IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Marilyn Manson Vorige pagina | Volgende pagina
BMM
BLACK METAL MANIA
Usericon van BMM
Posted 15-11-2002 11:39 by BMM Wijzig reactieProfiel van BMMQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2002 11:38 schreef beli mawr het volgende:
Waar zal dat eindigen met die gast


animal anal part 3?


BMM
BLACK METAL MANIA
Usericon van BMM
Posted 15-11-2002 11:40 by BMM Wijzig reactieProfiel van BMMQuote dit bericht

Dat ding heeft geen fans die ouder dan 14 zijn, wat maken we ons druk


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-11-2002 11:52 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2002 11:40 schreef BMM het volgende:
Dat ding heeft geen fans die ouder dan 14 zijn, wat maken we ons druk
Ik ken 2 mansonite's, hier op ZM, die allebei een stuk ouder dan 14 zijn.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 15-11-2002 12:10 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Marilyn Manson is een geweldige vent, een groot kind (net zoals ik..hehe). Ik heb Antichrist Superstar destijds zowat kapotgedraaid.. Zo'n 6 jaar geleden kwam hij nog regelmatig chatten met z'n (toen nog weinige en vooral Europese) fans, en dat was altijd verrassend, interessant, en raar..
Ik snap wel waarom de meeste mensen hem een idioot vinden (en volgens mij doen er velen alsof ze dat vinden - anders zou er niet zoveel over geluld worden), maar ondertussen doet hij wel lekker z'n zin terwijl hij er tóch nog massa's geld mee verdient. Daar is hij iig intelligent genoeg voor.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-11-2002 14:32 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

De man verdient geld door mensen voor de gek te houden. Dat was voor een groot deel ook de opzet, dus in dat opzicht is hij gewoon een geslaagd ondernemer.

Dat mensen hem zielig, ziek, niet leuk of wat dan ook vinden, doet weinig ter zake. Muziek, daar gaat het om, toch? Bovendien, hoeveel van de mensen die je muzikaal 'aanbidt' zijn er niet op de één of de andere manier sneu? Daarbij weet Manson dat het in z'n voordeel werkt negatieve belangstelling te krijgen, dus werkt hij daar aan mee.

De optredens (even terug naar rubriek "concerten")vind ik overigens geen sneue vertoning. Het is een rock-star performance, en daar kun je van houden of niet. Het wordt pas sneu als Manson zich niet kan beheersen en als een klein kind z'n chagrijn afreageert op roadies of publiek. Jammer is dat.


Touché, pussycat!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-11-2002 21:31 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

manson is een mongool ja, moet je zien hoe die erbij loopt. hahaa, zielig gewoon.


"This one is older than shit, heavier than time!"


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 16-11-2002 22:17 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

tja....als jullie hem toch een mongool of whatever vinden waarom komen jullie hier toch een niet-boeiende post zetten?

Anyways....als ie komt ben ik er ook!!!!Boeit echt geen fuck wat het kost, voor zijn concerten mee te maken heb ik genoeg geld over! ( Laat het gezeik van jullie manson-haters maar weer komen.......)
Oh enne nog een keer: MM is niet die nerd uit the Wonder Years, MM echte naam is Brian Warner. En hij heeft geen ribben laten verwijderen om zijn lul te kunnen zuigen, en hij is ook geen vrouw.

En ik ben geen 14-jarige depressieve in mijn polsensnijdende gothic-shockrock-whatever girl, ik ben gewoon mezelf!!!!!


luuuuuuv is in the air.........


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-11-2002 22:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2002 14:32 schreef Sporty Voleg het volgende:
De man verdient geld door mensen voor de gek te houden. Dat was voor een groot deel ook de opzet, dus in dat opzicht is hij gewoon een geslaagd ondernemer.

Dit is de kern van de zaak.

Een geslaagd ondernemer. Artistiek irrelevant.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-11-2002 12:55 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Toch is het één niet per definitie onlosmakelijk verbonden met het ander. Je kan er idd aan twijfelen of hij met de juiste intentie platen maakt, maar of je er met plezier naar luistert hoeft daar niet door beïnvloed te worden.


Touché, pussycat!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-11-2002 13:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 12:55 schreef Sporty Voleg het volgende:
Toch is het één niet per definitie onlosmakelijk verbonden met het ander. Je kan er idd aan twijfelen of hij met de juiste intentie platen maakt, maar of je er met plezier naar luistert hoeft daar niet door beïnvloed te worden.

Tja -- niemand vertelt je wat je moet doen natuurlijk.

Ik weet wel dat ik niet naar het 'produkt' van iemand zou willen luisteren.


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 17-11-2002 18:09 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 17:46 schreef EvilWitch666 het volgende:

Ik luister ook naar goeie muziek hoor btw!!!





Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 17-11-2002 18:11 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2002 22:17 schreef mansongirl het volgende:



En ik ben geen 14-jarige depressieve in mijn polsensnijdende gothic-shockrock-whatever girl, ik ben gewoon mezelf!!!!!




Blijft lachen in dit topic


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-11-2002 18:13 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

iedereen zegt dat ze hunzelf zijn, maar eigenlijk zijn het gewoon mm verslaafden.


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 17-11-2002 18:16 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 18:13 schreef wladimir het volgende:
iedereen zegt dat ze hunzelf zijn, maar eigenlijk zijn het gewoon mm verslaafden.



Iedereen is "zichzelf". Ik zie niet in waarom je dat nog even extra zou vermelden.

En het zogenaamde "jezelf" zijn in de populaire betekenis van tegenwoordig is onzin. Slechts weer een stap in de vaste overtuiging van veel mensen dat ze belazerd worden en de werkelijkheid anders is dan die hen schijnbaar voorkomt.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 20-11-2002 10:21 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 18:16 schreef Holocausto het volgende:
Iedereen is "zichzelf". Ik zie niet in waarom je dat nog even extra zou vermelden.

En het zogenaamde "jezelf" zijn in de populaire betekenis van tegenwoordig is onzin. Slechts weer een stap in de vaste overtuiging van veel mensen dat ze belazerd worden en de werkelijkheid anders is dan die hen schijnbaar voorkomt.
Je zou er nog versteld van staan hoeveel mensen niet zichzelf kunnen zijn (om wat voor reden dan ook).


Touché, pussycat!


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 20-11-2002 11:22 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Als hij komt, ga ik zeker te weten er naar toe!!!


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 20-11-2002 11:23 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

als ie komt ga ik er ok wel heen maar aleen om hem neer te


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 20-11-2002 11:42 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik denk dat z'n shows bangelijk zijn om foto's van te nemen.. Dus als ie nog eens komt ben ik vand e partij..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-11-2002 11:46 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com




Gerrit
Usericon van Gerrit
Posted 31-07-2003 0:53 by Gerrit Wijzig reactieProfiel van GerritQuote dit berichthttp://community.la-matricule.com

Met het grote risico hier meteen als een idioot te worden aanzien: ik ben fan en ik ben er fier op.

Ten eerste een kwakkel rechtzetten: Manson heeft geen gemeenschap met dieren op het podium, het is slechts 1 van die vele geruchten.

Me dunkt dat heel wat mensen Manson een idioot vinden, maar hoeveel van die mensen hebben hem al eens echt proberen begrijpen ? Als je tussen de regels leest en probeert de boodschap achter zijn (overigens ijzersterke) lyrics te achterhalen, zal je zien dat Manson een erg intelligent man is met een goed gefundeerde en erg boeiende visie op deze wereld en onze maatschappij. Hij wordt jammer genoeg veel te vaak misbegrepen, en ik geef wel toe dat hij dat door te shockeren soms wel wat in de hand werkt.

Maar dat doet niets af van de muziek. "Antichrist Superstar" en vooral "Mechanical Animals" zijn echte meesterwerkjes. "Holy wood" vond ik persoonlijk wat minder, maar "Golden age of grotesque" is opnieuw een sterke plaat geworden. Maar ik ben vooral een Mechanical Animals-fan, niet enkel qua muziek en lyrics was hij toen ijzersterk, ook de hele sfeer en look vond ik erg knap. De foto op de hoes vind ik nog steeds het beste wat ik al gezien heb.

En omdat het hier over concerten gaat: ik ben wegens examens niet tot op Fields Of Rock geraakt, maar wel naar zijn concert in Leuven geweest. En ik moet zeggen: super. Van de eerste noot tot de laatste perfect, en zonder vulgariteiten of vernielingen. Manson op z'n best. Het was een unieke avond, en dat herexamen dat ik erdoor heb opgelopen neem ik er graag bij.
Als hij opnieuw naar de Benelux komt sta ik er weer. En het kan me niet schelen als ik nu negatieve reacties krijg, ik vind Marilyn gewoon erg goed en ik ben er helemaal niet beschaamd over !


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-07-2003 0:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Slotje?



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-07-2003 0:55 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Zijn uiterlijk zegt al genoeg.
En kijk is naar zijn clips, ja zeer intelligent ziet het eruit.

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 31-07-2003 0:56]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-07-2003 0:56 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 0:55 schreef wladimir het volgende:
Zijn uiterlijk zegt al genoeg.


Zijn muziek zegt nog veel meer


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-07-2003 0:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 0:53 schreef Gerrit het volgende:
Met het grote risico hier meteen als een idioot te worden aanzien: ik ben fan en ik ben er fier op.

Ten eerste een kwakkel rechtzetten: Manson heeft geen gemeenschap met dieren op het podium, het is slechts 1 van die vele geruchten.

Me dunkt dat heel wat mensen Manson een idioot vinden, maar hoeveel van die mensen hebben hem al eens echt proberen begrijpen ? Als je tussen de regels leest en probeert de boodschap achter zijn (overigens ijzersterke) lyrics te achterhalen, zal je zien dat Manson een erg intelligent man is met een goed gefundeerde en erg boeiende visie op deze wereld en onze maatschappij. Hij wordt jammer genoeg veel te vaak misbegrepen, en ik geef wel toe dat hij dat door te shockeren soms wel wat in de hand werkt.

Maar dat doet niets af van de muziek. "Antichrist Superstar" en vooral "Mechanical Animals" zijn echte meesterwerkjes. "Holy wood" vond ik persoonlijk wat minder, maar "Golden age of grotesque" is opnieuw een sterke plaat geworden. Maar ik ben vooral een Mechanical Animals-fan, niet enkel qua muziek en lyrics was hij toen ijzersterk, ook de hele sfeer en look vond ik erg knap. De foto op de hoes vind ik nog steeds het beste wat ik al gezien heb.

En omdat het hier over concerten gaat: ik ben wegens examens niet tot op Fields Of Rock geraakt, maar wel naar zijn concert in Leuven geweest. En ik moet zeggen: super. Van de eerste noot tot de laatste perfect, en zonder vulgariteiten of vernielingen. Manson op z'n best. Het was een unieke avond, en dat herexamen dat ik erdoor heb opgelopen neem ik er graag bij.
Als hij opnieuw naar de Benelux komt sta ik er weer. En het kan me niet schelen als ik nu negatieve reacties krijg, ik vind Marilyn gewoon erg goed en ik ben er helemaal niet beschaamd over !
you go girl!







Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-07-2003 1:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

was dat nou een coming out


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen