IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Immolation Vorige pagina | Volgende pagina
Trotz
Usericon van Trotz
Posted 07-09-2002 16:21 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 13:56 schreef TNightmare het volgende:
HINT
Ik heb Immolation - Dawn of Possession te ruil. You may start bidding, people .

Eerst uploaden naar de bekende ftp ja!
Als het u blieft.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-09-2002 17:24 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

*Wacht op een account op die bekende ftp*
Dus nog ff geduld

Ik zoek zelf

Dark Angel - Darkness Descends
Death Angel - The ultra-violence
Hate Eternal - Conquering the Throne

(yeah, as if anyone would part with THOSE CD's').


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 07-09-2002 18:46 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 17:24 schreef TNightmare het volgende:

Ik zoek zelf

Dark Angel - Darkness Descends
Death Angel - The ultra-violence
Hate Eternal - Conquering the Throne

(yeah, as if anyone would part with THOSE CD's').



die van hate eternal kun bij elke platenboer kopen ,en anders moet je em ff bij displeased bestellen...


No meat is sweater


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-09-2002 0:14 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Dat weet ik. Is ook meer een hint wat ik voor die Immolation zou willen hebben .


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-09-2002 0:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Als je dat ervoor wil hebben, waarom hou je dat wereld album dan niet gewoon zelf .


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-09-2002 0:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 17:24 schreef TNightmare het volgende:
*Wacht op een account op die bekende ftp*
Dus nog ff geduld

Ik zoek zelf

Dark Angel - Darkness Descends
Death Angel - The ultra-violence
Hate Eternal - Conquering the Throne

(yeah, as if anyone would part with THOSE CD's').


wil je ze per se origineel hebben?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-09-2002 0:23 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Liefst origineel ja. Iig NIET gekopieerd .

Die Immolation cd zet ik op, ik verzink in gedachten, en op een gegeven moment val ik uit mijn gedachtenwereld omdat ik geen muziek meer hoor op de achtergrond. Ik vind het allemaal te standaard, het kan mijn aandacht niet vasthouden.

Maar laten we hier verder on topic blijven .


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-09-2002 0:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 0:23 schreef TNightmare het volgende:
Liefst origineel ja. Iig NIET gekopieerd .

Die Immolation cd zet ik op, ik verzink in gedachten, en op een gegeven moment val ik uit mijn gedachtenwereld omdat ik geen muziek meer hoor op de achtergrond. Ik vind het allemaal te standaard, het kan mijn aandacht niet vasthouden.

Maar laten we hier verder on topic blijven .

ga hier naar toe:

http://elcheapo.nl/

en je komt erachter dat zowel de gewenste dark angel als death angel bij proxis voor ongeveer 13 euro per stuk te kopen zijn (incl. verzendkosten)


ed: niet goed gekeken, ging om tapes. maar kijk toch effe want de cd's staan er ook tussen. sorry.


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-09-2002 0:34]


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-09-2002 0:35 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Bij Proxis?! Shit zeg, ik kijk daar standaard als ik een boek wil hebben, maar had niet verwacht dat ze ook goed in de cd's zaten! Dank!

*edit* Die Dark Angel bij Proxis e.a. zijn wel van 1999, maar NL Store heeft hem uit 1990.

Geweldige site eigenlijk. El Cheapo zou meer reclame moeten maken (ja ok, ik kijk ook erg weinig tv moet ik zeggen ).

Probeer eens op IMMOLATION te zoeken zou ik zeggen .

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 08-09-2002 0:40]


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 08-09-2002 22:04 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Heb na hun show in Gent even een praatje gemaakt met de mannen van Incantation en die naar het schijnt is de nieuwe Immolation GROWLGERRRARARRAR !


Je kan me de bout hachelen!


Gheraert Den Duyvel
Usericon van Gheraert Den Duyvel
Posted 20-09-2002 9:36 by Gheraert Den Duyvel Wijzig reactieProfiel van Gheraert Den DuyvelQuote dit berichthttp://www.throneofabsence.tk

quote:
Op 28 juli 2002 2:05 schreef Legatius het volgende:
Schaf je 'Failures for Gods' aan!!!! Let wel, deze plaat (en Immolation meestal altijd) heeft enkele luisterbeurten (je ontdekt steeds meer nieuwe details) nodig, maar op een gegeven moment is het van 'waaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh, schittérénd!!!!!!!' Immolation is gewoon geweldig. Live een van de beste death-acts volgens mij.

Kwa productie heb ik echt geen klachten.
In oktober ergens kunnen we trouwens nieuw Immolation-materiaal verwachten.


[edit] Quote gefixt



Ge moogt gerust zijn, remember THE FRONTLINE!!! Live werden we omver geblazen, THE FRONTLINE (oude locatie) zat stampvol en de temperatuur steeg tot onmenselijk (airco? wat is dat), miljaarde, een van de beste optredens die ik gezien heb. Here in After en Failures For Gods zijn mijn favorieten!


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 20-09-2002 12:15 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Nieuwe "UNHOLY CULT" is ook weer om te smullen! Heb het al weer een aantal dagen binnen en het is weer een lekker bot plaatje geworden.

/offtopic/
Dwaallicht, bekijk je mail eens over Immolation!
/offtopic/



Gheraert Den Duyvel
Usericon van Gheraert Den Duyvel
Posted 20-09-2002 12:47 by Gheraert Den Duyvel Wijzig reactieProfiel van Gheraert Den DuyvelQuote dit berichthttp://www.throneofabsence.tk

quote:
Op 8 september 2002 22:04 schreef Legatius het volgende:
Heb na hun show in Gent even een praatje gemaakt met de mannen van Incantation en die naar het schijnt is de nieuwe Immolation GROWLGERRRARARRAR !



Yep, voor meer info over dat 'praatje' (lees: interview van een uur) zie http://www.geocities.com/throneofabsence/incantation.htm


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 31-10-2002 14:09 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Unholy Cult is beestig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verplichte aanschaf!!!


Je kan me de bout hachelen!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 31-10-2002 20:20 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 14:09 schreef Legatius het volgende:
Unholy Cult is beestig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verplichte aanschaf!!!


Ah mooi, morgen even gaan luisteren dus! Ben benieuwd!


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 31-10-2002 21:06 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Eerste Immolation is echt te gek, de rest kan er niet aan tippen. Ik vind Failures For Gods het minst sterk! Die productie is ook waanzinnig slecht...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-10-2002 21:08 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

weet je hoe GEWELDIG die plaat is


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-10-2002 21:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

heb er pas wat albums van gedownload zal het es ff goed gaan luisteren!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 31-10-2002 21:11 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 31 oktober 2002 21:08 schreef aerodis het volgende:
weet je hoe GEWELDIG die plaat is


Ik heb hem op LP staan en ik vind het op te huilen, dat dubbele bass geluid (lees: getik, ik denk dat dit dat homosexuele tikje van Dwaallicht is) is echt jammer. Technisch gezien wel weer dik in orde natuurlijk! Maar 'Dawn Of Possession' is 10x beter!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-10-2002 21:12 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

op Failures for Gods staat wel de allerallerallerallergaafste outtro van welk nummer dan ook.

nl: The Devil I Know

dat laatste stuk


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 31-10-2002 23:37 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 31 oktober 2002 21:10 schreef 0Tolerence het volgende:
heb er pas wat albums van gedownload zal het es ff goed gaan luisteren!



Niks te downloaden, Unholy Cult moet je kopen. Sommige bands moeten een voorbestemd aantal cd's verkopen om hun contract te kunnen behouden. Metallica wordt van zo'n praktijken geen echt slachtoffer, de kleinere bands daarentegen...


Je kan me de bout hachelen!


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 01-11-2002 12:26 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Ik ga in Los Angeles naar Immolation, Vader, Origin, Berserker en twee andere bandjes.
Immolation live rocks! (alsook Vader!)


Tum podem extulit horridulum...


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 01-11-2002 12:36 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Heb het hele album net beluisterd maar net als alle vorige Immolation-albums vind ik er geen flikker aan. Rommelig spel en productie en niet boeiend... maar er zullen ongetwijfeld een hoop mensen zijn die dit geweldig vinden. Helaas niet aan mij besteed... wel een coole hoes trouwens


!!! THE SIGN IS ON !!!


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 01-11-2002 12:38 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

VETTE BAND


Trieste gast


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 05-11-2002 3:14 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

"Unholy Cult" heb ik net besteld Nog geen noot van gehoord, maar aangezien ik bijna al hun andere platen heb gehoord, vertrouw ik op weer een wereldplaat.

Alleen waar ik zo van baal, is dat ik "Dawn of Possession" en "Stepping on Angels... before Dawn" niet in Nederland kan vinden.

"Dawn of Possession" bijvoorbeeld; op ebay voor $30, ja DOLLAR dus! Komt er nog $7 bij om 'm met het vliegtuig hierheen te transporteren. Shit man.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen