IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : alkemist-fanatix.com
The Jester
Usericon van The Jester
Posted 27-05-2008 16:21 by The Jester Wijzig reactieProfiel van The JesterQuote dit bericht

OK, misschien zijn er meer mensen die hier iets van binnen gekregen hebben, maar ik heb geen idee of dit een beetje betrouwbaar iets is..

We hebben een mailtje gekregen van www.alkemist-fanatix.com met de mededeling dat ze wel interesse hadden in het orkestje waarin ik speel. Na zelf al even geneusd te hebben op het net kwam ik er achter dat hetgeen in de mail verteld wordt iig klopt, en dat ook de namen en mail adressen kloppen. tot zover vind ik het dus betrouwbaar.

Nu is dus mijn vraag, heeft er iemand hier ervaringen met dat bedrijf/die organisatie? Ik heb geen idee of dat een of andere internet inluistruck is, ik ben niet zo bekend met die internet dingen.

www.alkemist-fanatix.com

Ik heb ze iig een mailtje teruggestuurd met wat specifiekere info over wat ze voor je als band kunnen doen.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-05-2008 16:53 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Hmmmmmmmm, ik ken maar 1 band van die hele waslijst, maar ik zou gewoon op Myspace een paar van de bands die op hun site staan mailen met de vraag wat de ervaringen zijn.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-05-2008 17:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Label/promo toko die voornamelijk italiaanse zooi doet, waarvan heel veel van erg lage kwaliteit


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 27-05-2008 17:42 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

kutlabel zo hard mogelijk negeren


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


The Jester
Usericon van The Jester
Posted 27-05-2008 18:29 by The Jester Wijzig reactieProfiel van The JesterQuote dit bericht

En waarom? Ervaringen?


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 28-05-2008 10:20 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Vandaag hier ook een mail van gehad. Maar eens checken wat het is.



Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen