IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Oefenruimte gezocht omg. Enschede Vorige pagina
Heinos
Usericon van Heinos
Posted 03-07-2008 18:26 by Heinos Wijzig reactieProfiel van HeinosQuote dit berichthttp://www.reverbnation.com/pariahnl

dan ga ik daar ook is even een belletje naar plegen! thanks voor het opzoeken...



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-10-2008 13:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nu een paar keer bij Atak in de nieuwe oefenruimtes geweest en die zijn dikke prima

Voldoende hoog voor veel lawaai, goede apparatuur en het ziet er allemaal goed uit. Enigszins aan de prijzige kant, dat wel. edit: en er zijn verschillende groottes, van 28 m2 tot 57 m2.

Flyer:



[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 21-10-2008 13:51]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 17-09-2013 14:18 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Hey,
holy thread rez batman etc.
Ik ben bezig met het opzetten van een black metal bandje en we zoeken een oefen ruimte. Ik ben bekend met atak en metropool en vond ook nog net totally music in almelo.
Atak ziet er goed uit maar als je wat langer wilt word het al snel vrij duur.
Metropool is redelijk goedkoop maar gezien we met 2 gitaristen zitten die nog niet de mogelijkheden hebben om duur apparatuur te halen is dat ook niet handig.
Totally Music ziet er dan veel beter uit maar is ook weer iets wat verder weg.
Zijn er verder geen van die muziek oefen bunkers in de buurt?
Alvast bedankt.



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen