IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De islamisering van onze samenleving. (moslims in het nieuws deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-07-2008 14:16 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 11 juli 2008 14:09 schreef Daops het volgende:
@Jenje: Ze zijn anders weer hard op weg de grootste economische wereldmacht te worden.
Laat me niet lachen. Ze hebben niet de juiste resources om de grootste economische macht te worden, laat staan de juiste cultureel-politieke instelling.

Ze zijn met een inhaalslag bezig, maar een inhaalslag is een stuk makkelijker dan overtreffen. Teren op bestaande kennis is een stuk makkelijker dan met nieuwe kennis komen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2008 14:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 juli 2008 14:09 schreef Daops het volgende:
@Jenje: Ze zijn anders weer hard op weg de grootste economische wereldmacht te worden.
Hmm hoorde van de week toch dat ze economisch onaantrekkelijker worden aangezien de lonen daar behoorlijk aan het stijgen zijn. Daarnaast zijn ze alleen maar aantrekkelijk als lageloonland en vanwege de afzet.

Dat we "overgenomen" gaan worden door chinezen lijkt me onwaarschijnlijk.


nomad
Usericon van nomad
Posted 11-07-2008 14:29 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 11 juli 2008 14:16 schreef Jenje het volgende:
Hmm hoorde van de week toch dat ze economisch onaantrekkelijker worden aangezien de lonen daar behoorlijk aan het stijgen zijn. Daarnaast zijn ze alleen maar aantrekkelijk als lageloonland en vanwege de afzet.

Dat we "overgenomen" gaan worden door chinezen lijkt me onwaarschijnlijk.


De vetbakken in ieder geval wel.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2008 14:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 juli 2008 14:29 schreef nomad het volgende:
De vetbakken in ieder geval wel.
Heeft BW alufolie in je hersenstam gepropt?


nomad
Usericon van nomad
Posted 11-07-2008 14:36 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 11 juli 2008 14:32 schreef Jenje het volgende:
Heeft BW alufolie in je hersenstam gepropt?


In mijn botte kop zitten alleen maar blote wijven bier en heel veel slaap.

[Dit bericht is gewijzigd door nomad op 11-07-2008 14:36]


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2008 14:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kijk, valt het alsnog mee


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-07-2008 14:42 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 juli 2008 13:53 schreef Rotzak het volgende:
Waar baseer je dat op? Alles wat de japen kunnen en maken is een slechtere kopie van wat er al in Europa is gemaakt, neem als voorbeeld de personen wagen.



Ga maar eens lezen, drol: http://en.wikipedia.org/wiki/Science_and_technology_in_Japan

Bvb:
Japan is one of the leading nations in the fields of scientific research, technology, machinery and medical research with the world's third largest budget for research and development at $130 billion USD, and over 677,000 researchers.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


nomad
Usericon van nomad
Posted 11-07-2008 14:45 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 11 juli 2008 14:41 schreef Jenje het volgende:
Kijk, valt het alsnog mee




Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2008 15:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 11 juli 2008 14:16 schreef Hypnos het volgende:
wij zijn gewoon de elite van de mensheid. Kunnen we niets aan doen. Power aan de sterksten, zo is het altijd al geweest. Als je ziet dat er miljarden Chinezen nodig zijn om hetzelfde resultaat te bereiken (ok, ze hadden een achterstand), dan concludeer ik dat onze leiders, onze leidinggevende figuren, de absolute heersers zijn.

De macht uit handen geven betekent niet alleen een overgave aan een agressief, imperialistisch beest. het betekent ook een onderwerping aan hun machtspositie

zo ook met de gelovigen. Eeuwen hebben we gevochten om de eigen kwaal, de interne ziekte te bedwingen en in bedwang te houden. Waarom nu weer een andere ziekte toelaten? Mensen die zogezegd voor openheid van religie zijn omdat ze zelf geloven, dat begrijp ik nog, ook al krijg ik er de zenuwen van.
Maar geloof toelaten uit "tolerantie", als niet-gelovige, terwijl de eigen geschiedenis het resterende beetje van plaatselijk geloof in een donker, duister daglicht plaatst... en dat terwijl dat geloof zelfs gecivilizeerder is dan bijna alle andere!!!! Hoe onlogisch is dat????!!


Het is pure emotionaliteit om toe te geven aan de eis van mensen, terwijl ze op vlak van religie en levenshouding totaal anders in elkaar zitten. Het is net als een kind constant zijn zin geven omdat het anders huilt! NEEN, die mensen hebben structuur nodig, ze zijn GVD niet opgevoed op sociaal vlak, anders zouden ze niet moeten integreren!!!!

en ok, je hebt gelijk, diep vanbinnen blablabla, niet iedere Moslim blablabla... maar wil je niet liever eerst zeker zijn dat het overgrote deel van de Moslims WEL de normen en sociale waarden van onze maatschappij heeft eer je ze de vrijheid heeft om een religieus leven te hebben?

geen reacties?


signature


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-07-2008 15:12 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 11 juli 2008 14:42 schreef ZelThoR het volgende:


Ga maar eens lezen, drol: http://en.wikipedia.org/wiki/Science_and_technology_in_Japan

Bvb:
Japan is one of the leading nations in the fields of scientific research, technology, machinery and medical research with the world's third largest budget for research and development at $130 billion USD, and over 677,000 researchers.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze met nieuwe en innovatieve uitvindingen komen.

Het toilet kan al uitgevonden zijn, maar dan kan R&D nog bedenken dat er een toiletbril opgeplakt kan worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-07-2008 15:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 juli 2008 15:12 schreef Misanthrope het volgende:
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze met nieuwe en innovatieve uitvindingen komen.

Het toilet kan al uitgevonden zijn, maar dan kan R&D nog bedenken dat er een toiletbril opgeplakt kan worden.

:')

"Ga maar eens lezen, drol."


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-07-2008 15:24 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 11 juli 2008 15:16 schreef ZelThoR het volgende:
:')

"Ga maar eens lezen, drol."
Ehhh... en dan?

Wat hebben ze in Japan voor concrete nieuwe en innovatieve uitvindingen gedaan? Zaken die nooit eerder bedacht waren en die globaal overgenomen zijn? Met 'ze hebben de meeste robotjes, ze doen veel onderzoek op medisch gebied en ze doen mee aan de space race!' kom je er niet.

Jappen zijn echt heel inventief op hun eigen manier, maar het echte nieuwe ontwikkelingen bedenken wordt toch aan de Europeanen overgelaten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2008 15:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Ze mogen uitvinden zoveel ze willen,

ze kunnen niet communiceren op een verbale manier,
ze wonen in een land dat voor de helft onbewoonbaar is en om de zoveel tijd bibbert en beeft
ze hebben meer kankerpatiënten dan waar dan ook (dank u VS ...)
ze hebben niet veel smaak qua esthetiek
Metaal en duurzame producten kennen ze niet
Ze hebben een imagoprobleem (zie vorige regel)
Er wonen geen Moslims (jaja)
Ze migreren niet
Ze bezitten 1/4 van Amerika maar ze doen er niets mee
Ze zijn slecht in sporten, en nee, gamen telt niet mee


ik tolereer ze, omdat ze mooie vrouwen hebben imo en niet-religieus zijn,


maar leiders zijn het niet


signature


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 11-07-2008 16:00 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 11 juli 2008 14:32 schreef Jenje het volgende:
Heeft BW alufolie in je hersenstam gepropt?


Je weet dus niet wat vetbakken zijn, goh slimmerd

*wordt tijd voor nieuwe folie, hij raakt al op..*


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-07-2008 16:08 by Schaep Profiel van Schaep

Ja, want je moet wel héél intelligent zijn wil je de term vetbakken kennen, laat staan gebruiken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2008 16:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja, daar gaat het me ook echt om ...


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 11-07-2008 16:13 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 11 juli 2008 16:08 schreef Jenje het volgende:
Ja, daar gaat het me ook echt om ...

Waar ging het je dan wel om? Houd mijn folie je zo bezig Ik geef je ook wel wat hoor zodra ik een nieuwe rol heb.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2008 16:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Lama


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 11-07-2008 16:18 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com



Daops
Usericon van Daops
Posted 11-07-2008 16:30 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 11 juli 2008 15:24 schreef Misanthrope het volgende:
Ehhh... en dan?

Wat hebben ze in Japan voor concrete nieuwe en innovatieve uitvindingen gedaan? Zaken die nooit eerder bedacht waren en die globaal overgenomen zijn? Met 'ze hebben de meeste robotjes, ze doen veel onderzoek op medisch gebied en ze doen mee aan de space race!' kom je er niet.
vooruit, nog maar eens happen:

- Batterijen die op water lopen -> lijkt me duidelijk, qua energieprobleem.
- De blauwe, groene, witte en ultraviolette LED's, de blauwe laser-> Zullen wereldveranderend zijn, gaan alle gloei en spaarlampen vervangen.
- Onderschat de robot en virtual reality onderzoeken niet. Een voor ons wat vage insteek, maar naar mijn mening absoluut beeldbepalend voor een hoop toekomstige zaken.

quote:

Jappen zijn echt heel inventief op hun eigen manier, maar het echte nieuwe ontwikkelingen bedenken wordt toch aan de Europeanen overgelaten.
Wat een onzin, zeg dan op z'n minst de amerikanen ipv europeanen. Inventief op hun eigen manier ja, zeker niet ondergeschikt qua innovatie. Sterker, qua internationale publicaties doen Japan, West-Europa en de VS weinig voor elkaar onder.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-07-2008 16:46 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 juli 2008 15:24 schreef Misanthrope het volgende:
Ehhh... en dan?

Wat hebben ze in Japan voor concrete nieuwe en innovatieve uitvindingen gedaan? Zaken die nooit eerder bedacht waren en die globaal overgenomen zijn? Met 'ze hebben de meeste robotjes, ze doen veel onderzoek op medisch gebied en ze doen mee aan de space race!' kom je er niet.

Jappen zijn echt heel inventief op hun eigen manier, maar het echte nieuwe ontwikkelingen bedenken wordt toch aan de Europeanen overgelaten.

Ik reageerde op Rotzaks "Alles wat de japen kunnen en maken is een slechtere kopie van wat er al in Europa is gemaakt". Dat is sowieso niet waar, zoals zelfs die wiki-pagina al duidelijk maakt.

Voor de rest loop je erg te emmeren op semantiek en draai je om de zaak heen. Je doet nu eerst voorkomen alsof (A) Japanners niets nieuws en innovatiefs bedacht hebben en alleen maar produceren en daarna dat ( als ze al innovatie hebben dat het 'niet telt' omdat het op 'hun eigen manier is'. (A) Er zijn niet voor niets Nobel-prijzen uitgedeeld aan Japanners. Dat ze wereldwijd gezien het 3e grootste R&D budget hebben moet toch ook genoeg zeggen? ( Ze dragen veel bij op het gebied van robotica, sterker nog, dat lijkt vaak het enige waar ze mee bezig zijn en misschien bedoel je dat met 'op hun eigen manier'? Dat jij of wij er het niet van inzien betekent niet dat het geen nieuwe ontwikkelingen zijn of dat je het niet als nieuwe en innovatieve uitvindingen kan zien.

En daarbij, wanneer is iets nog een uitvinding? Het grootste deel van wat er ontwikkeld is een vervolg op eerder bedachte dingen en 99% is gebaseerd op kennis die er al jaren zo niet eeuwen ligt. Dat geldt overal op de wereld. Zoveel 'nieuws' gebeurt er niet. Willie Wortel is dood.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-07-2008 17:29 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Vergeet tentacle pr0n niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 11-07-2008 17:29]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-07-2008 17:31 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

En bukkake...


Jemig de pemig...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 11-07-2008 17:33 by Helvete Profiel van Helvete

Hoort het hier niet over moslims te gaan?


BVT
Usericon van BVT
Posted 11-07-2008 17:56 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 11 juli 2008 14:16 schreef Hypnos het volgende:
wij zijn gewoon de elite van de mensheid. Kunnen we niets aan doen. Power aan de sterksten, zo is het altijd al geweest. Als je ziet dat er miljarden Chinezen nodig zijn om hetzelfde resultaat te bereiken (ok, ze hadden een achterstand), dan concludeer ik dat onze leiders, onze leidinggevende figuren, de absolute heersers zijn.

De macht uit handen geven betekent niet alleen een overgave aan een agressief, imperialistisch beest. het betekent ook een onderwerping aan hun machtspositie

zo ook met de gelovigen. Eeuwen hebben we gevochten om de eigen kwaal, de interne ziekte te bedwingen en in bedwang te houden. Waarom nu weer een andere ziekte toelaten? Mensen die zogezegd voor openheid van religie zijn omdat ze zelf geloven, dat begrijp ik nog, ook al krijg ik er de zenuwen van.
Maar geloof toelaten uit "tolerantie", als niet-gelovige, terwijl de eigen geschiedenis het resterende beetje van plaatselijk geloof in een donker, duister daglicht plaatst... en dat terwijl dat geloof zelfs gecivilizeerder is dan bijna alle andere!!!! Hoe onlogisch is dat????!!


Het is pure emotionaliteit om toe te geven aan de eis van mensen, terwijl ze op vlak van religie en levenshouding totaal anders in elkaar zitten. Het is net als een kind constant zijn zin geven omdat het anders huilt! NEEN, die mensen hebben structuur nodig, ze zijn GVD niet opgevoed op sociaal vlak, anders zouden ze niet moeten integreren!!!!

en ok, je hebt gelijk, diep vanbinnen blablabla, niet iedere Moslim blablabla... maar wil je niet liever eerst zeker zijn dat het overgrote deel van de Moslims WEL de normen en sociale waarden van onze maatschappij heeft eer je ze de vrijheid heeft om een religieus leven te hebben?

geen reacties?


Ja hoor..

Bwhahahahahaha.

Ik ben blij dat er mensen zijn die afwijken, en een andere kijk op dingen hebben dan ik. Dat wil toch niet zeggen dat de één beter is dan de ander?




Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen