IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, nouvelles, news!!! (Het laatste nieuws topic) Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-07-2008 10:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

er is een nieuw topic!!


signature


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-07-2008 10:21 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik lees liever de morgen


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-07-2008 10:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

voor de sport moet je die niet nemen...


ik lees liever ... ach, ik doe het online


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-07-2008 12:07 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Topless zonnen in Dubai wordt niet meer getolereerd. Volgens De Pers zijn inmiddels 79 mensen opgepakt die zich schuldig maakten aan dit onzedelijke gedrag. Er zijn zelfs undercoveragenten ingezet om de badgasten in de kraag te vatten.

De politie heeft de aangehouden badgasten laten weten dat hun gedrag storend is voor families met kinderen. Intussen zijn ook waarschuwingsborden geplaatst.

De taferelen zijn het gevolg van een incident waarbij een Brits koppel in de boeien werd geslagen nadat ze elkaar aan stukken scheurden op een openbaar strand.

(SN)

Nu ben ik erg benieuwd naar hoe dat bord eruit ziet.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-07-2008 12:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. elkaar aan stukken scheurden ....


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 16-07-2008 12:17 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Goed idee, ik weet nog wel toen ik jaren geleden op een camping stond vlakbij het strand, waar we dus iedere dag zaten. Ik ben daar ook tot de conclusie gekomen dat al die topless 65plussers verboden moesten worden.



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-07-2008 12:18 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Kutmoslims.





http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-07-2008 13:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

dat er vandaag amper nieuws is is hun schuld idd ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-07-2008 13:29 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

wellicht dat we nog op de Belgen kunnen rekenen vandaag? (vlaamse tank schiet waalse kleuterschool aan gort ofzoiets)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-07-2008 13:30]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-07-2008 13:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Belgen zelf boeit het niet .. waarom wij dan wel


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-07-2008 13:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 juli 2008 13:29 schreef Jenje het volgende:
Belgen zelf boeit het niet .. waarom wij dan wel


ja, dat zal wel. ik denk dat heel wat belgen het wel "boeit"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-07-2008 13:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

hmm nieuws vertelde me wat anders ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-07-2008 13:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 juli 2008 13:34 schreef Jenje het volgende:
hmm nieuws vertelde me wat anders ..


oh, info graag! dat zou me enorm verrassen want het is toch wel van groot belang.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-07-2008 13:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Was op de radio ... dat Belgen er weinig interesse in hadden maar ook weinig hoop in zagen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-07-2008 13:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

het is inderdaad zo dat de belgische politiek een enorme, ingewikkelde puinhoop is. maar als de mogelijkheid is dat je "land" opgesplitst gaat worden, dan zou ik toch trachten bij de les te blijven. maar goed, aan de andere kant is belgië natuurlijk een kunstmatig gecreeerd land en een gebed zonder einde. wellicht is splitsen toch de uiteindelijke oplossing (net zoals tjechië en slowakije wellicht).


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-07-2008 14:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Geert Wilders wilde nog een fusie met Vlaanderen. De politiek leider van het Vlaams Belang, Filip Dewinter, wil een onafhankelijk Vlaanderen. Hij heeft vandaag initiatieven gelanceerd om het Vlaams parlement te laten spreken over een onafhankelijk Vlaanderen.


De partij eist dat Vlaanderen een onafhankelijke republiek wordt. Dewinter vraagt daarom om een extra zitting van het parlement. De oppositiepartij wil bovendien 150.000 handtekeningen verzamelen voor tien verzoekschriften.

Meer politieke druk

"Met deze initiatieven wil het Vlaams Belang de politieke druk op de Vlaamse regering maximaliseren om de Vlaamse resoluties te realiseren", aldus Dewinter tijdens een persconferentie in het Vlaamse Huis der Parlementsleden.

(SN)

Toch liever een fusie dan dit, maar beter dit dan België.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-07-2008 14:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

TOCH!

Steuntrekkers ontevreden naar huis

De Overijsselse gemeente Losser heeft het beste met zijn mensen voor. Toch zijn vijf gezinnen die op kosten van de gemeente op vakantie mochten, gisteren ontevreden teruggekeerd. De families waren niet tevreden over de accommodatie en konden niet met elkaar opschieten.


De vakantiegangers vertrokken afgelopen vrijdag op uitnodiging van de gemeente naar het Brabantse Schaijk. Ze kregen de trip cadeau omdat de families normaliter moeten rondkomen van een minimale bijstandsuitkering. Maar door taalproblemen en de herinneringen aan vluchtelingenkampen bleek de vakantie geen succes. Door hoog opgelopen spanningen vertrokken de gezinnen gisteren alweer huiswaarts, terwijl ze eigenlijk pas vrijdag zouden worden opgehaald.

Bureaucratie

De gemeente Losser gaat uitzoeken wat er precies is misgegaan. Een wethouder gaat in gesprek met de familieleden om te kijken hoe het volgend jaar beter kan.


godvers stel profiteurs


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-07-2008 14:18 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-07-2008 14:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

En zal waarschijnlijk dus om allochtonen gaan aangezien ze elkaar neit eens verstaan.

Euhm, terugsturen?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-07-2008 14:50 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 juli 2008 14:25 schreef Jenje het volgende:
En zal waarschijnlijk dus om allochtonen gaan aangezien ze elkaar neit eens verstaan.

Euhm, terugsturen?

En omdat ze niet tegen de vluchtelingenkamp-associaties konden --> vluchtelingen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-07-2008 14:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja sure, een Nederlandse vakantiepark doet ze daar aan denken. Doe ff debiel.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-07-2008 14:54 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 juli 2008 14:52 schreef Jenje het volgende:
Ja sure, een Nederlandse vakantiepark doet ze daar aan denken. Doe ff debiel.

Ze zullen in ieder geval dat niet gezegd hebben als zij dat niet enigszins geloofwaardig konden maken.

Of het terecht is, tsja...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-07-2008 14:55 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 juli 2008 14:17 schreef Jenje het volgende:
Een wethouder gaat in gesprek met de familieleden om te kijken hoe het volgend jaar beter kan.



ik moet hier wel om glimlachen , ook al is het eigenlijk te triest voor woorden.
Ik vermoed dat voorstellen als hiltonhotel, disneyworld, etc. wel over de tafel zullen gaan om het "beter" te doen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-07-2008 14:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 juli 2008 14:54 schreef ZelThoR het volgende:
Ze zullen in ieder geval dat niet gezegd hebben als zij dat niet enigszins geloofwaardig konden maken.

Of het terecht is, tsja...


ik vraag me af waaropm schaijk aan een vluchtelingenkamp doet denken. maar serieus, ik vermoed dat het wel een centreparks is geweest en daarbij kan ik me in de verste verten niet bedenken hoe dat op een vluchtelingenkamp lijkt. het is dan ook een walgelijke smoes om er meer uit te sleuren vrees ik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-07-2008 15:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 16 juli 2008 14:54 schreef ZelThoR het volgende:
Ze zullen in ieder geval dat niet gezegd hebben als zij dat niet enigszins geloofwaardig konden maken.

Of het terecht is, tsja...
In Nederland heb je idd kampen die in vergelijking met Westerbork een droevige bende zijn vol agressieve en verkrachtende kampbewakers .. stom even vergeten!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-07-2008 15:55 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 juli 2008 14:58 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vraag me af waaropm schaijk aan een vluchtelingenkamp doet denken. maar serieus, ik vermoed dat het wel een centreparks is geweest en daarbij kan ik me in de verste verten niet bedenken hoe dat op een vluchtelingenkamp lijkt. het is dan ook een walgelijke smoes om er meer uit te sleuren vrees ik.

Nee, het was duidelijk geen CentreParks Primitieve camping met hutten en tenten. Check het fimpje op spitsnieuws.nl maar.
quote:
Op 16 juli 2008 15:39 schreef Jenje het volgende:
In Nederland heb je idd kampen die in vergelijking met Westerbork een droevige bende zijn vol agressieve en verkrachtende kampbewakers .. stom even vergeten!

Je lijkt GC wel!

Of het terecht is, tsja...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen