IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, nouvelles, news!!! (Het laatste nieuws topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2008 9:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat is toch ook het enige wat dat land kan? Dreigen met wapens?


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-08-2008 9:35 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 augustus 2008 9:33 schreef Jenje het volgende:
Dat is toch ook het enige wat dat land kan? Dreigen met wapens?


Eh, sja... Eigenlijk wel ja.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2008 9:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zag gisteren ook weer eens dat de amerikanen bijna 60% meer energie per persoon gebruiken dan europeanen .. en wij ons de pleuris betalen omdat de olie opraakt .. en de kredietcrisis hebben we ook al te danken aan die blaaskaken ..



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-08-2008 9:48 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 6 augustus 2008 9:43 schreef Jenje het volgende:
Zag gisteren ook weer eens dat de amerikanen bijna 60% meer energie per persoon gebruiken dan europeanen .. en wij ons de pleuris betalen omdat de olie opraakt .. en de kredietcrisis hebben we ook al te danken aan die blaaskaken ..




Lol, en wij gebruiken weer vele malen meer dan een willekeurige niet-westerling. Als je zo gaat beginnen ben je gewoon een hypocriete Amerika-basher van het laagste soort.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-08-2008 9:52 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 augustus 2008 9:48 schreef Gemene Lepel het volgende:
Lol, en wij gebruiken weer vele malen meer dan een willekeurige niet-westerling. Als je zo gaat beginnen ben je gewoon een hypocriete Amerika-basher van het laagste soort.


Nou, dat valt wel mee hoor (qua bashen). Maar het grappige is dat de olie nog lang niet op is en de V.S. nog heel veel in Alaska in de grond heeft zitten. Alleen kan men die niet gebruiken omdat met de olie die gekocht wordt in het midden-oosten de staatsschuld afbetaald wordt.




Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-08-2008 9:55 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Valt wel mee? Ik zei Jenje vrijwel alleen maar kortzichtige bashposts maken als het aankomt op politiek of iets in die trant. Niks mis met kritiek op Amerika, maar kom dan met wat goede argumenten.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 06-08-2008 9:55]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-08-2008 9:56 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 augustus 2008 9:55 schreef Gemene Lepel het volgende:
Valt wel mee? Ik zei Jenje vrijwel alleen maar kortzichtige bashposts maken als het aankomt op politiek of iets in die trant. Niks mis met kritiek op Amerika, maar kom dan met wat goede argumenten.


Hehehe, je kent Jenje toch wel langer dan vandaag? Het is voor 12-en dus dan doet hij het nog niet helemaal.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2008 9:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Klopt.

Niks mis met bashen, Amerika begint me een beetje uit de keel te hangen. Denken geloof ik dat ze de wereld beheersen ...


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-08-2008 9:59 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ok, dan kijk ik wel of er iets zinnigs is gepost als ik terugkom van werken (in tegenstelling tot Jenje kan ik helaas niet ZM'en en werken tegelijk )


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-08-2008 9:59 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 6 augustus 2008 9:56 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, je kent Jenje toch wel langer dan vandaag? Het is voor 12-en dus dan doet hij het nog niet helemaal.


Daaaaaaaaaaar moet wat koffie in, daar moet wat koffie in, daar moet wat koffie in, etc..


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-08-2008 10:02 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 6 augustus 2008 9:59 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ok, dan kijk ik wel of er iets zinnigs is gepost als ik terugkom van werken (in tegenstelling tot Jenje kan ik helaas niet ZM'en en werken tegelijk )


Als je zo gaat beginnen ben je gewoon een hypocriete Jenje-basher van het laagste soort.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 06-08-2008 10:02 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 6 augustus 2008 9:58 schreef Jenje het volgende:
Klopt.

Niks mis met bashen, Amerika begint me een beetje uit de keel te hangen. Denken geloof ik dat ze de wereld beheersen ...


en jij wilde anders stellen? als wij last hebben van hun kredietcrisis, enwij militairen naar hun oorlog sturen (en ja ik ken het Navo verhaaltje daarachter), krijg ik het idee dat ze inderdaad nogal wat invloed hebben.

niet dan?

en als we toch gaan zaniken: Als zij niet waren komen helpen hadden wij nog steeds Duits gesproken


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-08-2008 10:05 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 6 augustus 2008 10:02 schreef Staalman het volgende:
Als je zo gaat beginnen ben je gewoon een hypocriete Jenje-basher van het laagste soort.



True. Maar dat is nog steeds ver verheven boven de gemiddelde ZM'er!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-08-2008 10:06 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 6 augustus 2008 10:05 schreef Gemene Lepel het volgende:
True. Maar dat is nog steeds ver verheven boven de gemiddelde ZM'er!


Als je zo gaat beginnen ben je gewoon een hypocriete ZM-basher van het laagste soort.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-08-2008 10:07 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Maar ZM'ers verdienen het gewoon gebashed te worden, dus daar zie ik het probleem nou niet van in.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-08-2008 10:08 by Staalman Profiel van Staalman

Ik loop je ook te stangen..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-08-2008 10:08 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

No shit sherlock .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-08-2008 10:09 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 6 augustus 2008 9:58 schreef Jenje het volgende:
Niks mis met bashen


Hmm, dat is er één om te onthouden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-08-2008 10:10 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 6 augustus 2008 10:08 schreef Gemene Lepel het volgende:
No shit sherlock .


No shit... O wacht dat is Amerikaans! En Amerikanen zijn fout.

Geen poep!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-08-2008 10:11 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Sherlock is nog steeds Engels hoor.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2008 10:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



oh
ik drink geen koffie


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-08-2008 10:13 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 augustus 2008 10:12 schreef Jenje het volgende:


oh
ik drink geen koffie


Verklaard een hoop.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-08-2008 10:13 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 6 augustus 2008 10:11 schreef Gemene Lepel het volgende:
Sherlock is nog steeds Engels hoor.


Als je zo gaat beginnen ben je gewoon een hypocriete Staalman-basher van het laagste soort.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-08-2008 10:14 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 6 augustus 2008 3:57 schreef ElitE het volgende:
Panspermia idd, daar heb ik het dan ook over, maar eerst vond ik hem een beetje ver gezocht omdat ik vond dat leven op aarde ook wel kan ontstaan. Maar als ze zo makkelijk verspreiden dan geloof ik ook wel dat dat het geval is. Ik sta dus ook eerder versteld als er geen leven op Mars is dan wel.
Die baccies moeten uiteindelijk wel ergens vandaan komen natuurlijk. Fusion zou zeggen dat God er mee rondstrooit


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2008 10:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 augustus 2008 10:13 schreef blonde rockgod het volgende:
Verklaard een hoop.

Oh ja?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen