IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De islamisering van onze samenleving. (moslims in het nieuws deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-07-2008 20:20 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 13 juli 2008 20:11 schreef Rotzak het volgende:
Algemene ontwikkeling, iedereen wat dat die Turken niet deugen.


Die? Welke precies dan?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-07-2008 20:21 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 13 juli 2008 20:18 schreef ZelThoR het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat zij een veel vetter imperium uit de grond gestampt hadden dan wij


Ah joh Ik weet ook wel dat Nederland ook janken met de pet op is:p

Ik moest maar een ophouden met die vervelende Turken grapjes, iedereen reageert veels te serieus.


Against God and Government


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2008 20:26 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 juli 2008 20:21 schreef Rotzak het volgende:
Ik moest maar een ophouden met die vervelende Turken grapjes, iedereen reageert veels te serieus.

Ze zijn ook gewoon NIET grappig


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-07-2008 20:31 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

haha, dan hou ik helemaal op


Against God and Government


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-07-2008 21:27 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Het spijt me voor alle polico's hier, maar het lukte me ook vandaag wéér niet om iets mens-erends te vinden over jullie favo knuffelvolkje. Gelukkig vindt men het in deze hooggewaardeerde cultuur wel weer erg fijn om met onze meisjes te knuffelen en te laten knuffelen:

quote:
De islamitische gemeenschap in Nederland sluit de ogen voor het relatief grote aandeel loverboys van Marokkaanse of Turkse komaf. "De Turkse en Marokkaanse gemeenschap zijn uitgegroeid tot broeinesten van pooiers en loverboys”, zegt de Eindhovense jongerenwerker Ibrahim Wijbenga die deskundig is op het terrein van loverboys.


Wijbenga, zelf moslim en half Marokkaans, roept de Nederlandse Marokkanen en Turken op om stelling te nemen tegen jongens die als pooier actief zijn. "Aan de goede families uit onze gemeenschap vraag ik komt u eens naar buiten en veroordeel dit met mij om te laten zien dat we niet allemaal zo zijn.”

Gebroeders B.

Aanleiding voor zijn oproep is de veroordeling van de beruchte Duits-Turkse mensenhandelbende van de gebroeders B. Vorige week legde een rechter in Almelo de bendeleden straffen op die varieerden van 2,5 tot 7,5 jaar. Volgens Wijbenga is het geen toeval dat Turkse pooiers en Marokkaanse loverboys ’inmiddels een trieste staat van dienst hebben opgebouwd’ op het gebied van mensenhandel en prostitutie.

'Tweederangswezens'

Wijbenga: "Alleen lieden die afkomstig zijn uit een cultuur waar vrouwen als tweederangswezens worden gezien, maken zich schuldig maken aan zoveel grof geweld. In zo’n machocultuur is de stap naar vrouwenhandel zo gezet. Vrouwen zijn dan al gauw objecten waarmee de macho’s kunnen doen wat ze willen.”

Criminoloog

Mede door zijn samenwerking met de bekende criminoloog Frank Bovenkerk op het terrein van loverboys is Wijbenga inmiddels een veelgevraagd spreker over dit onderwerp in moskeeën en jongerencentra. Toch is voorlichting alleen niet voldoende: „Het wordt de hoogste tijd dat de Marokkaane en Turkse gemeenschap wordt aangesproken op deze vrouwonvriendelijke opstelling en er zelf het nodige aan gaat doen. Er is een radicale cultuuromslag nodig.”

40 procent is van Marokkaanse komaf

De Eindhovense imam Ahmed al Ouarzani heeft vorig jaar tijdens een van zijn preken nog aandacht besteed aan het probleem van de mensenhandel, zo blijkt uit onderzoek van criminoloog Bovenkerk. Zo’n 40 procent van de daders is van Marokkaanse komaf, zei de imam toen.


Nou, wie praat dit even goed? Ik geef vast een voorzetje door te zeggen dat alle Nederlandse vrouwen het allemaal aan zichzelf te denken hebben omdat het naïeve hoeren zijn.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SQT
Usericon van SQT
Posted 14-07-2008 21:32 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Daar is onlangs nog een boek over verschenen, 'Echte mannen eten geen kaas' van Maria Mosterd, zelf vier jaar lang misbruikt door een loverboy, waarvan ze de ervaringen in dit boek heeft gezet. Ik heb nog getwijfeld het aan te schaffen, maar heb uiteindelijk voor een ander boek gekozen. Ik weet overigens niet zeker of die loverboy ook Moslim is.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-07-2008 21:58 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 14 juli 2008 21:27 schreef Greycloak het volgende:
Het spijt me voor alle polico's hier, maar het lukte me ook vandaag wéér niet om iets mens-erends te vinden over jullie favo knuffelvolkje. Gelukkig vindt men het in deze hooggewaardeerde cultuur wel weer erg fijn om met onze meisjes te knuffelen en te laten knuffelen:



Nou, wie praat dit even goed? Ik geef vast een voorzetje door te zeggen dat alle Nederlandse vrouwen het allemaal aan zichzelf te denken hebben omdat het naïeve hoeren zijn.


tsja, de christelijke gemeenschap heeft er ook weinig mee te maken als een nederlander crimineel is, je punt is?

het gaat er meer om dat het een allochtoon is dan een moslim, volgens mij verwar je die twee termen nu met elkaar.

overigens ben ik het verder wel met je eens dan


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-07-2008 22:23 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 juli 2008 21:58 schreef karnivoor het volgende:
tsja, de christelijke gemeenschap heeft er ook weinig mee te maken als een nederlander crimineel is, je punt is?

het gaat er meer om dat het een allochtoon is dan een moslim, volgens mij verwar je die twee termen nu met elkaar.

overigens ben ik het verder wel met je eens dan
Ze staan erbij te kijken alsof er niets aan de hand is?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-07-2008 22:28 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 14 juli 2008 21:27 schreef Greycloak het volgende:
De islamitische gemeenschap in Nederland sluit de ogen voor het relatief grote aandeel loverboys van Marokkaanse of Turkse komaf.


Moet dat dan niet de Turkse en/of Marokkaanse gemeenschap zijn? Wel weer een zeer tendentieus geformuleerd stukje, maar goed.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-07-2008 22:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 juli 2008 22:28 schreef Mark het volgende:
Moet dat dan niet de Turkse en/of Marokkaanse gemeenschap zijn? Wel weer een zeer tendentieus geformuleerd stukje, maar goed.
Och ja, het is weer van die nazi-site. Veel erger dan wat er met die meiden wordt gedaan ook.

Niets aan de hand, gewoon doorlopen. De moslimgemeenschap (waar het stuk dus over gaat notabene) staat hier volledig buiten. Vast.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 14-07-2008 22:44]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-07-2008 22:46 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 14 juli 2008 22:42 schreef Greycloak het volgende:
De moslimgemeenschap (waar het stuk dus over gaat notabene) staat hier volledig buiten. Vast.


Maar het gaat dus niet over de moslimgemeenschap als zodanig. Buiten hoe walgelijk de praktijken zijn, er staat toch echt "jongeren van turkse of marokkaanse komaf".


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-07-2008 22:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 juli 2008 22:46 schreef Mark het volgende:
Maar het gaat dus niet over de moslimgemeenschap als zodanig. Buiten hoe walgelijk de praktijken zijn, er staat toch echt "jongeren van turkse of marokkaanse komaf".
Misschien (kans?) dat er ouders tussen zitten die nog moslim zijn en er geen fuck aan doen? Ik roep maar wat hoor, zoals gewoonlijk.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-07-2008 22:53 by Mark Profiel van Mark

Dat zal allemaal best, en het zal ook wel een invloed hebben, net als andere culturele achtergrond-verschijnselen een invloed hebben. Maar het punt is dat "turks + marokkaans" niet gelijk is aan "islamitisch". Zolang je dat soort begrippen stelselmatig blijft verwarren is er helas weinig ruimte voor een zinnige discussie/conversatie aangaande dit onderwerp.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-07-2008 23:31 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 juli 2008 22:53 schreef Mark het volgende:
Dat zal allemaal best, en het zal ook wel een invloed hebben, net als andere culturele achtergrond-verschijnselen een invloed hebben. Maar het punt is dat "turks + marokkaans" niet gelijk is aan "islamitisch". Zolang je dat soort begrippen stelselmatig blijft verwarren is er helas weinig ruimte voor een zinnige discussie/conversatie aangaande dit onderwerp.
Die jongens zijn opgevoed vanuit de Islamitische cultuur en leven nu vrij in de Nederlandse cultuur. De problematiek los zien van de Islam is dan ook vrij onzinnig.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-07-2008 23:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 juli 2008 23:31 schreef Misanthrope het volgende:
Die jongens zijn opgevoed vanuit de Islamitische cultuur en leven nu vrij in de Nederlandse cultuur. De problematiek los zien van de Islam is dan ook vrij onzinnig.
En stel je eens voor, kleine Achmed zegt tegen paps en mams dat ie nu atheïst is....

Ik gok erop dat ze nog onder het kopje "moslims" gesorteerd mogen worden, alleen al hierom.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-07-2008 0:25 by Mark Profiel van Mark

*zucht* Het punt is dat "islamitisch" niet gelimiteerd is tot turken en marokkanen, dus je kunt niet zeggen dat de "islamitische" gemeenschap het probleem negeert. Kom op jongens, beetje begrijpend lezen graag. Je mag er van mij allerhande dingen bijslepen en redeneren dat een islamitisch gestoelde opvoeding invloed gehad zal hebben op hoe ze denken over vrouwen etc, maar dat was het punt niet. Dat staat er ook helemaal niet. Nog maar een keer, "turks + marokkaans" is niet gelijk aan "islamitisch". Een onnodige generalisering, vooral omdat er ongetwijfeld een hele reeks aan andere dingen ook in deze gemeenschappen meespelen (onopgeleide ouders, traditionele/culturele klassenverhoudingen die deels op de islam gestoeld zullen zijn maar niet exclusief hiervoor zijn, armoede, maatschappelijke achterstand, etc).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 15-07-2008 9:49 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Heb je een punt mee, maar punt is ook dat de grondbeginselen van de Islam het makkelijker maken voor dat soort jongens om aan denkbeelden te komen waardoor ze zouden gaan denken dat vrouwen over het algemeen minderwaardig zijn en dus niet anders verdienen dan als vee verkocht te worden.

Ik denk dat men daarom de Islam in dit geval aanhaalt, het is namelijk ook een zeer vrouwonvriendelijk geloof, als je een probleem aan wilt pakken moet je dat bij de wortel doen en niet blijven haken in "ja maar, het zijn alleen die nationaliteiten" (wat ook weer een generalisering van jewelste is die nergens op slaat, zelfs al wordt het gestaafd door statistieken, want er zijn ook loverboys van andere afkomsten en het zou me niets verbazen als er ook loverboys te vinden zijn onder andersgelovigen dan moslims), want dan heb je nog steeds niet aangepakt dat er een geloof is dat het makkelijker maakt voor mensen om dat soort ideeën te hebben zonder het gevoel te krijgen dat ze er iets fout mee doen en dat lijkt mij belangrijker dan een poging om politiek correct te doen.

edit: spelfoutschijt

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 15-07-2008 9:52]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-07-2008 9:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 juli 2008 9:49 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Heb je een punt mee, maar punt is ook dat de grondbeginselen van de Islam het makkelijker maken voor dat soort jongens om aan denkbeelden te komen waardoor ze zouden gaan denken dat vrouwen over het algemeen minderwaardig zijn en dus niet anders verdienen dan als vee verkocht te worden.



puur om het potentieel gevaar is er een risico ja,
maar de triggers liggen ook elders. De jongens hebben geen opvoeding omdat de vaders ze niet onder controle hebben. dat is een groot punt, en daar zegt Allah niets over.

En daarnaast heb je ook de mentaliteit. Het zijn verkopers, het zit in hun bloed. Onderhandelen, manieren zoeken die in hun voordeel zijn, tot in het extreme. Hoe verder je van hun positie staat, hoe minder respect of medeleven. en de volgorde is Moslimman -Moslimgeit - Moslimvrouw - geit - Niet-Moslim - Amerikaan - Nederlander - vrouw


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2008 10:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm dat stuk over de vaders klopt mijns inziens in beginsel niet. De vader hoort in een goed islamgezin ook echt de patriarch te zijn die met stevige hand zijn gezin in het gareel houdt.

Omdat die ouderwetse cultuur nu botst met de nieuwe cultuur en de ouderen niet willen aanpassen daaraan loopt het spaak.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-07-2008 10:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 juli 2008 10:01 schreef Jenje het volgende:
Hmm dat stuk over de vaders klopt mijns inziens in beginsel niet. De vader hoort in een goed islamgezin ook echt de patriarch te zijn die met stevige hand zijn gezin in het gareel houdt.

Omdat die ouderwetse cultuur nu botst met de nieuwe cultuur en de ouderen niet willen aanpassen daaraan loopt het spaak.



hoe bedoel je? De ouderen moeten niet aanpassen vinnek (ok, naar dochters wel), maar ze hebben hun zonen dikwijls niet in de hand


signature


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 15-07-2008 10:20 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Ik zag dat die moslims in Frankrijk meer aangepast zijn.
Niet van die irritante dreigende houdingen etc.
zelf gemengde huwelijken daar.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-07-2008 10:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 juli 2008 10:20 schreef Vikingblood het volgende:
Ik zag dat die moslims in Frankrijk meer aangepast zijn.
Niet van die irritante dreigende houdingen etc.
zelf gemengde huwelijken daar.


denk het ook, maar probleem is dat de Fransen even irritant zijn in de buitenwijken als de Moslims... daarom valt het niet op



signature


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 15-07-2008 10:33 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 15 juli 2008 10:24 schreef Hypnos het volgende:
denk het ook, maar probleem is dat de Fransen even irritant zijn in de buitenwijken als de Moslims... daarom valt het niet op




aha.. dat zal het zijn... autorijden kunnen ze daar iig niet.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-07-2008 10:35 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 juli 2008 10:33 schreef Vikingblood het volgende:
aha.. dat zal het zijn... autorijden kunnen ze daar iig niet.


Inparkeren vooral niet, hahaha. Maar ik heb maanden in Parijs gebivakeerd, in St. Denis, niet het fijnste stadsdeel. Ik had er totaal geen problemen met de voornamelijk allochtone bevolking.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2008 10:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 juli 2008 10:20 schreef Vikingblood het volgende:
Ik zag dat die moslims in Frankrijk meer aangepast zijn.
Niet van die irritante dreigende houdingen etc.
zelf gemengde huwelijken daar.
GEmengde huwelijken heb je hier ook hoor .. maar aangepast .. waar dacht je dat de rellen in de franse steden door kwamen? Was met name de Noord Afrikaanse immigrante jongeren ...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen