IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Busreizen die te goedkoop lijken... Volgende pagina
R.
Usericon van R.
Posted 12-07-2008 15:52 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik lees wel eens over die busreizen waar je enorm weinig moet betalen, bijvoorbeeld; Londen, 8 euro. Stockholm, 13 euro.. enz enz

Heeft iemand hier ervaring mee, gezien ik er niet op het internet over weet te vinden.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 12-07-2008 15:54 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Dan kan wel kloppen, want er is nooit iemand van teruggekomen .....


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-07-2008 15:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik weet dat bij vliegreizen het wel eens zo werd gedaan, dat de heenreis 10 euro is, maar de terugreis 150 ofzo. Uiteindelijk gewoon 80 heen, 80 terug. Geen idee of dat hierbij ook zo is.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-07-2008 15:55 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 12 juli 2008 15:54 schreef Psychonaut het volgende:
Dan kan wel kloppen, want er is nooit iemand van teruggekomen .....


Dat soort reizen deden ze toch altijd per trein?


Cees
Usericon van Cees
Posted 12-07-2008 15:57 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Nouja geen ervaring. Zat deze week een programma te kijken, wat idd over die goedkope reizen ging. Nou ging het niet over busreizen maar wel over bijv Turkije ; 470 Euro, voor een Vliegreis + Hotel ( 5 sterren ). Die hadden ze toen geboekt, toen gingen ze naar het hotel.. De toiletten deden het niet eens in het hotel. Bij de glijbaan in het zwembad waar kinderen lopen, lagen elektriciteit kabels in het water, en hoe ze het oplossen? Een plank er overheen leggen . Zowiezo een tip ( Uit het programma ); De sterren in turkije werkt heel anders dan in nederland. Volgens mij is daar 5 sterren hier 2 sterren ofzo. Maar ik zou denken over goedkope busreizen; Je zit in een kut bus, waar je reet pijn gaat doen omdat er geen stof meer om de stoele zit ofzo. Of het is gewoon pure oplichting.


The trend is dead.


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-07-2008 16:01 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Vooral dat eerste, het zit gewoon ontzettend klote.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-07-2008 16:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Goedkoop is vaak duurkoop....ook bij reizen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Snark
Usericon van Snark
Posted 12-07-2008 16:37 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

zijn dat van die reizen met zo'n fanatieke verkoper in de bus... dan kom je in ene thuis met een servies, een dvd-speler en een set handdoeken die je eigenlijk allemaal niet nodig had maar die zo goed zijn en zo goedkoop zijn en je daarom zo niet kon laten liggen...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-07-2008 18:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2008 15:55 schreef Burzum het volgende:
Dat soort reizen deden ze toch altijd per trein?


Hehe, volgens mij hoefden ze het kaartje toen nieteens te betalen...


spelfout weggehaald...


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 12-07-2008 18:40 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2008 15:57 schreef Cees het volgende:
Nouja geen ervaring. Zat deze week een programma te kijken, wat idd over die goedkope reizen ging. Nou ging het niet over busreizen maar wel over bijv Turkije ; 470 Euro, voor een Vliegreis + Hotel ( 5 sterren ). Die hadden ze toen geboekt, toen gingen ze naar het hotel.. De toiletten deden het niet eens in het hotel. Bij de glijbaan in het zwembad waar kinderen lopen, lagen elektriciteit kabels in het water, en hoe ze het oplossen? Een plank er overheen leggen . Zowiezo een tip ( Uit het programma ); De sterren in turkije werkt heel anders dan in nederland. Volgens mij is daar 5 sterren hier 2 sterren ofzo. Maar ik zou denken over goedkope busreizen; Je zit in een kut bus, waar je reet pijn gaat doen omdat er geen stof meer om de stoele zit ofzo. Of het is gewoon pure oplichting.


Offtopic, maar wie 'all inclusive' vakanties in 'resorts' in Turkije boekt verdient het sowieso om geëlectrocuteerd te worden, haha. Jezelf de hele dag volvreten in het resort, en voor sluitingstijd van de bar nog even gauw 10 drankjes halen 'om het maximale eruit te halen', mij niet gezien.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-07-2008 18:42 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 12 juli 2008 18:40 schreef nuclearwarfare het volgende:
Offtopic, maar wie 'all inclusive' vakanties in 'resorts' in Turkije boekt verdient het sowieso om geëlectrocuteerd te worden, haha. Jezelf de hele dag volvreten in het resort, en voor sluitingstijd van de bar nog even gauw 10 drankjes halen 'om het maximale eruit te halen', mij niet gezien.


Hehe dikke +1.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-07-2008 18:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

En nog een hele dikke plus 1.


spelfout weggehaald...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-07-2008 18:48 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Dan nog. Je gaat toch niet naar Turkije.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 12-07-2008 19:08 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2008 18:40 schreef nuclearwarfare het volgende:
Offtopic, maar wie 'all inclusive' vakanties in 'resorts' in Turkije boekt verdient het sowieso om geëlectrocuteerd te worden, haha. Jezelf de hele dag volvreten in het resort, en voor sluitingstijd van de bar nog even gauw 10 drankjes halen 'om het maximale eruit te halen', mij niet gezien.


écht wel dat dat dik relaxed is! zolang je maar in een goed resort zit is er niets aan de hand. ik ga op vakantie voor mn rust en daar lukt dat wel, non-stop chillen met cocktails aan het strand, zalig


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-07-2008 19:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dat kan ik thuis ook wel

maar het feit dat je belachelijk lang in een veel te drukke en benauwde bus zit... je moet het er maar voor over hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-07-2008 19:14]


Je moeder.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-07-2008 19:16 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Typisch iets voor Nederlanders.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-07-2008 19:16 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wel lekker goedkoop!


Je moeder.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-07-2008 19:18 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



:')


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-07-2008 19:20 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2008 19:16 schreef karnivoor het volgende:
wel lekker goedkoop!


Net als hun kledingkeuze.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 12-07-2008 19:22 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2008 19:08 schreef BitchSlap het volgende:
écht wel dat dat dik relaxed is! zolang je maar in een goed resort zit is er niets aan de hand. ik ga op vakantie voor mn rust en daar lukt dat wel, non-stop chillen met cocktails aan het strand, zalig


Je hebt resorts en je hebt resorts, en naar mijn idee gaan er vaak 'bepaalde' types heen. Vijftig weken per jaar klagen over Turken, maar elke zomer wél twee weken naar Turkije gaan om 'goedkoop te genieten', storend is dat.

Niet dat strand slecht is, verre van, maar naar mijn idee is vakantie nog altijd (grotendeels) bedoeld om wat aan culturele verrijking te doen en heeft het totaal geen zin om je hele vakantie het terrein van je resort niet af te komen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-07-2008 19:28 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2008 19:22 schreef nuclearwarfare het volgende:
Niet dat strand slecht is, verre van, maar naar mijn idee is vakantie nog altijd (grotendeels) bedoeld om wat aan culturele verrijking te doen en heeft het totaal geen zin om je hele vakantie het terrein van je resort niet af te komen.


Jouw vakantie was dan ook wat langer dan een gemiddelde vakantie.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 12-07-2008 19:31 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2008 19:22 schreef nuclearwarfare het volgende:
Je hebt resorts en je hebt resorts, en naar mijn idee gaan er vaak 'bepaalde' types heen. Vijftig weken per jaar klagen over Turken, maar elke zomer wél twee weken naar Turkije gaan om 'goedkoop te genieten', storend is dat.

Niet dat strand slecht is, verre van, maar naar mijn idee is vakantie nog altijd (grotendeels) bedoeld om wat aan culturele verrijking te doen en heeft het totaal geen zin om je hele vakantie het terrein van je resort niet af te komen.


ben ik compleet met je eens. heb achteraf wel spijt dat we niet echt actief zijn geweest.... nou en, het was 100% chillen en daar ging ik voor


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 12-07-2008 19:31 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Als ik 'gewoon' op vakantie ga doe ik vrijwel altijd stedentrips, overdag dingen doen en / of bekijken en 's avonds pils drinken. Dat niks doen vind ik zo snel vervelen.. kan ik hier ook doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-07-2008 19:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Helemaal mee eens. Als ik naar het buitenland ga dan wil ik ook iets zien van het land en de steden waar ik ben en iets van de cultuur opsnuiven. Alleen maar in een resort aan het zwembad of aan het strand liggen bakken vind ik doodzonde van de tijd. En 's avonds is er altijd wel tijd voor enkele biertjes, maar om de hele dag aan de bar te hangen is ook zonde van de tijd.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-07-2008 19:40 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2008 19:39 schreef Hub de Gallier het volgende:
maar om de hele dag aan de bar te hangen is ook zonde van de tijd.


Echt niet!!


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-07-2008 19:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2008 19:40 schreef XXL het volgende:
Echt niet!!
Hehehe, ik ben best wel een 'barhanger' maar op vakantie wil ik toch liever andere dingen doen. Barhangen kan thuis ook, zonder lang te hoeven reizen en daar veel geld voor neer te leggen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen