IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : "Nieuwe computer aanschaf, Pentium of AMD Athlon?" [hardware, computerbouw deel II] Vorige pagina | Volgende pagina
Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 31-08-2010 20:11 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2010 20:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik heb geen verstand van games, maar als je het nieuwste van het nieuwste wilt spelen ben je met 800 Euro niet klaar gok ik.




Dat vermoeden had ik al. In principe hoeft het ook niet allemaal op de hoogste settings: zolang de game maar speelbaar blijft


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-08-2010 20:14 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wat je in ieder geval moet hebben is de meest geavanceerde grafkaart aangezien die toch het meeste werk moet leveren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 31-08-2010 20:40 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2010 20:14 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat je in ieder geval moet hebben is de meest geavanceerde grafkaart aangezien die toch het meeste werk moet leveren.


met een kaart van rond de 200 euro kom je een heel eind. Het gaat om de combinatie met mobo, processor, werkgeheugen. Het heeft geen zin een kaart van 500 euro te laten samenwerken met een prut mobo en processor.

edit: kan nog veel goedkoper zie ik.., maar voor 1000 euro heb je al een topsysteempje. Zonder SSD dat wel..

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 31-08-2010 21:01]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-08-2010 23:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote: