IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Aan mensen die vaak naar scandinavie gaan... Vorige pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 21-01-2004 17:09 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 16:45 schreef NecRobert het volgende:
Is iemand hier wel eens in Ålesund geweest? Dat is een van de plaatsen die ik ga bezoeken dit voorjaar. Dit moet namelijk een van de mooiste steden van Noorwegen zijn. Het bestaat uit verschillende eilandjes.


schitterend!! vey impressive scenery!!!!


I Find That I Am Not There...


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 17-03-2004 23:17 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Zijn er ZM-ers naar de Noordkaap geweest? En hoe was dat? Is het de moeite waard om een enorm (saai?) stuk daarvoor te rijden?


Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 03-05-2004 14:27 by Sloeber Wijzig reactieProfiel van SloeberQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~fuzzbass

Bump!! (oud topic naar boven halen)

quote:
Op 17 maart 2004 23:17 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Zijn er ZM-ers naar de Noordkaap geweest? En hoe was dat? Is het de moeite waard om een enorm (saai?) stuk daarvoor te rijden?


Nee, als ik mijn broer moet geloven, is het niet de moeite waard. De Noordkaap is een kale rots in een kaal landschap, je moet er fors betalen om erop te mogen en ook nog eens betalen om te parkeren. En dan hebben we het nog niet gehad over het dagenlang rijden door een saai, kaal landschap. En dat ook weer terug....


Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 03-05-2004 17:20 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 14:27 schreef Sloeber het volgende:
Nee, als ik mijn broer moet geloven, is het niet de moeite waard. De Noordkaap is een kale rots in een kaal landschap, je moet er fors betalen om erop te mogen en ook nog eens betalen om te parkeren. En dan hebben we het nog niet gehad over het dagenlang rijden door een saai, kaal landschap. En dat ook weer terug....

Daar was ik dus al bang voor. Dan zou ik mijn vakantie liever anders spenderen.
Trouwens de Noordkaap is niet het echte noordelijkste puntje van Noorwegen. Alleen bij de Noordkaap krijg je wel een certificaat (als je betaalt).


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 11-05-2004 11:47 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

Ik heb de afgelopen 2 maand op een lijndienst tussen Hamburg en Helsinki/Kotka (finland) gevaren.(ben 2e stuurman) Ik ben in Helsinki even wezen winkelen, maar inderdaad Burzum en Mayhem enz. liggen daar inderdaad gewoon bij de free record shop. Geweldig dat land.


ghouliette
Lord of Chaos
Usericon van ghouliette
Posted 11-05-2004 14:44 by ghouliette Wijzig reactieProfiel van ghoulietteQuote dit berichthttp://www.shadowsofdizgust.com

Scandinavie is okay!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2004 14:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ole ole


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen