IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-07-2008 14:13 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

economische belangen... vandaar dat ik het zo raar vind dat amerika opeens geeft om belangen van andere landen. alsof ze een reet geven om die paar negertjes die anders ook wel sterven om een andere zinloze oorlog of honger

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-07-2008 14:13]


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-07-2008 14:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 12 juli 2008 14:11 schreef Snaack het volgende:
Lijkt me wel ff fucking terecht, mafkees.

Mugabe is 1 van de grootste boeven die er momenteel op deze planeet rondloopt. Het lijkt me erg wenselijk dat de internationale gemeenschap (eindelijk) ingrijpt.

Compleet onbegrijpelijk dat een aantal landen het niet met het voorstel eens zijn. Ik bedoel, vinden zij Mugabe een frisse knakker dan?

Edit: verveel je je Karnivoor? Je kan ook gewoon heel nu.nl quoten.
China maakt net als Rusland een hoop leuke speeltjes die hard knallen en het leuke neveneffect hebben dat als je die dingen richt op mensen die jij niet leuk vindt jouw leven veraangenamen.
Kijk je zal wel gek zijn als je iemand die jouw speelgoed wil kopen sancties oplegt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2008 21:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 12 juli 2008 14:10 schreef karnivoor het volgende:
Fortis-topman Votron stapt op
Uitgegeven: 11 juli 2008 22:05
Laatst gewijzigd: 12 juli 2008 09:47

BRUSSEL - Topman Jean-Paul Votron van Fortis stapt op. Dat heeft de Belgisch-Nederlandse bankverzekeraar vrijdag bekendgemaakt.
ANP

Het besluit is volgens de bank in goed overleg genomen 773871215 aan zijn jaarsalaris.

Verwilst

Votron wordt tijdelijk vervangen door de vice-voorzitter van het bestuur, Herman Verwilst. "De raad van bestuur is ervan overtuigd dat Herman Verwilst, gezien zijn jarenlange ervaring binnen Fortis, ten zeerste geschikt is om het bedrijf te leiden in deze uitdagende tijden en omgeving", aldus het bedrijf in een verklaring.

De raad zoekt een toekomstige bestuursvoorzitter zowel binnen als buiten het bedrijf.

Financiële noodgreep

Het vertrek van Votron volgt op de financiële noodgreep die Fortis eind vorige maand moest inlassen. De bank bleek plotseling 8 miljard euro aan vers kapitaal nodig te hebben.

Aandeelhouders stoorden zich aan het feit dat Votron de zaken te rooskleurig had voorgesteld.

Lippens

In de persverklaring van Fortis wordt niet gerept over de positie van bestuurder Maurice Lippens. Lippens, die een functie bekleedt die vergelijkbaar is met de rol van president-commissaris, wordt beschouwd als de architect van de overname van ABN Amro.

De laatste tijd gingen veel stemmen op onder aandeelhouders dat ook hij zou moeten vertrekken.





werd fukkin tijd


signature


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-07-2008 22:06 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik hoor net op het nieuws dat er bij een rockfestival in Zuid-Noorwegen 2 doden en een aantal zwaargewonden zijn gevallen, waarschijnlijk door koolmonoxidevergistiging in hun busje. Iemand daar meer info over en dan voornamelijk over welk festival dit gaat? Hub? Mira?



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 12-07-2008 23:05 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Ik heb net even de lokale hulplijn gebeld in noorwegen en het gaat om dit festival: http://www.kvinesdalrockfestival.no/.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 12-07-2008 23:19 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

De onwonenden van de door de bliksem getroffen schoorsteen in Amsterdam Oud-West kunnen weer naar huis. Vanochtend, rond zeven uur raakte de schoorsteen zwaar beschadigd na een blikseminslag.

Even leek het dat de schoorsteen verder zou instorten. Het bouwwerk is vandaag gedeeltelijk, steen voor steen verder afgebroken.

Er was geen bliksemafleider aanwezig op de 35 meter hoge schoorsteen. Dat meldt een woordvoerder van de eigenaar van het gebouw, de woningbouwvereniging Stadsgenoot.



De politie heeft vanochtend uit voorzorg de bewoners van het pand en van omliggende panden geëvacueerd. Zij worden opgevangen in het stadsdeelkantoor. Het gaat om ongeveer honderd woningen

Nog onduidelijk is precies wanneer de bewoners terug naar hun huizen kunnen. De brandweer zegt wel te verwachten dat iedereen vanavond weer thuis is.

Gesprek met ooggetuige Gaston ten Horn en Domien Marlet (eigenaar bedrijf onder schoorsteen)


Het betreft een ruim honderd jaar oude schoorsteen van het voormalige lettergieterij Tetterode.

Kunstenaars
Begin jaren tachtig van de vorige eeuw werd de voormalige machinefabriek en drukkerij Tetterode gekraakt nadat de eigenaar, de firma Bürhman-Tetterode naar de rand van de Amsterdam was verhuisd en het complex had verkocht aan een projectontwikkelaar.

Het complex wordt nu voornamelijk bewoond door kunstenaars.

Met filmpjes erbij op: http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2008/7/12/120708_amsterdam_blikseminslag.html

Werd vanochtend inderdaad ook wakker door een immense flits gevolgd door een hels kabaal. Het leek echt of de bliksem direct naast me was ingeslagen, ipv een paar honderd meter verderop.
En toen ik nen stukje ging fietsen bleek de kinkerstraat deels afgesloten, waarna me verteld werd wat er gebeurd was.

Best wel heftig.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-07-2008 18:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
'China helpt Sudan aan wapens'
Uitgegeven: 13 juli 2008 07:47

LONDEN - De Chinezen steunen de Sudanese overheid op militair gebied. Een journalist van de Britse zender BBC trof in de door burgeroorlog verscheurde regio Darfur wapens van Chinese makelij aan, die in 2005 naar Sudan waren verscheept.

Dat bleek zondag uit het televisieprogramma Panorama.

Tegen Sudan geldt een wapenembargo van de Verenigde Naties. Dat houdt in dat alle VN-landen moeten zorgen dat hun wapens niet in handen van Sudan vallen.

Vrachtwagens

De twee met wapens gevulde trucks die de BBC heeft gesignaleerd, zijn door de rebellen van de Sudanese overheid gestolen. De vrachtwagens maken deel uit van een konvooi van 212 legerwagens dat al eerder vanuit China Sudan binnengesmokkeld was.

De VN probeerde de wagens te vinden, maar kon deze niet traceren.

Gevechtsvliegtuigen

Volgens de BBC levert China ook gevechtsvliegtuigen aan de Sudanese regering. Deze zouden in 2003 zijn afgeleverd, voor het ingaan van het wapenembargo.

Volgens een bron van de Britse zender zou China nog steeds Sudanezen trainen om de vliegtuigen te kunnen besturen. Dat zou wel een overtreding van het embargo inhouden.

China wilde niet reageren op het verhaal van de BBC. Eerder beschuldigde mensenrechtenorganisatie Amnesty China ook van het leveren van wapens aan Sudan.

Vlucht

Sinds het conflict in Darfur vijf jaar geleden begon, zijn volgens schatting van de VN 300.000 mensen om het leven gekomen. Circa twee miljoen mensen sloegen op de vlucht.

De oorspronkelijke rebellen, die in opstand kwamen tegen vermeende discriminatie door de regering in Khartum, zijn intussen sterk verdeeld. Er zijn nu meer dan dertien rebellengroepen waardoor het zoeken van een oplossing ernstig wordt bemoeilijkt.


Gaaf die Ginezen, hehehe. Echte handelaars.

(Ennem, speciaal voor Plugje een keer niet van die nazi-site gehaald.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2008 20:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 juli 2008 18:29 schreef Greycloak het volgende:
Gaaf die Ginezen, hehehe. Echte handelaars.

(Ennem, speciaal voor Plugje een keer niet van die nazi-site gehaald.)

China leert veel van de VS


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 13-07-2008 20:29 by Nimbus Profiel van Nimbus

Waren China en de VS zo tot na de tweede wereld oorlog niet op goede voet met elkaar, dacht dat ooit op gevangen te hebben van mijn docent geschiedenis/maatschappijleer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-07-2008 22:19 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 13 juli 2008 20:22 schreef ZelThoR het volgende:
China leert veel van de VS
Sure, als je iets kan doen voor de economie dan willen zelfs communisten zondigen tegen hun geloof.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-07-2008 22:58 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 13 juli 2008 20:29 schreef Nimbus het volgende:
Waren China en de VS zo tot na de tweede wereld oorlog niet op goede voet met elkaar, dacht dat ooit op gevangen te hebben van mijn docent geschiedenis/maatschappijleer.


Eh, misschien toen ze nog geen communisten waren .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-07-2008 12:14 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Russische lasershow verblindt festivalgangers
Uitgegeven: 14 juli 2008 09:35

MOSKOU - Tientallen jonge festivalgangers zijn verblind geraakt door een lasershow op een dansfestival bij Moskou. Dokters vrezen dat de schade onherstelbaar is, berichtte dagblad Kommersant maandag.
ANP

"Meer dan dertig mensen in de leeftijd van 16 tot 30 jaar zijn in het ziekenhuis terechtgekomen met dezelfde diagnose: verbrand netvlies", aldus een van de artsen. In sommige gevallen is het gezichtsverlies 80 procent.

Het is zeer onwaarschijnlijk dat dit kan worden hersteld.

De festivalgangers zeiden dat ze verblind raakten toen lasers, die de lucht moesten verlichten, op de menigte werden gericht. "Ik zag direct een zwarte vlek, net zoals wanneer je naar de zon kijkt", zei een van de patiënten.
(c) ANP


spelfout weggehaald...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-07-2008 12:18 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

verneukt!


Suck my piss


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-07-2008 12:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

volgens mij kan dat met laserchirurgie opgelost worden



maar dat zien deze mensen waarschijnlijk niet meer zitten


signature


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-07-2008 12:37 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza



Iedereen heeft recht op mijn mening.


SQT
Usericon van SQT
Posted 14-07-2008 12:38 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Die zien waarschijnlijk sowieso weinig meer zitten


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-07-2008 23:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Premier Yves Leterme is op weg naar Laken om zijn ontslag aan te bieden bij de Koning. Dat heeft de VRT-nieuwsdienst vernomen. Het bericht werd ook officieel bevestigd. (ka)


we mogen weer gaan stemmen


signature


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-07-2008 23:20 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

PWND

the neverending story II


Je moeder.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-07-2008 0:32 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 14 juli 2008 23:20 schreef Hypnos het volgende:
Premier Yves Leterme is op weg naar Laken om zijn ontslag aan te bieden bij de Koning. Dat heeft de VRT-nieuwsdienst vernomen. Het bericht werd ook officieel bevestigd. (ka)


we mogen weer gaan stemmen


Jullie hebben toch 6 regeringen? 1 meer of minder maakt dan toch niet uit? :')

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 15-07-2008 0:34]


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-07-2008 1:36 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 14 juli 2008 23:20 schreef Hypnos het volgende:
Premier Yves Leterme is op weg naar Laken om zijn ontslag aan te bieden bij de Koning. Dat heeft de VRT-nieuwsdienst vernomen. Het bericht werd ook officieel bevestigd. (ka)


we mogen weer gaan stemmen


Volgens mij beklaagt hij het zich zo hard dat hij ooit een staatshervorming beloofd heeft


Faustian Spirit of the Earth


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-07-2008 9:14 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Stratenmaker failliet door pedo

Je hebt de middelbare school doorgeworsteld met maar één idee: ik word een topondernemer. Ik word miljonair! Helaas heb je een minder gelukkige hand met personeel aannemen. Chris Baas uit Sliedrecht plaveide met zijn stratenmakersbedrijf A en C heel wat schoolpleinen dus een extra stratenmaker kon er wel bij. Het werd Ricardo Hunefeld, die achteraf best op zijn knieën wil, als het maar op een kinderspeelplaats is. Hij is namelijk hardcore pedofiel, and proud of it: volwassenen zijn vies. Ok, foutje kan gebeuren: op de keien met die gast. Maar helaas verbood de rechter het ontslag vanwege 'moet kunnen' en 'discriminatie'. Tikkende tijdbom Ricardo ligt sinds januari met behoud van salaris op bed in Papendrecht van kinderen te dromen. Hij wil wel ontslag nemen, maar dan moet Chris effe 11.000 euro schuiven. De ondernemer staat op de rand van een faillissement omdat opdrachtgevers geen 'pedobaas' willen hebben. En Ricardo is op zoek naar een andere baan, alleen lijkt het alsof niemand hem vreemd genoeg wil aannemen... Heb je nog een goede functie voor hem? Laat het weten.

(GS)

Weer zo'n ontzettend tendentieus stukje van deze nazi-site. Alsof die werknemer wat kan doen aan wat door velen als "afwijking" wordt beschouwd! Hij is gewoon slachtoffer van kortzichtige mensen.
Terecht gebruikmakend van de regelingen die in zo'n geval van kracht zijn ligt hij te wachten op een nieuwe baan.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2008 9:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Schuld van de moslims!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-07-2008 9:19 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 juli 2008 9:17 schreef Jenje het volgende:
Schuld van de moslims!
Kut, ik zit in het verkeerde topic.
Ennem, als het in een moslimland was, dan mag dit gewoon hè? Aïsha was ook geen 18 toen haar neef de zelfvernoemde profeet zijn heilige vleestorpedo in haar kano duwde!

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-07-2008 9:20]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2008 9:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wanneer bekeer je?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-07-2008 9:24 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 juli 2008 9:20 schreef Jenje het volgende:
Wanneer bekeer je?
Niet, da's bah en bier is lekker.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-07-2008 9:25]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen