IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De islamisering van onze samenleving. (moslims in het nieuws deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-05-2008 12:28 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 27 mei 2008 12:27 schreef ghoulliette het volgende:
zwarte cros, eerste dag gratis door moslims


Je loopt hopeloos achter.
Zwarte Cross, vrijdag gratis voor allochtonen en autochtonen.

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/10074/Zwarte-Cross-2008-update.html

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-05-2008 12:29]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-05-2008 12:31 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 27 mei 2008 12:28 schreef MMayo het volgende:
Je loopt hopeloos achter.
Zwarte Cross, vrijdag gratis voor allochtonen en autochtonen.

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/10074/Zwarte-Cross-2008-update.html

ja, maar in eerste instantie was er sprake van "positieve dscriminatie". omdat daar veel kritiek op kwam is het gratis voor iedereen. Want allochtonen+ autochtonen= iedereen.

En ja ik zal wel achterlopen want ik heb het van Goede Morgen Nederland. geniaal programma


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-05-2008 12:31 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 27 mei 2008 12:28 schreef MMayo het volgende:
Je loopt hopeloos achter.
Zwarte Cross, vrijdag gratis voor allochtonen en autochtonen.

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/10074/Zwarte-Cross-2008-update.html


Volgens mij begrijp je haar verkeerd, gratis DOOR moslims. En daar heeft ze wel gelijk aan.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-05-2008 12:32 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 27 mei 2008 12:31 schreef blonde rockgod het volgende:
Volgens mij begrijp je haar verkeerd, gratis DOOR moslims. En daar heeft ze wel gelijk aan.


Nee hoor, naar mijn weten zitten er in de organisatie van Zwarte Cross geen moslims. Daarbij is het een besluit van de organisatie en is allochtoon zijn niet gelijk aan moslim zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-05-2008 12:49]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-05-2008 12:33 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 27 mei 2008 12:31 schreef ghoulliette het volgende:
ja, maar in eerste instantie was er sprake van "positieve dscriminatie". omdat daar veel kritiek op kwam is het gratis voor iedereen. Want allochtonen+ autochtonen= iedereen.

En ja ik zal wel achterlopen want ik heb het van Goede Morgen Nederland. geniaal programma


Tsja.. ze doen elk jaar van die acties, elk jaar een andere doelgroep. Altijd is het wel okee, maar nu het om allochtonen ging kreeg de organisatie zelfs dreigementen binnen van autochtonen. Dus niet door Moslims, maar door zeikende autochtonen deze keer.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-05-2008 12:34]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-05-2008 12:34 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

dat zegt ook niemand, volgens mij...

ik zal het even baby steps uitleggen
In NL zijn moslims.
Die moeten integreren.
Zwarte cross is een blank evenement.
Gemeente(?) wil daar moslims heen krijgen.
Gemeente(?) bedenkt dat dat kan door ze gratis toegang te geven.
Dat is discriminatie. blanken zijn boos.
blankies mogen ook gratis.

dus zonder moslims hadden alles blankies moeten betalen yo


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-05-2008 12:38 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 27 mei 2008 12:34 schreef ghoulliette het volgende:
dat zegt ook niemand, volgens mij...

ik zal het even baby steps uitleggen --> Goed zo
In NL zijn moslims. -->ja
Die moeten integreren. --> ja
Zwarte cross is een blank evenement. --> sinds wanneer?
Gemeente(?) wil daar moslims heen krijgen. --> Nee, organisatie heeft ludieke actie bedacht zoals ze elk jaar doen. Van dwergen tot vrouwen tot allochtonen (welke overigens ook niet allemaal moslim hoeven te zijn)
Gemeente(?) bedenkt dat dat kan door ze gratis toegang te geven. --> nee, ludieke actie organisatie zoals elk jaar een bepaalde doelgroep gratis toegang heeft.
Dat is discriminatie. blanken zijn boos. --> Sja, tolerantie olee olee
blankies mogen ook gratis. --> Mooi voor ze ja

dus zonder moslims hadden alles blankies moeten betalen yo --> ahhh nou dankje moslims





[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-05-2008 12:41]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-05-2008 12:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 mei 2008 12:27 schreef ghoulliette het volgende:
zwarte cross, eerste dag gratis door moslims



wedden dat het volgend jaar gewoon "Zwarte" zal zijn... dat Cross zorgt zeker voor klachten


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-05-2008 13:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-05-2008 13:40 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 mei 2008 12:07 schreef ghoulliette het volgende:
Ik neem het feit dat hij dom is* wel serieus. Dat hij het blijkbaar een heel groot probleem vindt, dat ik dat vind... tja daar kan ik ook niets aan doen.

* nu is het dom zijn op zich lastig te bewijzen. Maar: if it walks like a duck, sounds like a duck and it looks like a duck, it's a duck.


Selectief lezen heet dat apenkop! Verder ga ik er niet meer op in, dat je zelfs dit al niet snapt.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 27-05-2008 13:40]


Against God and Government


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-05-2008 14:22 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Het is maar goed dat je geen bandshirts draagt, anders had je echt geen greintje volwassenheid.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-05-2008 19:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Hehehehe, kusje voor GL.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-05-2008 19:32 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-05-2008 19:36 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 mei 2008 12:32 schreef MMayo het volgende:
Nee hoor, naar mijn weten zitten er in de organisatie van Zwarte Cross geen moslims. Daarbij is het een besluit van de organisatie en is allochtoon zijn niet gelijk aan moslim zijn.


Vet. Ik had er ook gratis naar toe gekund...als ik van dit soort hillbilly entertainment genoot tenminste.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-05-2008 19:40 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 27 mei 2008 19:36 schreef Chelman het volgende:
Vet. Ik had er ook gratis naar toe gekund...als ik van dit soort hillbilly entertainment genoot tenminste.


Je kan er nu ook gratis naar toe, als je wel van dit soort hillbilly entertaiment zou genieten tenminste.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2008 22:02 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Hillbilly entertainment? Wat een onzin weer. Er spelen een paar vette metalbands; ik ga wel proberen erbij te zijn, maar 't zal lastig worden ivm W:O:A.

Ontopic van Uitkijk.net:

Nep-koran vliegt de winkel uit.

Deze 'koranvertaling' van Kader Abdolah is een groot verkoopsucces. Sinds het boek ruim vier weken geleden uitkwam, heeft uitgeverij De Geus 60.000 van de 75.000 exemplaren van de eerste druk verkocht. Een tweede druk van 60.000 exemplaren is in voorbereiding.

Dat heeft een medewerker van de uitgeverij dinsdag gezegd. Abdolah schonk het eerste exemplaar van het boek, waaraan hij meer dan twee jaar heeft gewerkt, aan onze multiculturele koningin Beatrix 'voor meer begrip en samenhang in het koninkrijk'. De vertaling en het boek De boodschapper, die samen in één band zijn verschenen, stond de afgelopen weken zelfs nummer één in de Boeken Top 10. De boodschapper is een vertelling over het leven van de zogenaamde 'profeet' mohammed.

Politieagenten van het korps Amsterdam-Amstelland kunnen zelfs korting krijgen als zij deze koranvertaling aanschaffen. Hun baas (en dus de belastingbetaler) betaalt hun de helft van de prijs. De korpsleiding hoopt zo te bereiken dat de agenten 'meer inzicht in de islam en de aanhangers van dat geloof krijgen'.

Abdolah vertaalde het 'heilige boek' van de muzelmannen rechtstreeks uit de oorpronkelijke, Arabische Koran van zijn vader. Na elke zin bekeek hij direct vier Perzische en vervolgens zelfs vijf Nederlandse vertalingen. Bovendien raadpleegde hij de vijfdelige middeleeuwse uitleg van de korankenner Ta(li)bani. Als Abdolah er dan nog niet uit was, belde hij naar zijn 94-jarige oom Aga Djan in Iran, het geboorteland van de schrijver. Die moest het allemaal nóg beter weten.....

De verkoop van Abdolahs boek Het huis van de moskee, waarin hij de recente geschiedenis van Iran beschrijft aan de hand van de familie die al jaren het huis van de moskee bewoont, heeft door zijn Koranvertaling een nieuwe impuls gekregen. Het boek is aan zijn 25e druk toe. Er zijn ongeveer 175.000 exemplaren van verkocht.

En nu allemaal als de gesmeerde bliksem naar de moskeet boekenwinkel om een exemplaar van dit vredige en tolerante geschrift te bemachtigen. Jan Peter Balkenende & Co. (a.z.m.h.) zullen u er eeuwig dankbaar voor zijn. Bovendien: enige kennis van middeleeuws barbarisme is nooit weg gezien de toekomst van onze landen......

en...

Een beetje besnijden moet kunnen....

De mildste vorm van vrouwenbesnijdenis moet in Nederland worden toegestaan. Het gaat dan om een prikje in de huid rondom de clitoris, onder toezicht van een arts.

Daarvoor pleit oud-internist-oncoloog Jannes Mulder in het tijdschrift Medisch Contact. Het verbod op vrouwenbesnijdenis, dat sinds 1993 van kracht is, heeft volgens Mulder niet gezorgd voor een afname van de genitale verminkingen. Elk jaar worden in Nederland ten minste vijftig vrouwen en meisjes besneden. De meesten daarvan zijn van Somalische afkomst.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-05-2008 22:12]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-05-2008 22:17 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

En wat is het 'nut' daarvan?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 27-05-2008 22:30 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 27 mei 2008 19:36 schreef Chelman het volgende:
Vet. Ik had er ook gratis naar toe gekund...als ik van dit soort hillbilly entertainment genoot tenminste.


Wat voor kleur is jouw tracktor?



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-05-2008 22:31 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 27 mei 2008 22:30 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Wat voor kleur is jouw tracktor?


Dámn, net als je denkt dat hij er vanaf is.....


Ben je alweer aan het oefenen om het in het duits en engels te vragen DS?



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 27-05-2008 22:37 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Quelle colour es ton tracteur?

Que color es tu tractor?

What's the colour of your tractor?

Was is die Farbe von deinen Traktor?





blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-05-2008 22:38 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 27 mei 2008 22:37 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Quelle colour es ton tracteur?

Que color es tu tractor?

What's the colour of your tractor?

Was is die Farbe von deinen Traktor?





*snif* Ik ben trots!

[edit] Kan je het ook in het Marrokaans?

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 27-05-2008 22:41]



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-05-2008 11:14 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 27 mei 2008 19:22 schreef ZelThoR het volgende:
Hehehehe, kusje voor GL.




Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-05-2008 11:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 mei 2008 22:02 schreef Mutilator het volgende:
Nep-koran vliegt de winkel uit.
En nu allemaal als de gesmeerde bliksem naar de moskeet boekenwinkel om een exemplaar van dit vredige en tolerante geschrift te bemachtigen. Jan Peter Balkenende & Co. (a.z.m.h.) zullen u er eeuwig dankbaar voor zijn. Bovendien: enige kennis van middeleeuws barbarisme is nooit weg gezien de toekomst van onze landen......


Beetje negatieve ende cynische bijklank heeft dat bericht. Terwijl zijn vertaling juist erg goed in een moderne samenleving zou moeten passen (naar wat ik er van gehoord heb). De beste man is zelf trouwens geen moslim. Ik ben in ieder geval benieuwd.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-05-2008 19:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

InHolland pikt uitlatingen imam Budak niet

Hogeschool InHolland overweegt stappen tegen imam Bahauddin Budak. De imam is verbonden aan de lerarenopleiding islamgodsdienst, een tweedegraadsopleiding in Amsterdam. Aanleiding zijn omstreden uitspraken van de islamitische geestelijk leider over partnerkeuze en verkrachting.

Op de website van de Nederlandse Islamitische Omroep (NIO) gaf hij recent antwoord aan een Turks meisje (17) die door haar neef was verkracht. Zij vroeg wat ze met de situatie aanmoest. Imam Budak gaf een antwoord waarvan velen vonden dat hij de schuld grotendeels bij de vrouw legde.

De hogeschool zegt zich te distantieren van de ''ontoelaatbare'' uitlatingen van Budak en zal met de imam ''een indringend gesprek'' gaan voeren.

De Nederlandse Islamitische Omroep heeft het advies van de imam inmiddels van de website gewist. Maar al is de wisser nog zo snel, de internetcache van Google achterhaalt hem voorlopig nog wel:

Budak over verkrachting
Veel moslims zitten met vragen over hun geloof of twijfelen over hoe ze bepaalde regels moeten toepassen. Veel niet-moslims begrijpen de islamitische regels niet of zijn gewoon nieuwsgierig naar de islam. Elke week gaat Nioweb bij een imam langs die vervolgens een ingestuurde vraag beantwoordt. Deze week beantwoordt imam Bahaeddin Budak voor ons de volgende vraag:

Ik ben een Turks meisje van 17 jaar. Ik heb een groot probleem en weet niet wat ik ermee aan moet. Ik ben onlangs verkracht door mijn neef. Ik kan hier met niemand over praten en al helemaal niet met mijn familie. Zij zullen mij verstoten. Wat is het islamitische oordeel hierover?

Beste zuster,

Dat wat je is overkomen is een zeer treurige zaak. Ik begrijp dat je dit probleem niet zo maar aan je familie kunt vertellen. Ik weet niet wat jouw relatie is met je neef en hoe het zo ver is gekomen dat hij het lef heeft gekregen om je te verkrachten. Ik zal proberen je vraag vanuit verschillende invalshoeken te beantwoorden.

Allah swt zegt in de Qur’an: “en benadert ontucht niet. Dit is iets gruwelijks en een slechte manier van doen.” Surat al-isra 32.

De profeet Muhammed (vrede zij met hem) zegt: iedereen die in Allah en de laatste dag gelooft mag niet alleen met een vrouw zijn zonder mahram, want anders zal de Satan de derde persoon zijn.”

Uit de bovenstaande citaten wil ik zeggen dat we als mens worden gevraagd om ons zelf te beschermen tegen seksueel misbruik, verkrachting en ontucht. Voorzichtigheid geldt niet alleen tegen onbekenden maar ook tegen bekenden, want de mens of hij nou een bekende of geen bekende is heeft zijn slechte en goede eigenschappen. Als de slechte eigenschappen van een persoon veel sterker zijn ontwikkeld dan maakt het niet uit wie hij of zij tegenover zich heeft. Je doet je zelf goed om niet in een gesloten ruimte te verblijven met een man waar een derde niet makkelijk binnen kan komen.

In de islam is het duidelijk dat seks voor de nikah niet is toegestaan. Dit is een grote zonde. Als de persoon dit ook nog in de vorm van verkrachting begaat is het bij Allah swt alleen maar een grotere zonde. Zolang jij hem niet vergeeft zal Allah swt hem in het hiernamaals hiervoor straffen.

Je kunt het volgende doen;

a) Gezien we in een land leven dat verkrachting strafbaar stelt kun je naar de rechter gaan en hem aanklagen.

b) Als je bang bent dat jouw familie je gaat verstoten voor iets waaraan jij geen schuld hebt is het wellicht beter om dit niet aan je familie te vertellen. Wel moet je opletten dat je neef hiervan verder geen misbruik maakt. Op het moment dat hij dit wel wil doen raad ik je toch aan om je probleem aan iemand te vertellen zodat je neef hiervoor vreest. Laat je zeker niet misbruiken en wees niet bang om dit probleem toch met iemand te bespreken die je vertrouwt.

c) Je kunt hem vergeven en afspreken dat dit nooit meer gebeurt. Dit is natuurlijk het moeilijkste wat je kunt doen.

Moge Allah swt je sterkte en wijsheid geven.


Bron: (Noiweb, voordat het gewist werd).

Update: 17.40 uur
Voor imam Budak is geen plaats meer aan de Hogeschool InHolland. Als hij zijn opvattingen handhaaft, zal hij zijn werk aan de lerarenopleiding niet kunnen voortzetten. Dat heeft directeur Geert Dales vanmiddag gezegd.

De imam heeft naar aanleiding van de ophef over zijn woorden de NIO gevraagd het artikel over de verkrachting van de website te halen, ook al staat hij nog steeds achter zijn woorden. De Moslimomroep vond dat ''journalistiek gezien geen optie''. Daarop heeft Budak de samenwerking met de NIO verbroken. Dat had tot gevolg dat zowel het bedoelde artikel als alle voorgaande artikelen van zijn hand van de website zijn verwijderd.


Hmm okee hij legt wel wat nadruk dat ze niet zomaar alleen moet zijn met een man, maar nergens zie ik hem de schuld aan haar geven.

Edit: ohja en dat sex voor de niggah ook niet toegestaan is en een zonde is, en daarbij zou je eruit kunnen halen dat zij dus ook een zonde heeft begaan, maar die gast al helemaal.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 29-05-2008 19:22]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-05-2008 9:11 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 28 mei 2008 11:19 schreef ZelThoR het volgende:
Beetje negatieve ende cynische bijklank heeft dat bericht. Terwijl zijn vertaling juist erg goed in een moderne samenleving zou moeten passen (naar wat ik er van gehoord heb). De beste man is zelf trouwens geen moslim. Ik ben in ieder geval benieuwd.
Ik heb dat ding zelf gekocht, nog niet gelezen, dat niet. Maar nou las ik op een website, weinig objectief maar wel net rechts, dat er bepaalde passage's zijn weggelaten die omschreven kunnen worden als 'haatpassages' en dat dit boek door bar weinig moslims wordt gezien als een koran. Het plakaat nep-koran zou dus nog best wel eens op zijn plaats kunnen vallen. Zeker weten doe ik het niet, maar ik denk wel dat het raadzaam is voorzichtig met dit boek om te gaan en bij twijfel er een 'echte' koran bij te halen. Want passages zijn weggelaten, dat zegt Abdolah zelf ook. Volgens hem omdat de desbetreffende passages dubbel in de koran zouden staan of 'onbegrijpbaar' zouden zijn. Tja, wat is 'onbegrijpbaar', wat staat er echt in die weggelaten passages..?

Edit: H. Jansen heeft net een boek uit:'Koran zelf lezen'. Wellicht eentje om ook te checken.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 30-05-2008 9:17]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen