IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Zware Metalen missers Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-07-2008 12:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2008 12:14 schreef ##**Boemba**## het volgende:
jan hendriksen

kan het nederlandser?



Ja, wanneer hoofdletters gebruikt gaan worden!


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 18-07-2008 13:17 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

tja
jullie lokken het wel uit
maar dan gaan we het eens inhoudelijk doorlichten.
ben ook naar waldrock geweest, dus dan lukt het wel een beetje:

Over Helmet:
quote:
Elf jaar terug op Dynamo 1997 zag ik ze voor het laatst tijdens de Aftertaste tour, toen nog in de originele bezetting.


Onzin, toen hadden ze al hun derde gitarist


over biohazard:
quote:

Zelf weet de zanger te melden dat twintig jaar geleden het eerste festival waar men ooit speelde Dynamo in Nederland was en ze vonden het dan ook leuk om twintig jaar later weer in Nederland op het podium te staan.



Dat zei hij niet, het was 1995 (geloof ik). Hij noemde geen jaartal of hoeveel jaar geleden het zou zijn geweest. 1988 was iets te legendarisch voor biohazard.

quote:


Een van de grote namen van de Waldrock editie van dit jaar is Queenrÿche. Al sinds 1982 is de band actief,



Is al sinds 1981 actief (eerste demo), en sinds 1983 hebben ze lp’s uitgebracht. Je kan idd een gemiddelde nemen.
-------------------

lijkt mij een enorm gedoe om dat voor alle reviews etc. door te nemen. daar zou je dan full time twee eindredacteuren op kunnen zetten

maar nogmaals

what's the point?




[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 18-07-2008 13:18]


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-07-2008 13:20 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 18 juli 2008 13:17 schreef ##**Boemba**## het volgende:
what's the point?



Dat vraag ik me inderdaad ook af (geldt ook voor het topic over de Aarsschok),


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2008 13:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

@boemba

't zit je wel diep he ...

(ps: jouw naam is nou ook geen hoogstandje van je ouders geweest ..)

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 18-07-2008 13:21]


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 18-07-2008 13:25 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2008 13:21 schreef Jenje het volgende:
@boemba

't zit je wel diep he ...

(ps: jouw naam is nou ook geen hoogstandje van je ouders geweest ..)


ik begin het idee te krijgen dat het steeds dieper bij jou begint te knagen

het is allemaal niet persoonlijk hoor

waarschijnlijk ben jij in het echt een schat van een jongen






Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2008 13:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja zekers


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 18-07-2008 13:34 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2008 13:21 schreef Jenje het volgende:

(ps: jouw naam is nou ook geen hoogstandje van je ouders geweest ..)


ah jij bent jan hendriksen



nou nou
wat lichtgeraakt.

je zei over de eerste review dat het van een belg was

daarom koos ik nog een voorbeeld van iemand die een oernederlandse naam had

dat was jij dus

dat was niets ten nadele van je naam hoor

gevoelige mensen hier





[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 18-07-2008 13:34]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2008 13:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hypnos = bart, en laten we het er op houden dat Bart een hele speciale jongen is

Daarnaast, beetje dichterlijke vrijheden gebruiken is een voordeel van het "vak"



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-07-2008 13:40 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Maar kom op Jenje, er staan toch wat fundamentele spelfouten in de recensie die ik op de vorige pagina aanhaalde. Ik kan me niet voorstellen dat daar een eindredactie aan te pas is gekomen.

In principe interesseert het me geen reet, maar jij schermt met de eindredactie.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-07-2008 13:42 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Niet het hele topic gelezen (bite me), maar kan iemand die Boempa besnijden ofzo. Hij lijkt Orlando-trekjes te krijgen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-07-2008 13:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2008 13:37 schreef Jenje het volgende:
Hypnos = bart, en laten we het er op houden dat Bart een hele speciale jongen is

Daarnaast, beetje dichterlijke vrijheden gebruiken is een voordeel van het "vak"




HEY


ik ben een MASSAAL speciale jongen!


gehard in literatuur door middel van kanjers van klassiekers, De Sade en nog ziekers

bijna weggedeemsterd, nefast voor de lebels zijn de verwerkwoordvormigingen die de goesting in geluidsdragers veruitwendigen in vortexiaanse inwaartsgerichte lei




signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-07-2008 13:43 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

@ WR: Die eindredactie is daar wel degelijk aan te pas gekomen, maar die mist af en toe ook wel eens iets.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 18-07-2008 13:43]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-07-2008 13:44 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 18 juli 2008 13:42 schreef Hypnos het volgende:
HEY


ik ben een MASSAAL speciale jongen!


gehard in literatuur door middel van kanjers van klassiekers, De Sade en nog ziekers

bijna weggedeemsterd, nefast voor de lebels zijn de verwerkwoordvormigingen die de goesting in geluidsdragers veruitwendigen in vortexiaanse inwaartsgerichte lei







Bart Baelus!


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2008 13:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Er zitten vast nog wel fouten in, dat zal ik niet ontkennen. Ik ben zelf ook geen taalwondermens, maak er zelf ook plenty. Ik denk dat 100% foutloos ook niet zal voorkomen (zelfs de landelijke dagbladen maken nog geregeld fouten), bedenk wel even dat dit allemaal naast ons werk en dergelijke gebeurd.

We Doen Ons Best m.a.w. Naar mijn mening is er het laatste jaar een fikse verbetering hierin bij ons te vinden.



##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 18-07-2008 13:46 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2008 13:44 schreef Jenje het volgende:
We Doen Ons Best m.a.w. Naar mijn mening is er het laatste jaar een fikse verbetering hierin bij ons te vinden.



waarom lukt het jou dan niet om de foutjes van de aardschok te relativeren?



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-07-2008 13:46 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Aan de andere kant, WR zit nog op school, dus over tien jaar is het bij hem ook verwaterd.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2008 13:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2008 13:46 schreef ##**Boemba**## het volgende:
waarom lukt het jou dan niet om de foutjes van de aardschok te relativeren?


Omdat ik de aardschok hoger inschat dan amateur e-zines?


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 18-07-2008 13:50 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2008 13:48 schreef Jenje het volgende:
Omdat ik de aardschok hoger inschat dan amateur e-zines?


waarom?



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-07-2008 13:51 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-07-2008 13:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2008 13:46 schreef ##**Boemba**## het volgende:
waarom lukt het jou dan niet om de foutjes van de aardschok te relativeren?




omdat ze fulltime bezig zijn met wat ze doen en zich profileren als iets wat dezelfde kwaliteit bezit als het papier wat ze gebruiken (Rock Tribune is trouwens nét iets beter op dat vlak).

Daarnaast weten we allemaal dat de releases waar de medewerkers een hand in hebben steevast gemiddeld hoger scoren en nét beter zijn , bijvoorbeeld de Shiver records.

en nog van die dubieuze zaken...





[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-07-2008 13:53]


signature


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 18-07-2008 14:15 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2008 13:51 schreef Hypnos het volgende:
omdat ze fulltime bezig zijn met wat ze doen en zich profileren als iets wat dezelfde kwaliteit bezit als het papier wat ze gebruiken (Rock Tribune is trouwens nét iets beter op dat vlak).



die zijn daar helemaal niet fulltime mee bezig:

quote:

Daarnaast weten we allemaal dat de releases waar de medewerkers een hand in hebben steevast gemiddeld hoger scoren en nét beter zijn , bijvoorbeeld de Shiver records.

en nog van die dubieuze zaken...






ze klussen dus gewoon bij
misschien wel gratis in ruil voor goede recensies



en dan zijn het net zulke amateurs als zm.

so what?

en misschien zijn die lp'svan hun ook wel beter, want ze werken voor aardschok en weten dus hoe het niet moet





innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 18-07-2008 14:16 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Even happen:

De originele bezetting van Helmet is mijns inziens Page Hamilton, Henry Bogdan en John Stanier. Dat Page het noodzakelijk vond om er iedere toer een uitzendkracht tegenaan te gooien maakt zo iemand nog geen volwaardig bandlid (zie Peter Mengede, Chris Traynor). Vandaar dat ik mijn stukje de Helmet uit 1997 als de originele bezetting beschouw.

Kortom slak ---> zout


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 18-07-2008 14:23 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2008 14:16 schreef innerlogicmarty het volgende:
Even happen:



moet je mij niet aankijken

die andere redacteuren hier hadden kritiek op aardschok omdat ze zich vergist hadden in het koosnaampje van de zanger van een band die ik niet ken

dat was blijkbaar een blunder

dus zullen ze jouw foutjes ook wel blunders vinden



geeft niet, maar kijk mij er niet op aan
in jouw wereld mag helmet best op doa hebben gestaan in de orginele bezetting min 1 plus uitzendkracht

no problem



##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 18-07-2008 14:26 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

en trouwens Peter Mengede heeft er een jaar of vijf bijgezeten en heeft volgens mij ook de bandnaam bedacht...

erg veel invloed van zo'n uitzendkracht





Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-07-2008 14:30 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Wat een schijttopic.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen