IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Energieleveranciers Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-05-2011 14:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 14:30 schreef flebbie het volgende:


Heel fout dat hij als "onafhankelijk" opiniepeiler dit soort reclames maakt. Komt nog bij dat De Nederlandse Energiemaatschappij ook nog eens zeer slecht scoort als het gaat om klachtenafhandeling. En klachten die zijn er genoeg.


Ja.. best fout inderdaad. Vind het sowieso een idioot, en verre van onafhankelijk, maar hij wordt door een groot deel van het volk wel gezien als 'betrouwbaar' ..


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 22-05-2011 15:38 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Een idioot is het zeker. Tijdens de Deventer moordzaak heeft ie zich echt onsterfelijk belachelijk gemaakt.

Hij moet zich gewoon bezig houden met enquetetjes optellen, daar is ie goed in. Voor de rest kan ie beter zn muil houwen ipv consumenten "adviseren" wat goed voor ze is, aangezien de beste man leidt aan een ernstige vorm van tunnelvisie.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-05-2011 16:35 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 14:12 schreef Valorian het volgende:
Fijn. Zit sinds mijn verhuizing bij Greenchoice, ben erg blij met dat systeem. Gewoon inzicht in alles, zelf voorschotbedrag kunnen veranderen, etc..

Zojuist mijn standen na 1 jaar doorgegeven, "uw standen wijken erg af van onze schatting, controleer of dit klopt" , haha. Lang leve zuinig met energie omgaan, een gloednieuwe klasse CW5 ketel van Intergas, en als elektra gebruik ik naast verlichting nauwelijks meer dan mijn pc, laptop, stereo, nespresso en keukenapparaten.

Denk dat mijn maandbedrag flink omlaag kan:
- Schatting Greenchoice elektra: 2740 kWh per jaar
- Mijn verbruik: 1935 kWh

- Schatting Greenchoice gas: 1796 m3 per jaar
- Mijn verbruik: 790 m3

En dat in een jaren 30 huis met een ongeisoleerde zolder .. Anderzijds, ben ook 1 maand op vakantie geweest in januari, zal ook wel flink schelen qua gas..


Zitten we ook bij. Tot dusver geen klagen.
We kunnen via GreenChoice zelfs gratis 20m² aan zonnepanelen krijgen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-05-2011 20:24 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 mei 2011 16:35 schreef Dentz het volgende:
Zitten we ook bij. Tot dusver geen klagen.
We kunnen via GreenChoice zelfs gratis 20m² aan zonnepanelen krijgen.


Ik denk dat ik jou binnenkort even bel.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-05-2011 21:36 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Zo hoort het

Heb ook eens zo'n NEM gast aan de deur gehad, klonk best eerlijk en heb gezegd dat ik er wel naar wilde kijken, maar echt direct smeren ze je een contract aan de broek. Ik heb later even gekeken op een vergelijkingssite en gelijk weer af moeten melden. Toch wel irritant.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-05-2011 21:39 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Daar zijn ze bij de NEM ook goed in ja, een contract aansmeren. En dan de ellende om er vanaf te komen.

Ik vind het een criminele bende. [/mening]


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-05-2011 22:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Even bellen met de NMA.
Daar zijn ze al vaker op aangesproken en al eens een officiele waarschuwing gekregen.

Als ik vraag of ze 's avonds terug willen bellen omdat mijn vriendin bij de netbeheerder van nuon werkt en die er meer vanaf weet hangen ze zelf trouwens al op.

Even vragen naar de naam van degene die belt en die van zijn chef om melding te kunnen maken van hun opdringerigheid heeft overigens het zelfde effect.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-05-2011 22:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

NEM stond hier ook eens voor de deur.

"Meneer, wilt u niet minder betalen?"

"Nee man, krijg de centen nu al niet op"

*Verbaasde blik*

Deur dicht


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-05-2011 22:07 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht



 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-05-2011 22:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Geldt dat nogsteeds nu je het alleen moet verdienen, Jenje?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-05-2011 22:12]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-05-2011 22:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bij dat soort gasten aan de deur wel


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-05-2011 22:31 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Tsja.. ik ben vrij principieel wat dat betreft: geen enkele opt-out regeling komt bij mij binnen. Of ik nu een gratis staatsloterij-lot krijg, een krant of een goedkopere energieleverancier, ik zeg gewoon standaard overal nee op. En als het aanbod dan toch te mooi klinkt om waar te zijn vraag ik of ze materiaal hebben om achter te laten zodat ik zelf kan uitzoeken of het me iets lijkt en vervolgens met hen contact op kan nemen als ik het wil (opt-in dus). Dat is eigenlijk nooit een optie, dus dan weet ik alweer genoeg.





Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-05-2011 22:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hier ook, als ik iets wil, zoek ik het zelf wel.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-05-2011 23:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 22:05 schreef Jenje het volgende:
NEM stond hier ook eens voor de deur.

"Meneer, wilt u niet minder betalen?"

"Nee man, krijg de centen nu al niet op"

*Verbaasde blik*

Deur dicht

Hahaha, dat heb ik ook weleens geflikt, mooi man


Quis moderabat ipsos moderatores?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-05-2011 8:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Een collega van mij heeft een printje bij de voordeur liggen met de jaarsalarissen van de directeuren van de meest bekende goede doelen. Als er dan iemand komt collecteren kijkt ze even op het lijstje en geeft dan aan dat ze terug mogen komen als de directeur geen ton meer vangt

Geef zelf wel altijd wat als er iemand langs de deur komt, maar vond het wel een mooi statement


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-05-2011 16:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe ik vraag altijd wat hun organisatie nu beter maakt dan bijvoorbeeld een bedrijf zoals philips daar neerplempen. Meestal komt er dat een hoop onzin uit met "Goed" en "intentie" en weet ik wat maar voor de rest vergeten ze dat ze zelf een redelijk bedrag voor het werven krijgen. (sommige grote fondsen werken zelfs met speciale modellen voor het werven zo'n 15 € per uur..)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-12-2011 20:08 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Is er hier iemand die een fatsoenlijke vergelijkingssite oid weet/heeft?


 


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-12-2011 21:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 12-12-2011 16:03 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Heb zelf onlangs prizewize.nl gebruikt; zijn zoveel van die al dan niet "onafhankelijke" sites, daar word je niet goed van.

Zelf maar voor GreenChoice gekozen.

[Dit bericht is gewijzigd door Schuurman op 12-12-2011 16:03]


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-12-2011 10:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Miljoenenboete voor Greenchoice
Update: vrijdag 16 dec 2011, 08:12

Het energiebedrijf Greenchoice moet een boete betalen van 7,2 miljoen euro. De Nederlandse Mededingingsautoriteit legt de boete op omdat het Nederlandse bedrijf klanten heeft benadeeld.

Het ging om klanten die naar een andere energieleverancier overstapten en nog geld van Greenchoice tegoed hadden. Volgens de NMa was het bewust beleid om deze mensen geen geld terug te geven, tenzij ze daarom vroegen.

In een reactie zegt het energiebedrijf dat het geen bewust beleid was om geld achter te houden. Het geld is inmiddels teruggegeven. De twee oprichters van Greenchoice zijn opgestapt.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 16-12-2011 13:10 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Ja, belachelijk. Maarja, de energiemarkt is al jaren structureel bezig met onbehoorlijke colportage- en telemarketing praktijken. Dankzij clubs als de NEM en Eneco hebben we nu het bel-me-niet register.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-12-2011 13:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2011 13:10 schreef Schuurman het volgende:
Dankzij clubs als de NEM en Eneco hebben we nu het bel-me-niet register.


Die hangen hier meestal snel op zodra mijn vriendin zegt dat ze bij een netbeheeerder werkt en naar namen van de beller of leiding-gevende vraagt.

:')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 16-12-2011 14:17 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2011 13:44 schreef XXL het volgende:
Die hangen hier meestal snel op zodra mijn vriendin zegt dat ze bij een netbeheeerder werkt en naar namen van de beller of leiding-gevende vraagt.

:')



Dan zijn ze strafbaar. Ze moeten actief het recht van verzet/bmn-register aanbieden.



Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-12-2011 17:06 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Koffie.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 17-12-2011 10:40 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Zijn zelf bijna een jaar geleden naar de NEM overgestapt. Ook een nieuwe megazuinige ketel, een houtkachel en betere isolatie laten aanrukken tijdens een verbouwing.. Hebben het maandbedrag gewoon laten staan op de oude situatie, eens kijken of we aankomende eindafrekening wat terugkrijgen


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen