IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-06-2008 20:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 juni 2008 19:50 schreef Lainedil het volgende:
Je neemt ons in de maling, nietwaar? Zo niet: denk eens na voordat je iets doms zegt.


ik ben ook gebanned voor het posten van namen had echt niets met krachtterm te maken.

Edit: wat is stacking trouwens?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-06-2008 20:15]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2008 20:17 by Mark Profiel van Mark

Nieuws dus:



Swiss TV in German anthem blunder

Swiss television has made an embarrassing error during live coverage of the European Championship football match between Germany and Austria.

The national channel SRG ran subtitles to Germany's national anthem including the obsolete first verse - ignored since the fall of the Third Reich.

"Deutschland, Deutschland ueber alles" or "Germany, Germany above everything", was popular under the Nazis' rule.

The third verse, on its own, became the anthem following unification in 1990.

The third verse, which begins "unity and justice and liberty for the German fatherland", was sung by Germans in the west of the country after World War II.

And that verse alone became the official anthem after East and West Germany unified.

The error was described as "inexcusable" by a spokesman for Swiss Text, a subsidiary of SRG, responsible for subtitling services.

According to an interview in the Swiss newspaper Blick, the spokesman said two young sports editors were at fault, and that the mistake was a result of poor research.

The anthem was written by poet Heinrich Hoffmann von Fallersleben in 1841.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2008 20:18 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 18 juni 2008 20:13 schreef ElitE het volgende:
Edit: wat is stacking trouwens?


Een plus een plus een plus een...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-06-2008 20:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

is +1 nu ook al verboden

edit: dat werd tijd ook!@

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-06-2008 20:20]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-06-2008 20:21 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

Nu een week dus, ivm stacking.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 18-06-2008 20:23]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-06-2008 20:27 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 18 juni 2008 20:13 schreef ElitE het volgende:
ik ben ook gebanned voor het posten van namen had echt niets met krachtterm te maken.

Edit: wat is stacking trouwens?
Ok, dan snap ik het. Ik had de mods hoger zitten.. sorry tjeu


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-06-2008 20:31 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 juni 2008 20:27 schreef spectre het volgende:
Ok, dan snap ik het. Ik had de mods hoger zitten.. sorry tjeu


Maakt niet uit. Ik vind het wel vreemd dat een mod op myspace iemand openlijk de ziekte die niet genoemd wordt wenst, maarja, dat is niet ZM natuurlijk.

Nieuws!
quote:
Zangeres Duffy in tranen door Johnny Rotten
(Novum) - Duffy is dinsdagavond huilend vertrokken bij de Mojo Honours Awards in Londen. De 23-jarige zangeres schrok zo erg van een verbale uithaal van Johnny Rotten, voorman van de punkband Sex Pistols, dat ze haar tranen niet meer kon bedwingen. Dat heeft een bron gezegd tegen de Britse krant The Sun.



De zangeres, bekend van haar hit 'Mercy', wilde zich naar verluidt voorstellen aan de 52-jarige punker door hem onverwacht van achteren te knuffelen terwijl hij in gesprek was met een journalist. Maar daar was de rockster niet van gediend, bleek uit zijn reactie. "Doe zoiets nooit bij mij", zou hij tegen de jonge blondine hebben geschreeuwd.

De zangeres uit Wales schrok volgens de bron zo van de heftige reactie van Johnny Rotten, die eigenlijk John Lydon heet, dat ze het feest in tranen verliet. Eerder op de avond had ze daar nog een Mojo Award ontvangen voor beste single.

Lydon, die werd beloond met een Mojo Icon Award, houdt met de actie zijn reputatie hoog. Hij staat bekend als een opvliegend type. De zanger werd twee weken geleden nog aangeklaagd voor mishandeling in de Verenigde Staten. Hij zou een medewerkster van de televisieshow 'Bodog battle of the bands' hebben geslagen en uitgescholden. Rotten was begin vorig jaar jurylid bij de Amerikaanse talentenshow en de vrouw was aangesteld om hem te begeleiden.


Hehehe, ouwe Rotten.... LOL



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 18-06-2008 20:49 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 18 juni 2008 19:59 schreef Greycloak het volgende:


Jammer Thieu, ik had je hoger zitten.



Op basis waarvan is godsnaam???



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-06-2008 20:50 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 juni 2008 20:49 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:

Op basis waarvan is godsnaam???


Op basis van de bijbel is gods naam....



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-06-2008 21:16 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 18 juni 2008 20:49 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:

Op basis waarvan is godsnaam???
"nieuwstopic".

Voor andere dingen is het vrij makkelijk mijn mailadres te zoeken, je kan het, heus!
Zelfde geldt voor Thieu. Als je wist wat die flikker me geflikt heeft zou je hem niet eens die ziekte wensen, maar direct met desnoods een dure Gibson het daglicht uit zijn ogen slaan.

Nu weer nieuws, graag!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-06-2008 21:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 18 juni 2008 21:16 schreef Greycloak het volgende:
Zelfde geldt voor Thieu. Als je wist wat die flikker me geflikt heeft zou je hem niet eens die ziekte wensen, maar direct met desnoods een dure Gibson het daglicht uit zijn ogen slaan.

Goede manier om onderstaand advies waarde te geven
quote:
Op 18 juni 2008 21:16 schreef Greycloak het volgende:
"nieuwstopic".



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-06-2008 23:33 by Kimmey Profiel van Kimmey

De streekbussen gaan weer rijden. De vakbonden hebben de chauffeurs opgeroepen morgen hun acties te beëindigen.

Mogelijk rijden de bussen vanavond al weer, maar daarvoor kunnen de bonden geen garanties geven omdat er bijvoorbeeld nog accu's moeten worden opgeladen.

De oproep komt na de toezegging van staatssecretaris Huizinga om de provincies 16 miljoen euro te geven waarmee ze het CAO-conflict kunnen oplossen.


EINDELIJK...


Het is de lichtinval ;')


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-06-2008 23:40 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

kut, kon je eindelijk weer beetje fatsoenlijk fietsen in de stad...


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-06-2008 1:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 juni 2008 21:16 schreef Greycloak het volgende:
"nieuwstopic".

Voor andere dingen is het vrij makkelijk mijn mailadres te zoeken, je kan het, heus!
Zelfde geldt voor Thieu. Als je wist wat die flikker me geflikt heeft zou je hem niet eens die ziekte wensen, maar direct met desnoods een dure Gibson het daglicht uit zijn ogen slaan.

Nu weer nieuws, graag!




oh dus omdat hij niet lief tegen jou was mag het wel


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-06-2008 1:31 by XXL Profiel van XXL

Is het wel gepast om sexuele geaardheid als krachtterm te gebruiken?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-06-2008 1:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hou je bek joh vuile homopenis!


Homohersenen
Brein homoseksueel lijkt op dat van andere sekse
Links


Homohersenen lijken meer op vrouwenhersenen dan op een heteromannenbrein en de hersenen van een lesbiënne vertonen meer overeenkomsten met die van een heteroman dan met een heterovrouw.

Pakweg honderd telefoontjes per dag, stapels dreigbrieven en bommeldingen kreeg Dick Swaab toen hij in 1989 wereldkundig maakte dat de hersenen van homo’s en hetero’s er anders uitzagen. En suggereerde dat homofilie niet is aangeleerd, maar aangeboren.

De Amsterdamse hersenonderzoeker had het destijds over een specifiek deel van het brein, de hypothalamus. Ivanka Savic en Per Lindström, neurowetenschappers aan het Karolinska Instituut in Stockholm, hebben nu ontdekt dat de hersenen van homo’s en hetero’s in meer opzichten van elkaar verschillen. Die vondst publiceren ze deze week in het wetenschappelijke tijdschrift PNAS.

Savic en Lindström lichtten niet het hele brein door, maar keken – net als Swaab – naar specifieke delen. Zo vergeleken ze de omvang van de beide hersenhelften van homo’s met die van hetero’s, bepaalden ze de grootte van de kleine hersenen en keken naar de amygdala, een amandelvormige concentratie van hersencellen. Die speelt een belangrijke rol bij de verwerking van emoties. Of beter gezegd: zé spelen een belangrijke rol bij de verwerking van emoties, want een mens heeft twee amydala’s. In elke hersenhelft één. De onderzoekers bestudeerden de hersenen van in totaal negentig mannen en vrouwen met behulp van MRI en PET-scans.

De resulaten zijn verbazingwekkend eenduidig. Net als mannen bleken lesbiënnes asymmetrische hersenen te hebben. De rechterhelft was net wat groter dan de linker. Bij homo’s en heterovrouwen waren de beide hersenenhelften gelijk.

Ook als het ging om de amygdala en verbindingen daarvan met andere hersengebieden, leken de hersenen van homofiele proefpersonen meer op die van het andere geslacht, dan op die van de heteroseksuele seksegenoten. Metingen aan de kleine hersenen leverden niks opvallends op. Die waren bij alle proefpersonen symmetrisch en ongeveer even groot.

De structurele verschillen tussen de hersenen van homoseksuelen en die van heteroseksuele proefpersonen van hetzelfde geslacht kunnen niet simpelweg het resultaat zijn van aangeleerd gedrag, schrijven de onderzoekers in PNAS. Aldus is het artikel een stevige ondersteuning voor wat Swaab jaren geleden al beweerde: homofilie is aangeboren.

Bombrieven zal deze bewering anno 2008 niet veel meer opleveren, zegt Dick Swaab. “Nee, dat was toen. Ik ken Ivanka Savic en heb haar wel eens gevraagd of ze er last van heeft. Maar dat viel erg mee, zei ze. Nauwelijks.”

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-06-2008 1:45]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-06-2008 9:13 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 19 juni 2008 1:28 schreef ElitE het volgende:
oh dus omdat hij niet lief tegen jou was mag het wel
Misschien dat jij buiten ZM geen leven hebt, en dat spijt me dan enorm voor je. Ik heb buiten ZM wél een leven, wat deze lijer probeert onaangenamer te maken.
Wij mensen die buiten ZM een leven hebben volgen andere regels dan die hier op dit forum gelden, Elite. Trek eens een schoon shirt aan en waag je buiten de deur. Snuif de buitenlucht op, geef je buurman eens een hand.

Succes!

quote:
Een offensief van NAVO-troepen en Afghaanse strijdkrachten tegen de radicaalislamitische Taliban heeft zeker twintig extremisten het leven gekost. Volgens het Afghaanse ministerie van Defensie kwamen ook twee Afghaanse militairen om het leven. Met de grootscheepse aanval in het zuidelijke district Arghandab (provincie Kandahar) willen de geallieerden voorkomen dat de Taliban de belangrijke stad Kandahar bedreigen.

(SN)

Waarom willen die baardmensen niet dat er geprobeerd wordt iets beters van dat middeleeuwse geitenland te maken?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-06-2008 9:52 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 juni 2008 9:13 schreef Greycloak het volgende:
Waarom willen die baardmensen niet dat er geprobeerd wordt iets beters van dat middeleeuwse geitenland te maken?

Omdat de Amerikanen ze aan macht en glorie hebben laten ruiken en hen daar toe de middelen verschaft hebben


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-06-2008 10:03 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Haha, maar jaren geleden zou jij wel hebben lopen juichen toen die commies uit Afghanistan werden getrapt. Alles komt met een prijs, en het mongolide langetermijn beleid van Amerika wbt Afghanistan met een erg hoge.

(@greycloak)

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 19-06-2008 10:03]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-06-2008 10:57 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 19 juni 2008 9:13 schreef Greycloak het volgende:
Misschien dat jij buiten ZM geen leven hebt, en dat spijt me dan enorm voor je. Ik heb buiten ZM wél een leven, wat deze lijer probeert onaangenamer te maken.
Wij mensen die buiten ZM een leven hebben volgen andere regels dan die hier op dit forum gelden, Elite. Trek eens een schoon shirt aan en waag je buiten de deur. Snuif de buitenlucht op, geef je buurman eens een hand.

Succes!

Dude... rustig
Mail hem anders, je kan het


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-06-2008 10:59 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 19 juni 2008 9:52 schreef ZelThoR het volgende:
Omdat de Amerikanen ze aan macht en glorie hebben laten ruiken en hen daar toe de middelen verschaft hebben
+1


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-06-2008 11:00 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Doet GC wel vaker. In de post waarin hij zegt dat men moet mailen zelf nog even doorzeuren over de discussie die gaande is, maar die dus per mail moet worden uitgevochten. Sneaky!

Als geen mod zijnde kan ik dat niet. Maar ik doe het wel door mijn offtopic bericht op te fleuren met een irrelevant nieuwsfeitje.

Japan krijgt zelfmoordgolf niet onder controle
Uitgegeven: 19 juni 2008 10:26

TOKIO - Twee jaar geleden lanceerde de Japanse overheid een plan om het aantal zelfmoorden in het land van de rijzende zon terug te dringen.
ANP

Maar uit donderdag gepubliceerde jaarcijfers van de politie blijkt dat het beleid nog niet aanslaat.

Vorig jaar pleegden volgens de politie 33.093 Japanners zelfmoord. Dat is een stijging van 2,9 procent ten opzichte van 2006.

Het is het tiende jaar op rij dat het cijfer boven de 30.000 ligt. Japan kent een van de hoogste aantallen zelfmoorden ter wereld.

Record

Het recordjaar was 2003. Toen pleegden 34.427 Japanners zelfmoord. Depressie was in 2007 oorzaak nummer een voor een Japanner om zichzelf van het leven te benemen (18 procent van alle gevallen).

Ziekte en schulden zijn andere belangrijke oorzaken.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 19-06-2008 11:02]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-06-2008 12:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

[voor privévragen zie mailadres]



[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 19-06-2008 12:31]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-06-2008 13:03 by XXL Profiel van XXL

[Daar is het loltopic voor]

Nog nieuws, behalve dat er users zijn die niet snappen waarvoor diverse topics zijn aangemaakt, en users die hints aangaande privévragen niet begrijpen?




[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-06-2008 13:11]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-06-2008 13:15 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Een 16-jarige jongen in Oregon is overleden nadat hij en zijn familie een behandeling weigerden voor een eenvoudig te behandelen aandoening. De familie had een paar maanden terug al behandeling geweigerd voor een nichtje. Zij overleed en het Amerikaanse OM begon hierom een strafzaak.


Autopsie

Een autopsie wees uit dat Neil Beagley stierf aan hartfalen door een blokkering van de urine-buis. "De organen raken vergiftigd door de urine die in het bloed en de organen terecht komt," aldus een onderzoekend arts.

De dood van de 16-jarige Beagley is waarschijnlijk geen misdaad omdat de wet in Oregon het toelaat om jongeren vanaf 14 jaar zelf mogen beslissen of ze een medische behandeling willen. Wel is het zo dat ouders vervolgd kunnen die hun kinderen enkel met gebed proberen te genezen.

(SN)



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen