IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Grief Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 28-07-2002 12:55 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Over deze moddervette loodzware doomband was dus nog geen topic...
En met al die topics over mindere bands verdient deze band toch zeker een eigen topic.
Men bestaat al een tijdje niet meer, maar bekijk deze sites eens als je van doom houdt en ze nog niet kent.

http://www.billtmiller.com/grief/
http://artists.mp3s.com/artists/19/grief.html
(lekker veel mp3's)

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 28-07-2002 12:57]


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-07-2002 13:22 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

veel reacties mcdoom


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-07-2002 16:54 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik zal er eens even wat bandwidth aan besteden


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 28-07-2002 18:17 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 13:22 schreef impaled succubus het volgende:
veel reacties mcdoom

Zal wel aan mijn wansmaak liggen; goede bands worden waarschijnlijk niet gewaardeerd.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 28-07-2002 18:18 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 16:54 schreef Claw het volgende:
Ik zal er eens even wat bandwidth aan besteden

Ah, zelfs 1 van de doomliefhebbers kende ze nog niet.
Ben ik nu echt de enige hier die ze al wel tijden kende?


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-07-2002 20:18 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 28 juli 2002 18:18 schreef McDoom het volgende:
Ah, zelfs 1 van de doomliefhebbers kende ze nog niet.
Ben ik nu echt de enige hier die ze al wel tijden kende?


Grief zal wel van voor mijn tijd zijn Eerste Mp3'tje 'Depression' is binnen, nog niet genoeg om een mening te vormen echter.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 28-07-2002 22:40 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

Ik zou normaal zeggen.. Grief is goed.. maar Grief is niet goed.. Grief is pijn, haat, ziekelijke haat, ondragelijke pijn...

Dismal blijft wel hun beste... Grief is gewoon een boze en valse rotwijler...

Spijtig dat ze er na 10 jaar onderdoor zijn gegaan. Paar leden zouden nieuwe band beginnen, maar heb er niets meer van gehoord.


"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 30-07-2002 17:37 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik heb van die band ooit eens wat gehoord, maar herinner me er niks meer van...


Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 30-07-2002 20:21 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

de post-grief band? Waneer dan en wat? Lijkt me dat ze nog niet eens een demo of iets uit hebben?


"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 30-07-2002 20:24 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Daar moet ik eerst weer voor graven in het mp3-archief; kan ook een andere gerelateerde band zijn geweest hoor...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-08-2002 17:52 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

En wat vinden Jenje en Claw er nu van?


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 17-08-2002 17:58 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

heb wat mp3tjes gedownload en vind t wel aardig klinken


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-08-2002 18:05 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik ben er bang voor dat de meesten het "wel aardig" zullen vinden...


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 17-08-2002 18:19 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

moet t denk ik gewoon wat vaker beluisteren
dank voor t aanraden


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 24-07-2003 1:11 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 20:21 schreef Asgorath het volgende:
de post-grief band? Waneer dan en wat? Lijkt me dat ze nog niet eens een demo of iets uit hebben?
NooseBomb toch? Ook lekker! Kijk maar eens op mp3.com!

Ik heb vandaag "Come To Grief" eindelijk origineel gevonden. Vind deze eigenlijk veel beter dan Dismal. Wat heavier.

Donders wat was dit een klasseband!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


zombie
Usericon van zombie
Posted 24-07-2003 7:17 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Grief is geweldig! Net als de meeste bands van het Pessimizer label (16, Noothgrush, Excruciating Terror...), overigens.

Mijn favoriete album is '...and man will become the hunted' en die compilatie van Southern Lord. Samen met Eyehategod mijn favoriete doomband. Grappig trouwens dat ze bijna alleen maar met grind en hardcore bands speelden.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 24-07-2003 16:51 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Grief was altijd apart dus zo vreemd vind ik dat niet. Wel tof trouwens.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 24-07-2003 17:16 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

geef mij maar disrupt



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-07-2003 17:18 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Verleden week had een kennis van me een CD met al hun singles (?) ofzo bij, klonk wel zwaar: ga ik dus zeker meer van uitproberen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 24-07-2003 18:03 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 17:16 schreef collision-tammi het volgende:
geef mij maar disrupt
Ook niet misselijk nee.

Maar gezien het feit dat Grief veel meer doomy is hebben zij toch mijn voorkeur.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 24-07-2003 18:34 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

het zijn toch grotedeels zelfde gaste?



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-07-2003 18:37 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 augustus 2002 17:52 schreef McDoom het volgende:
En wat vinden Jenje en Claw er nu van?


Lekker late reactie hehe.

Ik ben er niet kapot van, maar tis ook niet slecht, beetje Winter achtig, waar ik hetzelfde over denk.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


zombie
Usericon van zombie
Posted 25-07-2003 23:49 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 17:18 schreef Gunman het volgende:
Verleden week had een kennis van me een CD met al hun singles (?) ofzo bij, klonk wel zwaar: ga ik dus zeker meer van uitproberen.


Dat is dus die verzamelaar van Southern Lord waar ik het over had. 'Turbulent times', zeker de moeite waard aangezien je de splits met o.a Corrupted, Soilent Green en 13 nooit meer kan vinden (hetzij met veel mazzel..).


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-07-2003 0:13 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

AH! Turbulent Times ja. Die moet ik nog eens origineel opduiken...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-12-2003 17:33 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Heb onlangs Come To Grief aangeschafd. Heerlijke cd! Lekker getergd en wanhopig.
Kent iemand vergelijkbare bands?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-12-2003 17:38 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 17:33 schreef Sater het volgende:Kent iemand vergelijkbare bands?
Is die vraag echt serieus?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen