IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Tankard Vorige pagina | Volgende pagina
CoenV
Usericon van CoenV
Posted 03-11-2003 17:38 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Chemical Invasion ga ik net bij iemand bestellen, mooi.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 03-11-2003 18:38 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 17:38 schreef CoenV het volgende:
Chemical Invasion ga ik net bij iemand bestellen, mooi.


Heel goed


I can't shoot straight unless I've had a pint!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 03-11-2003 18:47 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

IDD!



ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 03-11-2003 19:07 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Kep begin dit jaar Tankard nog eens gezien ergens in t zuiden, da was zeker zo'n 13 jaar geleden, nog steeds doen ze roeleren........ die zanger had nu alleen bierbuikje heheheheheh



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 03-11-2003 19:30 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

JE...HAHAHA dei ongeloflijke bierkogel van hem is gewoon niet meer in te halen al probeer ik nog zo hard!

Om jaloers op te worden!



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-03-2004 17:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

30 april in Arnhem met goddes of desire en Heidevolk.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 09-03-2004 10:28 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik heb vorige week het nieuwe nummer "slipping from reality" gehoord VET!

Misschien nog wel vetter dan B-day!


de nieuwe TANKARD gaat ROELEN!



Orion
Usericon van Orion
Posted 09-03-2004 11:45 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

heb er nog niks van gehoord
zag wel dat er een nummer van ze op een complicatie van Rock Hard stond.
maar ja mijn duits is extreem slecht(even als mij Nederlands ) en ja 8/9 euro wat kost dat blad was mij ook te duur voor alleen die cd


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 09-03-2004 12:15 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja daar heb ik het nummer van.....heb de Cd alleen weggegeven aan ben meyer van nasty Savage omdat zij er ook op stonden en hij dat graag wilde hebben....


is echt een vet nummer!


Ik ben al iets van 4 jaar geabboneerd op de RH, daar wortdt je Duits vanzelf beter van HAHAHHAHA!



Orion
Usericon van Orion
Posted 09-03-2004 12:25 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wel jammer eigenlijk ik vind de RH beter dan de Aardschok kwa inhoud (ken dan wel geen duits) maar er staan altijd betere bands in dan de aardschok


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 09-03-2004 12:33 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

geloof me, het is VEEL beter dan de aardschok!


Alleen zijn ze me veel te politiek getint, ik baal van de voortdurende linkse propaganda in de RH.....het is zo erg dat het storend is...

Zelfs een band als Slayer hebben ze jarenlang geboycott, en de enige reden dat ze er nu wel instaan is dat ze zo groot zij, kleinere bands die volgens hun niet "politiek correct" zijn komen er gewoon niet in!

Ik zeg altijd hou politiek buiten de metalscene belachelijk is het gewoon!


Ze kunnen iemand als Billy Milano niet luchten of zien alhoewel 80% van wat ie zegt gewoon lollig bedoeled is, zo is ie gewoon, maar omdat ze zijn "politiek" getinte uitspraken niet kunnen leidsen krijgt een MOD CD standaard gewoon een kut besprekeing of de muziek goed is of niet!

zelfde met de neiuwe Iced earth, staan blijkbaar wat flink USA patriottische liedjes op en ook dat vinden ze bout, duus krijgt ie DAAROM van bepaalde resencenten een 1....dat is me erg tegen gaan staan...

Ik ben nooit een Iced Earth fan geweest maar om ze af te zeiken voor hun texten is belachelijk, als het een goede CD is, is het een goede CD!

Ik kan me voorstellen dat ze extreem rechtse en linkse bands (die linkse bands komen er dan weer wel in!) weren maar het gaat veel verder dan dat.....


Oh well BS politiek is corrupt en ik haat het als muziek politiek getint is....



ToxicTrace
Need Money For Beer
Usericon van ToxicTrace
Posted 09-03-2004 13:10 by ToxicTrace Wijzig reactieProfiel van ToxicTraceQuote dit bericht

Vorige week de gehele promo van Beast Of Bourbon gedownload en als Tankard fan van het eerste uur kan ik zeggen: HEERSCH HEERSCH HEEEEEEERSCH!!!!!
Het geluid is weer moddervet en dik in orde, de nummers zijn allemaal weer op volle snelheid en Gerre klinkt beter als ooit te voren.
Vooral in Under Friendly Fire en Alien Revenge klinkt hij super aggressief!
De teksten zijn ook weer heerlijk, en de refreinen lekker.
Na het wrede B-Day dacht ik dat het niet beter meer kon, maar het tegendeel is wederom bewezen! Naar de platenzaak de 22e!
Cheerz & THRASH TIL DEATH!!!!!

DIE ALIEN DIE! You stole my beer I want it back!
KILL ALIEN KILL! You're going down I'll break your neck!
DIE ALIEN DIE! Revenge is sweet I'm on my way!
KILL ALIEN KILL! This green drunk bastard has to PAY!!!


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 09-03-2004 13:14 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Heya mensen..ik heb komende vrijdag een telefonisch interview met Tankard. Als je brandende vragen hebt aan de heren, stuur ze dan maar door op m'n e-mail. De beste vragen worden meegenomen in het interview. Uiteraard word je met naam genoemd in de credits. Proost alvast


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-03-2004 13:14 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

waarweg heb je hem gedownload dan?


vraagje:tankard heeft ooit eens een cover van metallica gedaan Damage inc* voor een nieuwe tribute cd met een aantal Zweedse en andere duitse bands.
is die cd ooit uitgekomen??????

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 09-03-2004 13:16]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 09-03-2004 13:16 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Yup hij wordt super de nieuwe TANKARD!

Ik kan ook niet wachten.....alcoholic metal attack!




Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 09-03-2004 13:19 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 13:14 schreef Orion het volgende:
waarweg heb je hem gedownload dan?


vraagje:tankard heeft ooit eens een cover van metallica gedaan Damage inc* voor een nieuwe tribute cd met een aantal Zweedse en andere duitse bands.
is die cd ooit uitgekomen??????


Heya da's een goede
die neem ik mee


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


ToxicTrace
Need Money For Beer
Usericon van ToxicTrace
Posted 09-03-2004 13:21 by ToxicTrace Wijzig reactieProfiel van ToxicTraceQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 13:14 schreef Orion het volgende:
waarweg heb je hem gedownload dan?



Via Soulseek is hij gemakkelijk te vinden.
Effe uit mijn hoofd kan ik je zeggen dat ene Drakesteijn hem zeker heeft staan en regelmatig online is. Succes!
www.slsknet.org


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 09-03-2004 13:22 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja TANKARD heeft dat nummer zeker opgenomen, maar heb het eigenlijk ook nooit ergens gezien ofzo....

Ik ben eigenlijk benieuwd of we in de toekomst een DVD kunnen verwachten met alle oude videoclips erop, want die 'zijn nooit in welke vorm dan ook verkrijgbaar geweest...



ben uberhaupt benieuwd voor welke nummer TANKARD allemaal video's heeft opgenomen, ik weet alleen van "space beer", "alien" en volgens mij "The morning after"......



Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 09-03-2004 13:25 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 13:22 schreef enforcer het volgende:
ja TANKARD heeft dat nummer zeker opgenomen, maar heb het eigenlijk ook nooit ergens gezien ofzo....

Ik ben eigenlijk benieuwd of we in de toekomst een DVD kunnen verwachten met alle oude videoclips erop, want die 'zijn nooit in welke vorm dan ook verkrijgbaar geweest...



ben uberhaupt benieuwd voor welke nummer TANKARD allemaal video's heeft opgenomen, ik weet alleen van "space beer", "alien" en volgens mij "The morning after"......


Moet ik dit als vraag meenemen in het interview?


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 09-03-2004 13:28 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nou ja vben iig benieuwd:

1. of er een DVD komt, zeker nu alle grotere Duitse Thrashbands een DVD uit of in de maak hebben


2. voor welke nummers TANKARD allemaal videoclips gedraaid heeft.




ToxicTrace
Need Money For Beer
Usericon van ToxicTrace
Posted 09-03-2004 13:33 by ToxicTrace Wijzig reactieProfiel van ToxicTraceQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 13:22 schreef enforcer het volgende:
ja TANKARD heeft dat nummer zeker opgenomen, maar heb het eigenlijk ook nooit ergens gezien ofzo....

Ik ben eigenlijk benieuwd of we in de toekomst een DVD kunnen verwachten met alle oude videoclips erop, want die 'zijn nooit in welke vorm dan ook verkrijgbaar geweest...



ben uberhaupt benieuwd voor welke nummer TANKARD allemaal video's heeft opgenomen, ik weet alleen van "space beer", "alien" en volgens mij "The morning after"......


Gerre vertelde mij voor het concert in Hoorn dat er waarschijnlijk als extraatje bij B-Day een DVDtje met o.a. alle videoclips zou zitten. Dit bleek achteraf dus een CDtje met de eerste 2 demo's uit 1984.
Verder zei hij ook dat ze alleen clips gemaakt hadden van The Morning After en Space Beer.
Hebben jullie trouwens de videoband met dat concert Open All Night? Is ook errug gaaf! Helaas niet meer origineel verkrijgbaar.



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 09-03-2004 13:40 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja die videoband heb ik en die gaat op DVD zodra ik een brander heb...


Ik heb ook de originele "thrashing east" live video wat in feite een behind the scenes documentaire is van hetzelfde optreden in Oost berlijn.

dara wordt TANKARD uitvoerig in behandeld en zijn diverse behind the scenes opnamen te zien van de opname van de "space beer" clip, maar de clip zelf staat er niet op!



Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 09-03-2004 13:43 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Oke je vragen worden meegenomen in het interview..bedankr enforcer


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-03-2004 14:08 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 13:40 schreef enforcer het volgende:
ja die videoband heb ik en die gaat op DVD zodra ik een brander heb...


Ik heb ook de originele "thrashing east" live video wat in feite een behind the scenes documentaire is van hetzelfde optreden in Oost berlijn.

dara wordt TANKARD uitvoerig in behandeld en zijn diverse behind the scenes opnamen te zien van de opname van de "space beer" clip, maar de clip zelf staat er niet op!


is dat niet dat concert met Kreator? bi jde val van de berlijnse muur?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 09-03-2004 14:23 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja....


Het was KREATOR, TANKARD, SABBAT en CORONER...ik heb alle banden behalve die van KREATOR HAHAHHA (die nog het makkelijkst te krijgen is ook, nou ja ik heb er een kopietje van)

Er is ook een documentaire van gemaakt die ook op fotodisk uitgegeven is op video net als de andere 4 banden.....



Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen