IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-07-2008 16:44 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 juli 2008 15:58 schreef Lionheart het volgende:
Hoe is het afgelopen met Herfkens, wordt het onterecht ontvangen huursubsidie terug gevorderd of niet?
Zo stonden de zaken op 11 juni erbij:



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-07-2008 16:50 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

En erg schappelijk:

quote:
Bestuurders die ongelukken veroorzaken met dodelijke afloop terwijl ze aan het bellen of sms'en zijn, riskeren vanaf vandaag tot veertien jaar gevangenisstraf, meldt dailymail.co.uk. Er zijn in Groot-Brittannië vanaf vandaag nieuwe, strengere, richtlijnen ingevoerd met betrekking tot straffen van verkeersovertreders.


Ook automobilisten die met drank of drugs achter het stuur stappen, krijgen vanaf nu soortgelijke straffen opgelegd evenals verkeersdeelnemers die een ongeluk veroorzaken nadat ze structureel te hard hebben gereden.

Hogere straffen

Het lijkt erop dat verkeersdeelnemers echt op hun tellen moeten gaan passen. Ook bestuurders die te dicht bij fietsers in de buurt komen of zich met de auto op fietspaden begeven, krijgen hogere straffen uitgedeeld. Automobilisten die toch achter het stuur stappen terwijl ze moe zijn, hun (voorgeschreven) medicijnen niet hebben ingenomen of weten dat er iets mis is met hun voertuig, riskeren twee tot vijf jaar gevangenisstraf.

(SN)

He-le-maal voorstander van.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 15-07-2008 16:52 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Hulde. Nu NL nog.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 15-07-2008 16:53]


Verrassend triviaal


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-07-2008 16:56 by Mark Profiel van Mark

Goede zaak inderdaad. Ik meen, als ik het vanochtend op het ontbijtnieuws goed hoorde, dat je nu tot 7 jaar kunt krijgen als je met drank op achter het stuur zit of aantoonbaar onder invloed of afgeleid bent (telefoon etc), en tot 14 jaar bij veroorzaking van een dodelijk ongeluk. Ik geloof dat die cijfers tot nu toe slechts rond de 3-4 jaar maximaal lagen. Nou nog wat betere regels voor fietsers, want dat is hier wel een echt drama.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-07-2008 17:04 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Dit is ook beter dan wat ik in het Nieuwsblad van het Noorden las, dat de zogenaamde "verkeershufters" (dat zijn, volgens mensen die een chauffeur hebben omdat ze in de politiek zitten, mensen die met grote regelmaat te hard rijden en niets meer dan dat) harder moeten worden aangepakt.
Alsof 's nachts met 150 door de polder karren zo erg is, kommophee.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-07-2008 17:05]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 15-07-2008 17:15 by Pandora Profiel van Pandora

voor!

Hardere straffen voor mensen die afgeleid het verkeer in gaan.

Met meer dan vijftig kilometer per uur kan je het gewoon niet maken om wazig achter het stuur te zitten.

Maar ja, nu idd in NL nog.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-07-2008 17:19 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 15 juli 2008 17:15 schreef Pandora het volgende:

Met meer dan vijftig kilometer per uur kan je het gewoon niet maken om wazig achter het stuur te zitten.


Met minder ook niet. Gewoon niet doen, die regels zijn er niet voor niks..


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-07-2008 17:28 by Lionheart Profiel van Lionheart

[metalhead]Maar regels zijn er om gebroken te worden[/metalhead]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-07-2008 17:31 by Mark Profiel van Mark

alles ken kapot


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 15-07-2008 17:32 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 15 juli 2008 17:28 schreef Lionheart het volgende:
[metalhead]Maar regels zijn er om gebroken te worden[/metalhead]


Alleen als je daar anderen geen kwaad mee doet.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-07-2008 17:33 by Lionheart Profiel van Lionheart

Better to rule in Hell than to serve in Heaven.


nomad
Usericon van nomad
Posted 15-07-2008 20:39 by nomad Profiel van nomad

Had net bijna een fietser tussen de bumper plakken.
Eikel kwam met een volle gang door rood terwijl ik net aan het optrekken was,en straal voor zich uit kijken en hard door fietsen bang dat ik hem nog een paar tanden uit zijn kanus zou rammen.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-07-2008 21:20 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Jij ziet aan de manier waarop iemand doorfietst of hij bang is dat jij 'm nog wilt slaan of niet?



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-07-2008 21:24 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 15 juli 2008 17:19 schreef nuclearwarfare het volgende:
Met minder ook niet. Gewoon niet doen, die regels zijn er niet voor niks..


+1
Ik heb héél wat uit gehaald door de jaren heen, maar met alcohol/drugs op achter het stuur stappen zou ik nooit of te nimmer doen.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-07-2008 1:25 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 15 juli 2008 20:39 schreef nomad het volgende:
Had net bijna een fietser tussen de bumper plakken.
Eikel kwam met een volle gang door rood terwijl ik net aan het optrekken was,en straal voor zich uit kijken en hard door fietsen bang dat ik hem nog een paar tanden uit zijn kanus zou rammen.


Maar gelukkig is hij als zwakkere verkeersdeelnemer wel beschermd en ben jij als automobilist de lul als je hem aanrijdt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-07-2008 7:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 juli 2008 1:25 schreef XXL het volgende:
Maar gelukkig is hij als zwakkere verkeersdeelnemer wel beschermd en ben jij als automobilist de lul als je hem aanrijdt.
Waarom "gelukkig"? Mag je dan opeens door rood rijden omdat je een fietser bent? Ik vind het maar raar.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 16-07-2008 8:08 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Precies....
Wat nou zwakkere in het verkeer! Gewoon de verkeersregels opvolgen!


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-07-2008 8:19 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ik denk dat XXL hier jouw favo speeltje heeft teogepaast, Grey. Sarcasmus Enormus.


Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-07-2008 8:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Denk dat ie eerder nomad loopt te zieken.

quote:
Een koala uit Australië heeft geluk dat hij nog leeft. Het achtjarige diertje werd met maar liefst 100 kilometer per uur aangereden door een auto. De bestuurster had pas na 12 kilometer in de gaten wat er aan de hand was. De koala zat al die tijd met zijn hoofd vast in de grille van de auto.

(SN)

Vet zielig.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/video/2008/07/koala_overleeft_bizarre_aanrij.html voor video.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-07-2008 8:34 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Voor al die fietsers die door rood rijden moeten ze gewoon per stad twee of drie van die fiets-agenten laten rijden. Trek ze maar van de weg af en slinger ze maar op de bon. Levensgevaarlijk die lui, en het zijn er nogal wat.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-07-2008 8:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 juli 2008 8:34 schreef Ralph Plug het volgende:
Voor al die fietsers die door rood rijden moeten ze gewoon per stad twee of drie van die fiets-agenten laten rijden. Trek ze maar van de weg af en slinger ze maar op de bon. Levensgevaarlijk die lui, en het zijn er nogal wat.


en ook die zonder licht fietsen!

(in het donker natuurlijk )

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-07-2008 9:02]


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-07-2008 8:56 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 16 juli 2008 8:54 schreef attila_de_hun het volgende:
en ook die zonder licht fietsen!


Absoluut!

Gebeurde hier in Utrecht ook wel zo vreselijk vaak dat ik als enige helemaal voor lul voor dat stoplicht stond te wachten terwijl de rest gewoon doorscheurde dat het ook wel een beetje frustratie mijnerzijds is hoor, maar dan nog.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 16-07-2008 10:14 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

'Kwaliteitsbiertje' voor 37 euro
Uitgegeven: 16 juli 2008 06:48
Laatst gewijzigd: 16 juli 2008 06:52

MELBOURNE - Het grootste bierconcern van Australië denkt een gat in de markt gevonden te hebben. Het lanceert een nieuw biertje dat voor 37 euro per fles van 750 mililiter moet concurreren met kwaliteitswijnen.

Volgens de brouwer is de prijs van het gerstenat gerechtvaardigd omdat de flessen 9,2 procent alcohol bevatten en meer dan tien jaar bewaard kunnen worden. Ook is de hop met de hand geplukt en "overziet de brouwer het hele proces".

Er zijn maar vijfduizend flessen Crown Ambassador Reserve geproduceerd. "Ik vind het goedkoop", aldus de brouwer. Hij hoopt dat zijn nieuwe bier net zo aanslaat als Australische kwaliteitswijnen.


Bring it on...


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-07-2008 10:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

en slotje


signature


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 16-07-2008 10:19 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen