ironie van je eigen woorden ontgaat je volledig he?




Against God and Government


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-07-2008 12:10 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 11 juli 2008 11:57 schreef Greycloak het volgende:
en hoe kom jij opeens overtuigd dat ik overtuigd ben dat het uit crimineel geld komt? Ik weet nog wel steeds 100% zeker dat de gemiddelde moslim ook eens een diepe dankbetuiging mag maken richting belastingbetaler.

Quote me even ok?
Ok, teruggekeken, je zegt nergens crimineel geld, je hebt gelijk.

Blijft mijn punt, dat je eerst zegt "Die minaretten/moskeeen worden van mijn belastingcenten gefinancierd". Vervolgens maak ik de opmerking dat ze voornamelijk door de gelovigen zelf betaald worden, waarop je zegt: "Lees "gesponsord door fondsen in Saoedie-Arabië."

Het komt op mij over dat jij het gewoon niet wil aannemen dat er ook (naast de rotte peren) voornamelijk welwillende hardwerkende moslims zijn, niet te beroerd om hun eigen gebedshuis te financieren. Duidelijker zo?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-07-2008 12:15 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 juli 2008 11:40 schreef Greycloak het volgende:
Ja precies, wat de RKK deed maakt dit beter.


Een pagina geleden zeg je nog dat de beperking voor kerkenbouw bij Lutheranen wel een excuus is voor beperking van de bouw bij moskeeën. Dus blijkbaar maakt iets slechts het andere wel beter :').


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-07-2008 12:18 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 juli 2008 11:51 schreef Rotzak het volgende:
Nou en, kunnen wij het helpen dat de blanke man nu eenmaal slimmer is dan de gemiddelde arabier of neger, als het andersom was geweest, dan was jou opa misschien wel slaaf geweest, wie weet.


Wacht maar tot je straks in slavernij naar China wordt afgevoerd om in de mijnen te werken. Aangezien Aziaten gemiddeld toch slimmer zijn :').


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-07-2008 12:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 juli 2008 12:10 schreef Daops het volgende:
Ok, teruggekeken, je zegt nergens crimineel geld, je hebt gelijk.

Blijft mijn punt, dat je eerst zegt "Die minaretten/moskeeen worden van mijn belastingcenten gefinancierd". Vervolgens maak ik de opmerking dat ze voornamelijk door de gelovigen zelf betaald worden, waarop je zegt: "Lees "gesponsord door fondsen in Saoedie-Arabië."

Het komt op mij over dat jij het gewoon niet wil aannemen dat er ook (naast de rotte peren) voornamelijk welwillende hardwerkende moslims zijn, niet te beroerd om hun eigen gebedshuis te financieren. Duidelijker zo?
Duidelijker indeed. Dan nog, zonder overheidssubsidie denk ik dat deze groep het erg lastig gaat krijgen.
En uit de Kijk van juli '08:

"Een voorbeeld daarvan is de Amsterdamse El-Tawheed moskee. Het gebedshuis raakte in 2004 in opspraak, omdat er een boek te koop was waarin stond dat je homoseksuelen "met het hoofd naar beneden van een hoog gebouw moet gooien." Volgens het ministerie van BuZa werd de moskee van Saudisch geld gefinancierd. Dat gebeurde vooral dankzij één specifieke organisatie: de El-Haramain stichting."

Daarna over hoe door deze misliefdadigers "bijna 400 miljoen dollar naar verschillende bankrekeningen van Al-Qaeda doorgesluisd zijn."

Dus zelf bekostigen uit fondsen die op zijn zachtst gezegd "dubieus" te noemen zijn mag je zelf weten of je dat een goede zaak vindt...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


nomad
Usericon van nomad
Posted 11-07-2008 12:35 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 11 juli 2008 12:10 schreef Daops het volgende:
Ok, teruggekeken, je zegt nergens crimineel geld, je hebt gelijk.

Blijft mijn punt, dat je eerst zegt "Die minaretten/moskeeen worden van mijn belastingcenten gefinancierd". Vervolgens maak ik de opmerking dat ze voornamelijk door de gelovigen zelf betaald worden, waarop je zegt: "Lees "gesponsord door fondsen in Saoedie-Arabië."

Het komt op mij over dat jij het gewoon niet wil aannemen dat er ook (naast de rotte peren) voornamelijk welwillende hardwerkende moslims zijn, niet te beroerd om hun eigen gebedshuis te financieren. Duidelijker zo?


En waar haal jij jouw "wijsheid" vandaan.
Laat voornamelijk wellwillende moslims maar weg,90% zijn rotte peren in dit land.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-07-2008 12:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 juli 2008 11:52 schreef WhiteRider het volgende:
:')

Serieus.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-07-2008 13:03 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 juli 2008 12:35 schreef nomad het volgende:
En waar haal jij jouw "wijsheid" vandaan.
Laat voornamelijk wellwillende moslims maar weg,90% zijn rotte peren in dit land.


:')

Waar heb jij dat exacte cijfer vandaan?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-07-2008 13:05 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hij gaat met alle moslims in Nederland om. Daarna is het gewoon een simpele rekensom.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-07-2008 13:06 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Oh. In dat geval heb ik niets gezegd.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-07-2008 13:16 by Daops Profiel van Daops

Ik zat nog te denken om een serieus antwoord te geven..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-07-2008 13:43 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 juli 2008 11:45 schreef Jenje het volgende:
Tijdje terug een docu over cokehandel in Afghanistan gezien waar toch een ander beeld geschept werd.

Verschepen zij geld naar Nederland ten behoeve van moskees dan? Ik denk het niet.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-07-2008 13:53 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 11 juli 2008 12:18 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wacht maar tot je straks in slavernij naar China wordt afgevoerd om in de mijnen te werken. Aangezien Aziaten gemiddeld toch slimmer zijn :').


Waar baseer je dat op? Alles wat de japen kunnen en maken is een slechtere kopie van wat er al in Europa is gemaakt, neem als voorbeeld de personen wagen.


Against God and Government


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-07-2008 13:58 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 11 juli 2008 13:53 schreef Rotzak het volgende:
Waar baseer je dat op? Alles wat de japen kunnen en maken is een slechtere kopie van wat er al in Europa is gemaakt, neem als voorbeeld de personen wagen.
Wel eens gehoord van de Chinezen? Je weet wel, dat volk wat al een beschaving had toen wij hier nog in de prehistorie leefden?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2008 14:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mwa, maar die voorsprong is al eeuwen geleden ingehaald .. met name sinds de komst van communisme aldaar ..


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-07-2008 14:07 by Schaep Profiel van Schaep

Chinezen nemen de wereld over. Als zij onze westerse fabrieken onder controle hebben maakt het allemaal niets meer uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-07-2008 14:12]


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-07-2008 14:09 by Daops Profiel van Daops

@Jenje: Ze zijn anders weer hard op weg de grootste economische wereldmacht te worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 11-07-2008 14:09]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-07-2008 14:12 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 juli 2008 13:53 schreef Rotzak het volgende:
Waar baseer je dat op? Alles wat de japen kunnen en maken is een slechtere kopie van wat er al in Europa is gemaakt, neem als voorbeeld de personen wagen.


Dingen namaken en er grof geld mee verdienen is toch redelijk ingenieus. Laat de mensen in het westen maar ploeteren om nieuwe technieken te vinden, spionage ftw.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-07-2008 14:14 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 11 juli 2008 13:53 schreef Rotzak het volgende:
Waar baseer je dat op? Alles wat de japen kunnen en maken is een slechtere kopie van wat er al in Europa is gemaakt, neem als voorbeeld de personen wagen.
Als je de norm aanhoudt die intelligentie bepaald aan de hand van het gewicht van de hersenen ten opzichte van het totale lichaamsgewicht, zijn de spleetogen intelligenter dan de Europeanen en de Europeanen intelligenter dan de Afrikanen en de Afrikanen intelligenter dan de Aboriginals.

Intelligentie is maar een vaag begrip. Ieder ras is aangepast aan zijn originele leefomgeving.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2008 14:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

wij zijn gewoon de elite van de mensheid. Kunnen we niets aan doen. Power aan de sterksten, zo is het altijd al geweest. Als je ziet dat er miljarden Chinezen nodig zijn om hetzelfde resultaat te bereiken (ok, ze hadden een achterstand), dan concludeer ik dat onze leiders, onze leidinggevende figuren, de absolute heersers zijn.

De macht uit handen geven betekent niet alleen een overgave aan een agressief, imperialistisch beest. het betekent ook een onderwerping aan hun machtspositie

zo ook met de gelovigen. Eeuwen hebben we gevochten om de eigen kwaal, de interne ziekte te bedwingen en in bedwang te houden. Waarom nu weer een andere ziekte toelaten? Mensen die zogezegd voor openheid van religie zijn omdat ze zelf geloven, dat begrijp ik nog, ook al krijg ik er de zenuwen van.
Maar geloof toelaten uit "tolerantie", als niet-gelovige, terwijl de eigen geschiedenis het resterende beetje van plaatselijk geloof in een donker, duister daglicht plaatst... en dat terwijl dat geloof zelfs gecivilizeerder is dan bijna alle andere!!!! Hoe onlogisch is dat????!!


Het is pure emotionaliteit om toe te geven aan de eis van mensen, terwijl ze op vlak van religie en levenshouding totaal anders in elkaar zitten. Het is net als een kind constant zijn zin geven omdat het anders huilt! NEEN, die mensen hebben structuur nodig, ze zijn GVD niet opgevoed op sociaal vlak, anders zouden ze niet moeten integreren!!!!

en ok, je hebt gelijk, diep vanbinnen blablabla, niet iedere Moslim blablabla... maar wil je niet liever eerst zeker zijn dat het overgrote deel van de Moslims WEL de normen en sociale waarden van onze maatschappij heeft eer je ze de vrijheid heeft om een religieus leven te hebben?

geen reacties?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-07-2008 15:05]


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen