IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Immolation Vorige pagina | Volgende pagina
lunatic jozef
een ..........
Usericon van lunatic jozef
Posted 05-01-2005 18:18 by lunatic jozef Wijzig reactieProfiel van lunatic jozefQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2005 18:04 schreef spectre het volgende:
drummer en drumgeluid poep?


Oke, hobbelpaard dan


YES WEL deeeenk!!


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 05-01-2005 19:45 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2005 10:40 schreef rajackar het volgende:
Hmm, ik moet zeggen dat een productie als op close to a world below me erg aanspreekt. Misschien niet de heldere producties die je tegenwoordig vaak hoort maar wel erg lekker vet. De sfeer van de muziek komt er iig goed in over en de drums bijv. vind ik echt wel zeer vet klinken.
Men kiest ook zelf voor deze vorm van produkties (volgens het interview op de "Bringing.." DVD). Het is rauwe muziek, dus het mag ook wel iets rauwer klinken. Maar moet wel zeggen dat men bij "Here in.." en "Failures..." het wel iets te gek is. Dit ligt ook wel gedeeltelijk aan Paul Orifino, want voor hem is Immolation met "Here.." de eerste metalband/album die hij ooit geproduceerd heeft/had. Voor die tijd alleen maar rock en pop. Maar moet zeggen dat hij het op "Close.."en "Unholy.." niet slecht heeft gedaan. "Al doende leert men!"

[Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 05-01-2005 19:46]



TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 06-01-2005 19:04 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Wat een gelul allemaal, hoe moeilijk is het nu om een productie te maken waar men gewoon naar kan luisteren zonder zich te moeten afvragen of er iets mis is gegaan?

Dat geouwehoer over een "rauwe"productie komt ook altijd ná de mastering. Dan ziet men dat er weer een productionele flater is geslagen en moet men het weer verkopen aan de de pers.

Wie gaat er nu in hemelsnaam willens en wetens ingewikkelde muziek spelen met een productie dat niemand kan horen wat er nu eigenlijk gebeurd?



spectre
Usericon van spectre
Posted 06-01-2005 19:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik kan op Unholy Cult prima horen wat er gebeurd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-01-2005 21:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2005 0:36 schreef spectre het volgende:
oneens, de sfeer van het album zorgt dat het de riffs enorm goed tot hun recht komen, en kom... met een sound als jij voorstelt klinken ze als een meer doorsnee DeathMetal band, en daar zijn er al zat van. Ik vind hun bewust gekozen productiestijl een verademing in de scene alsmede hun donkere bm-achtige riffschrijving.


gelul imo, productie hoort juist zo te zijn dat alles duidelijk onderscheidbaar is. We leven niet meer in de jaren 80 waar ruis normaal was.


"This one is older than shit, heavier than time!"


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-01-2005 13:38 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Zet een Immolation plaat op en laat Immolation het praat werk doen...


Put my hand in the fire
Put my head in the flames

tom tie dom

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 07-01-2005 13:38]


Suck my piss


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-01-2005 13:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 21:24 schreef 0Tolerence het volgende:
gelul imo, productie hoort juist zo te zijn dat alles duidelijk onderscheidbaar is. We leven niet meer in de jaren 80 waar ruis normaal was.
nogmaals, ik hoor het goed hoor.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-01-2005 16:50 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

heb hem vandaag efkes gedownload en ik moet zeggen dat ik hem aardig fucking geniaal vindt!!

alleen die solo's al...woohoo!!

en wat me trouwens opviel is dat aborted ook steeds meer de immolation "vibe" krijgt... wat betreft solo's en leuke riffjes, en dan vooral op de nieuwe heamatobic EP.



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-01-2005 17:18 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2005 16:50 schreef jbassist het volgende:
en dan vooral op de nieuwe heamatobic EP.




Aborted?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-01-2005 18:43 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

niet dat ik aborted op immolation enorm op elkaar vind lijken, maar aborted en immolation en aborted zijn 2 van de weinige bands die zich weten te onderscheiden van de deathmetal massa, aborted vooral in hun laatste EP (waarvan ik de solo's bovendien wel iets immolation achtigs vind hebben), dus in dat opzicht.

benk nog tevolgen?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-01-2005 18:46 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

de herwerkte versie... moet maar es wat vaker opletten bij nederlands ofzo, zins opbouw en dergelijke



niet dat ik aborted en immolation enorm op elkaar vind lijken, maar aborted en immolation zijn 2 van de weinige bands die zich weten te onderscheiden van de deathmetal massa, aborted vooral in hun laatste EP (waarvan ik de solo's bovendien wel iets immolation achtigs vind hebben), dus in dat opzicht.

benk nog tevolgen?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-01-2005 20:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

edit knop


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 28-02-2005 14:15 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Harnessing Ruin is niet verkeerd. Maar Here In After blijft nog hun beste plaat IMO met Unholy Cult als een goede tweede.


metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 28-02-2005 15:52 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Heb de cd 2 geleden ontvangen en muzikaal is er niets mis mee.

Maar de produktie had beter gemoeten.





0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-02-2005 17:17 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2005 14:15 schreef Chimaira het volgende:
Harnessing Ruin is niet verkeerd. Maar Here In After blijft nog hun beste plaat IMO met Unholy Cult als een goede tweede.


Ik denk dat Close To A World Below toch wel een slagje beter is dan unholy cult, maar ja dat ben ik dan zeker


"This one is older than shit, heavier than time!"


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 28-02-2005 18:55 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

De nieuwe Immolation klinkt gewoon goed, net zo goed als de rest...


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 08-03-2005 13:14 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Wie kan mij vertellen waarom de nieuwe kut is?

(ik ben lui)


Suck my piss


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-03-2005 20:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2005 13:14 schreef skullfuck het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom de nieuwe kut is?

(ik ben lui)


De productie is gaar en ik heb em eigenlijk mede daarom niet veel geluisterd


"This one is older than shit, heavier than time!"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-03-2005 20:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2005 13:14 schreef skullfuck het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom de nieuwe kut is?

(ik ben lui)

De nieuwe is niet kut. Ik vind 'm wel minder dan de vorige twee.... vooral omdat het songmateriaal wat zwakker is IMO, de onderhuidse spanning op 'Close To A World Below' is er al zeker niet.

Ook vind ik het drumwerk van een mindere orde en ja, de produktie is ook minder dan op de voorgaande twee platen, maar da's van wat minder belang.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


valfar
Usericon van valfar
Posted 08-03-2005 20:58 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 8 maart 2005 20:27 schreef 0Tolerence het volgende:
De productie is gaar en ik heb em eigenlijk mede daarom niet veel geluisterd


Ik vind de slechte productie juist sfeervol. Ik vind dat Immolation echt een duistere sfeer heeft. Voornamelijk door de riffjes die afentoe dissonant zijn volgens mij, ze staan in ieder geval in mineur. En die slechte productie helpt echt om die duistere sfeer nog meer tot z'n recht te brengen. En de solo's op dit album zijn echt gaaf! Ik ken maar 3 albums van deze band maar ik vind deze toch echt de beste!



spectre
Usericon van spectre
Posted 08-03-2005 21:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

als het de sfeer verhoogt is het dus geen slechte productie lijkt mij. In dit geval is er zelfs over nagedacht.

Iemand bekend met de cover van Mercyful Fate's "Satan's Fall"? Dat is geweldig

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-03-2005 21:15]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-03-2005 23:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2005 20:58 schreef valfar het volgende:
Ik vind de slechte productie juist sfeervol. Ik vind dat Immolation echt een duistere sfeer heeft. Voornamelijk door de riffjes die afentoe dissonant zijn volgens mij, ze staan in ieder geval in mineur. En die slechte productie helpt echt om die duistere sfeer nog meer tot z'n recht te brengen. En de solo's op dit album zijn echt gaaf! Ik ken maar 3 albums van deze band maar ik vind deze toch echt de beste!


Ja naja ik vind de productie totaal niet passen in de lijn van muziek die ze maken en dus daarom is de productie ruk. Luister is naar de vorige albums en met name Close To A World Below. Die slaan je in het gezicht van bruutheid en vooral omdat de nummers heersen


"This one is older than shit, heavier than time!"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-03-2005 0:29 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2005 21:15 schreef spectre het volgende:
Iemand bekend met de cover van Mercyful Fate's "Satan's Fall"? Dat is geweldig

Nee, op welke compilatie/bonus-uitvoering oid stond die dan?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-03-2005 0:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 maart 2005 0:29 schreef M. het volgende:
Nee, op welke compilatie/bonus-uitvoering oid stond die dan?


Mercyful fate tribute; vermoedelijk gereleased door Dwell records


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-03-2005 10:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Listenable heeft dat ding uitgebracht...


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen