IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Zo. 16/11/2008 Parkway Drive + Unearth + Despised Icon + Architects + Protest The Hero + Whitechapel + Carnifex @ Tivoli Volgende pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-05-2008 18:46 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Tivoli (Oudegracht), Utrecht

Zondag 16 november 2008

PARKWAY DRIVE (Aus)
UNEARTH (USA)
DESPISED ICON (Can)
ARCHITECTS (UK)
PROTEST THE HERO (Can)
WHITECHAPEL (USA)
CARNIFEX (USA)

ZAAL OPEN 17:00 UUR

AANVANG 17:30 UUR

ENTREE €18,50

START VVK wo 04 06

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-05-2008 20:42]



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-05-2008 18:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Eh waar??


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-05-2008 18:47 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2008 18:46 schreef NecRobert het volgende:
Eh waar??


Excuus, al toegevoegd aan de post...



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 30-05-2008 19:19 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Wow! Heen!



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 30-05-2008 23:08 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2008 19:19 schreef Audiophile het volgende:
Wow! Heen!

+1


Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 30-05-2008 23:10 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

Fucking godentour.

Beentjes in de lucht <3


Pattie
Usericon van Pattie
Posted 31-05-2008 2:59 by Pattie Wijzig reactieProfiel van PattieQuote dit bericht

fucking hell, zeker aanwezig


Meridian
Usericon van Meridian
Posted 31-05-2008 11:51 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht


Wat enom gaaf!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 31-05-2008 11:56 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Gruwelijke package
Denk dat ik hier ook in Antwerpen heen ga, de tering!




Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 31-05-2008 12:35 by Corpsegrind Wijzig reactieProfiel van CorpsegrindQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

Yeah, NICE!!! Hier ga ik wel bij zijn vrees ik



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-07-2008 19:56 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Lijkt me ook wel gaaf ja!


Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 14-11-2008 15:59 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

Despised Icon en Whitechapel kijk ik het meest naar uit
Carnifex, Architects en eigenlijk Parkway Drive ook wel weer.
Kan sowieso bij bovenstaande bands wel een woordje meezingen.

Unearth en Protest The Hero ga ik gebruiken als adempauzes.

Ik voel me weer als kind van 15 die voor het eerst naar een concert gaat, siked als een malle.



moshcore
You had me at hello..
Usericon van moshcore
Posted 14-11-2008 16:44 by moshcore Wijzig reactieProfiel van moshcoreQuote dit berichthttp://www.pixelarchitect.nl

gelukkig ook nog aanwezig


Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 14-11-2008 17:29 by Corpsegrind Wijzig reactieProfiel van CorpsegrindQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

Zondag alweer, ik kijk erg uit naar Carnifex en Whitechapel.



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 14-11-2008 17:57 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

yooow, ik ben er ook bij.



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 14-11-2008 18:49 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Hoewel ik Whitechapel en, Carnifex en Despised Icon erg gaaf vind ben ik toch afwezig.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 14-11-2008 18:57 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Aanwezig,helaas met een zere nek en schouders.
Dus echt losgaan gaat zondag niet lukken.GVD.KUT!!


=)


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 14-11-2008 23:39 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Oh, dit is wel erg aanlokkelijk! Zijn er nog kaarten? Eens kijken of ik iemand zo gek kan krijgen om mee te gaan...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-11-2008 0:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2008 23:39 schreef Blueprint het volgende:
Oh, dit is wel erg aanlokkelijk! Zijn er nog kaarten?
Als het goed is niet.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


htheripper
Usericon van htheripper
Posted 15-11-2008 0:36 by htheripper Wijzig reactieProfiel van htheripperQuote dit berichthttp://www.metalkrant.net

aanwezig


www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 15-11-2008 0:43 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2008 0:07 schreef NecRobert het volgende:
Als het goed is niet.


Ik zie het... jammer, volgende keer beter opletten.


htheripper
Usericon van htheripper
Posted 15-11-2008 10:50 by htheripper Wijzig reactieProfiel van htheripperQuote dit berichthttp://www.metalkrant.net

heb echt ontgielelijk veel zin om Architects weer te zien. Gave band


www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland.


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 16-11-2008 13:26 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Last minute reply, heet van de persen: Ik heb in ieder geval 1 kaart over voor de liefhebber!


Por Vida


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-11-2008 14:09 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Brute middag/avond achter de rug.

Van Carnifex helaas maar 5 minuten gezien, omdat die muts van de Aardschok niet had doorgegeven dat we op de gastenlijst stonden. En dat mens bij de receptie verdient een nekschot.

Whitechapel was knettehard, samen met Despised Icon de hardste pit van de avond. Het geluid was niet denderend en de speeltijd van 20 minuten was veel te kort. Maar goed, HARD!

Protest the Hero niet gezien ( )

Architects vanaf de tribune gezien, sloeg volgens mij niet echt aan.

Despised Icon, band van de dag! Wat een fucking energie zit er in die band, niet normaal. Eén grote kolkende pit, lekker gedanst en aardig wat gewonden afgevoerd zien worden.

Unearth was wel aardig. Leuk om de show van die mannen eens te zien. Setlist weet ik niet echt meer, maar volgens mij kwamen er van bijna alle platen wel een nummer voorbij.

Parkway Drive was niet echt mijn ding en is het nu nog steeds niet. Ze deden hun best, ik denk dat de echte fan ook wel tevreden zal zijn, maar ik vond het niet headliner waardig!

Trouwens, wat werkt er een klote beveiligingspersoneel in de Helling! M'n maat en een andere gast werden er uitgezet omdat er zogenaamd te hard gepit werd! WTF, het was toch geen mega piraten festijn ofzo! En met die gozers was al helemaal geen normaal gesprek te voeren, stelletje lompe eikels!!

Maar dus, fijn avondje achter de rug!! Bont en blauw, moe maar voldaan!



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 17-11-2008 15:43 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

+1 op Count Steel behalve dan dat die Wifebeater en zijn motorcloebie soms wel heel raar doen. Beetje moshende gasten omkoeperen, donder op. Ook het machomacho niveau was er aan af te lezen.

Denk wel dat Count Steel weet waar ik het over heb, hij weet hoe het gaat ;-)


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-11-2008 16:35 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik snap je vriend!
Sorry nog voor die bodychecks

Oh, en bedoel je met de motorclub wie ik denk dat je bedoelt?

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 17-11-2008 16:41]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen