IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Mike Patton !!! Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-07-2002 1:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik vind dit een van de meest bizarre types in de metal; hij's is natuurlijk bekend omdat hij zanger van Faith no more was, maar die gast doet veeeeeel meer.

Zo heeft hij naast solowerk en zijn redelijk bekende geluidskakafonieband Mr. Bungle ook samengewerkt met John Zorn die met Naked City vanuit de jazz grindcore platen ging maken.

Verder heeft Mike met Dave Lombardo in Fantomas gespeeld.

Nu duikt hij weer op op de uit te komen ep Irony is a dead scene met The Dillinger Escape Plan en hij was -of misschien is nog steeds?- samen met Masami Akita, de geluidsterrorist van Merzbow, betrokken bij Maldoror wat nu dus Thee Maldoror Collective heet als mijn informatie klopt.

Eigenzinnig en uniek en dat zie ik graag!!!!

Weet iemand wat hij nog meer doet/deed en geef gerust je mening

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-07-2002 2:48]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-07-2002 11:14 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

...En verder heeft ie ook een waaanzinnig ego. Eens een interview met die gast gezien, en ik werd er echt niet goed van
Was ie op een festival, moest ie wel even kwijt dat alle andere bands daar kut waren, en dat zijn eigen band daar toch echt de enige band met talent was... jaja...


Zenial


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 29-07-2002 11:19 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 29 juli 2002 1:37 schreef Mutilator het volgende:
.. maar die gast doet veeeeeel meer.



Zoals zijn blaas ledigen op de aanwezige persfotografen...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 29-07-2002 11:20 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik zag hem ooit live..het enige wat hij deed was zitten...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 29-07-2002 11:20 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2002 11:19 schreef Sharteel het volgende:
Zoals zijn blaas ledigen op de aanwezige persfotografen...


dat heb wel stijl eigenlijk


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 29-07-2002 11:21 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 29 juli 2002 11:20 schreef Dargull het volgende:
dat heb wel stijl eigenlijk


NOT!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 29-07-2002 13:36 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Hoezo? was je het slachtoffer er van?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 29-07-2002 13:37 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Was ik er slachtoffer van geweest dan had mister mike het optreden niet meer kunnen afmaken vanwege plotse en hevige genitale pijnen...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-07-2002 13:37 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

On topic, niet slowchatten, meer over Mr Bungle...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 29-07-2002 15:15 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Mike Patton zit toch ook in Tomahawk?
Die band heeft wel een aantal leuke nummers


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-07-2002 16:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 juli 2002 11:19 schreef Sharteel het volgende:
Zoals zijn blaas ledigen op de aanwezige persfotografen...


Da levert vast spetterende foto's op.

Die fotografen zijn toch bijna allemaal van die geilende glijers? Zal me niks verbazen als de meeste met mond open zoveel mogelijk proberen op te vangen tijdens het aanhoudende fotograferen; t is per slot van rekening niet zómaar blaasinhoud...

Als ik die oude FNM video bekijk van You fat bastards moet ik toch concluderen dat Patton leip genoeg is om een hele show te dragen. Toen ze support waren -samen met Soundgarden- van Guns n' Roses gozer ook zien rollen en springen als een gestoorde.

Anyhoe; muzikaal gezien is die gozer zeker interessant bezig als je mijn genoemde rijtje samenwerkingsverbanden bekijkt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-07-2002 17:14]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 29-07-2002 19:51 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-07-2002 20:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2002 1:37 schreef Mutilator het volgende:
Ik vind dit een van de meest bizarre types in de metal;

Weet iemand wat hij nog meer doet/deed en geef gerust je mening


Ik vind het , zover ik het uiteraard kan beoordelen, een vreselijk iritant ventje. ik ben niet echt fan van zijn producten (alhoewel ik wel wat faith no more cd's kan uitstaan) en, inderdaad, dat ego verpest het geheel voor mij.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-08-2002 5:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 juli 2002 20:05 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vind het , zover ik het uiteraard kan beoordelen, een vreselijk iritant ventje. ik ben niet echt fan van zijn producten (alhoewel ik wel wat faith no more cd's kan uitstaan) en, inderdaad, dat ego verpest het geheel voor mij.


Dit roept een vraag op: is de persoonlijkheid van een muzikant een doorslaggevende factor in de waardering van diens muziek?

Het gaat als fan toch puur om de muziek als je verder geen kontakt met elkaar hebt?

Ik had vroeger al het idee dat ik vele muzikanten waarvan ik de muziek luisterde nooit wilde leren kennen. Het ging me ook nooit om de persoon.

Tuurlijk; een sympathiek persoon is tof; maar maakt het op cd wat uit als de muziek goed is?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-08-2002 8:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2002 5:46 schreef Mutilator het volgende:
Dit roept een vraag op: is de persoonlijkheid van een muzikant een doorslaggevende factor in de waardering van diens muziek?

Het gaat als fan toch puur om de muziek als je verder geen kontakt met elkaar hebt?

Ik had vroeger al het idee dat ik vele muzikanten waarvan ik de muziek luisterde nooit wilde leren kennen. Het ging me ook nooit om de persoon.

Tuurlijk; een sympathiek persoon is tof; maar maakt het op cd wat uit als de muziek goed is?


je hebt gewoon helemaal gelijk. maar ik ben toch al niet zo een grote fan van faith no more en al die friemelbands waarin hij zit. dus zodoende...


heavydebby
eeuwige dwarsligger
Usericon van heavydebby
Posted 02-08-2002 13:28 by heavydebby Wijzig reactieProfiel van heavydebbyQuote dit berichthttp://come.to/heavydebby

Mike Patton rules

en daarmee uit!


SoM
Usericon van SoM
Posted 02-08-2002 17:20 by SoM Wijzig reactieProfiel van SoMQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2002 11:20 schreef Vampie het volgende:
Ik zag hem ooit live..het enige wat hij deed was zitten...


Dan had-ie z'n dag niet denk ik. Ik zag hem met The Fantomas op Waldrock en hij heerste daar


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 03-08-2002 14:26 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 09-08-2002 14:27 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Tomahawk


Touché, pussycat!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-08-2002 14:43 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heb em vorig jaar op Waldrock backstage ff gesproken, ontzettend relaxte kerel


Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 09-08-2002 15:06 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2002 19:51 schreef Redelijk het volgende:
http://pwp.netcabo.pt/0248749101/dep.htm





Hebben jullie dit nu al bekenen of nie?
Is tamelijk vettig!


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 09-08-2002 15:53 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Wow, dit is geflipte muziek hee ..... hahahaha Mike Patton regeert wel idd, vooral bij FNM vind ik m waanzinnig



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-08-2002 20:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 augustus 2002 15:06 schreef Redelijk het volgende:
Hebben jullie dit nu al bekenen of nie?
Is tamelijk vettig!



Na aanleiding van deze nummers ben ik dit topic begonnen; zeer goed -gestoord- zoals je van Dillinger Escape Plan mag verwachten!

DJINGAH!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 09-08-2002 20:35 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2002 11:14 schreef Zenial het volgende:
Was ie op een festival, moest ie wel even kwijt dat alle andere bands daar kut waren, en dat zijn eigen band daar toch echt de enige band met talent was... jaja...

En hij had nog gelijk ook...


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 09-08-2002 22:09 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Soon in the Effenaar


Jade
Usericon van Jade
Posted 07-09-2002 6:08 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Het lijkt me inderdaad niet echt een lekkere (lees aardige) vent...het optreden in de Effenaar met de Fantomas was interessant!
Ik ben de steiger opgeklommen en heb Dave Lombardo van boven kunnen bekijken die zijn drumstel dwars op het podium had staan.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen