IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : antiek
lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 04-03-2002 20:04 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

Ik heb net een van de eerste radio's op mijn kamer gezet (nog een van rond de oorlog), ook ons huis staat vol met antiek (niet bomvol).

Wat vinden jullie van antieke spullen??


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2002 20:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Soms erg mooi (hangt van periode af)
Soms foei lelijk (zie bovenstaande)


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 04-03-2002 20:10 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

wat vind je dan lelijk??


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2002 20:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Voornamlijk grote en lomp uitziende dingen vind ik mooi, ik weet niet zo wat voor periode dat is.

En oude franse en engelse boerenstijl, heeft iets heel basic, heel doelgerichts.

Hier in Enschede zit een zaak die handelt in antieke bouwmaterialen, daar staat ook gruwlijk mooi spul, een enorm kast. Groot breed, stevig, stalen balkjes erbij enzo

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 04-03-2002 20:15]


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 04-03-2002 20:12 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

hangt af van wat voor soort antiek het is. Bij ons staan veel oude kasten ed die m'n opa zelf gemaakt heeft(zal wel geen antiek zijn, maar wel mooi). Er staan in musea ook altijd machtig mooie kastjes en tafels.


MuayThaigerrr!!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-03-2002 20:15 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Mijn excuus voor de liefhebbers: maar antiek vindt ik zo ontanig LELIJK... !!!!

Geef mij maar gewoon simpele, tijdloze meubels!


Ik, Wil Schuurman


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2002 20:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2002 20:15 schreef Snagger het volgende:
Mijn excuus voor de liefhebbers: maar antiek vindt ik zo ontanig LELIJK... !!!!

Geef mij maar gewoon simpele, tijdloze meubels!

www.ikea.com


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 04-03-2002 20:19 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2002 20:15 schreef Snagger het volgende:

Geef mij maar gewoon simpele, tijdloze meubels!


bestaan die wel? Ik bedoel dat elke periode heeft toch zijn eigen stijl en invloeden? dus ik denk nooit dat meubels echt tijdloos zijn.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2002 20:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm wat denk je dan van die stalen grijzen ladenkasten ?


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-03-2002 20:21 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2002 20:15 schreef Jenje het volgende:
www.ikea.com


lol...

Ach ja... ikea biedt (redelijk) goede spullen voor weinig geld. Niks mis mee toch ?


Ik, Wil Schuurman


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2002 20:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

WWEEEIIINNNIIGG >??>??
Die gasten zijn schompes duur man


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-03-2002 20:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hangt er van af...
Mijn ouders (vooral mijn pa) waren bezeten van donker hout, baroque-type-shit.
Daardoor heb ik nu een complete aversie tegen alles wat riekt naar "victorian/elizabethan" (denk ik) interiors.
Ik ben iemand die houdt van OF dark age-achtige inrichting (ongeverfd hout bijv. en ruw ijzer/staal/koper) OF Ahrend-kantoor-staal-en-glas minimalistische interieuren.
Paradoxaal?
So am I sometimes...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-03-2002 14:00 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 4 maart 2002 20:23 schreef Jenje het volgende:
WWEEEIIINNNIIGG >??>??
Die gasten zijn schompes duur man


Na een vergelijkend onderzoek van meubelzaken door mij gevoerd tijdens de zoektocht naar... jawel, meubels (ik kan geen meubelzaken meer zien ), kan ik u het volgende meedelen: IKEA is iid de goedkoopste wat betreft wandmeubels slaapkamers en kleine prullen, maar voor zetels, slaapbanken en comfortstoelen kan je beter ergens anders gaan..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-03-2002 14:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm, je hebt hier iig genoeg van die retail meubel zaken waar je dat soort dingen stukken goedkoper kunt krijgen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 05-03-2002 14:29 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Heb een hekl aan bijna alle antiek, misschien dat er ergens iets leuks tussen zit, maar echte antieke spullen zijn inderdaad verschrikkelijk lelijk


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-03-2002 15:05 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Mooi!!! koloniaalse- Lodewijk de Zonnekoning style

lelijk!!!:mijn moeders antieke vazen die wel heel erg op de Europacup lijken


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-03-2002 15:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik houd van donkere houten meubelen, van dat bijna zwarte hout.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-03-2002 15:40 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 5 maart 2002 15:29 schreef Jenje het volgende:
Ik houd van donkere houten meubelen, van dat bijna zwarte hout.


Vind ik ook wel mooi.. Van die hoge robuuste donkere kasten.. Laatst een oude kist gezien in dat soort hout.. Jammer genoeg kostte ze wat veel en heb ik toch geen plaats meer om ze te zetten..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-03-2002 16:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja die krengen zijn keiduur.

Maar dat is ook meer iets voor als ik een eigen huis heb.

Op 13 m2 kunnen geen beren van kasten ..


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 05-03-2002 18:17 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Wij hebben iig een gigantische donker eikenhouten kast in de kamer staan. Geerfd van mijn onlangs overleden oom. Tegelijkertijd ook een antieke set servies erg mooie, is wit met een bizar blauw, hoekig motief op de rand.
Maar vooral de kast is schitterend, hij bestaat uit 2 delen, een deel op de grond, met 2 grote deuren en 2 laden, en een stuk wat op de kast hoort, met nog eens 2 grote deuren. Erg donker eiken, alleen is de bovenkant gruwelijk kapot gescheurd, maar dat zie je gelukkig niet omdat de kast toch zeker 2 meter 30 is.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 05-03-2002 18:21 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

antiek is cool.
wij hebben thuis bijvoorbeeld een donkerbruine dekenkist staan, daar staat de t.v. enzo op.
'K vind ut wel zwaar ok, beter dan die lichtbruine cheap ass kastjes enzo, dat ziet er niet uit.
Geef mij maar een grote donker eikenhouten kast van 200 jaar


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 05-03-2002 20:32 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Antiek heerst, hiernaast staat wel een aardig kastje van hout. Daarin is een landschap uitgesneden met een kasteel. Ook is de rest van de kast versiert met uitgesneden vormen en het heeft van die sierlijke sleutels enzo. En scharnieren die helemaal doorlopen, prachtig!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 05-03-2002 20:52 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Ik ben ook antiek. Ik ben al zo'n 13.000 jaar dood, dus.


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen