IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Die Krupps Vorige pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-11-2005 12:39 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2005 11:58 schreef madeline usher het volgende:
Ze zijn weer aan het toeren om hun nieuwste plaat voor te stellen. Af en toe duiken ze ergens op om een verrassingsconcert te geven en ik kan je verzekeren: live zijn ze veel sterker dan op cd! De line-up is wel lichtjes gewijzigd: ze hebben een nieuwe gitarist, een hele jonge gast nog. Supergroep



Ik heb ze in 96 wel eens live gezien. Ik weet niet of onze duitse vriend zich aangepast heeft maar in principe was Die Krupss altijd een eenmansband. Alleen live neemt hij muzikanten in dienst omdat in je eentje op het podium alles live spelen zo rot gaat

quote:

Ondertussen zijn ST en ik erachter gekomen wat hun naam wil zeggen: Krupp is een merk van machines die op werven en in de bouw gebruikt worden. Heel zwaar rollend materiaal dus


Ehhh ja. Alleen slaat dat meer op cd 1 en 2. Die de meeste van de mensen hier NIET zullen willen luisteren


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 01-02-2008 16:32 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

* 5

Stonden ze afgelopen donderdag in Tivoli De Helling....fijn die reclame!


...of het ontbreken er van.


10.10.1942 - 20.11.2011


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen