IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, nouvelles, news!!! (Het laatste nieuws topic) Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-08-2008 10:17 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Jongen en meisje dood na ongeluk bij Ens


ENS - Een 19-jarige vrouw uit Luttelgeest en een even oude man uit Emmeloord zijn zaterdagavond bij een verkeersongeval bij Ens om het leven gekomen.

[stentor]
Tragisch, maar wel een rare kop boven het eerste stuk tekst...



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-08-2008 10:19 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Seven deadly sins...

Vrouw werpt zevenling

Een 27-jarige Egyptische vrouw heeft een zevenling gebaard.

De dokters noemen het een wonder, omdat de vrouw geen vruchtbaarheidsbehandeling had ondergaan om zwanger te worden, meldde het Egyptische staatspersbureau MENA zaterdag. De vier jongens en drie meisjes kwamen zes weken voor de uitgerekende datum ter wereld met behulp van een keizersnee. De baby's wogen bij de geboorte ieder tussen de 4,6 en 6,6 pond.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-08-2008 12:21 by Nix Profiel van Nix

7?! Arme vrouw

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 18-08-2008 12:22]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-08-2008 18:16 by Lionheart Profiel van Lionheart

Eerder arme baby's: "Vrouw werpt zevenling".


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-08-2008 22:38 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

En dat meteen dus na de bevalling. Best knap, als je nog ligt na te hijgen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-08-2008 1:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

NAVO zoekt naar eensgezindheid tegenover Rusland

Buitenlands De NAVO zal morgen naar verwachting het gebruik van geweld door het Russische leger in Georgië veroordelen en steun uitspreken aan de ambities van Georgië om NAVO-lid te worden.

De ministers van Buitenlandse Zaken van de 26 NAVO-landen komen morgen in Brussel bijeen voor overleg over het conflict tussen Rusland en Georgië. Waarschijnlijk stuurt het bondgenootschap ook civiele experts naar Georgië om de autoriteiten in Tbilisi te helpen met het opnemen van de schade.

Maar de grote vraag is in hoeverre de NAVO-landen het eens worden over hun veroordeling van Rusland en of het Russische optreden gevolgen moet hebben voor de relatie tussen de twee machtsblokken.

Koude Oorlog II: de beste oplossing voor global warming.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-08-2008 1:08 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 18 augustus 2008 18:16 schreef Lionheart het volgende:
Eerder arme baby's: "Vrouw werpt zevenling".



ik las 'verwerpt' , zal wel iets met zieke geest te maken hebben


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-08-2008 9:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 augustus 2008 1:02 schreef ElitE het volgende:
NAVO zoekt naar eensgezindheid tegenover Rusland

Buitenlands De NAVO zal morgen naar verwachting het gebruik van geweld door het Russische leger in Georgië veroordelen en steun uitspreken aan de ambities van Georgië om NAVO-lid te worden.

De ministers van Buitenlandse Zaken van de 26 NAVO-landen komen morgen in Brussel bijeen voor overleg over het conflict tussen Rusland en Georgië. Waarschijnlijk stuurt het bondgenootschap ook civiele experts naar Georgië om de autoriteiten in Tbilisi te helpen met het opnemen van de schade.

Maar de grote vraag is in hoeverre de NAVO-landen het eens worden over hun veroordeling van Rusland en of het Russische optreden gevolgen moet hebben voor de relatie tussen de twee machtsblokken.








MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 19-08-2008 11:06 by MetalViking Profiel van MetalViking

Al een paar dagen oud, maar toch eens interessant om te posten:

Amerika: blanken in 2042 een minderheid

De Amerikaanse etnische minderheden gaan eerder dan verwacht de meerderheid vormen. Nu is de blanke Amerikaan met Europese roots nog ruim in de meerderheid, maar dat gat wordt snel gedicht.

De blanke Amerikanen zijn over een tijdje niet meer in de meerderheid

Vooral de Latijns-Amerikaanse en Aziatische bevolkingsgroepen in de Verenigde Staten groeien enorm. Verwacht wordt dat zij halverwege de huidige eeuw in omvang zijn verdubbeld. Ook de Afro-Amerikaanse bevolking groeit, zij het licht.

Dat blijkt uit cijfers gepresenteerd door het Amerikaanse bureau voor bevolkingsonderzoek, waarin wordt doorgerekend hoe de bevolking zich de komende vijftig jaar gaat ontwikkelen. De statistici gebruikten daarvoor geboorte- en sterftecijfers, en immigratiestatistieken.

2042
Samen vormen de drie grote etnische minderheden – Latijns-Amerikaans, Aziatisch en Afro-Amerikaans - in 2050 ongeveer 54 procent van de totale bevolking. 2042 wordt gezien als het precieze jaar waarop de Amerikaanse etnische minderheden de meerderheid gaan vormen.

Voor het eerst in de geschiedenis van de Verenigde Staten vormt de blanke Amerikaan van Europese afkomst dan geen absolute meerderheid meer. Nu vallen nog twee op de drie Amerikanen binnen deze groep, die in diverse immigratiegolven het land binnen is gekomen.

Vergrijzing
Hoewel ook de Amerikanen te maken hebben met vergrijzing, blijft ook de blank-Europeaanse bevolking miniem maar regelmatig groeien. De etnische minderheden groeien echter als gevolg van hogere geboortecijfers en hogere immigratiecijfers simpelweg harder.

Tenzij er zich grote veranderingen voordoen groeit de Amerikaanse bevolking dan ook flink. Op het precieze moment van spreken is de Amerikaanse bevolking 304.867.323 mensen groot, in 2050 wonen er ongeveer 439 miljoen mensen in de Verenigde Staten.

De situatie in Nederland
Op dit moment wonen er 16.444.754 in Nederland. Het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS), dat in Nederland het bevolkingsonderzoek uitvoert, verwacht weinig groei. Het CBS berekende dat Nederland in 2050 net geen zeventien miljoen telt. 30 procent daarvan is van allochtone afkomst.


Verlekkerd op dood metaal


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-08-2008 11:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

waar blijven die indianen dan!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 19-08-2008 11:16 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

America.. fuck yeah!


Verrassend triviaal


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 19-08-2008 11:26 by MetalViking Profiel van MetalViking

quote:
Op 19 augustus 2008 11:08 schreef ElitE het volgende:
waar blijven die indianen dan!


De Native Americans zijn iets meer dan 1% van de bevolking.

Wat ik niet kan begrijpen is dat men de cijfers heeft, men weet dat het zo gaat worden binnen 40 jaar en men laat het gewoon zijn gang gaan. Onze voorouders zouden zich schamen! Alle blanken één kind meer en er zou al veel geholpen zijn. In europa gaat het er nog veel erger aan toe, 1.6 kinderen per vrouw in belgië en nederland ook ongeveer, duitsland zelfs 1.3, komaan zeg! De blanken, degenen die de wereld verkenden, beschaving brachten, zijn lui en impotent geworden. Een triestig FEIT
Vreet wat minder, weg met die huisdieren en meer kinderen! De vergrijzing is niet ontstaan doordat de mensen ouder worden, maar dat er te weining kinderen worden geboren! Zelf ben ik alleszins van plan het goede voorbeeld te tonen en ik wil 5 kinderen. Kinderen brengen toch vreugde in het leven, niets leuker dan je eigen vlees en bloed te zien opgroeien.


Verlekkerd op dood metaal


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-08-2008 11:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

we zijn gewoon te verwend net zoals bij de Romeinen. T duurt nog even maar dan is de westerse cultuur iig niet meer de dominantste, maarja wat doe je eraan.

Meer kinderen nemen helpt eigenlijk alleen omgekeerd als we nu beetje last gaan krijgen van overbevolking.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 19-08-2008 11:43 by MetalViking Profiel van MetalViking

Nog een goed filmpje om het te illustreren

http://nl.youtube.com/watch?v=t6pzPp1Q2ew&feature=related


Verlekkerd op dood metaal


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-08-2008 12:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe ze nemen het op voor de rechten van de blanke bevolking. Nu mag dat wel maar t komt zo eenzijdig over.

Ik denk dat je er weinig aan kan veranderen, blanken hebben al veel weggegeven, en hebben het opkomen voor zichzelf al opgegeven. Veel is er niet aan te doen omdat we daarvoor te genuanceerd willen zijn en te laat voor eigenbelang kiezen.

Maar ach we sterven niet uit, we zijn alleen niet meer de dominante cultuur. Een keer komt er een eind aan een wat hoger ontwikkelde cultuur.(Egyptenaren, Babyloniers, Chinezen, Romeinen, Maya's, Inca's, Azteken, enz)

Edit: maarja een WOIII lijkt me ook wel te verwachten voor 2040, dus dat kan ook wel wat in de war schoppen van de verwachting.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-08-2008 12:06]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-08-2008 12:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Vulkaanstof zorgt voor rode gloed boven Nederland

Binnenlands Vulkaanstof, afkomstig van de vulkaan Kasatochi voor de kust van Alaska, kan de komende dagen leiden tot een opvallend rode schemergloed boven Nederland. Dat meldt het KNMI.

De vulkaan die deel uitmaakt van de Aleoeten, een eilandengroep tussen de Verenigde Staten en Rusland, barstte in de nacht van 7 op 8 augustus uit. Daarbij kwam zoveel zwaveldioxide (SO2) vrij, dat deskundigen de uitbarsting al vergelijken met die van de Pinatubo in de Filipijnen in 1991. Toen kwam veel stof in de stratosfeer terecht, dat zich vertaalde in rode schemeringskleuren.

De wolk zwaveldioxide van de Kasatochi is met de westenwinden vorige week meegenomen naar Nederland. Het eerste vulkaanstof heeft het KNMI hier op 16 augustus gemeten. De rode schemergloed kan een aantal dagen aanhouden.

Hatsa lekker koude winter straks, beter kunnen we weer schaatsen op het ijsselmeer.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-08-2008 12:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 augustus 2008 11:30 schreef ElitE het volgende:
Meer kinderen nemen helpt eigenlijk alleen omgekeerd als we nu beetje last gaan krijgen van overbevolking.


het is niet een kwestie van aantallen alleen. een blanke in een leopardtank en/of goed functionerend machinegeweer kan en hele stam van bosnegers met speren aan (om maar een kort door de bocht voorbeeld te geven). ik zie dan ook niet dat "de blanke" wordt bedriegd in de toekomst (we zijn sowieso al in de minderheid als we worden afgezet tegen alle nietblanken).
verder is het wel beperkt om in blank vs niet-blank te spreken lijkt me, in veel gevallen wordt er goed samen gewerkt(en onderling getrouwd en kinderen gekregen)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-08-2008 12:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 augustus 2008 12:04 schreef ElitE het volgende:
Edit: maarja een WOIII lijkt me ook wel te verwachten voor 2040, dus dat kan ook wel wat in de war schoppen van de verwachting.


nou, dat is niet te hopen. waar is dat op gebaseerd?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-08-2008 12:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 19 augustus 2008 12:42 schreef attila_de_hun het volgende:
het is niet een kwestie van aantallen alleen. een blanke in een leopardtank en/of goed functionerend machinegeweer kan en hele stam van bosnegers met speren aan (om maar een kort door de bocht voorbeeld te geven). ik zie dan ook niet dat "de blanke" wordt bedriegd in de toekomst (we zijn sowieso al in de minderheid als we worden afgezet tegen alle nietblanken).
verder is het wel beperkt om in blank vs niet-blank te spreken lijkt me, in veel gevallen wordt er goed samen gewerkt(en onderling getrouwd en kinderen gekregen)



oj ja tuurlijk, maar qua cultuur zie je dat de westerse bevolkingsgroepen(blank of neit blank) steeds minder kinderen nemen, en juist de andere culturen steeds meer. Natuurlijk gaat het niet volledig om aantallen, maar we zijn ook veel van onze assertiviteit verloren. We treden er niet tegen op, als je je leopard niet gebruikt werkt het ook niet

Zo is het wel erg zwartgallig ingezien, maar k denk niet dat het westen lang dominant zal blijven, natuurlijk worden veel elementen opgenomen in de dominante culturen daarna, maar ik heb het idee dat de fut er een beetje uit is. Geen kinderen, energieproblemen, te tollerant. zo zie je het ook bij de romeinen.

En de WOIII of een behoorlijk grote oorlog verwacht ik wel binnen 50 jaar, eigenlijk baseer ik dat alleen een beetje op statistiek, en de aard van de mens.
Misschien door de opnieuw opgelaaide spanningen, een groot machtig china die zich internationaal meer gaat bemoeien, het energie probleem, en het opeisen van de noordpool met de olie reserves. maar dat kan net zo goed zonder grote conflicten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Daops
Usericon van Daops
Posted 20-08-2008 11:33 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 19 augustus 2008 11:26 schreef MetalViking het volgende:
De Native Americans zijn iets meer dan 1% van de bevolking.

Wat ik niet kan begrijpen is dat men de cijfers heeft, men weet dat het zo gaat worden binnen 40 jaar en men laat het gewoon zijn gang gaan. Onze voorouders zouden zich schamen! Alle blanken één kind meer en er zou al veel geholpen zijn. In europa gaat het er nog veel erger aan toe, 1.6 kinderen per vrouw in belgië en nederland ook ongeveer, duitsland zelfs 1.3, komaan zeg! De blanken, degenen die de wereld verkenden, beschaving brachten, zijn lui en impotent geworden. Een triestig FEIT
Vreet wat minder, weg met die huisdieren en meer kinderen! De vergrijzing is niet ontstaan doordat de mensen ouder worden, maar dat er te weining kinderen worden geboren! Zelf ben ik alleszins van plan het goede voorbeeld te tonen en ik wil 5 kinderen. Kinderen brengen toch vreugde in het leven, niets leuker dan je eigen vlees en bloed te zien opgroeien.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-08-2008 11:39 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 20 augustus 2008 11:33 schreef Daops het volgende:

Sterk argument.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-08-2008 11:42 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Arisch verantwoord dat dan weer wel


Against God and Government


Daops
Usericon van Daops
Posted 20-08-2008 11:46 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 20 augustus 2008 11:39 schreef Greycloak het volgende:
Sterk argument.
Het was mijn eerlijke reactie en verbazing dat zulke mensen nog bestaan.

Maar goed, iets inhoudelijks dan: als ik het stuk lees zijn de blanken nog steeds in de meerderheid over 40 jaar. Men gooit voor het gemak mensen van aziatische, afrikaanse, latijs-amerikaanse afkomst op een hoop. De blanken van europese afkomst zullen dan dus nog steeds de grootste bevolkingsgroep zijn, voor wat het telt.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 20-08-2008 11:46]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-08-2008 11:50 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Als de dames maar jong en strak zijn, vind ik het best. Op negerinnen na dan

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 20-08-2008 11:50]


Against God and Government


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-08-2008 11:53 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Die mogen niet jong en strak zijn?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen