IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Zware Metalen missers Vorige pagina | Volgende pagina
Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 09-05-2013 10:18 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Toevallig ken ik die ook geen van allen, dus helaas!


5 Euro's? Op je muil!!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 09-05-2013 10:27 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Je moet wel een beetje netwerken hoor Ronald, anders wordt het nooit niks met Aratron.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2013 11:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2013 9:22 schreef Kvelgeest het volgende:
Waar. Neem Vazal. Dat vonden zelfs de boys zelf. Was overduidelijk dat de recensent he of niets vond of er niets mee kon, maar omdat het 'bekenden' zijn (waren) werd er nog geprobeerd iets van de review te maken.
Ik heb het al vaker gezegd en ik ga het nog vaker zeggen: in Nederland hangt, vooral binnen de death Metalscene, veel te erg een ons kent ons-mentaliteit. Zodra je in die vriendencarrousel zit kun je falen en clownen wat je wilt, een mongool zijn van hier tot gunde, er zullen altijd wel een paar andere randfiguren zijn die op internet je rug hebben en een 'cultus' creëren waardoor het voor buitenstaanders net lijkt alsof het wel wat voorstelt wat jij doet en gepoogd wordt critici de mond te snoeren.
Zonder Sgeiterdt persoonlijk aan te willen vallen of te benadelen, Aratron krijgt belachelijk veel veren in haar reet gestoken sinds die nieuwe release uit is. CHD trouwens ook, al is dat geen death metal.


Ik ben het met je eens, maar dat is vooral het geval tussen bands en diens aanhang heb ik het idee. De BM circkel in nederland van een paar jaar geleden bv, ik heb het idee dat die wel weg is gelukkig.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Northward
Usericon van Northward
Posted 09-05-2013 11:14 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Hopelijk komt de black metal mafia nog eens terug om de scene te bevrijden van alle kneuzen waarmee de duistere kunstvorm tegenwoordig overspoelt is. Purity!

Verder zijn de posts van Mythics vermakelijk, mocht het niet zo zijn dat zijn favoriete genre crappy black metal is, gemaakt door depressieve pubers die het ouderlijk huis nooit zullen verlaten


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 09-05-2013 11:55 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Verder zijn de posts van Mythics vermakelijk, mocht het niet zo zijn dat zijn favoriete genre crappy black metal is, gemaakt door depressieve pubers die het ouderlijk huis nooit zullen verlaten


Kut. Zoveel grappige waarheid.
Maar gelukkig zegt dit niet zoveel gezien de beste knul ook naar zoete shoegaze met schattige vrouwtjes op gitaren luistert.

Verder slaan websites als ZM, LoM en Dutch Distortion met hun recensies nog geen deuk in een pakje boter. No offence, natuurlijk.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-05-2013 11:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2013 1:29 schreef Sgeiterdt het volgende:
Wat betreft Metal Spiderman, kruisen met een varken en nooit meer vervoeren.

Kritiek OK, maar dit soort shit en het gekibbel onderling begint wel echt heel sneu te worden. Graag inhoudelijk verder.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-05-2013 11:59 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

als ik dit zo lees, is het misschien een goed idee voor sommige mensen om een hobby te zoeken.


Tom Hanks met een volleybal


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 09-05-2013 11:59 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 9 mei 2013 11:57 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Kritiek OK, maar dit soort shit en het gekibbel onderling begint wel echt heel sneu te worden. Graag inhoudelijk verder.


Jawohl Herr Flick!

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 09-05-2013 12:00]


5 Euro's? Op je muil!!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-05-2013 12:07 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2013 11:14 schreef Northward het volgende:

Verder zijn de posts van Mythics vermakelijk, mocht het niet zo zijn dat zijn favoriete genre crappy black metal is, gemaakt door depressieve pubers die het ouderlijk huis nooit zullen verlaten


Hahaha hoe verrassend

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 09-05-2013 12:08]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2013 12:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2013 11:14 schreef Northward het volgende:
Hopelijk komt de black metal mafia nog eens terug om de scene te bevrijden van alle kneuzen waarmee de duistere kunstvorm tegenwoordig overspoelt is. Purity!

Verder zijn de posts van Mythics vermakelijk, mocht het niet zo zijn dat zijn favoriete genre crappy black metal is, gemaakt door depressieve pubers die het ouderlijk huis nooit zullen verlaten


Inclusief dit soort gezwam. Het is verdomme maar muziek, je kunt zelf luisteren wat je wil toch?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-05-2013 12:13 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Op zo'n feestdag laat het internet zich weer van zijn beste kant zien.

Ik vind dit topic wel een behoorlijke "Zware Metalen misser".


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Northward
Usericon van Northward
Posted 09-05-2013 12:13 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Precies.

Ik luister nu Scooter.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-05-2013 12:17 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 9 mei 2013 12:13 schreef Northward het volgende:
Precies.

Ik luister nu Scooter.


ik luister graag naar Japanse freak folk drag house, maar dat ken jij toch niet.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2013 12:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2013 12:13 schreef M. het volgende:
Op zo'n feestdag laat het internet zich weer van zijn beste kant zien.

Ik vind dit topic wel een behoorlijke "Zware Metalen misser".


Kvelgeest is toch elke dag aanwezig hier?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-05-2013 12:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nogmaals, inhoudelijk verder graag


Quis moderabat ipsos moderatores?


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 09-05-2013 12:27 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ja, of MS nou niet heel even die edit knop kan gebruiken om iig de NAMEN van de mensen die bij Deus Mortem horen aan te passen, want het blijft pijnlijk duidelijk dat hij niet eens de moeite heeft genomen naar het boekje te kijken door mensen te noemen die helemaal niet te horen zijn op de opname!

Ik bedoel, je kan het eens zijn met een review of niet, maar dit soort fouten zijn werkelijk toch te slordig voor woorden...


Black seeds of bunny!


WMP
Usericon van WMP
Posted 09-05-2013 12:56 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2013 11:57 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Graag inhoudelijk verder.


Hoezo dan? Er wordt toch helemaal niks mee gedaan, want de moderators (voel jezelf vooral aangesproken) en redactie zijn volledig blind en doof voor kritiek. Kun je wel heel erg doen alsof het je enkel gaat om de inhoudelijkheid van kritiek, maar jij weet net zo goed als ik dat je daarmee ook gewoon je reet mee afveegt. Maar ja, het bekt zo lekker.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-05-2013 12:56 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 9 mei 2013 12:27 schreef Nyghtslave het volgende:
Ja, of MS nou niet heel even die edit knop kan gebruiken om iig de NAMEN van de mensen die bij Deus Mortem horen aan te passen, want het blijft pijnlijk duidelijk dat hij niet eens de moeite heeft genomen naar het boekje te kijken door mensen te noemen die helemaal niet te horen zijn op de opname!

Ik bedoel, je kan het eens zijn met een review of niet, maar dit soort fouten zijn werkelijk toch te slordig voor woorden...


Niet om het één of ander, maar het kan natuurlijk ook prima zijn dat de bijgeleverde bio-sheet onvolledig of onjuist is. Ik heb dat in het verleden ook met enige regelmaat gehad. Verouderde informatie, bands waarvan op internet maar weinig of onduidelijke informatie te vinden is. 'Boekjes' bij een promo zijn in ieder geval zeer, zeer schaars.

Verder weerhoudt niemand je ervan een reactie onder de desbetreffende review te plaatsen. Grotere kans dat een dergelijke fout daar opvalt dan in een meer algemeen topic als deze. Niet ieder redactielid komt volgens mij (veel) op het forum. Zelf wist ik de eerste twee jaar als redactielid niet eens dat er een forum was


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 09-05-2013 13:01 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Zelf wist ik de eerste twee jaar als redactielid niet eens dat er een forum was


Journalistiek van de bovenste plank.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-05-2013 13:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2013 12:56 schreef WMP het volgende:
Hoezo dan? Er wordt toch helemaal niks mee gedaan, want de moderators (voel jezelf vooral aangesproken) en redactie zijn volledig blind en doof voor kritiek. Kun je wel heel erg doen alsof het je enkel gaat om de inhoudelijkheid van kritiek, maar jij weet net zo goed als ik dat je daarmee ook gewoon je reet mee afveegt. Maar ja, het bekt zo lekker.

Dit topic gaat over Zware Metalen het zine, niet over het forum. Voor klachten over het forum kun je elders terecht. Wat hier gezegd wordt heb ik dus persoonlijk niets te maken.

Al wordt er niks mee gedaan: dit topic is niet bedoeld voor de redactie om verantwoording af te leggen. Kritiek op Zware Metalen het zine wordt echter best wat mee gedaan. Niet verder komen dan redactieleden uitschelden (wat hier gebeurt) werkt helaas niet of misschien zelfs averechts.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 09-05-2013 13:07 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2013 12:56 schreef Ralph het volgende:
Niet om het één of ander, maar het kan natuurlijk ook prima zijn dat de bijgeleverde bio-sheet onvolledig of onjuist is. Ik heb dat in het verleden ook met enige regelmaat gehad. Verouderde informatie, bands waarvan op internet maar weinig of onduidelijke informatie te vinden is. 'Boekjes' bij een promo zijn in ieder geval zeer, zeer schaars.

Verder weerhoudt niemand je ervan een reactie onder de desbetreffende review te plaatsen. Grotere kans dat een dergelijke fout daar opvalt dan in een meer algemeen topic als deze. Niet ieder redactielid komt volgens mij (veel) op het forum. Zelf wist ik de eerste twee jaar als redactielid niet eens dat er een forum was



Een korte check op Metal Archives had de juiste info geleverd, en bovendien is de EP ook al gereviewed (door Bart) en die had wel de juiste info. En dan vraag ik me gewoon af hoe lastig het kan zijn? Sowieso denk ik nog steeds dat Bart deze beter had kunnen doen, gezien het feit dat hij niet alleen eerder werk heeft gereviewed, maar tevens andere projecten van ze. Iets over klok en klepel, jeweet
Maar ik zal zeker even een opmerking plaatsten!


Black seeds of bunny!


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 09-05-2013 13:12 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 9 mei 2013 13:07 schreef Nyghtslave het volgende:
Een korte check op Metal Archives had de juiste info geleverd


Ja, nee.

Current line-up: N.
Live musicians: I., V. en S.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 09-05-2013 13:12 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2013 13:07 schreef Nyghtslave het volgende:
Een korte check op Metal Archives had de juiste info geleverd, en bovendien is de EP ook al gereviewed (door Bart) en die had wel de juiste info. En dan vraag ik me gewoon af hoe lastig het kan zijn? Sowieso denk ik nog steeds dat Bart deze beter had kunnen doen, gezien het feit dat hij niet alleen eerder werk heeft gereviewed, maar tevens andere projecten van ze. Iets over klok en klepel, jeweet
Maar ik zal zeker even een opmerking plaatsten!

, dan passen wij het wel aan, of halen misschien de dubbele review wel even weg. Dank voor de opmerking.


wouter023


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 09-05-2013 13:20 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Haha geen dubbele, Bart deed de EP en Martijn de full length, maar mijn dank is groot


Black seeds of bunny!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-05-2013 13:31 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 9 mei 2013 13:01 schreef Sisyphos het volgende:
Journalistiek van de bovenste plank.


Dat was in 2002-2004, in een periode dat ik in eerste instantie thuis niet eens internet had en wordbestanden op een diskette mee naar het werk nam om ze daar richting hoofdredactie te versturen, hehe. Maar nice try.

quote:
Op 9 mei 2013 13:07 schreef Nyghtslave het volgende:
Een korte check op Metal Archives had de juiste info geleverd,


Mee eens. Het ging me ook meer om het punt dat niet alles altijd netjes aangeleverd wordt en/of klopt

quote:
en bovendien is de EP ook al gereviewed (door Bart) en die had wel de juiste info. En dan vraag ik me gewoon af hoe lastig het kan zijn? Sowieso denk ik nog steeds dat Bart deze beter had kunnen doen, gezien het feit dat hij niet alleen eerder werk heeft gereviewed, maar tevens andere projecten van ze. Iets over klok en klepel, jeweet


Dat lukt lang niet altijd, weet ik uit ervaring. Heeft te maken met werkdruk, eventuele achterstanden die nog weggewerkt moeten worden, beschikbaarheid van een redacteur op dat moment. Je kunt ook gewoon niet alles van een bepaalde band tot in de lengte der dagen door één recensent laten bespreken.

quote:
Maar ik zal zeker even een opmerking plaatsten!


Daar is die functie gedeeltelijk ook voor. Nogmaals: niet iedereen kijkt op het forum.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen