IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kaufen ist krieg! (gekocht topic) Vorige pagina | Volgende pagina
BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 30-07-2008 23:09 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 30 juli 2008 17:11 schreef MMayo het volgende:
Slaapmat van Nomad

O?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-07-2008 23:11 by mental Profiel van mental

ja een extra brede.


Fuck the world and fuck you


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 30-07-2008 23:16 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

Zo breed is mijn Nomad niet


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-07-2008 23:17 by mental Profiel van mental

quote:
Op 30 juli 2008 23:16 schreef BerserkerWoman het volgende:
Zo breed is mijn Nomad niet
nou dan ga ik niet hoor!


Fuck the world and fuck you


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 30-07-2008 23:20 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

WTF


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-07-2008 23:37 by XXL Profiel van XXL

Slaapmatjes

Bedden zijn de shit.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 30-07-2008 23:38 by Kimmey Profiel van Kimmey

Boodschappen
Opbergmandje voor in mijn bureaulade
Schoensmeer


Het is de lichtinval ;')


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-07-2008 7:35 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 juli 2008 23:16 schreef BerserkerWoman het volgende:
Zo breed is mijn Nomad niet


Ahjaaaweh
Verkoopt ie wel vaker zooi zonder het je te vertellen?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-07-2008 7:38]


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 31-07-2008 9:05 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

Ikke niks van weet, de slet dat ie is!


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 31-07-2008 9:08 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Sin city
Planet terror
death proof
Rambo
Transformers
Natural born killers
the godfather - the coppola restoration
hot fuzz
Soul Calibur IV

[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 31-07-2008 13:26]


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 31-07-2008 18:57 by verlepte theedoek Profiel van verlepte theedoekhttp://www.myspace.com/carnalleftovers

vandaag binnen
Solefald-Red for Fire dubbelplaat
Ribspreader-The Monolith 7"
Ribspreader-Vicar Mortis 7"
Syrach-Days of Wrath cd
Solitude Aeturnus-Through the Darkest Hour cd
Solitude Aeturnus-Hour of Despair dvd


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 31-07-2008 19:09 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

bakpapier


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 31-07-2008 19:11 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 31 juli 2008 19:09 schreef Aaaarco het volgende:
bakpapier


Ja jij moet nu natuurlijk taart gaan bakken

Ik een nieuwe telefoon.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 31-07-2008 19:14 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

eh ja, nou eh tompouce'n.. en ik krijg vandaag maar twee persoontjes visite, de rest komt zaterdag. als iemand zich geroepen voelt is hij of zij redelijk uitgenodigd.. laat t ivm de inslag van consumpties even weten...

ps op zich is dit een uitzonderlijke gebeurtenis aangezien ik volgens mij voor de derde keer in m'n leven m'n verjaardag enigzins 4.



ow. en ik vorige week een iphone,





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-07-2008 19:16 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 31 juli 2008 19:14 schreef Aaaarco het volgende:

ow. en ik vorige week een iphone,






En hoe bevalt die?

Mijn abonnement loopt bij af dus zit er over te denken ook een iphone te scoren.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 31-07-2008 19:22 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

eh 5 weken levertijd dus dat begint al knoeien... verder is alles hier appel dus werkt t zometeen perfect samen met o.a.
mail ( apple mailprogramma)
ical (apple agenda)
itunes (winamp maar dan niet kut)
safari & firefox
etc
ik weet nou alleen nog niet hoe t zit met flash ondersteuning..




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 31-07-2008 19:43 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 31 juli 2008 19:22 schreef Aaaarco het volgende:
eh 5 weken levertijd dus dat begint al knoeien... verder is alles hier appel dus werkt t zometeen perfect samen met o.a.
mail ( apple mailprogramma)
ical (apple agenda)
itunes (winamp maar dan niet kut)
safari & firefox
etc
ik weet nou alleen nog niet hoe t zit met flash ondersteuning..





+1.. In Breda besteld.. nog 2 weken lever tijd.
Probeer de apple store, heb ik iig ook gedaan.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 31-07-2008 20:16 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

ik zat al bij orange, via hun heb ik een erg okeeje verlenging van mn contract.. mn contract loopt ook dan precies af enzo..




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 31-07-2008 20:23 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Ik neem m`n nummer mee van Kpn..
mijnes loopt over 1 maand af..
die 2 weken overleef ik wel.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-07-2008 21:07 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

DVD:

Reservoir Dogs
The Merchant of Venice
Killing Zoe
X-Men
Frailty

CD:

Merauder - Five Deadly Venoms
Ducky Boys - The War back Home
Pulling Teeth - Martyr Immortal


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-07-2008 21:34 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 31 juli 2008 21:07 schreef Burzum het volgende:
DVD:
Reservoir Dogs
Killing Zoe





Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 31-07-2008 21:38 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 31 juli 2008 19:22 schreef Aaaarco het volgende:
eh 5 weken levertijd dus dat begint al knoeien... verder is alles hier appel dus werkt t zometeen perfect samen met o.a.
mail ( apple mailprogramma)
ical (apple agenda)
itunes (winamp maar dan niet kut)
safari & firefox
etc
ik weet nou alleen nog niet hoe t zit met flash ondersteuning..





Ach ja, 't is Apple dus het is kwaliteit toch? Geniale marketingmensen moeten ze hebben....

1. Zeer gebrekkige Bluetooth-functionaliteit. Geen stereo (A2DP) en geen bestandsuitwisseling. Ringtones uitwisselen is niet mogelijk.

2. MMS wordt niet ondersteund, oftewel je kunt geen foto's ontvangen of versturen.

3. Kopiëren en plakken van tekst wordt niet ondersteund.

4. Camera heeft geen flitser, kan geen video opnemen en heeft geen mechanische autofocus. Slechts 2 megapixels in een tijd dat 5 megapixel camera's standaard beginnen te worden. Binnen foto's maken is niet aan te bevelen.

5. Internetbrowser ondersteunt geen Flash. Het is onduidelijk of dit er ooit gaat komen vanwege allerlei restricties die Apple software-ontwikkelaars oplegt.

6. De iPhone 3G heeft een YouTube-applicatie, maar je kan maar maximaal 10.000 filmpjes bekijken, bij lange na niet ALLE filmpjes dus en waarschijnlijk ook niet dat ene filmpje dat je net graag wilt zien.

7. Batterij presteert ondermaats. Slechts 5 uur spreektijd. Moet bij intensief gebruik na één dag al opgeladen worden, blijkt uit de eerste tests. Kan bovendien niet verwisseld worden.

8. Geen geheugenkaartslot. 8GB/16GB is voor veel mensen voldoende, maar soms kunnen geheugenkaartjes toch erg handig zijn.

9. Voor navigatie met GPS ben je veroordeeld tot de software die op de iPhone staat en die is nagenoeg onbruikbaar, zo blijkt uit een test van Tweakers.net. Voorlopig kun je nog geen andere navigatiesoftware gebruiken en het is nog onduidelijk of daar ooit verandering in zal komen.

10. iPhone heeft geen modemfunctie. Je kunt je 3G-verbinding dus niet gebruiken om te internetten op je laptop.

11. De interface is geavanceerd, maar daar staat tegenover dat voice-commands of voice-dialing niet worden ondersteund.

12. De iPhone ondersteunt standaard geen instant messaging. Mogelijk komt hier wel een 'app' voor.

13. Het is niet mogelijk om je eigen mp3-bestanden in te stellen als ringtone of berichtsignaal. Hier heb je software voor nodig om mp3's te converteren.

14. De iPhone is alleen verkrijgbaar met een duur T-Mobile-abonnement waar je vervolgens twee jaar aan vastzit. Ook een simlock-vrije iPhone is vrij prijzig.

15. Het touchscreen is verre van geavanceerd. Zo ondersteunt het geen 'tactile feedback'. Bewezen is dat dit het werken met touchscreens een stuk prettiger maakt. De nieuwste touchscreentelefoons van andere merken hebben dit wel.

16. Gebruik je de iPhone onderweg als iPod en wil je even een nummer skippen als hij in je jaszak zit? Dat gaat niet, want je voelt geen knopjes. Je zult hem helemaal uit je zak moeten halen.

17. Typen op het touchscreen is, hoe je het ook went of keert, minder fijn dan op een echt toetsenbordje. Als je dikke vingers hebt, maak je gauw foutjes, en als je een vrouw bent met zeer lange nagels is typen buitengewoon lastig. Je zult hieraan moeten wennen. Is dit vooruitgang?

18. De resolutie van het scherm is slechts 480 x 320 pixels, terwijl nieuwe toestellen van andere merken al een scherm hebben met VGA-resolutie of zelfs 800 x 480 pixels (Sony Ericsson Xperia X1).

19. Geen games. De iPhone wordt standaard zonder spelletjes geleverd. Wil je een game, dan zul je daarvoor moeten betalen.

20. Geen camera aan de voorkant, oftewel videobellen via de snelle 3G-verbinding is onmogelijk.

21. De 3G-verbinding is volgens diverse tests van onder meer Tweakers.net en Automatisering Gids erg zwak, te zwak voor bijvoorbeeld een applicatie als Google Maps. De verbinding valt zelfs regelmatig weg, waarna het toestel helemaal opnieuw opgestart moet worden om weer verbinding te krijgen. Veel consumenten denken overigens dat de supersnelle '3G' verbinding iets nieuws is, maar het is 'gewoon' UMTS/HSDPA, iets dat toestellen van andere merken allang hebben.

22. Steve Jobs wil je doen geloven van wel, maar in de praktijk is de iPhone nauwelijks bruikbaar als zakentelefoon. Zo wordt data-encryptie niet ondersteund en kun je functies niet uitschakelen, hetgeen in veel bedrijven een standaardeis is. Daarnaast is het moeilijk of onmogelijk om eigen applicaties te verspreiden onder werknemers. Dit kan alleen via App Store, iets dat onacceptabel is als het gaat om gevoelige bedrijfsapplicaties. Ook is het voor veel bedrijven niet mogelijk om zelf applicaties speciaal voor Apple te ontwikkelen, omdat ze daar gewoon geen afdeling voor hebben.

23. De iPhone heeft geen FM-radio.

24. Je kunt in je gesprekkenlijst niet slechts één gesprek wissen, maar moet meteen de hele lijst legen.

25. De iPhone is extreem vingerafdrukgevoelig. Je blijft poetsen met het speciaal daarvoor bijgeleverde doekje. Daar moet je maar net zin in hebben.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-07-2008 21:46 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja, aantal dingen had ik al gehoord, toch wel paar flinke minpunten.

Toch maar eens kijken of die HTC Touch wat is.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 01-08-2008 0:02 by Dentz Profiel van Dentz

Van de afgelopen week.

Regurgitate - Sickening Bliss
Coldworker - Rotting Paradise
Facebreaker - Dead, Rotten and Hungry
Baroness - Red Album
Repulsion - Horrified
Antigama - Zeroland
Primus - Antipop
Primus - Tales From The Punchbowl
Toxik - World Circus
Toxik - Think This
Paar lp's met ouwe lullen rock
Black, X-box game
The Pianist DVD

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 01-08-2008 0:02]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


DeLachendeDerde88
Usericon van DeLachendeDerde88
Posted 01-08-2008 5:14 by DeLachendeDerde88 Profiel van DeLachendeDerde88

bootleg dvd 'Maiden shows(huidige setlist) -erg cool!!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen