IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De islamisering van onze samenleving. (moslims in het nieuws deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2008 18:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

welke is de jouwe?


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-07-2008 19:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Een Australische moslim heeft een televisieploeg aangevallen die hem vragen wilde stellen over zijn harem. De man heeft een onbekend aantal vrouwen, vier kinderen en drie huizen. Hij zou de belastingbetaler voor duizenden dollars hebben opgelicht om in zijn riante levensstijl te kunnen voorzien.


Mohammed staat al jarenlang geregistreerd als invalide en ontvangt een WAO-uitkering. Tijdens de confrontatie met journalisten bleek hij plotseling genezen. Of dat betekent dat hij nu ook weer netjes voor zijn geld gaat werken, moet blijken.

(SN)

Goh.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-07-2008 20:03 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik kieper voortaan iedere invalide moslim (huhu is-lam, voordat iemand deze grap wil maken) uit zijn rolstoel/invalidenwagentje, just in case. Niet te vertrouwen zijn ze, zo blijkt maar weer uit dit artikel.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


BVT
Usericon van BVT
Posted 11-07-2008 20:43 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 11 juli 2008 18:53 schreef Hypnos het volgende:
welke is de jouwe?


hehehe, nou laat een ieder lekker zijn gang gaan, zonder dat een ander daar last van heeft.

een moskee van mij geld, een tentoonstelling, een bandjes avond, een kerk voor mijn part een ieder zijn eigen meuk.

Kijk er zullen ook vast heeeeel veel mensen zijn die een subsidie voor Death of bleck metalavond te zot vinden. ( is ook hun belastinggeld.) Daar hoor je nooit iemand over..



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-07-2008 21:15 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 11 juli 2008 20:03 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik kieper voortaan iedere invalide moslim (huhu is-lam, voordat iemand deze grap wil maken) uit zijn rolstoel/invalidenwagentje, just in case. Niet te vertrouwen zijn ze, zo blijkt maar weer uit dit artikel.


"Let me tell you something else. I've seen a lot of spinals, Dude, and this guy is a fake. A fucking goldbricker."

"This guy fucking walks. I've never been more certain of anything in my life!"


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-07-2008 21:21 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Eerste wat in me opkomt: big lebowski?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-07-2008 21:25 by spectre Profiel van spectre

Als Schaep een filmqoute doet, is het vrijwel altijd uit die film


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-07-2008 21:28 by Schaep Profiel van Schaep

Hehe, inderdaad, de "Dude" verraadde het al een beetje. Geniale scene.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-07-2008 21:31 by spectre Profiel van spectre

Welke scene niet?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-07-2008 21:31 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Maar om dit topic niet te vervuilen: was het een moslim?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-07-2008 21:33 by spectre Profiel van spectre

Oja, alleen haatdragende nieuwtjes posten, anders banned Grey je


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-07-2008 21:44 by Schaep Profiel van Schaep

Oh ja!

"Islamisering van Europese jodenhaat

De belangrijkste verandering in het traditionele islamitische beeld van de jood als machteloze en ver­nederde vijand, is zonder twijfel de islamisering van het Europese antisemitisme. Het was natuur­lijk al lang vóór de oprichting van de staat Israël in het Midden-Oosten be­kend, maar het bleef beperkt tot minderheden van christenen in Palestina, Syrië, Egypte en Jordanië, die ook in die landen door de geestelijke leiders van de kerken werden onderwe­zen in De catechese der verguizing (Jules Isaac). Vooral zendelingen en missionarissen uit Frankrijk, Engeland en later Rusland (die met de kolonisten meereisden) speelden sinds de 19de eeuw hierin een niet onbelangrijke rol. “De eerste expliciet antisemitische uitingen in het Midden-Oosten kom je tegen bij christelijke minderheden en ze zijn meestal direct te herleiden tot Europese voorbeelden” (Bernard Lewis). Toch hadden antisemitische uitingen maar een zeer beperkte invloed. Dat bleek vooral uit de reacties in het Midden-Oosten op de Dreyfus-affaire in Frankrijk, toen een joodse officier ten onrechte werd beschuldigd en veroordeeld door een vijandige rechtbank: de moslims kozen in het algemeen de kant van de vervolgde jood tegen zijn christelijke vervolgers. “Maar het gif bleef zich verspreiden en vanaf 1933 deden nazi-Duitsland en zijn verschillende vertegenwoordigers een gezamenlijke en in het algemeen opmerkelijke succesvolle poging om het Europese antisemitisme in de Arabische wereld te promoten en verspreiden” (Bernard Lewis). Pas na de oprichting van de staat Isra­el in 1948 werd het Europese antisemitisme door de islam in het Midden-Oosten overgeno­men. Dat gebeurde in twee fasen. In de eerste fase werden antisemitische traktaten gewoon geko­pieerd en vertaald (zoals de Talmudjude van prof. August Röhling[13] en De Protocollen van de wij­zen van Sion, zonder dat er veranderingen werden aangebracht. In de tweede fase wer­den de thema­ta geassimileerd en vooral geactualiseerd, zoals vooral blijkt uit de overname van de Westerse mythe van de joodse samenzwering (De Protocollen van de Wijzen van Sion, het meest antisemitische ge­schrift aller tijden).

De mythe van een joodse samenzwering om van alle christenen slaven te maken of hen te verdelgen ontstond in de Middeleeuwen. Joden zouden bronnen vergiftigen om christenen uit te roeien. Allerlei verhalen waarin het spookbeeld van zo'n samenzwering werd opge­roepen deden de ronde. Vanaf de Renaissance werd vooral in Spanje deze mythe voor politieke doeleinden gebruikt, en na de Franse Revolutie ook in Frankrijk en Duitsland. In 1639 schreef Francisco de Quevedo zijn La Isla de los Mo­no­pantos, waarin de joden als levensgevaarlijke samenzweerders werden afgeschilderd. Toen in 1807 Napoleon het "Groot Sanhedrin" ‑ een vergadering van rabbijnen en joodse geleerden - bijeen­riep, werden de joden door tegenstanders van de revolutie ervan beschuldigd de traditionele christe­lij­ke orde omver te willen werpen. In de tweede helft van de negentiende eeuw schreven reactio­naire Franse katholieken, zoals Barruel en Baily, dat joden en vrijmetselaars samenzwoeren om christenen te verdelgen. Barruel schreef zijn Memoire pour servir à l'histoire du jacobinis­me om de katholieken in zijn land te waarschuwen voor deze samenzwering. In Duitsland werd vanaf 1868 de Rede der Gross­rabbiner auf dem Judenfriedhof zu Prag van de roman­schrijver Hermann Goedsche op grote schaal verspreid. In deze rede doet de opperrabbijn op de joodse begraafplaats te Praag zogenaamd een oproep aan alle joden in de wereld om door middel van oorlog en revolutie naar de wereldheer­schap­pij te streven. In het laatste decennium van de negentiende eeuw schreef een onbekende schrij­ver, die in Parijs voor de Russische geheime politie (Ochrana) werkte, de zogenaamde Protocollen van de Wijzen van Zion om de politiek van de tsaar Nicolaas II met betrekking tot de joden te beïnvloeden[14]. De schrijver ontleende zijn materiaal aan het boek van de Franse journalist Maurice Joly, Dialo­gue aux enfers entre Machiavel et Montesquieu, ou la politique au XIXe siècle uit 1864, waarin overigens geen enkele zinspeling op het jodendom en de joden is te vinden. Joly schreef zijn politieke pamflet tegen Napoleon III die hij zag als iemand die de hele wereld aan zich wilde onder­werpen. Deze verzonnen "Dialoog" tussen Machiavelli en Montesquieu vervalste de schrijver van de Protocollen als notulen van een bijeenkomst die rabbijnen zou­den hebben belegd om de weg naar een naar joodse wereldheer­schappij uit te stippelen. In de Protocollen lezen we onder meer: "Wij moeten hen - die overheden- dus onschadelijk ma­ken, wanneer wij in staat zijn hen te vervangen door anderen die onze bedoelin­gen beter bevorderen. Wij beheersen het geld, maar wij moeten het nog meer, wij moeten het uit­slui­tend en geheel beheersen. Laten wij daarom mild zijn in onze uitgaven voor een passende pers, een theater dat met onze geest overeenstemt, een literatuur en wetenschap die onze gedachten ver­spreidt, opdat wij de hele bedrijfsleiding en de wetgeving onder onze invloed brengen. Laten wij het genotzuchtige volk aansporen tot die ondeugden die in de mens het meest de ideale krachten afbre­ken en de belangstelling voor het geestelijke ondermijnen. Wij moeten het hele maatschappelijke le­ven vermaterialiseren. Geldhonger, materialistische twijfel en wilde genotzucht moeten de beheer­sende drijfveren worden van de samenleving, opdat de ene klasse zich vreselijk ergert aan de andere, en zij vervuld worden van een diepe haat tegen elkaar. Dan zal er wereldwijd een chaos ontstaan, waarin de christelijke wijsheid geen uitweg meer vindt".

Toen tsaar Nicolaas II het geschrift uit Parijs in 1905 onder ogen kreeg, raakte hij hier diep van onder de indruk. Hij twijfelde niet aan de echtheid ervan en schreef in de marge: "Men neemt hier de stu­ren­de en destructieve hand van het Jodendom waar." Toen nader onder­zoek echter ondubbelzinnig uit­wees dat het om een vervalsing ging, verbood hij verdere ver­spreiding met als argumenta­tie "Men kan een zuivere zaak niet met onzuivere methoden verdedigen." Toch werden in hetzelfde revolutie­jaar 1905 de Protocollen als aanhangsel opgenomen in de tweede editie van het boek van de Russi­sche geestelijke Sergij Nilus, De oprukkende Antichrist en het rijk van de duivel op aarde. Nilus schreef zijn werk om de strijd tegen de Russische joden aan te binden. Tijdens de Russische Revo­lutie in 1917 werden de Protocollen op grote schaal verspreid om het volk tegen de "Joodse revolutie" op te stoken. De pogroms die tussen 1918 en 1920 vooral in het zuiden van Rusland plaatsvonden wer­den gerecht­vaar­digd met een beroep op de Protocollen.

Ondanks het feit dat de Engelse journalist Philip Graves in 1921 heel precies had aangege­ven dat de onbekende Russische schrijver al zijn materiaal aan het genoemde boek van Maurice Joly had ont­leend, en afdoende had bewezen dat de Protocollen een vervalsing waren, werden deze in veel talen vertaald[15]. Geen enkel antisemitisch werk kreeg zo'n grote verspreiding als de Protocollen. In de Vere­nigde Staten liet de invloedrijke en populaire autofabrikant Henry Ford I het werk in 1927 vertalen en uitgeven. Hitler en de zijnen berie­pen zich mede op de Protocollen om de vervolging van de joden te rechtvaardigen. Tot in de laatste dagen van het Derde Rijk publiceerde Julius Streicher fragmenten uit de Protocollen in Der Stürmer. Na de Tweede Wereldoorlog werden deze in het Arabisch vertaald en in de Arabische landen in enorme oplagen verspreid. De Protocollen van de wijzen van Sion zouden het bewijs leveren dat de joden de staat Israël hebben opgericht om via deze staat eerst het hele Mid­den-Oosten te veroveren en later de hele wereld. In de maand december van 2002 werd een Egypti­sche tv-serie, getiteld Ridder zonder paard (41 delen), dat geba­seerd is op De Protocollen van de wij­zen van Sion, door maar liefst twintig kanalen uit de hele Arabische wereld uitgezonden[16]. De Protocol­len van de wij­zen van Sion, waarvan telkens nieuwe vertalingen in het Arabisch verschijnen (intussen zijn er al meer dan 60 edities verschenen, vormen gevaarlijke mu­nitie in de strijd van de Arabieren (Palestijnen) tegen de Staat Israël, omdat zijn in de afgelopen halve eeuw in alle landen van het Midden-Oosten werden verkocht en in niet weinig kranten in Syrië, Egypte, Saoedi-Arabië, Jordanië en Irak als feuilleton afgedrukt."

http://www.cidi.nl/news/2003/260903c.html

Ze pakken ook alles van ons af!

Edit: Oh, ik lees net iets over "nieuws".

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-07-2008 22:00]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-07-2008 22:20 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 juli 2008 21:33 schreef spectre het volgende:
Oja, alleen haatdragende nieuwtjes posten, anders banned Grey je
You nose it.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-07-2008 22:24 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 juli 2008 22:20 schreef Greycloak het volgende:
You nose it.


En

quote:
Tot voor kort beschouwden wij Fransen als knoflook etende arrogante kloodtzakken die geen auto’s in elkaar kunnen schroeven. Die ook altijd staken, dan wel snelwegen blokkeren in tijden wanneer juist heel Nederland vakantie krijgt. Annemarie Jorritsma verdiende ooit flink wat kudo's door in het openbaar te stellen dat “Frankrijk een mooi land is, alleen jammer dat er Fransen wonen.” Maar het wordt tijd onze mening over de Fransen te herzien. Want met de komst van Nicholas Sarkozy is er een hoop veranderd. Grote bek in de banlieus? De lat er over! Onderhandelen met stakers? Ongezien de tiefus! Zelfs de rechters staan inmiddels aan zijn kant. Zo werd een Marokkaanse met een burka vandaag definitief een Frans paspoort geweigerd. Gewoon omdat de mogelijk ploffende partytent daarmee aantoont dat ze zich niet wil aanpassen aan de Westerse samenleving. Omboeken die vakantie! Of sterker nog: emigreren! Nous allons en France en deze keer glimlachen we naar die mongool in dat tolhok. Nous sommes solidaires...

(GS)



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-07-2008 23:06 by Lionheart Profiel van Lionheart

Moet GS niet GC zijn qua bron?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-07-2008 23:35 by Mark Profiel van Mark

Of Stormfront?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-07-2008 6:23 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 juli 2008 23:06 schreef Lionheart het volgende:
Moet GS niet GC zijn qua bron?
Geen Ctijl? Linkje?
quote:
Op 11 juli 2008 23:35 schreef Mark het volgende:
Of Stormfront?
Hebben die een nieuwsdienst? Bovendien, die zich superieur voelende kaalkopjes zijn eng. Net zo eng als die zich superieur voelende haatbaarden.
Niet dat ik je bedoeling niet snap. "Alte Kameraden." Samen tegen het Zionisme. Stumpers, alsof ze de Joden er ooit onder kunnen krijgen...



Enniewee, nu weer moslimnieuws graag.
Goed nieuws mag ook!



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-07-2008 8:46]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-07-2008 13:15 by spectre Profiel van spectre

Alsof die rechtse digitale keutelsites waar jij je rotzooi vanaf haalt positieve berichten uitpoepen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 12-07-2008 13:24 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

Oftwel alle geloven uitbannen


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2008 13:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

np : Youssou N'Dour & Neneh Cherry - 7 seconds


signature


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 12-07-2008 13:40 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Islands - Arm's Way


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-07-2008 13:42 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 12 juli 2008 6:23 schreef Greycloak het volgende:
Geen Ctijl? Linkje?Hebben die een nieuwsdienst? Bovendien, die zich superieur voelende kaalkopjes zijn eng. Net zo eng als die zich superieur voelende haatbaarden.
Niet dat ik je bedoeling niet snap. "Alte Kameraden." Samen tegen het Zionisme. Stumpers, alsof ze de Joden er ooit onder kunnen krijgen...



Enniewee, nu weer moslimnieuws graag.
Goed nieuws mag ook!




Hmm, ik kan je zo 3 zm´ers aanwijzen met een Stormfront account. En daar zit geen kaalkopje bij...


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-07-2008 13:45 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-07-2008 13:45]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-07-2008 13:46 by Schaep Profiel van Schaep

Nusrat Fateh Ali Khan And Party - Allah, Mohammed, Char, Yaar


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-07-2008 13:52 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

On topic, of Allah komt je straffen.


Bruce Banner


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen