IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De islamisering van onze samenleving. (moslims in het nieuws deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-07-2008 13:56 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Bassie worsten zijn toch alleen voor z'n vrouw?

Maarem, mooi stukje bot. Ik denk dat er in de hersenkronkels van elke willekeurige moslim ook een kronkel te vinden is die gelijkenis toont met de naam Allah danwel Mohammed. Misschien beide wel. Ik zeg zagen en kijken wie de ware gelovigen waren.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Daops
Usericon van Daops
Posted 23-07-2008 13:59 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 23 juli 2008 13:56 schreef Greycloak het volgende:
Maarem, mooi stukje bot. Ik denk dat er in de hersenkronkels van elke willekeurige moslim ook een kronkel te vinden is die gelijkenis toont met de naam Allah danwel Mohammed. Misschien beide wel. Ik zeg zagen en kijken wie de ware gelovigen waren.
Self-fulfilling prophecy heet zoiets he.. Zien wat je wil zien. Zelfde als met die lijkwade's en Jezus-cornflakes..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-07-2008 14:01 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 23 juli 2008 13:55 schreef Misanthrope het volgende:
Lijkt me een goed plan. Maar... komt daar dan niet eigenlijk uit dat er meer mensen dan alleen de Serviers schuldig zijn aan de oorlog?


Aan de oorlog an sich is niemand meer dan Servië schuldig, die was de agressor toen Slovenië en Kroatië zich onafhankelijk verklaarde.

De EU met Hans van den Broek in de hoofdrol is mede-schuldig omdat die niet ingrepen toen er nog weinig aan de hand was.

Later is het natuurlijk geëscaleerd doordat het oversloeg op Bosnië, en daar hebben zowel Kroaten als Serviërs als moslim Bosniërs (en moslims van andere landen die daar aan het front stonden) zich behoorlijk misdragen.

Er zijn dacht ik ook wel oorlogsmisdadigers van andere partijen opgepakt en veroordeeld.

[edit] Maar met mijn post bedoelde ik vooral het gedeelte van Rotzaks post over "je land verdedigen".

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 23-07-2008 14:04]



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-07-2008 14:01 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Net als dat als je het Coca-Cola omdraait er iets komt te staan dat de moslims niet leuk vinden. Bekijk het dan niet in de spiegel denk ik dan.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-07-2008 20:35 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Tientallen doden door aanslagen in India
Uitgegeven: 26 juli 2008 17:39
Laatst gewijzigd: 26 juli 2008 20:04

AHMADABAD - Door zeventien explosies zijn zaterdag in de Indiase stad Ahmadabad zeker twintig doden en honderd gewonden gevallen. Dat verklaarde de politie in het Aziatische land.

Ahmadabad is de hoofdstad van de westelijke staat Gujarat waar bij rellen tussen hindoes en moslims in 2002 zeker 2500 doden vielen, overwegend moslims.

Vrijdag ontploften al zes bommen in de IT-hoofdstad van India, Bangalore. Hierbij vielen een dode en zes gewonden.



Voor al uw politieke correctheid: moslims én hindoes in het nieuws!

edit: en ben ik de enige die het grappig vindt dat die bommen op vrijdag precies in Bangalore ontploften? ]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-07-2008 20:39]


Bruce Banner


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-07-2008 23:48 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Voor alle regelmatige posters in dit topic:

Obsession the Movie

"Obsession - Radical Islam's War Against the West is a new film that will challenge the way you look at the world.

Using images from Arab TV, rarely seen in the West, Obsession reveals an ‘insider's view' of the hatred the Radicals are teaching, their incitement of global jihad, and their goal of world domination. With the help of experts, including first-hand accounts from a former PLO terrorist, a Nazi youth commander, and the daughter of a martyred guerrilla leader, the film shows, clearly, that the threat is real.

http://www.obsessionthemovie.com

Doe er uw voordeel mee. Lijkt me wat beter knip- en plakwerk dan Fitna als ik het zo zie



##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 27-07-2008 11:25 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 26 juli 2008 23:48 schreef Judge M. het volgende:
Doe er uw voordeel mee. Lijkt me wat beter knip- en plakwerk dan Fitna als ik het zo zie


het blijft knip en plakwerk

en dat doet iran ook met de missers van bush en de haatzaaierij van die televisiedominees...

tja
wat moet je er mee

als ik ooit tijd heb zal ik het eens kijken, maar bovenstaand stukje en de titel alleen al zal al wel genoeg zijn om een beeld te vormen van die 'film'.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-07-2008 11:29 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

zou die film ingaan op de paranoïde haat van veel mensen?


Suck my piss


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-07-2008 11:29 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Maar dat maakt niet uit! We moeten het wel geloven, want het komt van de Lieverdjes zelf.

*laat een baard staan*


Bruce Banner


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 27-07-2008 11:33 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

ik denk dat michael moore schuldig is aan de hype van dit soort knip-, plak- en insinueerwerk

maar hij doet er nog een beetje humor in...



[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 27-07-2008 11:33]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-07-2008 11:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juli 2008 11:29 schreef Lainedil het volgende:
Maar dat maakt niet uit! We moeten het wel geloven, want het komt van de Lieverdjes zelf.

*laat een baard staan*

Wat komt van de lieverdjes zelf?

Er was niemand die beweerde dat de lieverdjes zelf geloofd moesten worden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-07-2008 11:36 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Scroll maar eens naar boven, voordat je bijdehand gaat doen.


Bruce Banner


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-07-2008 11:43 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 27 juli 2008 11:29 schreef Lainedil het volgende:
Maar dat maakt niet uit! We moeten het wel geloven, want het komt van de Lieverdjes zelf.

*laat een baard staan*


ja dus


Suck my piss


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-07-2008 11:44 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 27 juli 2008 11:43 schreef skullfuck het volgende:
ja dus


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-07-2008 11:50 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juli 2008 11:36 schreef Lainedil het volgende:
Scroll maar eens naar boven, voordat je bijdehand gaat doen.

Je reageert op het bericht van Judge, neem ik aan. Of in ieder geval noem je de daar genoemde makers van het filmpje "lieverdjes".

Waarschijnlijk denk je dat die lieverdjes haatbaarden zijn (waarom anders van dat infantiele sarcasme a la GC), maar die mensen hebben juist een film TEGEN de radicalen gemaakt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-07-2008 12:25 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Die aanname werd door jou gemaakt.


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-07-2008 13:15 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juli 2008 12:25 schreef Lainedil het volgende:
Die aanname werd door jou gemaakt.

Leer quoten en/of duidelijk spreken, dan

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-07-2008 13:18]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-07-2008 13:19 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 27 juli 2008 13:15 schreef ZelThoR het volgende:
Leer quoten en/of duidelijk spreken, dan

Lees je mail maar.


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-07-2008 13:23 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juli 2008 13:19 schreef Lainedil het volgende:
Lees je mail maar.

Had ik al gedaan

We vechten dit wel uit op MySpace, magere hein


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2008 10:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Eén Britse moslimstudent op drie is van mening dat moord in de naam van de islam moet kunnen. Dat schrijft de Britse krant The Sunday Times op basis van een poll van het lokale 'Centrum voor Sociale Samenhang'. Op de universiteit vinden twee moslims op vijf dat de sharia in de Britse wet moet worden opgenomen.

"Integratie aanmoedigen"
Hoewel de grootste moslimgroep van Groot-Brittannië zich vragen stelt bij het rapport, zegt Anthony Gleese, een professor van de universiteit van Buckingham, dat de resultaten uiterst alarmerend zijn. "Het verschil tussen moslimstudenten en andere studenten is gewoon te groot", zegt hij. "In plaats van vol lof over onze culturele verschillen te praten, zouden we juist integratie en aanpassing moeten aanmoedigen."

Gastsprekers
Nog volgens de studie gelooft meer dan de helft van de Britse studenten niet dat de islam kan samengaan met democratie. Tien procent stelde zelfs dat ze weinig respect hebben voor moslims. Aan de studie namen 1.400 studenten deel. De onderzoekers gingen ook rond op twintig universiteiten en ontdekten dat extremisten er soms gastlezingen geven die echt wel op het randje zijn. Op Queen Mary, een campus van de Londense universiteit, zou in december vorig jaar een gastspreker de moslims zelfs hebben opgedragen om homoseksuelen te veroordelen, omdat "Allah homoseksualiteit haat".

Radicalisering
Onder de moslimstudenten gelooft een derde dat geweld in de naam van de islam moet kunnen. Die manier van denken is gevaarlijk en in het verleden zijn al enkele terroristen op de Britse universiteiten geradicaliseerd. Dat zou ook het geval geweest zijn bij de man die vorig jaar op de luchthaven van Glasgow een brandende jeep een gebouw binnen reed.

"Vooroordelen"
Wes Streeting, voorzitter van een nationale studentenorganisatie, uit zware kritiek op de studie. "Deze studie reflecteert enkel de vooroordelen van een rechtse denktank. Dit is helemaal niet de visie van de Britse moslims. Slechts 632 kregen een aantal vage en misleidende vragen voorgeschoteld."


signature


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 28-07-2008 10:46 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 28 juli 2008 10:30 schreef Hypnos het volgende:
Eén Britse moslimstudent op drie is van mening dat moord in de naam van de islam moet kunnen.


en?

hoe hoog is de bereidheid onder nederlandse studenten om iemand te doden in naam van democratie?

of in naam van 'vrijheid'?

of in naam van 'je familie'?

de drempel voor moord en doodslag ligt altijd lager dan je denkt

en jij kan vrijheid, religie, politiek en familie misschien niet met elkaar vergelijken, maar voor 98% van de wereldbevolking is dat een en hetzelfde...



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2008 11:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

wel jammer dat religie iets ongrijpbaars en illusionairs is, en familie, vrienden en in mindere mate je land wel behoorlijk tastbaar, zichtbaar of in relatie tot een persoon of personen.

dat maakt het in ieder geval realistischer, ook al is het soms "onwezelijk" in de 2de zin van het woord


signature


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 28-07-2008 14:30 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 28 juli 2008 11:06 schreef Hypnos het volgende:
wel jammer dat religie iets ongrijpbaars en illusionairs is, en familie, vrienden en in mindere mate je land wel behoorlijk tastbaar, zichtbaar of in relatie tot een persoon of personen.


hmm

ik vind begrippen als familie, vrienden en je land net zo tastbaar als religie

wie zijn je vrienden?

het ws in dit draadje al aangehaald, maar kijk maar eens naar de oorlog in joegoslavië, waarin de buren elkaar ineens te lijf gingen. Aangetrouwde familieleden werden uitgeleverd aan het leger, kinderen werden verstoten, je kon je vrienden niet meer vertrouwen.

ik vind het altijd zo naief om het op religie te gooien, want dan duw je het principe van je af, terwijl juist zo'n oorlog in europa duidelijk maakt dat het helemaal nergens over gaat en dat het daarom overal kan gebeuren.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2008 14:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 28 juli 2008 14:30 schreef ##**Boemba**## het volgende:
hmm

ik vind begrippen als familie, vrienden en je land net zo tastbaar als religie

wie zijn je vrienden?

het ws in dit draadje al aangehaald, maar kijk maar eens naar de oorlog in joegoslavië, waarin de buren elkaar ineens te lijf gingen. Aangetrouwde familieleden werden uitgeleverd aan het leger, kinderen werden verstoten, je kon je vrienden niet meer vertrouwen.

ik vind het altijd zo naief om het op religie te gooien, want dan duw je het principe van je af, terwijl juist zo'n oorlog in europa duidelijk maakt dat het helemaal nergens over gaat en dat het daarom overal kan gebeuren.





of ze je nu te lijf gaan of in je aars zitten, je familie is je familie, en dat voel je (vooral als ze in je aars zitten trouwens). Ik heb nog nooit dat God in iemands aars gezeten heeft.


signature


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 28-07-2008 14:42 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 28 juli 2008 14:36 schreef Hypnos het volgende:
of ze je nu te lijf gaan of in je aars zitten, je familie is je familie, en dat voel je (vooral als ze in je aars zitten trouwens). Ik heb nog nooit dat God in iemands aars gezeten heeft.


erg kortzichtig

en adoptie dan?

of aangetrouwd?

of idd de vader die jou misbruikt?

ben bang dat de meningen over hoe tastbaar een begrip als 'familie' is, net zo verdeeld zijn als over het begrip 'religie'.

christenen zullen ook zeggen dat een kerk tastbaar is, dat het geloof zelfs tastbaar is (als je maar hard genoeg geloofd) en dat het net zo vanzelfsprekend is als familie

tja

maar wat verdedig je dan aan je familie?

- verdedig je hun leven als ze opgepakt worden?
- verdedig je hun leven als ze opgepakt worden voor een gruwelijk misdrijf dat ze echt gepleegd hebben?
- verdedig je hun leven als ze opgepakt worden voor hun geloof/gebrek aan geloof?




Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen