IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-06-2008 14:35 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 juni 2008 14:33 schreef blonde rockgod het volgende:
En waarom denk je daarbij aan mij dan? Alsof ik voor cencuur ben... Valt me vies van je tegen Grey...

Ik ben van mening dat alles gezegd mag worden. In tegenstelling tot jou waarschijnlijk....
Goh, maar jij was toch tegen discriminatie? Ik had daarom -juist van jou- een leuke uithaal aangaande dat eerlijke gesubsidieerde orgaan verwacht.



Tuurlijk weet ik dat je tegen censuur bent. Net als ik. Ik ben ook tegen censuur in een democratie. Misschien nog wel meer dan jij...

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-06-2008 14:38]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-06-2008 14:39 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 25 juni 2008 14:35 schreef Greycloak het volgende:
Goh, maar jij was toch tegen discriminatie? Ik had daarom -juist van jou- een leuke uithaal aangaande dat eerlijke gesubsidieerde orgaan verwacht.



Tuurlijk weet ik dat je tegen censuur bent.


Ik ben net zoals jij tegen discriminatie, dus ook positieve discriminatie. Maar ik zie alles alleen wat minder zwartwit dan sommigen hier, en ik ben waarschijnlijk een stuk positiever ingesteld dan sommigen.

En de overheid moet ophouden met het subsidiëren van dit soort instellingen, net zoals de overheid moet stoppen om religies te subsidiëren....

Dus wat dat betreft kunnen we elkaar waarschijnlijk de hand wel schudden hoor.




Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-06-2008 14:43 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 juni 2008 14:39 schreef blonde rockgod het volgende:
Ik ben net zoals jij tegen discriminatie, dus ook positieve discriminatie. Maar ik zie alles alleen wat minder zwartwit dan sommigen hier, en ik ben waarschijnlijk een stuk positiever ingesteld dan sommigen.

En de overheid moet ophouden met het subsidiëren van dit soort instellingen, net zoals de overheid moet stoppen om religies te subsidiëren....

Dus wat dat betreft kunnen we elkaar waarschijnlijk de hand wel schudden hoor.




What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-06-2008 14:44 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
De Zimbabwaanse oppositieleider Morgan Tsvangirai heeft de Nederlandse ambassade in Harare verlaten. Dat meldt CNN. Volgens de nieuwszender zit Tsvangirai nu thuis.


Later op de dag zal de oppositieleider een persconferentie geven. Het is nog onbekend wat hij mee te delen heeft. Afgelopen zondag liet Tsvangirai weten niet meer mee te zullen doen aan de tweede ronde van de presidentsverkiezingen.

(SN)

Death pool iemand? Ik zeg deze week nog door een autobom óf een sniper.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-06-2008 14:52 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

99% zeker dat die gozer nog 365 dagen leeft. Met de buitenlandse druk van nu schieten ze 'm echt niet door z'n harses. Hij doet toch niet mee aan de verkiezingen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-06-2008 14:57 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 25 juni 2008 10:55 schreef karnivoor het volgende:
van nu.nl:

'Dwing consument tot energiebesparing'
Uitgegeven: 24 juni 2008 20:15
Laatst gewijzigd: 24 juni 2008 20:49

DEN HAAG - De Energieraad wil dat het kabinet consumenten gaat dwingen energie te besparen. Dat schrijft het adviesorgaan voor de regering en het parlement in zijn dinsdag gepubliceerde jaarverslag.
ANP

"Het kabinet moet nu welbewust harde instrumenten inzetten (normen, verplichtingen, belastingen)", aldus de raad in zijn verslag.

Verbieden

Zelfs het verbieden van energieverspillende producten wil de raad niet uitsluiten. Volgens de raad moet het kabinet in zijn beleid sterk rekening houden met een nieuwe oliecrisis binnen vijf tot tien jaar.

"Ik vrees dat er nu te weinig gebeurt om de doelstellingen te kunnen realiseren", aldus Energieraad-voorzitter Peter Vogtländer in een toelichting.

In het verslag laat de Energieraad een aantal punten de revue passeren waar het zich het afgelopen jaar voor ingezet heeft.

Oliecrisis

Zo gaf de Energieraad aan dat het kabinet er rekening mee moet houden dat er binnen vijf tot tien jaar een nieuwe oliecrisis kan komen.

Ook pleitte de Energieraad vorig jaar voor een andere gasbeleid om de gasvoorraad in Groningen "langer als strategische reserve te kunnen blijven benutten." Verder liet de raad vorig jaar weten dat Nederland uit "landsbelang" een goede relatie met Rusland moet opbouwen.

Volgens de raad kan het kabinet bovendien niet om het gebruik van steenkool en kernenergie heen om zijn CO2-ambities te behalen. De raad wil dan ook dat het kabinet werkt aan "de optie kernenergie".

Energienota

Een groot deel van de aanbevelingen van de raad, waaronder die over kernenergie en steenkool kwam, tot genoegen van de raad, in de eerder deze maand uitgebrachte Energienota van minister Maria van der Hoeven (Economische Zaken) terug.

Het kabinet gaat de komende jaren 7 miljard euro investeren in de energievoorziening. Het kabinet wil de afhankelijkheid van olie en gas verminderen.

-------------

ik krijg een beetje dubbel gevoel hierbij... aan de ene kant een goed idee maar aan de andere kant ben ik bang dat weer eens de verkeerde personen/bedrijven worden getroffen hierdoor.


Daar is afgelopen zaterdag toch al aan voldaan?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-06-2008 15:11 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

zog!


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-06-2008 15:59 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
De Zimbabwaanse oppositieleider Morgan Tsvangirai is alweer terug in de Nederlandse ambassade in Harare. Eerder vanmiddag heeft hij het terrein even verlaten voor een persconferentie, maar na een paar uur was hij alweer terug.

Op die persconferentie riep Tsvangirai Afrikaanse leiders op, om in te grijpen in Zimbabwe. "De tijd voor actie is nu," aldus de oppositieleider, "De bevolking kan niet wachten." Van president Mugabe eiste Tsvangirai dat die het geweld tegen de oppositie moet staken. De oppositieleider sloot niet uit dat hij op termijn weer zou terugkeren naar de Nederlandse ambassade en dat bleek dus sneller dan verwacht.

Bedankje

Vlak voor vertrek heeft Tsvangirai minister Verhagen in een telefoongesprek hartelijk bedankt voor de gastvrijheid. De minister van Buitenlandse Zaken antwoordde dat de oppositieleider altijd welkom zal zijn. Ook Verhagen zal niet hebben verwacht dat die terugkeer al zo snel zou zijn.

(SN)

Sjongejongejonge, wat sommige mensen al niet doen om hun bed niet op te hoeven maken...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-06-2008 16:05 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 25 juni 2008 14:28 schreef Jenje het volgende:
Tbs'er in opstand tegen sekstherapie
Uitgegeven: 25 juni 2008 14:20
Laatst gewijzigd: 25 juni 2008 14:22

AMSTERDAM - Een man die sinds 1994 in diverse tbs-klinieken heeft verbleven, beklaagt zich bij het Regionaal Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg (RTG) in Zwolle over een zogeheten 'intimiteittraining' waaraan hij jaren geleden is onderworpen.

Het tuchtcollege behandelt de zaak vrijdag op een openbare zitting. De tbs'er verwijt de psychiater die als hoofd behandelzaken zijn toestemming heeft gegeven voor deze training, dat hij geweten moet hebben dat er seksuele handelingen werden verricht, door een speciaal daarvoor ingehuurde therapeute.

De psychiater moet geweten hebben, aldus de klager, dat seks tussen patiënt en therapeut te allen tijde verboden moet zijn.



WTF, sextherapie??

Moet neit gekker worden hiero ...


Vreemd. Die gast zit vast en heeft er problemen mee dat hij af en toe sex heeft met zijn therapeute?

Dat moet dan wel een ongelovelijk afzichtelijk mormel zijn.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 25-06-2008 17:16 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 25 juni 2008 16:05 schreef XXL het volgende:
Vreemd. Die gast zit vast en heeft er problemen mee dat hij af en toe sex heeft met zijn therapeute?

Dat moet dan wel een ongelovelijk afzichtelijk mormel zijn.


Of er is ergens een website waar de psychiater wat centjes bij verdiend .



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-06-2008 17:55 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 25 juni 2008 16:05 schreef XXL het volgende:
Vreemd. Die gast zit vast en heeft er problemen mee dat hij af en toe sex heeft met zijn therapeute?

Dat moet dan wel een ongelovelijk afzichtelijk mormel zijn.


Mischien is hij wel homofiel.....



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-06-2008 21:41 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 juni 2008 14:44 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Death pool iemand? Ik zeg deze week nog door een autobom óf een sniper.


Ik zeg: Mugabe is hem liever kwijt dan rijk. Als hij asiel krijgt in NL mag die probleemloos pleiten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-06-2008 2:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ah joh dictators sterven uit, Mugabe is een perfect voorbeeld om te beschermen. We maken van Zimbabwe een reservaat en beschermen ze gewoon van alle invloed van buitenaf


gefeliciteerd trouwens


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-06-2008 2:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Britse homo's roepen op tot boycot Heinz


Opmerkelijk Het digitale radiostation Gaydar Radio heeft woensdag in Groot-Brittannië opgeroepen tot een boycot van Heinz-producten. De Amerikaanse voedselgigant besloot eerder een reclame waarin twee mannen elkaar zoenen van de Britse buis te halen wegens tweehonderd klachten, berichtte dagblad The Guardian vandaag.

Gaydar Radio is de tweede prominente homo-organisatie na Stonewall die oproept tot een boycot van de Heinz-producten. Circa 2000 mensen hebben hun naam gezet onder een online verzoek om de reclame weer op tv te krijgen. Ook is er een protestgroep begonnen op internetvriendennetwerk Facebook.

In de reclame is een gezin aan het ontbijten. In de keuken besmeert een kok boterhammen met Heinz-mayonaise voor vader en kinderen. De kinderen noemen de kok 'mama' en de vader geeft hem een zoen op de mond.


Gaydar


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-06-2008 3:56 by Schaep Profiel van Schaep

Hahahaha, dat kan je die arme Britten eigenlijk ook niet aandoen, daar is het nog veel te vroeg voor.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-06-2008 3:56]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-06-2008 17:49 by XXL Profiel van XXL

Agenten vervolgd voor geweld tegen scholieren
Uitgegeven: 26 juni 2008 15:48
Laatst gewijzigd: 26 juni 2008 16:26

MIDDELBURG - Twee politieagenten uit Middelburg worden door Justitie vervolgd voor het gebruiken van geweld tijdens een scholierendemonstratie op 23 november in Middelburg.

Dat heeft de politie donderdag bekendgemaakt.

De rijksrecherche stelde een onderzoek in naar het geweld dat de politie gebruikte. Daarbij gingen ze scholieren met lange wapenstokken te lijf.

Het rapport wordt niet openbaar gemaakt, maar is voor Justitie voldoende voor vervolging.

Disciplinair onderzoek

Naast de vervolging wordt naar de twee, samen met nog twee andere agenten, een disciplinair onderzoek ingesteld. Ook dat onderzoek is niet openbaar.

De scholieren protesteerden in november tegen de 1040-lesurennorm. Ongeveer vijfhonderd scholieren in Middelburg bezetten een kruispunt en gooiden met volle frisdrankblikjes en rauwe eieren.

Proportioneel geweld

Het Openbaar Ministerie constateert dat door de politie proportioneel geweld is gebruikt door de menigte met de wapenstok uiteen te drijven.

Twee agenten gingen voor justitie echter te ver en sloegen ook weglopende scholieren. Hen wordt mishandeling ten laste gelegd.
(c) ANP



Dan krijg je van het gezag een paar corrigerende tikjes en dan ga je gelijk lopen janken en aanklachten indienen?
En dan wordt het gezag nog vervolgd ook?

Wat een <Insert dodelijke ziekte naar keuze>land is het toch ook eigenlijk.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-06-2008 19:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Als de ME de goede heeft gepakt is het wel logisch, maar dat is ook niet altijd het geval. En taktiek van ME is niet allemaal tegelijk maar eentje goed de tering in slaan om af te schrikken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-06-2008 20:24 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 26 juni 2008 19:05 schreef ElitE het volgende:
Als de ME de goede heeft gepakt is het wel logisch, maar dat is ook niet altijd het geval. En taktiek van ME is niet allemaal tegelijk maar eentje goed de tering in slaan om af te schrikken.


Goede zaak, had je daar maar niet moeten zijn, jammer dan.


WMP
Usericon van WMP
Posted 26-06-2008 22:50 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 26 juni 2008 17:49 schreef XXL het volgende:
Dan krijg je van het gezag een paar corrigerende tikjes en dan ga je gelijk lopen janken en aanklachten indienen?
En dan wordt het gezag nog vervolgd ook?

Wat een <Insert dodelijke ziekte naar keuze>land is het toch ook eigenlijk.


Uit de beelden was overduidelijk te zien dat het geen corrigerende tikjes meer waren. En daarnaast mogen die alleen gegeven worden in een dreigende situatie wat het overduidelijk ook niet was. Of je moet een aantal scholieren die gedwee de richting uitliepen die de agenten aanwezen als bedreigend ervaren.

Jij zeurt echt om het zeuren.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-06-2008 22:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-06-2008 23:14 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 26 juni 2008 17:49 schreef XXL het volgende:
Agenten vervolgd voor geweld tegen scholieren
Uitgegeven: 26 juni 2008 15:48
Laatst gewijzigd: 26 juni 2008 16:26

MIDDELBURG - Twee politieagenten uit Middelburg worden door Justitie vervolgd voor het gebruiken van geweld tijdens een scholierendemonstratie op 23 november in Middelburg.

Dat heeft de politie donderdag bekendgemaakt.

De rijksrecherche stelde een onderzoek in naar het geweld dat de politie gebruikte. Daarbij gingen ze scholieren met lange wapenstokken te lijf.

Het rapport wordt niet openbaar gemaakt, maar is voor Justitie voldoende voor vervolging.

Disciplinair onderzoek

Naast de vervolging wordt naar de twee, samen met nog twee andere agenten, een disciplinair onderzoek ingesteld. Ook dat onderzoek is niet openbaar.

De scholieren protesteerden in november tegen de 1040-lesurennorm. Ongeveer vijfhonderd scholieren in Middelburg bezetten een kruispunt en gooiden met volle frisdrankblikjes en rauwe eieren.

Proportioneel geweld

Het Openbaar Ministerie constateert dat door de politie proportioneel geweld is gebruikt door de menigte met de wapenstok uiteen te drijven.

Twee agenten gingen voor justitie echter te ver en sloegen ook weglopende scholieren. Hen wordt mishandeling ten laste gelegd.
(c) ANP



Dan krijg je van het gezag een paar corrigerende tikjes en dan ga je gelijk lopen janken en aanklachten indienen?
En dan wordt het gezag nog vervolgd ook?

Wat een <Insert dodelijke ziekte naar keuze>land is het toch ook eigenlijk.


Hihi en dan wil Verdonk jury rechtspraak.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-06-2008 23:44 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 26 juni 2008 22:55 schreef Greycloak het volgende:
http://85.17.220.121/~magikook/condoleanceregister/index.php

Pas op! Jonge Democraten


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-06-2008 23:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 26 juni 2008 23:44 schreef ZelThoR het volgende:
Pas op! Jonge Democraten
Holland wordt wakker me dunkt. Zelfs de "kwenie" partij.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-06-2008 23:49 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 26 juni 2008 23:45 schreef Greycloak het volgende:
Holland wordt wakker me dunkt. Zelfs de "kwenie" partij.

Tuurlijk, jongen

Ben jij al wakker geworden, dan? Of denk jij nog steeds dat er rellen uitbreken omdat Turkije gisteren verloren heeft?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-06-2008 23:51 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Op een gegeven moment moet je zoiets ook kunnen laten rusten.


Bruce Banner


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen