IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 11:28 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juni 2008 11:27 schreef karnivoor het volgende:
inderdaad! en als je er 'toevallig' bij bent, moet je maar zorgen dat je je niet meer associeert met zo'n groep relnichten.

Ohja, als iemand naast je staat die opeens een geweer trekt mag je inderdaad ook direct neergeschoten worden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-06-2008 11:33 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

nee dan moet je rennen zeg ik


Je moeder.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-06-2008 11:33 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 27 juni 2008 11:27 schreef karnivoor het volgende:
inderdaad! en als je er 'toevallig' bij bent, moet je maar zorgen dat je je niet meer associeert met zo'n groep relnichten.


Man, man. Hou je maar weer afzijdig bij dit soort discussies (zoals je normaal zegt te doen omdat het toch 'welles' 'niettes' schijnt te worden) en kijk maar vanaf de zijlijn toe, gaat je een stuk beter af. Daarnaast stel ik voor dat je naar Zuid-Amerika verhuist aangezien de politie daar nauwelijks verantwoording hoeft af te leggen en naar gelieven (dodelijk) geweld kan gebruiken. Ik heb gehoord dat er ook erg weinig moslims en Joden zitten .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-06-2008 11:33 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 juni 2008 11:33 schreef Gemene Lepel het volgende:
Man, man. Hou je maar weer afzijdig bij dit soort discussies (zoals je normaal zegt te doen omdat het toch 'welles' 'niettes' schijnt te worden) en kijk maar vanaf de zijlijn toe, gaat je een stuk beter af. Daarnaast stel ik voor dat je naar Zuid-Amerika verhuist aangezien de politie daar nauwelijks verantwoording hoeft af te leggen en naar gelieven (dodelijk) geweld kan gebruiken. Ik heb gehoord dat er ook erg weinig moslims en Joden zitten .


die moslims en joden boeien me dan weer weinig, dat is jouw stempel die je op me drukt

maar verder goeie zaak ja, de politie mag hier ook wel zo worden


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 11:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juni 2008 11:33 schreef karnivoor het volgende:
nee dan moet je rennen zeg ik

Je mist het punt weer eens.

Je kunt niet oneindig in de gaten hebben of invloed uitoefenen op wat mensen om je heen doen. Alleen het feit dat jij in de buurt van iets bent maakt jou nog geen medeplichtige.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 27-06-2008 11:36 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 27 juni 2008 11:33 schreef karnivoor het volgende:
die moslims en joden boeien me dan weer weinig, dat is jouw stempel die je op me drukt

maar verder goeie zaak ja, de politie mag hier ook wel zo worden


ja, want jij "hebt immer niets verbergen en gedraagd je naar behoren en zoals er van je verwacht wordt" .
zal ik die RFIDchip zélf bij je inplanten? morgen nog?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-06-2008 11:38 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 27 juni 2008 11:33 schreef karnivoor het volgende:
die moslims en joden boeien me dan weer weinig, dat is jouw stempel die je op me drukt

maar verder goeie zaak ja, de politie mag hier ook wel zo worden


Ja ok, dat van moslims en Joden was niet serieus bedoeld. Maar ik hoop serieus dat je 2e opmerking ook niet serieus bedoeld is.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 11:40 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Jaoh, Mexicaanse politie, erg fijn ja.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-06-2008 11:43 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Mexico is sowieso verneukt met die drugsoorlogen. Politieagenten worden om de haverklap vermoord door bendes die veel beter uitgerust zijn.

There is a frown always when Police are mentioned because the thought of brutality and civil disobedience alarm . When the Police are not available to protect law abiding citizens , there is widespread fear because the force of police is required against criminals ! — The entire police force for a small city 85 miles south of El Paso abandoned its post after suspected drug gangsters ambushed a dance at a hall, killing six people including three officers, authorities said.
The mayor of Villa Ahumada, his second-in-command and the city police chief also left town after the weekend attack, said a city official reached Tuesday by phone, who would identify herself only as Amalia.

“There is no municipal police force” there, said Marco Antonio Moreno, a state police spokesman in Ciudad Juárez, the city across from El Paso that has been an epicenter for drug violence this year along the Mexico-Texas border.

Moreno said the police force consisted of 10 officers, but Reforma newspaper said the force totaled 23. The mayor was in the state capital of Chihuahua City, he said, about 150 miles south of Villa Ahumada.

State police took over the police station for the city of about 12,000 people on the main highway between Chihuahua city and El Paso. Mexican soldiers patrolled the streets, authorities said.

“There is no authority in this town,” said a hotel manager who requested anonymity, adding that businesses are closing early and people don't venture into the street after sundown.

“There is a psychosis here ... the situation is critical,” he said. “We're locking ourselves inside. You don't see a soul in the street after 8 at night.”

Warring drug gangs this year reportedly have killed more than 300 people in Chihuahua state, which borders Texas from El Paso to Big Bend National Park. Much of the killing has happened in Ciudad Juárez and its environs.

Nationwide, Mexico's raging drug war has claimed 438 law enforcers since President Felipe Calderón took office in December 2006, Eduardo Medina Mora, the attorney general, said in a television interview last week.

That's an average of 25 slain law enforcers per month.

The director of Ciudad Juárez's police force recently was killed outside his home, and the city's police chief quit. A former army commander took the latter's job Monday.

In March, the police chief of another Chihuahua town, Puerto Palomas, sought asylum in the United States after his police force disbanded due to threats from drug gangs. The officer is one of three Mexican police chiefs U.S. authorities say is seeking asylum north of the border out of fear for their lives.

Reforma newspaper reported Villa Ahumada's police left prisoners in the town jail when they fled and that the force's firearms were stolen. Alejandro Terán, a state police officer who answered the phone at the city police office, said he'd seen no sign of prisoners or firearms.

As for city police officers, he said, “There aren't any.”


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-06-2008 11:47 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 27 juni 2008 11:26 schreef Jenje het volgende:
Jij jat nooit wat of sloopt nooit wat bedoel je ..


Tering, ik zeg dat ik het dan verdien om opgepakt of gebeukt te worden, lees je altijd maar de helft?


Against God and Government


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-06-2008 11:52 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 juni 2008 11:36 schreef BitchSlap het volgende:
ja, want jij "hebt immer niets verbergen en gedraagd je naar behoren en zoals er van je verwacht wordt" .
zal ik die RFIDchip zélf bij je inplanten? morgen nog?


jep, jij snapt het!


Je moeder.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-06-2008 11:54 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 27 juni 2008 11:33 schreef karnivoor het volgende:
nee dan moet je rennen zeg ik


Medeplichtige die zijn hachje probeert te redden door weg te rennen. Met scherp schieten.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-06-2008 11:56 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 juni 2008 11:38 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ja ok, dat van moslims en Joden was niet serieus bedoeld. Maar ik hoop serieus dat je 2e opmerking ook niet serieus bedoeld is.


wel degelijk, ik heb gewoon een grafhekel aan mensen die zich niet aan regels en gestelde wetten houden. oke, er zijn altijd grijze gebieden en iemand die in dit geval mee loopt maar niks doet maar ook niet slim genoeg is om te zien dat hij geassocieerd kan worden met relnichten moet niet raar kijken als hij/zij ook klappen krijgt. niet dat diegene dat móet krijgen (ik was wat onduidelijk daarin) maar hij moet niet huilen als het gebeurt, zoiets 'is te verwachten' in chaotische situaties. en in zulke situaties sta ik volledig achter het machtsorgaan dat de chaos moet verhelpen (ook relatief natuurlijk).

maar dat wil ook niet zeggen dat de politie e.d. vrij spel moet krijgen want dan werk je willekeur in de hand, echter de foutmarge mag wat mij betreft wel hoger liggen als daarmee een belangrijker doel bereikt kan worden.


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-06-2008 11:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 juni 2008 11:47 schreef Rotzak het volgende:
Tering, ik zeg dat ik het dan verdien om opgepakt of gebeukt te worden, lees je altijd maar de helft?


En al er een paar vrienden meezijn die staan te kijken maar te dronken zijn om te kunnen fietsen. Vind je het dan ook verdiend dat zij geslagen worden?

Ik vind dat je als je echt relschopper bent iid niet moet zeuren om een knuppeltje. Maar als je in een demonstratie bezig bent en een paar mongolen naast je gaan blikjes gooien dan kun je al geen kant meer op.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-06-2008 12:01 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

@ karnivoor : Zo simpel ligt het niet. De politie moet of verantwoording af leggen, of helemaal niet. Is er een tussenweg? Een beetje verantwoording afleggen? Verantwoording afleggen in gevallen dat het uitkomt?

@ elite: openbare dronkenschap is ook strafbaar

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 27-06-2008 12:06]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-06-2008 12:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik weet het, maar in dit voorbeeld bedoel ik iets meer als 0,5 promille waardoor het verboden is een voertuig te besturen. Dat gaat nog niet door voor openbare dronkenschap.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-06-2008 12:08]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-06-2008 12:41 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Een 27-jarige inwoonster van Schaijk heeft een agent in zijn gezicht geslagen en kreeg daarvoor... een waarschuwing.

In de nacht van 20 op 21 januari werd de verdachte samen met haar inmiddels ex-vriend aangehouden door de politie vanwege slingerend rijden. De politie wilde de vriend aanhouden en de verdachte bemoeide zich daarmee. Zij sloeg de agent uit een "paniekreactie" in het gezicht, omdat die haar toenmalige vriend in een nekklem nam.

De Bossche rechtbank acht de mishandeling bewezen, maar vindt een zwaardere straf niet gepast. Behalve de waarschuwing kreeg de vrouw een een voorwaardelijke werkstraf van 50 uur. De verdachte heeft namelijk een blanco strafblad en wordt behandeld voor alcoholmisbruik en het borderline-syndroom. Een combinatie daarvan leidt volgens haar raadsman tot de reactie van de vrouw. Hetgeen de rechtbank slikt.

(SN)

Dus, reljeugd: zodra de pliesie dreigt de wapenstok te ontholsteren, gewoon betrokkene "in paniek" een beste hengst in de snavel geven.
Het ligt gewoon aan je jeugd en je bent onzeker, buuhuu oh zielig.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-06-2008 12:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ex-agent bestraft voor verkrachting kind
Uitgegeven: 27 juni 2008 10:23
Laatst gewijzigd: 27 juni 2008 10:23

ARNHEM - De rechtbank in Arnhem heeft een 45-jarige ex-politieagent uit Bennekom vrijdag een werkstraf van 200 uur opgelegd voor verkrachting van een 14-jarig meisje in de zomer van 2006. De straf is gelijk aan de eis van de officier van justitie.

De rechtbank hield er bij de strafmaat rekening mee dat de ex-werknemer van de politie Gelderland-Midden ook al ontslag heeft gekregen.

De verdediging van H.W. trok tijdens de behandeling van de rechtszaak de geloofwaardigheid van het betrokken meisje in twijfel. De rechtbank verwerpt dat, omdat drie getuigen hebben verklaard dat de ex-agent tegenover hen heeft toegegeven dat hij het kind heeft verkracht.

Ook heeft de Bennekommer aan twee getuigen e-mails gestuurd waarin hij gedeeltelijk bevestigt wat er is gebeurd, aldus de rechtbank.


Ah kindermisbruik mag!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-06-2008 12:44 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 juni 2008 12:42 schreef Jenje het volgende:
Ex-agent bestraft voor verkrachting kind
Uitgegeven: 27 juni 2008 10:23
Laatst gewijzigd: 27 juni 2008 10:23

ARNHEM - De rechtbank in Arnhem heeft een 45-jarige ex-politieagent uit Bennekom vrijdag een werkstraf van 200 uur opgelegd voor verkrachting van een 14-jarig meisje in de zomer van 2006. De straf is gelijk aan de eis van de officier van justitie.

De rechtbank hield er bij de strafmaat rekening mee dat de ex-werknemer van de politie Gelderland-Midden ook al ontslag heeft gekregen.

De verdediging van H.W. trok tijdens de behandeling van de rechtszaak de geloofwaardigheid van het betrokken meisje in twijfel. De rechtbank verwerpt dat, omdat drie getuigen hebben verklaard dat de ex-agent tegenover hen heeft toegegeven dat hij het kind heeft verkracht.

Ook heeft de Bennekommer aan twee getuigen e-mails gestuurd waarin hij gedeeltelijk bevestigt wat er is gebeurd, aldus de rechtbank.


Ah kindermisbruik mag!
Gaaf land dit. Mooi dat het bekend wordt zo vlak voor het festivalseizoen.

Thieu, als je Flappie weer zijn ding ziet doen, gewoon laten gaan, is allemaal halal.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 12:45 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Zeer kwalijk, ja. Zeker gezien een webcamsexer van dezelfde rechtbank twee jaar (IIRC) kreeg.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-06-2008 12:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

damn dat is al de zoveelste verkrachter die maar iets van 200 uur werkstraf krijgt. Op belastingfraude staat in Nederland nog wel meer. Zo'n iemand moet toch minstens 5 jaar zitten.

Edit: dit is gewoon 5 weken werken om te sparen voor een kinderverkrachting.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-06-2008 12:48]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-06-2008 12:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

en een man die zijn alimentatie niet betaald mag door de advocaat gegijzeld worden.

lekker land weer


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 12:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Een Australische tiener die een T-shirt droeg met de opdruk "Jesus is a cunt" - vrij vertaald iets als "Jezus is een lul/klootzak/kut" - werd aangehouden voor aanstootgevend gedrag. De T-shirt is er een uit de collectie van de nogal extreme metal band Cradle of Filth. Boven de godslasterlijke slogan staat een non afgebeeld die masturbeert.

Grote zonde
Naar aanleiding van de arrestatie van de zestienjarige is de politie op zoek naar winkels die het T-shirt verkopen. De katholieke kerk is alvast niet opgezet met dit soort taal aan het adres van Jezus. "Het is zoals wit zwart noemen, Jezus is allesbehalve wat er op het T-shirt staat", zegt dominee Matt Hunt. "Jezus' naam ijdel gebruiken is bovendien een grote zonde."

Bill of Rights
Advocaat Bill Potts vindt dat dit nog maar eens aantoont dat Australië behoefte heeft aan een Bill of Rights. "De vrijheid van spreken en van meningsuiting is bij ons niet zo beschermd als in Amerika bijvoorbeeld. De tiener aanklagen is belachelijk. Mocht hij het T-shirt tijdens de eucharistieviering gedragen hebben, om zo bewust te choqueren, dan was het anders geweest. Maar nu? Dit brengt de wet in diskrediet


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-06-2008 12:54 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Dus na Nederland daalt overal de waarde van de vrijheid van meningsuiting. Topper!

En speciaal voor de heppie fjoe die denken dat ik alleen maar negatief over moslims denk; ze worden keihard misbruikt en da's niet tof.

quote:
Vrome moslima blijkt zakkenroller
Door ANTTI LIUKKU
ROTTERDAM - Rotterdamse markten worden de laatste weken geteisterd door Oost-Europese zakkenrollers die zich verkleden als vrome moslima&#8217;s. De politie heeft geen concrete cijfers, maar spreekt van een &#8216;sterke toename&#8217; van stelende nepmoslima&#8217;s.

Het zijn veelal vrouwelijke Bulgaarse of Roemeense gauwdieven die zich met het hoofdbedekkend gewaad ongrijpbaar wanen. ,,Het is inmiddels een bekend fenomeen. We zien het steeds vaker, op vrijwel alle Rotterdamse markten,&#8217;&#8217; zegt een politiewoordvoerder.

Op de Afrikaandermarkt in Rotterdam-Zuid is deze week een gesluierde Bulgaarse op heterdaad betrapt. Naast gestolen portemonnees trof de politie zeven verschillend gekleurde hoofddoeken aan, waarmee ze steeds van &#8216;identiteit&#8217; wisselen.

(AD)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 12:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Zowat tienduizend automobilisten uit de Amerikaanse staat North Carolina ontvangen gratis een nieuwe nummerplaat. De oude kentekenplaat bevatte een obscene lettercombinatie en dat was tegen het zere been van sommige puriteinen. Dat meldt de Amerikaanse nieuwszender Fox News.

Op de kentekenplaat staat namelijk de lettercombinatie WTF. Op het internet is dit de afkorting voor What The Fuck?

Klacht van lerares
De zaak kwam in juli van vorig jaar aan het rollen. Een 60-jarige lerares uit het plaatsje Fayetteville diende toen een klacht in over haar nummerplaat nadat de kleinkinderen van de vrouw haar hadden uitgelegd waar WTF voor stond.


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen