IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Die Krupps Volgende pagina
Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 05-03-2002 19:40 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Heej nou zag ik gister toevallig de clip To the Hilt van Die Krüps op TMF.

Dat was wel ff lekker, die oude video weer eens terug te zien.

Maar ben ik de enige die deze band nog kent ??? Of hebben jullie ook nog muziek van deze groep in huis ???

Voor de rest had TMF weer bagger muziek uitgekozen. Jammer

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-07-2005 19:56]


Wiegen Meister !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-03-2002 19:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Industrial/techno vind ik 9 van de 10 X saaaaaaaai

Die Krupps is een van die 9

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-03-2002 19:43]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 05-03-2002 19:48 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

[quote]Op 5 maart 2002 19:42 schreef Mutilator het volgende:
Industrial/techno vind ik 9 van de 10 X saaaaaaaai

Die Krupps is een van die 9[/quote

Jij vind wel veel saai of boooooooooooooring


ik vind dat toevallig wel een leuk nummer, grapig clipje


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-03-2002 19:48 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

HAHAHAHA Die Krüps maar dat wist je al van mij zeer, cool!!!


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 05-03-2002 19:54 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Heb ik gisteren ook gezien ja.........


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 05-03-2002 20:34 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Die zanger kan net zo goed in een gemiddeld r&b nummer gaan staan met z'n arm gezwaai


Hakkuh


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-03-2002 22:50 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

oewwwwwww Die Krupps!! Geweldig!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-03-2002 23:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 maart 2002 19:48 schreef Vintersorg het volgende:

Jij vind wel veel saai of boooooooooooooring



Heheh! Hoewel 't er maar twee waren, toch humor van je!

Cheers dude!



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 05-03-2002 23:12 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2002 23:04 schreef Mutilator het volgende:
Heheh! Hoewel 't er maar twee waren, toch humor van je!

Cheers dude!




Zucht Die kinders van tegen woordig hebben dus geen respect voor de ouderen !!!

Als je nix beters te doen heb dan afkraken zeg/schrijf/reageer dan niet. Na 1x begrijpen we het wel hoor





[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 05-03-2002 23:12]


Wiegen Meister !


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 05-03-2002 23:15 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2002 20:34 schreef RdP het volgende:
Die zanger kan net zo goed in een gemiddeld r&b nummer gaan staan met z'n arm gezwaai


Jij is zeker Hip Hopper ? aan de manier zoals jij je naam schrijft ?





Oke ik kon het weet niet laten om ff mijn gal te spuwen.

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 05-03-2002 23:16]


Wiegen Meister !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-03-2002 23:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 maart 2002 23:12 schreef Shadow_Smile het volgende:
Zucht Die kinders van tegen woordig hebben dus geen respect voor de ouderen !!!

Als je nix beters te doen heb dan afkraken zeg/schrijf/reageer dan niet. Na 1x begrijpen we het wel hoor




Hey ouwe lul! En toch spui ik mijn mening!

Speciaal voor jou een toepasselijke 'wijsheid' bedacht:

"Als je maar vaak genoeg tegen je zak wordt getrapt, wordtie er vanzelf ongevoelig voor!"

MASSOL!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-03-2002 23:21]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 05-03-2002 23:21 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2002 23:20 schreef Mutilator het volgende:
Hey ouwe lul! En toch spui ik mijn mening!

Speciaal voor jou een toepasselijke 'wijsheid' bedacht:

"Als je maar vaak genoeg tegen je zak wordt getrapt, wordtie er vanzelf ongevoelig voor!"

MASSOL!


LOL

Spreekt gei uit ervaring ???

Of ben je op je staart getrapt nu ?

LOL

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 05-03-2002 23:22]


Wiegen Meister !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-03-2002 23:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Heheh; potje dolluh kicks!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 06-03-2002 10:11 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2002 23:04 schreef Mutilator het volgende:
Heheh! Hoewel 't er maar twee waren, toch humor van je!

Cheers dude!




Cheers


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 06-03-2002 11:36 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2002 19:40 schreef Shadow_Smile het volgende:
Heej nou zag ik gister toevallig de clip To the Hilt van Die Krüps op TMF.



Wat een schijtband.
Wat een schijtclip.

GADVERDAMME


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 07-03-2002 0:18 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 6 maart 2002 11:36 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Wat een schijtband.
Wat een schijtclip.

GADVERDAMME



lol hahahahaha


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-07-2005 15:45 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik vind ze wel de moeite. Trouwens: live zijn ze véél beter dan op cd! Heb ik eind mei mogen aanschouwen. Ze speelden zowel oud als recent werk, ze zijn dan ook al zo'n 25 jaar bezig. In tegenstelling tot veel andere bands hebben ze nog steeds niet aan kracht en agressie ingeboet. Favo nummers: Metal machine music, Fatherland, Iron man(nee, geen Black Sabbath-cover!)Kunnen heel wat industrial- en electroband een punt aan zuigen! De cd's zijn de laatste dagen nog niet veel uit de installatie geweest, man dat schopt echt kont Misschien kun je je ergeren aan het slechte Engels waarin ze zingen, maar dat maakt echt de zaak niet!

[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 25-07-2005 15:49]


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 25-07-2005 16:18 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Ik ben er laatst toevallig achter gekomen dat ik nog 1 nummer van deze band op een cassette had. "Black Beauty, White Heat" heette het, en het is een erg gaaf nummer! Alleen ben ik bang dat de rest van de muziek me niet zo veel kan boeien.


don't mistake lack of talent for genius


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-07-2005 19:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Binnenkort weer in NL, de data weet ik zo niet.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 25-07-2005 20:49 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 25 juli 2005 16:18 schreef NecroNoud het volgende:
Ik ben er laatst toevallig achter gekomen dat ik nog 1 nummer van deze band op een cassette had. "Black Beauty, White Heat" heette het, en het is een erg gaaf nummer! Alleen ben ik bang dat de rest van de muziek me niet zo veel kan boeien.


Ha, leuk, die heb ik ook op cassette en inmiddels ook op mp3. Volgens mij is dat best een redelijk representatief nummer hoor...


no text supplied


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-07-2005 21:24 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2005 20:49 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Ha, leuk, die heb ik ook op cassette en inmiddels ook op mp3. Volgens mij is dat best een redelijk representatief nummer hoor...


Voor de 3 en 4 CD wel ja. Ga niet de eerste 2 luisteren


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 02-11-2005 20:18 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Die One-cover van Metallica is geniaal!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-11-2005 8:04 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2002 19:40 schreef Shadow_Smile het volgende:
Maar ben ik de enige die deze band nog kent ??? Of hebben jullie ook nog muziek van deze groep in huis ???


Ik draai elke weer nog wel iets van die gast.
Maar ik heb ook geen idee waar hij tegenwoordig mee bezig is....



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 03-11-2005 10:08 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 25 juli 2005 20:49 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Ha, leuk, die heb ik ook op cassette en inmiddels ook op mp3. Volgens mij is dat best een redelijk representatief nummer hoor...


Ok, dan zal ik "Paradise Now" toch maar eens in z'n geheel beluisteren. Ik dacht namelijk hetzelfde met "Zoon" van Nefilim en " Question of time" van Secret Discovery maar toch beviel de muziek me achteraf heel erg.


don't mistake lack of talent for genius


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 03-11-2005 11:58 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2005 8:04 schreef Argus het volgende:
Ik draai elke weer nog wel iets van die gast.
Maar ik heb ook geen idee waar hij tegenwoordig mee bezig is....




Ze zijn weer aan het toeren om hun nieuwste plaat voor te stellen. Af en toe duiken ze ergens op om een verrassingsconcert te geven en ik kan je verzekeren: live zijn ze veel sterker dan op cd! De line-up is wel lichtjes gewijzigd: ze hebben een nieuwe gitarist, een hele jonge gast nog. Supergroep

Ondertussen zijn ST en ik erachter gekomen wat hun naam wil zeggen: Krupp is een merk van machines die op werven en in de bouw gebruikt worden. Heel zwaar rollend materiaal dus


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-11-2005 12:37 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2005 10:08 schreef NecroNoud het volgende:
Ok, dan zal ik "Paradise Now" toch maar eens in z'n geheel beluisteren. Ik dacht namelijk hetzelfde met "Zoon" van Nefilim en " Question of time" van Secret Discovery maar toch beviel de muziek me achteraf heel erg.


De cd ervoor, "Odyssey Of The Mind" , is overigens nog een stuk beter IMO.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen