IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Van gekke menschen, de dingen die voorbij gaan (psychiatrie en shit) Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-12-2008 17:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 december 2008 16:55 schreef Kramy het volgende:
Ik wou dat ik gek was, mijn leven is zo normaal en saai


Als je nou het extreme tegenovergestelde van saai maakt wordt je vanzelf gek, dus ga het leger in@!#


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 20-12-2008 17:54 by Kimmey Profiel van Kimmey

Onzeker, te veel nadenken, alles naar mezelf toe trekken, wantrouwen enzo..

Lang leven de tijd van het jaar


Het is de lichtinval ;')


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-12-2008 17:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Als je er zo naar kijkt heeft dat toch niet zo erg veel met seizoenen te maken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 20-12-2008 18:30 by Kimmey Profiel van Kimmey

Nou heb er in de dondere tijden meer last van, laat ik het zo zeggen.


Het is de lichtinval ;')


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-12-2008 19:35 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ik voel me vandaag best Psychiatrisch...


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-12-2008 1:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 december 2008 18:30 schreef Kimmey het volgende:
Nou heb er in de dondere tijden meer last van, laat ik het zo zeggen.


ah okee dat kan natuurlijk wel

Meestal heeft het met ritme te maken, maar er zijn idd ook andere factoren, bewegingsvrijheid wordt toch meer ontnomen omdat je niet meer gemakkelijk kunt reizen en buiten kunt zijn. En vaak door minder licht ook minder energie. Maar als je je bewust bent van waar het aangrijpt kun je je er natuurlijk ook op aanpassen, Ik ga gigantisch veel slapen op een dag, en heb behoorlijk last van meer schommelingen in mn toch al VRNKT ritme.

Maar gelukkig ervaar ik het neit meer als heel kut, maar accepteer gewoon een tijdje minder actief enzo, en kom maar meer buiten en sport maar wat meer dan heb ik er zoveel last niet meer van.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 21-12-2008 8:44 by Kimmey Profiel van Kimmey

Het punt bij mij is dat ik teveel nadenk en dat ik me dingen heel snel aantrek.

Het gevolg daarvan is dat het op mijn maag slaat en ik dus vooral in de ochtend misselijk ben, dus niks naar binnen krijg, hoofdpijn krijg en moet overgeven.

Dat gebeurt alleen als ik spanningen heb.

En ik zit nu alweer een dag of 4 in die situatie


Het is de lichtinval ;')


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-12-2008 9:46 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 december 2008 8:44 schreef Kimmey het volgende:
Het punt bij mij is dat ik teveel nadenk en dat ik me dingen heel snel aantrek.

Het gevolg daarvan is dat het op mijn maag slaat en ik dus vooral in de ochtend misselijk ben, dus niks naar binnen krijg, hoofdpijn krijg en moet overgeven.

Dat gebeurt alleen als ik spanningen heb.

En ik zit nu alweer een dag of 4 in die situatie


Dat kun je ombuigen met wat zelfhulp. Er aan toegeven laat je er verder in zakken. Ga anders bij je huisarts langs, regel zo'n zonlicht geval (lamp), zorg dat je veel overdag buiten bent of ga op vakantie naar een zonnig land. Met posten dat alles kut is en weet ik wat schiet je niks op, ondanks dat het wellicht zo aanvoelt.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-12-2008 9:52 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Die lampen zijn fakking duur, maar je kan ze ook huren geloof ik.
Wandelen is beter.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-12-2008 9:55 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 december 2008 9:52 schreef Slechtheid het volgende:
Die lampen zijn fakking duur, maar je kan ze ook huren geloof ik.
Wandelen is beter.


Ja maar huren bedoelde ik he, gewoon uitproberen wat werkt. Wandelen is prima inderdaad, maarja moet je wel tijd voor hebben dan.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-12-2008 10:15 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 december 2008 9:52 schreef Slechtheid het volgende:
Die lampen zijn fakking duur, maar je kan ze ook huren geloof ik.
Wandelen is beter.
Pcies, of anders stukjes hardlopen. Maar pak anders de fiets naar een bosrijke omgeving, rugzakje vol bammetjes en een flesje drinken...

Succes!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-12-2008 10:32 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Hardlopen is helemaal goed, zeker als je het 45+ minuten volhoudt in verband met endorfine.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-12-2008 10:35 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ik geniet altijd van een goed stuk wandelen, wat ik vandaag ook weer ga doen. Koptelefoontjes in de oortjes, en eens stevig doorstappen. Van binnenzitten (en het daardoor ontstane gebrek aan licht en frisse lucht) word je alleen maar depressief.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Silence
Usericon van Silence
Posted 21-12-2008 11:03 by Silence Profiel van Silence

Ben zelf ook zeer bekend met winterdepressie s, bah. Maar inderdaad, lekker buiten wandelen en geniet van elke stiekeme zonne/licht-straal kan een positief effect hebben..

Ik heb overal kerstlampjes opgehangen in mijn kamer, zet steeds muziek op, daar word ik vrolijk van! en zorg dat je niet te veel kans heb tot diep nadenken!(afleiding!)


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 21-12-2008 11:04 by Kimmey Profiel van Kimmey

Afleiding zoeken is niet altijd de oplossing..
Wat beter is, is de oorzaak vinden en dan oplossen ipv afleiding.

Ja het is makkelijk te zeggen want het lukt mij ook amper..


Het is de lichtinval ;')


Silence
Usericon van Silence
Posted 21-12-2008 11:07 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 21 december 2008 11:04 schreef Kimmey het volgende:
Afleiding zoeken is niet altijd de oplossing..
Wat beter is, is de oorzaak vinden en dan oplossen ipv afleiding.

Ja het is makkelijk te zeggen want het lukt mij ook amper..


Ik kan ook wel een paar leuke psychologische begrippen in de strijd gooien Maarja, problemen zijn er simpel gezegd om weer opgelost te worden, en om van te leren uiteindelijk(houd ik mezelf maar voor)

Maar van de oorzaak acterhalen wordt je ook niet gelukkiger, dus neem ook genoeg tijd om er niet mee bezig te zijn! Hoe lastig dat ook is..


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-12-2008 11:07 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Juist een gebrek aan frisse lucht en zonlicht is de grootste oorzaak van zogenaamde winterdepressies. En zelfs als dat niet de hoofdoorzaak is, is het wel zo verstandig om het aan te pakken.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 21-12-2008 11:09 by Kimmey Profiel van Kimmey

quote:
Op 21 december 2008 11:07 schreef Silence het volgende:
Ik kan ook wel een paar leuke psychologische begrippen in de strijd gooien Maarja, problemen zijn er simpel gezegd om weer opgelost te worden, en om van te leren uiteindelijk(houd ik mezelf maar voor)

Maar van de oorzaak acterhalen wordt je ook niet gelukkiger, dus neem ook genoeg tijd om er niet mee bezig te zijn! Hoe lastig dat ook is..


Maar dan stop je het 'probleem' juist toch weg?

Als je de oorzaak gevonden hebt kan het wel kut zijn maar zo weer je wel waardoor het komt en kan je daar aan gaan werken.
Althans zo zie ik het een beetje.


Het is de lichtinval ;')


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-12-2008 11:11 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 21 december 2008 11:09 schreef Kimmey het volgende:
Maar dan stop je het 'probleem' juist toch weg?

Als je de oorzaak gevonden hebt kan het wel kut zijn maar zo weer je wel waardoor het komt en kan je daar aan gaan werken.
Althans zo zie ik het een beetje.


Als je je klote voelt, is de kans groot dat je geen enkele oorzaak vind maar juist meer problemen; het idee van een vicieuze cirkel die doorbroken moet worden.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 21-12-2008 11:14 by Kimmey Profiel van Kimmey

Ja maar hoe??


Het is de lichtinval ;')


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-12-2008 11:16 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Als je nou gewoon eens begint met een wandeling in de frisse lucht, of een stuk fietsen.. er even tussenuit in de buitenlucht doet wonderen. Afleiding zoeken, met iets bezig zijn.. lezen, koken, tekenen, whatever interests you.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 21-12-2008 11:17]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 21-12-2008 11:17 by Kimmey Profiel van Kimmey

Maar dan ga ik weer enorm nadenken..
En dat is juist wat ik nu liever niet wil


Het is de lichtinval ;')


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-12-2008 11:20 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Om even je eigen redenering weer te geven:

a) Ik voel me klote en pieker
b) Ik kan iets doen wat me afleidt in de frisse lucht
c) Maar als ik dat doe ga ik misschien wel piekeren
d) Dus ga ik maar niets doen en piekeren
e) En we zijn weer terug bij a

Ietswat simplistisch weergegeven, maar DAT is nou een vicieuze cirkel. Hoe te doorbreken: Gewoon iets gaan doen! Niet achter het internet hangen zoals je nu doet, maar eruit! De deur uit! Frisse lucht!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 21-12-2008 11:23 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Of gewoon seks hebben. Dat leidt af, is intensief waardoor je endorfinen aanmaakt en een orgasme zorgt tevens voor een vrolijk gevoel.



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 21-12-2008 11:31 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 21 december 2008 11:09 schreef Kimmey het volgende:
Maar dan stop...


quote:
Op 21 december 2008 11:14 schreef Kimmey het volgende:
Ja maar hoe??


quote:
Op 21 december 2008 11:17 schreef Kimmey het volgende:
Maar dan ga ik weer...


Ze geven je allerhande tips die echt helpen als je er moeite voor doet en er wat aan -wilt- doen. En ik zie alleen maar maar maar. Wil je er dan wel graag iets aan doen dan??


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen