IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 9 Oktober - Gama Bomb + Bonded by Blood - Willemeen Volgende pagina
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 12-07-2008 15:15 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

9 oktober

Gama Bomb
Bonded by Blood
Discard

Willemeen, Arnhem
Entree en dergelijke nog niet bekend.


Zekers te weten aanwezig!
Vorige keer Gama Bomb in Willemeen gaaf feestje, deze keer nog gaver hopelijk!

[edithoer wie roggelen hut wiel]

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 16-07-2008 18:16]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-07-2008 15:20 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Gaaf! Eens kijken of ik daarbij kan zijn.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-07-2008 17:02 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Uiteraard weer aanwezig


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 17-09-2008 19:37 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Tickets maar eens gereserveerd


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-09-2008 19:38 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Maar wat is het?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 17-09-2008 19:40 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 17 september 2008 19:38 schreef Dentz het volgende:
Maar wat is het?


www.myspace.com/gamabomb
www.myspace.com/bondedbyblood

Geen grind, maar thrash.


pneumothorax
Usericon van pneumothorax
Posted 17-09-2008 19:52 by pneumothorax Wijzig reactieProfiel van pneumothoraxQuote dit bericht

Stiekem wil ik ook héél erg graag gaan, en het is echt veel te goedkoop. Dus vast wel aanwezig...


[Dit bericht is gewijzigd door pneumothorax op 17-09-2008 20:05]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-09-2008 20:20 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Zin in, zin in, zin in.

Al wat rond gemeeld, ik denk dat ik wel ga.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 17-09-2008 21:12 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Sowieso aanwezig!
Binnekort ook maar kaartjes halen!



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-09-2008 17:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

je kunt tegenwoordig ook electronisch kaarten kopen! (Zoals bij de Baroeg zeg maar)
Zie de website voor meer info.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 22-09-2008 17:57 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Wij hebben volgensmij van die printtickets via de website van Willemeen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-09-2008 13:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht



Willemeen_W1
Usericon van Willemeen_W1
Posted 26-09-2008 21:25 by Willemeen_W1 Wijzig reactieProfiel van Willemeen_W1Quote dit berichthttp://www.willemeen.nl

Meer info over de show in de Willemeen, waarbij Discard is vervangen door Sworn Against.

Zaal open: 20.00
Aanvang: 20:30
Entree: 6 euro

Direct kaarten bestellen: https://www.paylogic.nl/frontoffice/?command=paymentMenu&merchantModuleID=13891

Voor details: www.willemeen.nl



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-09-2008 21:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ow, tis op een donderdag. Das beduidend minder.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-09-2008 12:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

je kan makkelijk om 12 uur weer in je bedje liggen. Beetje bikkelen mag best

We worden toch niet oud he?


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 03-10-2008 9:53 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Aanwazig!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


despondency
RAGGUH!!
Usericon van despondency
Posted 03-10-2008 18:48 by despondency Wijzig reactieProfiel van despondencyQuote dit berichthttp://www.inktopuss.com/

wilde er wel heen gaan, maar woensdag wordt ik aan me voet geopereerd en ook heb ik donderdag het GLU filmfestival op mijn school...
dan maar weer de volgnde keer afwachten


Your mother ate my dog!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 03-10-2008 22:39 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Kaartjes zijn gehaald (nr 1 t/m 5 bij Dollhouse ) dus hard aanwezig!
Veel zin in!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-10-2008 22:40 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 september 2008 12:13 schreef ghoulliette het volgende:
je kan makkelijk om 12 uur weer in je bedje liggen. Beetje bikkelen mag best

We worden toch niet oud he?


De rest wil niet mee vanwege de donderdag. Vandaar. En ik ben de oudste van het stel. Stelletje mietjes, hehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2008 16:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zonde dat ze niet mee willen! Vorig jaar was het echt te gek (toen was het in het cafe, nu is het in de zaal).
Echt de vetste band die ik in jaren heb gezien. Werd er warmer van dan van het laatste concert van Megadeth dat ik gezien heb (en daar werd ik al best warm van).


---> Deze donderdag dus!!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2008 16:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2008 18:48 schreef despondency het volgende:
wilde er wel heen gaan, maar woensdag wordt ik aan me voet geopereerd en ook heb ik donderdag het GLU filmfestival op mijn school...
dan maar weer de volgnde keer afwachten

ik kan wel een barkruk voor je neerzetten, kun je zitten en we hebben een lift voor mensen die wegens lichamelijke beperkingen de trap niet op kunnen


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 06-10-2008 18:56 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2008 16:35 schreef ghoulliette het volgende:
zonde dat ze niet mee willen! Vorig jaar was het echt te gek (toen was het in het cafe, nu is het in de zaal).
Echt de vetste band die ik in jaren heb gezien. Werd er warmer van dan van het laatste concert van Megadeth dat ik gezien heb (en daar werd ik al best warm van).


---> Deze donderdag dus!!!


Vorige keer was ook erg gaaf inderdaad. Nu speelt Bonded by Blood ook nog, dat maak het nog beter.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-10-2008 19:06 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

en ik zal wat vunzige thrash plaatjes tussendoor draaien... dat maakt het nog leuker


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Oldskoolcollector
Usericon van Oldskoolcollector
Posted 06-10-2008 19:30 by Oldskoolcollector Wijzig reactieProfiel van OldskoolcollectorQuote dit bericht

Zeker aanwezig.

Vorig jaar was ook super gaaf. Bonded by Blood is ook leuk meegenomen. Hopelijk kunnen we er weer een feestje van maken!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-10-2008 15:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2008 19:06 schreef irritante klootzak het volgende:
en ik zal wat vunzige thrash plaatjes tussendoor draaien... dat maakt het nog leuker

neem je alphaville ook mee? voor bij het schoonmaken?

morgen is het al zo ver, woei!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 08-10-2008 15:31 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

U vraagt, wij draaien!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen