IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, nouvelles, news!!! (Het laatste nieuws topic) Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-09-2008 12:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha alsof rokers minder creatief zouden zijn, als er al een verschil zou zijn denkik dat rokers er beter uitkomen.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-09-2008 12:16 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 8 september 2008 18:38 schreef ghoulliette het volgende:
ik vind niet dat je als individu voor het handelen van anderen verantwoordelijk gehouden kan worden. Nu is het bij ouders en kinderen wel anders dan wanneer je het hebt over volwassenen onderling, maar toch is het wat zwart wit te stellen dat het perse door de ouders komt... Misschien spelen de oom en tante wel een grotere rol, of oma en opa, of de iman, of een neef of nicht.... Kun je de ouders beter financieel verantwoordelijk stellen, die zullen dan zelf wel hun geld bij de verantwoordelijk familie leden gaan verhalen.


Van een kale kip kan je niks plukken.
Toen ik als 12 jarige een raam ingooide dan kwamen ze de kosten op mijn ouders verhalen. Als je het nu probeert hoor je "iekke geen nederlandsj" en je kan oprotten en als je doorgaat staat daar zomaar 2 ooms met zonen je uitgeleide te doen. Politie vind het geen prioriteit dus je kan zelf dokken. En door al die halfzachte geitenwollensokken gezeik uit de 70 en 80ger jaren houdt men ze een hand boven het hoofd. Het spreekwoord zegt,"samen uit, samen thuis." Familie klagen? Er kan nog wel een last-minute bij.


Een kleine snol zit zo vol.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-09-2008 12:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Allemaal leuke ideeen maar wil je het verwezelijken zul toch wel enkele regels van de grondwet moeten breken. Allemaal wel mogelijk maarja al die wegstuur ideeen zijn meer iets van fantasie.
De mensen die uitgezet kunnen worden zijn asielzoekers en eerste generatie allochtonen, daar zitten echt wel een zooi tussen, maar de grootste problemen komen toch van tweede en derde generatie allochtonen.

Dus makkelijk oplossen zit er eigenlijk niet in wil je andere landen achter je houden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-09-2008 13:01 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 september 2008 12:45 schreef ElitE het volgende:
Allemaal leuke ideeen maar wil je het verwezelijken zul toch wel enkele regels van de grondwet moeten breken. Allemaal wel mogelijk maarja al die wegstuur ideeen zijn meer iets van fantasie.
De mensen die uitgezet kunnen worden zijn asielzoekers en eerste generatie allochtonen, daar zitten echt wel een zooi tussen, maar de grootste problemen komen toch van tweede en derde generatie allochtonen.

Dus makkelijk oplossen zit er eigenlijk niet in wil je andere landen achter je houden.


Het is de vraag in hoeverre een land het paspoort van een inwoner kan intrekken. Ik vraag me af, kan dat? Misschien kan dat wettelijk maar wordt het gewoon nooit gedaan?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-09-2008 13:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-09-2008 13:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 september 2008 13:01 schreef attila_de_hun het volgende:
Het is de vraag in hoeverre een land het paspoort van een inwoner kan intrekken. Ik vraag me af, kan dat? Misschien kan dat wettelijk maar wordt het gewoon nooit gedaan?


een nederlandspaspoort afpakken van iemand die nog een ander paspoort heeft kan volgens mij wel wettelijk.

maar voor mensen die in Nederland geboren zijn lijkt me dat een beetje vaag, dan wordt je statenloos. Je kan volgens mij wel zelf je paspoort in laten trekken, maarja ik denk niet dat de overheid dat kan. Als stateloze betaal je natuurlijk ook geen belastingen, kun je ze nergens heen sturen en kun je eigenlijk niets doen.

Maar volgens mij is het wettelijk gezien sowieso een beetje lastig om eigen inwoners(ook al zien mensen ze niet zo, maarja ze zijn in NL geboren) weg te sturen, en sowieso anders te behandelen. De enige oplossing is dat de wet veranderen of negeren, maar vergelijkingen met WOII zijn dan snel gemaakt.

Het is dan natuurlijk niet voor niets dat de politiek niet zoveel doet. En Wilders nu niet met plannen komt die echt hout snijden.

Ik denk dat je als Nederlanders ook een beetje een andere mentaliteit moeten krijgen, beetje terug vechten kan geen kwaad, nu kijken we de hele tijd de andere kant op, waardoor ze van kinds af aan al denken dat ze alles kunnen maken.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-09-2008 13:32]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 09-09-2008 13:29 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Ghehe, een keer wat anders.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-09-2008 13:31 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 9 september 2008 13:29 schreef ElitE het volgende:
een nederlandspaspoort afpakken van iemand die nog een ander paspoort heeft kan volgens mij wel wettelijk.

maar voor mensen die in Nederland geboren zijn lijkt me dat een beetje vaag, dan wordt je statenloos. Je kan volgens mij wel zelf je paspoort in laten trekken, maarja ik denk niet dat de overheid dat kan. Als stateloze betaal je natuurlijk ook geen belastingen, kun je ze nergens heen sturen en kun je eigenlijk niets doen.

Maar volgens mij is het wettelijk gezien sowieso een beetje lastig om eigen inwoners(ook al zien mensen ze niet zo, maarja ze zijn in NL geboren) weg te sturen, en sowieso anders te behandelen. De enige oplossing is dat de wet veranderen of negeren, maar vergelijkingen met WOII zijn dan snel gemaakt.


Behoudt van de natie-staat door etnische zuivering, lekker ja. Als we Jurgen Habermas moeten geloven is de natie-staat sowieso al achterhaald, dus Staalman loopt met zijn ideeën weer hopeloos achter.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-09-2008 13:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mwa het zijn oplossingen die vroeger veelvuldig zijn toegepast en ook wel werken, nu hebben we alleen wat mensenrechten opgesteld wat simpele oplossingen vaak in de weg staat.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-09-2008 13:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 september 2008 13:31 schreef Gemene Lepel het volgende:
Behoudt van de natie-staat door etnische zuivering, lekker ja. Als we Jurgen Habermas moeten geloven is de natie-staat sowieso al achterhaald, dus Staalman loopt met zijn ideeën weer hopeloos achter.


je kan natuurlijk ook zeggen: als marokko per se wil dat de hier geborenen marokkanen blijven, kunnen ze ze krijgen ook (met een strikje eromheen.

maar meer serieus, dat zal nooit gebeuren en heeft ook geen zin. het is ons probleem en moet door ons worden opgelost. gewoon alle jeugdige deliquenten die ze te pakken kunnen krijgen straf geven. dat is nog een zeer ruime beschrijving maar toch meer concreet aan te pakken dan eruitschoppen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-09-2008 13:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm daar is inderdaad een aardig gaatje over, op die manier kun je nederlandlandse paspoorten wel makkelijker afpakken. Maarja dat gebeurt denk pas als de situatie veel verder uit de hand loopt. Echte "rassenrellen" hebben we nog niet. Er gaat sowieso pas echt wat gebeuren als het goed uit de hand loopt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 09-09-2008 13:56 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

tegenlicht gisteren was wel leuk.

over de enorme boost die dubai kreeg en binnen twintig jaar veranderde van drie strukjes in de woestijn tot een enorme decadente metropool

en ja

daar heb je dan ook mensen die klagen over de dubaise identiteit (?) die verloren gaat.

klagers blijf je altijd houden...



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-09-2008 13:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

moderne gebouwen en techniek zijn niet altijd goed

bovendien zijn snelle veranderingen als deze meestal minder duurzaam, cultuur volgt niet snel genoeg, olie raakt ook op(al zijn ze goed bezig toerisme te stimuleren).

Maargoed vooralsnog denkik dat dubai wel goede stappen maakt, maar idd er zijn altijd nadelen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-09-2008 14:00]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 09-09-2008 14:15 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 9 september 2008 13:59 schreef ElitE het volgende:
moderne gebouwen en techniek zijn niet altijd goed



maar ze zijn wel altijd beter dan oude bekrompen mensen





ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-09-2008 14:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik vraag me eigenlijk af welke langer meegaan

mwa de verhouding tussen bekrompen oude mensen en moderne gebouwen moet wel goed zijn. Echt goed en fout heb je niet in dit soort ontwikkelingen. Het ene gaat ten koste van het andere, wat belangrijk is bepaald de tijd wel.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-09-2008 14:21 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 9 september 2008 13:31 schreef Gemene Lepel het volgende:
dus Staalman loopt met zijn ideeën weer hopeloos achter.


Wat lul je nou? Heb ik een idee gelanceerd dan? Waar?
Ik heb een mening gegeven...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 09-09-2008 15:13 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

POLITIEBERICHT

Waarschuwing voor methode van Autodiefstal.

Het schijnen Roemenen te zijn, met dank aan de EEG voor de vrijheid van personenverkeer in de EU.



Attentie,

Blijkbaar bestaat er nu een nieuwe manier om een auto te stelen.
We worden meer en meer met volgende soort klacht geconfronteerd en wensen iedereen hierop attent te maken.

Het werkt als volgt: u begeeft zich naar de parking waar uw auto zich bevindt, opent de deur met de sleutel en stapt in.
U sluit de deuren, steekt de contactsleutel in het slot en trapt de koppeling in om achteruit te gaan rijden.
U kijkt in uw achteruitkijkspiegel en merkt dan plots dat er een blad papier op uw achterruit kleeft. U ontkoppelt de wagen, opent de deuren en stapt uit om dit papier, dat uw zicht belemmert, te verwijderen.
Wanneer u zich achter de wagen bevindt, duiken plots de dieven op, die in uw wagen stappen en ermee wegrijden! Uw auto is immers startklaar.

De meeste mensen laten ook hun boord- en identiteitsdocumenten of handtas in de auto liggen.
En als het mis gaat, zullen ze u nog overrijden ook!

WEES GEWAARSCHUWD DAT DEZE LIST STEEDS MEER GEBRUIKT GAAT WORDEN DOOR HET HELE LAND.

Mocht u dit overkomen, sluit de deuren af en vertrek dan gewoon.
Verwijder het papier later op een veilige plek.
Geef deze informatie door aan familie en vrienden en vooral aan de dames,
aangezien een handtas meestal alle identificatiepapieren bevat.
De dieven zijn dan ook in het bezit van sleutels en adressen!

Met vriendelijke groet,
Politie Rotterdam Rijnmond
Districtssecretariaat d04
kamer C015
Doelwater 5


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-09-2008 15:21 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Creatief!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 09-09-2008 15:26 by Lionheart Profiel van Lionheart

Geniaal bedacht, ook eens proberen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-09-2008 15:56 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 9 september 2008 14:21 schreef Staalman het volgende:
Wat lul je nou? Heb ik een idee gelanceerd dan? Waar?
Ik heb een mening gegeven...


http://nl.wikipedia.org/wiki/Idee


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 09-09-2008 16:03 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 9 september 2008 15:13 schreef LLphotograph het volgende:
POLITIEBERICHT

Waarschuwing voor methode van Autodiefstal.

Het schijnen Roemenen te zijn, met dank aan de EEG voor de vrijheid van personenverkeer in de EU.



Attentie,

Blijkbaar bestaat er nu een nieuwe manier om een auto te stelen.
We worden meer en meer met volgende soort klacht geconfronteerd en wensen iedereen hierop attent te maken.

Het werkt als volgt: u begeeft zich naar de parking waar uw auto zich bevindt, opent de deur met de sleutel en stapt in.
U sluit de deuren, steekt de contactsleutel in het slot en trapt de koppeling in om achteruit te gaan rijden.
U kijkt in uw achteruitkijkspiegel en merkt dan plots dat er een blad papier op uw achterruit kleeft. U ontkoppelt de wagen, opent de deuren en stapt uit om dit papier, dat uw zicht belemmert, te verwijderen.
Wanneer u zich achter de wagen bevindt, duiken plots de dieven op, die in uw wagen stappen en ermee wegrijden! Uw auto is immers startklaar.

De meeste mensen laten ook hun boord- en identiteitsdocumenten of handtas in de auto liggen.
En als het mis gaat, zullen ze u nog overrijden ook!

WEES GEWAARSCHUWD DAT DEZE LIST STEEDS MEER GEBRUIKT GAAT WORDEN DOOR HET HELE LAND.

Mocht u dit overkomen, sluit de deuren af en vertrek dan gewoon.
Verwijder het papier later op een veilige plek.
Geef deze informatie door aan familie en vrienden en vooral aan de dames,
aangezien een handtas meestal alle identificatiepapieren bevat.
De dieven zijn dan ook in het bezit van sleutels en adressen!

Met vriendelijke groet,
Politie Rotterdam Rijnmond
Districtssecretariaat d04
kamer C015
Doelwater 5


Wat dom, daar heb je toch een achterruitenwisser voor? En dan nog, mensen niet zonder de binnenspiegel achteruit kunnen rijden verdienen het ook wel om slachtoffer van autodiefstal te worden.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-09-2008 16:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

misschien stond er "Kick me" op



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-09-2008 16:20 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 9 september 2008 16:03 schreef blonde rockgod het volgende:
Wat dom, daar heb je toch een achterruitenwisser voor? En dan nog, mensen niet zonder de binnenspiegel achteruit kunnen rijden verdienen het ook wel om slachtoffer van autodiefstal te worden.


Als je een blaadje weg haalt dat je zicht belemmert betekent dat dat je niet zou kunnen rijden met dat blaadje? Creatief deductief!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-09-2008 16:24 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 9 september 2008 16:06 schreef ElitE het volgende:
misschien stond er "Kick me" op




LOL


Suck my piss


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-09-2008 16:28 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 9 september 2008 15:13 schreef LLphotograph het volgende:
POLITIEBERICHT

Waarschuwing voor methode van Autodiefstal.

Het schijnen Roemenen te zijn, met dank aan de EEG voor de vrijheid van personenverkeer in de EU.



Attentie,

Blijkbaar bestaat er nu een nieuwe manier om een auto te stelen.
We worden meer en meer met volgende soort klacht geconfronteerd en wensen iedereen hierop attent te maken.

Het werkt als volgt: u begeeft zich naar de parking waar uw auto zich bevindt, opent de deur met de sleutel en stapt in.
U sluit de deuren, steekt de contactsleutel in het slot en trapt de koppeling in om achteruit te gaan rijden.
U kijkt in uw achteruitkijkspiegel en merkt dan plots dat er een blad papier op uw achterruit kleeft. U ontkoppelt de wagen, opent de deuren en stapt uit om dit papier, dat uw zicht belemmert, te verwijderen.
Wanneer u zich achter de wagen bevindt, duiken plots de dieven op, die in uw wagen stappen en ermee wegrijden! Uw auto is immers startklaar.

De meeste mensen laten ook hun boord- en identiteitsdocumenten of handtas in de auto liggen.
En als het mis gaat, zullen ze u nog overrijden ook!

WEES GEWAARSCHUWD DAT DEZE LIST STEEDS MEER GEBRUIKT GAAT WORDEN DOOR HET HELE LAND.

Mocht u dit overkomen, sluit de deuren af en vertrek dan gewoon.
Verwijder het papier later op een veilige plek.
Geef deze informatie door aan familie en vrienden en vooral aan de dames,
aangezien een handtas meestal alle identificatiepapieren bevat.
De dieven zijn dan ook in het bezit van sleutels en adressen!

Met vriendelijke groet,
Politie Rotterdam Rijnmond
Districtssecretariaat d04
kamer C015
Doelwater 5


Het zal wel weer aan mij liggen, maar dit komt op mij over als zo'n doorstuurmail met zo'n tekst als "ALS JE DEZE MAIL NIED DOORSTUURDT GA JE DOOT!".

Wat een amateuristisch stukje zeg, en dat is dan een persvoorlichter.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen