IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 11-06-2008 13:01 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 9 juni 2008 13:00 schreef Gemene Lepel het volgende:
Het einde der tijden duurt een tijdje. Lees maar na .
oh, net als zo'n theatervoorstelling waar je aan het einde eindeloos moet blijven klappen?

dan lukt dat mailen wel ja.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-06-2008 17:11 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 10 juni 2008 21:41 schreef De Tegenpartij het volgende:
Van Halen reünie brengt ruim 59 miljoen euro op


LOS ANGELES - De reünietour van de Amerikaanse band Van Halen heeft meer dan 59 miljoen euro opgebracht. Dat is een van de hoogste opbrengsten voor een rockband.
ANP

Dat heeft het managementteam van de band bekendgemaakt.

Van Halen kondigde augustus vorig jaar aan dat de band voor het eerst sinds twintig jaar ging toeren. Ook werd de rockformatie weer verenigd met zijn oorspronkelijke zanger David Lee Roth.


Van Halen deed van september tot afgelopen dinsdag 74 shows in de Verenigde Staten en Canada. Daar kwamen ongeveer een miljoen mensen op af.

Van Halen werd in 1974 in Los Angeles opgericht door de in Nederland geboren broers Eddie en Alex Van Halen, de gitarist en drummer van de band. De band werd bekend met nummers als Runnin' with the Devil en Jump.

Netjes!


Dat Michael Anthony niet meedoet is een gemis.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-06-2008 17:27 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Niet qua geld, blijkbaar. En met deze bassist blijft het geld wat meer in de familie.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-06-2008 17:35 by Aaaarco Profiel van Aaaarco


59 miljoen opbrengst bij t managementbureau uit 1 miljoen mensen

als daar alle kosten nog af moeten van zalen, arena's vervoer, hotels etc is het niet zo'n interessant bedrag. Als alle verdere kosten er al af zijn vraag ik me af wat die kaarten per stuk gekost hebben



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-06-2008 17:37 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

vergeet de mechendise en baromzet niet he...


Je moeder.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-06-2008 17:54 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

blijft redelijk nietszeggend om zo'n getal te horen en geen duidelijke uiteenzetten waar dat dan van is





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-06-2008 17:55 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

ach, het klinkt leuk


Je moeder.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-06-2008 17:57 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

van halen klinkt best leuk, die verzamelaar van een paar jaar terug bied een mooi overzicht, komt desalwelteplus weinig de kast uit





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-06-2008 14:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Broers opgepakt na opvissen paard met lasso

Opmerkelijk Twee mannen zijn woensdag opgepakt voor de weinig subtiele manier waarop zij hun paard op het droge hielpen. Met een touw om haar nek trokken zij de merrie aan het hoofd aan de kant van de Groenekade in Pijnacker. Toeschouwende hulpverleners konden niet anders concluderen dan dat er sprake was van dierenkwelling. Daarop hield de politie het tweetal aan.


Voordat de broers aan de slag gingen met de lasso had de brandweer al een mislukte poging gedaan de merrie uit haar benarde positie te bevrijden. De 64-jarige eigenaar uit Berkel en Rodenrijs en zijn 60-jarige broer stonden er vervolgens op het ros zelf uit het water te vissen.

Tegen de mannen is proces-verbaal opgemaakt. De politie, die niet toelicht hoe het paard in het water terechtkwam, laat donderdag weten dat de viervoeter waarschijnlijk geen letsel heeft overgehouden aan haar avontuur.


Huh waar slaat dit nu weer op, lasso aan de nek lijkt inderdaad bizar en is ook echt wel pijnlijk, maar het is soms niet anders. Alsof het laten staan in het water niet een kwelling is, de brandweer had zeker zin in krokketten...



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-06-2008 14:57 by Dentz Profiel van Dentz

Welkom in Nederland ...


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-06-2008 14:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Volgens mij hebben alle westerse rechtsstaten er wel last van dat onschuldigen veroordeeld worden voor het al dan niet verkeerd helpen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-06-2008 14:59]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-06-2008 15:03 by Dentz Profiel van Dentz

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4209890/_Student_de_cel_in_om_bakmeel__.html

Klopt. Maar al te vaak faalt ons rechtssysteem op knullige wijze. Zie bovenstaande link.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-06-2008 15:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha lekkere training hebben die honden dan, ze moeten ruiken aan de coke, en niet net als mensen wit poeder herkennen. En ook het lab test lekker als het 2 keer positief word bevonden op coke.
Zo ken ik ook iemand die in het weekend toch stevig gebruikte en op de urine test op woensdag nooit gepakt werd.

Misschien toch eens tijd om testen te verbeteren, of minder vertrouwen erin te hebben.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-06-2008 15:12 by Dentz Profiel van Dentz

En de huisbaas gaat vrijuit ondanks dat ze huisvredebreuk heeft gepleegd.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-06-2008 19:02 by Dentz Profiel van Dentz

Murder at the checkout: Shopper 'killed in Sainsbury's after queue-jumping row'

By Daily Mail Reporter Last updated at 4:37 PM on 12th June 2008

A shopper has died after he was attacked in Sainsbury's in a row over queue-jumping.

Kevin Tripp, 57, was hit so hard in the face as he waited by the checkouts that he collapsed to the floor unconscious and in a pool of blood.

Horrified shoppers, including young children, saw the father-of-one crumple to the ground. He was taken to hospital but died late last night.

Tony Virasami, 37, from Catford, south-east London, appeared in court today charged with his murder and was remanded in custody.

It is alleged his girlfriend summoned him to the store after she accused Mr Tripp of barging in front of her in the queue to pay.

Mr Tripp, who lived near to the store in Merton, south west London, and has a five-year-old daughter, is thought to have hit his head as he fell, causing critical injuries.

He was taken to nearby St George's Hospital in Tooting where he was briefly resuscitated but later lapsed into a coma and died late last night.
sainsburys

Shopping horror: The 57-year-old man was punched to the ground at this Sainsbury's store in Merton, London

Virasami was initially charged with grievous bodily harm but the charge was changed to murder when Mr Tripp died.

Appearing at Wimbledon Magistrates' Court today wearing a white t-shirt and tracksuit bottoms, he spoke only to confirm his name and address.

He was remanded in custody until September 18 when he will appear at the Old Bailey.

The woman believed to be his girlfriend has also been questioned by police.

Mr Tripp, a retired structural engineer, had battled with ill health for much of his life. He suffered from paralytic polio when he was born and then contracted ME 10 years ago.

Mauricette Kouadio, 40, a customer services staff member who saw him fall to the floor after the alleged assault, said: 'He had a cut to his head, there was blood in his nose, his mouth was full of blood - it was everywhere.'

She added: 'I waited with the man on the floor but he was unconscious. I called the ambulance and the police came.'

Another witness said: 'The victim was simply standing there. He was hit once and then slumped to the floor.'

A police source said last night: 'There can be no more chilling example of yob Britain than an innocent man being subjected to a vicious attack in a supermarket over something so trivial.'

Detectives were today examining CCTV footage from the store and were appealing for more witnesses from among the dozens of shoppers who were in the store to come forward.

A spokesman said today: 'A man assaulted in High Street, Merton, on June 10 died at 11.45pm on June 11 at St George's Hospital, Tooting.'

Mr Tripp's distraught partner and daughter were today collected from their terraced home by relatives. They were too upset to talk but neighbours paid tribute to the dead man.

Neighbour Breda McDonagh, 70, a retired nurse and mother of Mitcham and Morden Labour MP Siobhain McDonagh, said: "He was a very nice chap, a sociable man, co-operative, who would do anything he could for you.

"I saw them almost every day when I'd be out sweeping the front and she'd pass by with her little girl."

She added: "A neighbour across the road came over last night to tell me what had happened. I couldn't believe it. I knew he used to shop there at nights.

"I was told a scuffle had broken out. Kevin had got hit in the queue and he'd been admitted to St George's. I thought he'd be all right.

"I cannot understand it happening in an area like this. There was no reason in the world why this should happen to Kevin.

"He was in the wrong place at the wrong time."

Siobhain McDonagh said she knew Mr Tripp, both as a constituent and a family friend.

She said: "Kevin was a quiet, self-effacing man. The last thing in the world he would do would be to become involved in anything violent.

"He just wasn't that sort of guy. He just got on with life."

She said she had learned of his death from a police call last night.

She added: "It's completely unbelievable that a store thousands of people use a week should be the scene of such unprovoked violence."

She added: "He lived in our street for more than 20 years. In the past, my parents used to help him do a bit of shopping because he had ME."

She said: "On a wider level, this is about acceptable behaviour, whether it is street violence or road rage.

"We've got to begin to take responsibility for our actions. This sort of behaviour is just outrageous."

A spokeswoman for Sainsbury's said: "We are helping the police with their inquiries following an incident which took place at our store in Merton on Tuesday evening."
-------------------------------------------

Tering ...


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-06-2008 19:12 by Dentz Profiel van Dentz

Friezen krijgen stroomschokken onder de douche
Uitgegeven: 12 juni 2008 18:47
Laatst gewijzigd: 12 juni 2008 18:47

KOLLUM - Enkele gezinnen uit het Friese Kollum hebben twee jaar lang tijdens het douchen elektrische schokken gekregen. De schokken ontstonden doordat een van de bewoners uit de straat Reinaard een schroef in de muur had gedraaid die dwars door een stroomkabel was gegaan.
ANP

Daardoor kwam al het leidingwater en de bewapening in het beton van de huizen onder stroom te staan. Een bliksembeveiligingsbedrijf heeft de elektriciteitsvoorziening inmiddels goed geaard.

Normaal gesproken zorgt de aardlekschakelaar of een doorgeslagen stop automatisch voor het stilleggen van de elektriciteitsvoorziening. Volgens het bliksembeveiligingsbedrijf was het veiligheidssysteem niet goed geaard waardoor het niet werkte.

Huilen

De stroomkabel leverde elektriciteit aan een ventilator. Als de ventilator werd aangezet, kregen de douchende Friezen stroomschokken van 166 volt. De kinderen van de gezinnen aan de Reinaard kwamen door de schokken regelmatig huilend onder de douche vandaan.

Het bliksembeveiligingsbedrijf noemt de situatie "levensgevaarlijk". De stroomvoorziening is inmiddels wel goed geaard, waardoor de stroomschokken voorbij zijn.
--------------------------------------------

Lol @ Friezen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-06-2008 19:19 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Rare cultuur hoor, die Friezen.

quote:
Drie Friezen zijn veroordeeld tot werkstraffen, omdat ze ruim 10 jaar lang plassende vrouwen hebben begluurd. Johannes de Vries, Jappie Zeilmaker en Ibe de Haan mogen respectievelijk 100, 120 en 80 uur plantsoenen gaan schoffelen.

Dorpsfeesten

Het drietal ging bijzonder geslepen te werk. Op dorpsfeesten saboteerden ze mobiele WC's, zodat vrouwen gedwongen werden om in de vrije natuur te plassen. Vervolgens kropen ze naar de dames toe en lieten hen onder meer over hun handen urineren.

De mannen zouden de vrouwen ook betast hebben, maar dat achtte de rechter niet bewezen.

(SN)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-06-2008 19:22 by Dentz Profiel van Dentz

Afsteken en laten zinken.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 12-06-2008 19:44 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 12 juni 2008 19:22 schreef Dentz het volgende:
Afsteken en laten zinken.



Je hebt zeker nog nooit met Limburgers te maken gehad.


Een kleine snol zit zo vol.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-06-2008 19:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 12 juni 2008 19:44 schreef SkinPeeleR het volgende:
Je hebt zeker nog nooit met Limburgers te maken gehad.
Deporteren naar Friesland en dán laten wegdrijven. De plek waar de spoorlijn ophoudt, daar buigen we de rails wel om over een jaar of 5.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-06-2008 19:46 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 juni 2008 19:44 schreef SkinPeeleR het volgende:
Je hebt zeker nog nooit met Limburgers te maken gehad.


Maar we hebben in Fryslân al het Pr. Margrietkanaal gegraven met voorbedachte rade.....



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-06-2008 19:53 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 12 juni 2008 19:44 schreef SkinPeeleR het volgende:
Je hebt zeker nog nooit met Limburgers te maken gehad.

Ooit storten die mergelgrotten in. Dan zijn we er ook van af.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 12-06-2008 21:54 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

http://www.telegraaf.nl/buitenland/4216653/_Baby_geboren_met_penis_op_rug__.html

Baby geboren met penis op rug
AMSTERDAM - In China is een baby geboren met een tweede penis, op zijn rug...
Het kindje werd onmiddellijk naar het kinderziekenhuis in Tianjin overgebracht, waar zijn extra geslachtsdeel na een drie uur durende operatie met succes verwijderd werd, meldt The Sun.

Sinds de operatie maakt het jongetje het goed.

Zou daar de uitspraak achter je rug om lullen vandaan komen


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-06-2008 0:16 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 juni 2008 21:54 schreef skitzoid kitten het volgende:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/4216653/_Baby_geboren_met_penis_op_rug__.html

Baby geboren met penis op rug
AMSTERDAM - In China is een baby geboren met een tweede penis, op zijn rug...
Het kindje werd onmiddellijk naar het kinderziekenhuis in Tianjin overgebracht, waar zijn extra geslachtsdeel na een drie uur durende operatie met succes verwijderd werd, meldt The Sun.

Sinds de operatie maakt het jongetje het goed.

Zou daar de uitspraak achter je rug om lullen vandaan komen



Las ik ook net ja, maar dan op fok! die reacties ook:

Op donderdag 12 juni 2008 @ 16:18 schreef Dauthi het volgende:
Mrs. Garrison's Penis is gevonden!



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-06-2008 10:14 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Je hebt wel eens een lege agenda in het weekend. Dan kan je behoefte hebben aan betaald vrouwelijk gezelschap. Kay van der Linde, spindokter, heeft een mooie aanbieding: Rita Verdonk schuift tegen betaling van 10.000 euro bij je aan tafel bij tuinfeesten en barbecues. Dat is andere koek dan die suffe boekhoudersfamilie van je. Gezellie! Zo komt Trots op Nederland een beetje aan de centen en is Rita ook lekker onder de pannen. Vergeet even niet te vragen aan Kay van der Linde, spindokter wat ze lust. Een hint: er gaat wel een roseetje of twee in. En geen rotzooi van de Aldi graag. Vijf dagen voor de copieuze maaltijd moet het geld zijn overgemaakt, anders vreet je maar alleen. Nou niet meteen roepen dat Rita zichzelf voor dik geld verhuurt en dat het wel een hoer lijkt. Want voor je het weet is ze weer aangifte aan het doen.

(GS)

Zou Ralph zijn mening dat GS rechts is misschien willen herzien..?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen