IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, nouvelles, news!!! (Het laatste nieuws topic) Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-09-2008 16:42 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Meisje zonder beltegoed belt 112


VLISSINGEN - Een meisje van 13 jaar uit Vlissingen heeft de afgelopen vier tot zes weken ongeveer twintig keer per dag alarmnummer 112 gebeld. Ze zei tegen de politie dat haar beltegoed op was en dat ze daarom niemand anders kon bellen.


Dat heeft de politie donderdag bekendgemaakt.

Woensdagavond werd het meisje aangehouden. Op het moment van de aanhouding, toen de agenten al in haar kamer waren, verbrak ze een nieuwe verbinding met de alarmcentrale.

Tegen haar is proces-verbaal opgemaakt en de gsm is in beslag genomen. Ze zei het alarmnummer voor de lol te bellen.

Doordat ze belde met een afgeschermd gsm-toestel, duurde het vrij lang voor de politie erachter kwam waar het meisje vandaan belde.

Wat kansloos, zeg. Ow ow ow, m'n beltegoed is op, maar ik móet iemand bellen...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-09-2008 16:47 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-09-2008 17:03 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 14 september 2008 16:42 schreef De Tegenpartij het volgende:

Doordat ze belde met een afgeschermd gsm-toestel, duurde het vrij lang voor de politie erachter kwam waar het meisje vandaan belde.



Dit vind ik zo mogelijk nóg kanslozer .


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-09-2008 21:40 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Man verkoopt vrouw voor bak bier aan zijn buren


Een alcoholist uit het Duitse Cornberg ging wel heel ver om in zijn verslaving te voorzien. De 39-jarige man bood aan zijn 60-jarige buurman de seksuele diensten van zijn echtgenote tegen een vergoeding van een kratje pils per dag.

Angst voor mishandelingen weerhield de 32-jarige vrouw ervan om zich te verzetten tegen de praktijken van haar echtgenoot. Een poging van manlief bij de zoveelste huwelijkse twist om de vrouw te wurgen was echter de druppel die de emmer deed overlopen. De vrouw ontvluchtte het huis en stapte naar de politie die zowel haar echtgenote als haar buurman oppakten.

De rechter in Fulda heeft de man veroordeeld tot een celstraf van drie jaar. Ook moet hij verplicht afkicken. Daarbovenop kreeg hij nog een voorwaardelijke straf van veertien maanden wegens mishandeling van zijn drie kinderen. De buurman kwam er vanaf met twee jaar voorwaardelijke celstraf en het betalen van 2.000 euro schadevergoeding aan de vrouw.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-09-2008 22:20 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 september 2008 21:40 schreef De Tegenpartij het volgende:
Man verkoopt vrouw voor bak bier aan zijn buren


Een alcoholist uit het Duitse Cornberg ging wel heel ver om in zijn verslaving te voorzien. De 39-jarige man bood aan zijn 60-jarige buurman de seksuele diensten van zijn echtgenote tegen een vergoeding van een kratje pils per dag.

Angst voor mishandelingen weerhield de 32-jarige vrouw ervan om zich te verzetten tegen de praktijken van haar echtgenoot. Een poging van manlief bij de zoveelste huwelijkse twist om de vrouw te wurgen was echter de druppel die de emmer deed overlopen. De vrouw ontvluchtte het huis en stapte naar de politie die zowel haar echtgenote als haar buurman oppakten.

De rechter in Fulda heeft de man veroordeeld tot een celstraf van drie jaar. Ook moet hij verplicht afkicken. Daarbovenop kreeg hij nog een voorwaardelijke straf van veertien maanden wegens mishandeling van zijn drie kinderen. De buurman kwam er vanaf met twee jaar voorwaardelijke celstraf en het betalen van 2.000 euro schadevergoeding aan de vrouw.




Ik snap alleen niet waarom die buurman ook een straf krijgt. Als ze vrijwillig naar zijn slaapkamer kon gaan, dan kon ze toch ook gewoon gelijk naar de politie... Of bleef haar man erbij op wacht staan of zo...

Waarom zijn mensen zo naïef dat ze eerst bijna vermoord moeten worden, voordat ze actie ondernemen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-09-2008 22:28 by Mark Profiel van Mark

Zo hee, d's wel een heel naieve reactie AltX


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-09-2008 22:37 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 september 2008 22:28 schreef Mark het volgende:
Zo hee, d's wel een heel naieve reactie AltX


Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie nergens staan dat bewezen is dat ze het tegen haar zin deed... (Ik bedoel, die klappen zal ze niet voor haar lol geïncasseerd hebben, maar ze had ook de politie kunnen bellen voordat ze de slaapkamer van haar buurman binnenwandelde...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-09-2008 23:10 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 september 2008 22:37 schreef altx het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie nergens staan dat bewezen is dat ze het tegen haar zin deed... (Ik bedoel, die klappen zal ze niet voor haar lol geïncasseerd hebben, maar ze had ook de politie kunnen bellen voordat ze de slaapkamer van haar buurman binnenwandelde...)


quote:
Op 14 september 2008 21:40 schreef De Tegenpartij het volgende:
Angst voor mishandelingen weerhield de 32-jarige vrouw ervan om zich te verzetten tegen de praktijken van haar echtgenoot.


Lezen is best een kunst.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-09-2008 23:16 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 september 2008 23:10 schreef Onweerwolf het volgende:
Lezen is best een kunst.




Hoezo? Werd ze door de buurman in elkaar gemept dan?

Ik begrijp eruit dat ze door haar echtgenoot mishandeld werd (alhoewel de buurman misschien wel mee deed om haar in elkaar te meppen, wie zal het zeggen... )

Maar ze had dus ook naar de politie kunnen gaan als ze toch onderweg was naar de buurman. Sterker nog, ze had zich net zo goed op het politiebureau kunnen laten nemen.


edit: Maar dat is dus wat ik bedoelde met naïef. Bij sommige vrouwen hoef je alleen maar te zeggen dat je ze in elkaar zult meppen en ze doen ineens alles...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 14-09-2008 23:18]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-09-2008 23:25 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 september 2008 23:16 schreef altx het volgende:
Hoezo? Werd ze door de buurman in elkaar gemept dan?

Ik begrijp eruit dat ze door haar echtgenoot mishandeld werd (alhoewel de buurman misschien wel mee deed om haar in elkaar te meppen, wie zal het zeggen... )

Maar ze had dus ook naar de politie kunnen gaan als ze toch onderweg was naar de buurman. Sterker nog, ze had zich net zo goed op het politiebureau kunnen laten nemen.


edit: Maar dat is dus wat ik bedoelde met naïef. Bij sommige vrouwen hoef je alleen maar te zeggen dat je ze in elkaar zult meppen en ze doen ineens alles...


Dude, de wereld is niet zo zwart-wit als jij hem voorstelt.

Een vrouw die door haar vent bedreigd wordt en daar niet direct aangifte van doet is niet naïef, maar doodsbang.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-09-2008 23:27 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Meh, dit soort conclusies trekken uit zo'n klein nieuwsbericht is toch wel extreem kort door de bocht.

@ altx natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 14-09-2008 23:27]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-09-2008 23:31 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 september 2008 23:25 schreef Onweerwolf het volgende:
Dude, de wereld is niet zo zwart-wit als jij hem voorstelt.

Een vrouw die door haar vent bedreigd wordt en daar niet direct aangifte van doet is niet naïef, maar doodsbang.


D'oh!

Maar als je (bijna) gewurgd wordt, ben je dus ineens niet bang meer?

Dat bedoel ik dus met dat mensen (vrouwen) nogal vreemd in elkaar zitten...

Zo zwart/wit als dat ik de wereld schijn te zien, zou ik dan juist helemaal geen aangifte meer durven doen...


edit: Overigens heb ik geen conclusies getrokken. Ik zei alleen dat ik er niet uit kan halen waarom die buurman straf zou moeten krijgen. Volgens mij zijn jullie juist degenen die conclusies aan het trekken zijn...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 14-09-2008 23:34]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-09-2008 23:34 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 september 2008 23:31 schreef altx het volgende:
D'oh!

Maar als je (bijna) gewurgd wordt, ben je dus ineens niet bang meer?

Dat bedoel ik dus met dat mensen (vrouwen) nogal vreemd in elkaar zitten...

Zo zwart/wit als dat ik de wereld schijn te zien, zou ik dan juist helemaal geen aangifte meer durven doen...


Ik hoop echt dat je dit niet serieus meent.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-09-2008 23:35 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 september 2008 23:34 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik hoop echt dat je dit niet serieus meent.


Dan zal nu je wereld vast wel instorten.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 14-09-2008 23:40 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg


Terung, en dan beweerd men vaak dat Ik de boel te zonnig in zie.
Geloof me, iemand gaat ECHT NIET vrijwillig met dr +60 jaar ouwe buurman naar bed. Nog niet eens meegerekend dat de man nogal verslaafd is.
Politie? Daar denk je niet aan als je door je man geterroriseerd wordt. (Als je die kant van je man ten tijde van trouwen niet kende, that is, zowel dan ben je gewoon een dom afhankelijk wijf)


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-09-2008 23:45 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 september 2008 23:40 schreef Mottighaerd het volgende:
(...) (Als je die kant van je man ten tijde van trouwen niet kende, (...)


Het magische woord is en blijft "naïef".


Naïeve mensen preventief ruimen zou een oplossing zijn.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 14-09-2008 23:47 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Hehehe, mooi. Ik leef dan nog. Paranoia FTW! (wat je zegt is niet persé wat je denkt enzo)


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-09-2008 23:53 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 september 2008 23:47 schreef Mottighaerd het volgende:
Hehehe, mooi. Ik leef dan nog. Paranoia FTW! (wat je zegt is niet persé wat je denkt enzo)


Nee, maar serieus... Hoeveel gevallen zijn er van vrouwen die er pas achter komen nádat ze getrouwd zijn?

Hoe vaak hoor je wel niet, van "hij heeft beloofd het nooit meer te doen", "hij heeft beloofd te veranderen", "anders is hij altijd zo lief" of soms zijn vrouwen soms zelfs zo naïef dat ze denken hem wel eens even te kunnen veranderen.

Ik kan er persoonlijk in ieder geval geen medelijden voor opbrengen.


Overigens zo stellig als je dat zegt over sex met een 60-plusser, dan zou je je toch liever nog in elkaar laten meppen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 14-09-2008 23:55 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 14 september 2008 23:40 schreef zowel dan ben je gewoon een dom afhankelijk wijf


Dat zeg ik ja

Uuuhh, die 60+ er buiten beschouwing gelaten.
Als t met mij en mn vrind zo is, ben ik weg, en hard ook. T zelfde geld als hij gaat meppen.
Trap met stalen neus en DOEI!

[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 14-09-2008 23:56]


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-09-2008 14:23 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 14 september 2008 21:40 schreef De Tegenpartij het volgende:
Man verkoopt vrouw voor bak bier aan zijn buren







Ik moest hard lachen :')


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-09-2008 15:20 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 14 september 2008 23:45 schreef altx het volgende:
Naïeve mensen preventief ruimen zou een oplossing zijn.


ga je er dan ook vanuit dat ze jou niet ruimen?


Suck my piss


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-09-2008 15:22 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Marco Verhagen met de dood bedreigd

Nadat Astrotijd VIPS in opspraak raakte, kreeg de presentator van het RTL-programma doodsbedreigingen aan zijn adres.

Marco Verhagen, de presentator van Astrotijd VIPS, beleeft nare tijden. Aan De Telegraaf vertelt hij dat hij met de dood bedreigd is. "Ik word persoonlijk aangesproken op iets waaraan ik geen schuld heb. Ik presenteerde het programma alleen maar. Verder stond ik er volledig buiten”, aldus Verhagen.

Astrotijd VIPS is één van de programma's die door RTL van de buis werd gehaald na een reportage van Radar. In het consumentenprogramma was te zien hoe een infiltrant zonder spirituele achtergrond werd aangenomen als medium van het astro-programma.

"Laat ik vooropstellen dat ik het een goede zaak vind dat RTL deze zaak uitzoekt en zolang van de buis haalt”, zegt Marco. „Maar dat ik daardoor nu doodsbedreigingen ontvang, gaat me niet in de koude kleren zitten.”


Laatst gewijzigd: zondag 14 september 2008, 20:20



Suck my piss


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 15-09-2008 15:27 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Gaaf!

Zonder die doodsbedreigingen was Marco Verhagen nooit zo bekend geworden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-09-2008 15:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

LOL dat er gewoon mensen zijn die zo immens sneu zijn dat ze op tijdistippen dat gemiddeld nederland werkt met hun debiele hoofd voor de buis gaan hangen en dan Astrotijd VIPS gaan bellen.

Dat soort mensen verdient toch een nekschot, ware het nmiet dat de kogels meer waard zijn dan hun leven ..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-09-2008 17:20 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 september 2008 15:22 schreef skullfuck het volgende:
Marco Verhagen met de dood bedreigd

Ik word persoonlijk aangesproken op iets waaraan ik geen schuld heb. Ik presenteerde het programma alleen maar.



Ich habe es nicht gewusst.... In Arabische landen krijgen die astrogasten tenminste nog de doodstraf dmv onthoofding

quote:
zo 14 sep 2008, 22:48 |
Saudische geestelijke wil doodstraf tv-astrologen

AMSTERDAM - Astrologen die via de Arabische televisie horoscopen verspreiden verdienen de doodstraf. Dat heeft een lid van de hoogste raad van geestelijken zondag gezegd in de Saudische krant al-Madina.


Ook de eigenaren van de televisiestations die de „onfatsoenlijke” shows uitzenden verdienen onthoofding met een zwaard. Kijkers die opbellen naar de programma's „zouden geen islamitische rituelen verdienen bij hun begrafenis”, aldus sjeik Saleh al-Fozan.

De afgelopen jaren zijn er honderden Arabische satellietzenders bijgekomen, waaronder horoscoopzenders en andere kanalen die aanbieden problemen op te lossen.




Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen