IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Immolation Vorige pagina | Volgende pagina
Gheraert Den Duyvel
Usericon van Gheraert Den Duyvel
Posted 05-11-2002 8:50 by Gheraert Den Duyvel Wijzig reactieProfiel van Gheraert Den DuyvelQuote dit berichthttp://www.throneofabsence.tk

quote:
Op 31 oktober 2002 14:09 schreef Legatius het volgende:
Unholy Cult is beestig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verplichte aanschaf!!!


Aan Legatius: hint!


Mindreaper
Usericon van Mindreaper
Posted 05-11-2002 14:52 by Mindreaper Wijzig reactieProfiel van MindreaperQuote dit bericht

godverkriebel het handelt hier om de fijnste deathmetal cd van het jaar. gaat hen ook zien in hengelo en tilburg.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 05-11-2002 19:21 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 1 november 2002 12:36 schreef Hoolie99 het volgende:
Heb het hele album net beluisterd maar net als alle vorige Immolation-albums vind ik er geen flikker aan. Rommelig spel en productie en niet boeiend... maar er zullen ongetwijfeld een hoop mensen zijn die dit geweldig vinden. Helaas niet aan mij besteed... wel een coole hoes trouwens



Rommelig spel??????


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-11-2002 22:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2002 14:52 schreef Mindreaper het volgende:
godverkriebel het handelt hier om de fijnste deathmetal cd van het jaar. gaat hen ook zien in hengelo en tilburg.


In Hengelo dus mooi niet he .. A-F-G-E-L-A-S-T


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 13-11-2002 10:32 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

De nieuwe Immolation heerscht. Ik ben normaal gezien geen death metal fan (uitzonderingen daargelaten), maar deze schijf vind ik samen met de nieuwe Behemoth behoorlijk heerschen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 14-11-2002 19:27 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik heb de gewoonte om alles zo'n 5 jaar te laat te kopen, dus mijn mening hoor je nog wel

Ik ga eerst maar eens al het eerdere werk van ze halen!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-11-2002 19:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

vandaag voor het eerst "Close to a world below" op mijn DiscMan geluisterd

Kolere! Kolere! Kolere!

De meest heerschende plaat die ik in tijden heb gehoord!! Wat een diepte, wat een sfeer, meesterlijk!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-11-2002 14:43 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

de nieuwe is ook niet mis hoor

gister aangeschaft


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-12-2002 0:46 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

FUCK





Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-12-2002 0:58 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

downloading, 162.4 kb/s... het gaat lekker snel vanavond.


edit:

hij piekt nu op 165.6 Mijn slaap cd-tje voor vanavond.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 18-12-2002 1:00]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-12-2002 1:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

hmm binnekort maar eens gaan luisteren dan...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-12-2002 1:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Het is een ontzettende aanrader inclusief erectie van 30 cm!!!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-12-2002 1:05 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Owkeej, 30cm. is wel handy voor strax
Effe d/l-en dus.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-12-2002 1:06 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

uhm... is dat nou in de positieve zin of....




Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-12-2002 1:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

JAA!!

RRAAARGH

Ik ga zondag DOOD!! Immolation zien en dan STERVEN!!

(oh nee, daarna ook nog AntaeuS...)


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-12-2002 1:08 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

So-de-ju 425KB/s constant


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-12-2002 1:11 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Begint Goed!!!!!! Zeker een opgeilertje voor zondag!

425kb/s???? dat is een behoorlijke verbinding zeg



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-12-2002 1:14 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 1:11 schreef Azagthoth het volgende:
Begint Goed!!!!!! Zeker een opgeilertje voor zondag!

425kb/s???? dat is een behoorlijke verbinding zeg

Hij klinkt heerlijk bruut, clean doch wel organisch. M.a.w. niet zo "clean-room"-produced a la laatste Krisiun/Hate Eternal etc.

En de verbinding is alleen SOMS zo snel wanneer de provider weer eens vergeet de verbinding af te knijpen (echt).


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-12-2002 18:15 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ah, meer mensen zijn erachter

Unholy Cult-->


viesmannetje
Fart of death
Usericon van viesmannetje
Posted 18-12-2002 18:38 by viesmannetje Wijzig reactieProfiel van viesmannetjeQuote dit bericht

Goede zaak, Immolation wordt dus alom gewaardeerd. Is toch ook een super vette band... Kwaliteit kent geen tijd, zei mijn (pleeg) vader altijd

Immolation

Komt tijd, komt Immolation


Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-12-2002 18:39 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Nile is geweest, Immolation is geweest, Hate Eternal is geweest

we hebben een M, we hebben een O, we hebben een R...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-12-2002 19:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Those left behind


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-12-2002 21:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik pleur het gewoon ook hier .

quote:
Op 21 december 2002 21:35 schreef attila_de_hun het volgende:
nee. maar ik begin er wel erg nieuwsgierig naar te worden. nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik hun debuut het beste vind en de twee opvolgers toch wel minder. hoe schat jij de laatste in t.o.v. het debuut? Maar ik ga hem toch eens een keertje luisteren in de winkel. het hoesje is ook schitterend trouwens.

Ah, Attila, dan heb je ook nog nooit hun vierde, 'Close to a World Below' gehoord natuurlijk!

Op dat album, en op deze nieuwe, komt datgene waar Immolation naartoe werkte volledig tot uitdrukking (het is overigens geen muziek die je na één keer luisteren al kunt verwerken!). Een onconventionele ritmiek, zeeerrrr duistere atmosfeer, harmonisch gezien enkele black metal invloeden, wat meer blastbeats, en over het algemeen stukken zwaarder.
De nieuwe verschilt dan weer iets van 'Close To A World Below' in die zin dat men wat afgeweken is van die eigenaardige ritmiek die ver, heel ver in de verte doet denken aan industrial (hebben ze zelf bevestigd in een interview in de Aardschok), niet qua samples of zo, gewoon qua drumpatronen.... al hoor je het wel weer terug in een nr. als 'Rival the Eminent'. Op de nieuwe zijn ook wat meer blastbeats te horen en is men weer wat technischer geworden. En FUCK wat een intelligente muziek is dit toch, zo ontzettend goed in elkaar gezet allemaal!!

Hopen, HOPEN lof wil ik uitstrooien over deze band. Ik ben een kritische zeikerd (zie de Blood Red Throne review, hehe) maar bij Immolation laat ik alle kritiek varen!! FUCK wat een originele, vernieuwende band die het toch allemaal maar mooi doet zonder toeters en bellen, gewoon drums, gitaren, bas en drums. Oh en het baswerk op de nieuwe is ook TE GEK!! Immolation zijn de meesters... DE MEESTERS!!

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 21-12-2002 21:41]


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-12-2002 21:49 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ff een domme vraag, hoe heet de nieuwe immolation?

geen zin om 't op te zoeken.


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-12-2002 21:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

UNHOLY CULT


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen