IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Van gekke menschen, de dingen die voorbij gaan (psychiatrie en shit) Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 12-08-2008 12:00 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

ik hoorde laatst dat je na een psychoze, 2 jaar niet mag autorijden.


Grey weet jij hier meer van?
edit ik heb er schijt aan daar niet van..

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 12-08-2008 12:01]


Suck my piss


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 12-08-2008 22:45 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

hier een actueel voorbeeld:

http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=24295

lijkt me trouwens idd erg verstandig psychotisch achter het stuur te kruipen, iemand te pletter jagen in het slechtste geval en ermee wegkomen middels (als je geluk hebt) een IBS (waardoor de strafzaak zeer waarschijnlijk geseponeerd wordt of er helemaal geen strafzaak komt).



[Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 12-08-2008 22:45]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-08-2008 22:58 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 augustus 2008 9:42 schreef Aaargh het volgende:
Ik ga dan 'uit', ik raak verlamd door alle prikkels en ik zorg dat ik weer thuis kom om mezelf terug te vinden.


Gheheh hoe vaak ik zelf wel niet in de supermarkt heb gestaan, rondkijken en geen idee meer hebben wat ik er nu precies kwam doen. Wel weten dat ik boodschappen moest doen maar verder niet, erg irritant. Dan loop ik er doelloos rond en vertrek ik na een uurtje met een pak kattenvoer, welke ik niet nodig had.

Of bij teveel drukte of moeheid mezelf volkomen afsluiten voor alle binnenkomende prikkels. Voor een ander best raar als ze tegen mij aan gaan staan praten. Ik zie de mensen dan ook helemaal niet bewust, terwijl ik ze schijnbaar recht aan zit te kijken.

Ach, zo heeft iedereen z'n gekkigheid. Ik kan het wel waarderen


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-08-2008 23:31 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 12 augustus 2008 22:58 schreef MMayo het volgende:
Gheheh hoe vaak ik zelf wel niet in de supermarkt heb gestaan, rondkijken en geen idee meer hebben wat ik er nu precies kwam doen. Wel weten dat ik boodschappen moest doen maar verder niet, erg irritant. Dan loop ik er doelloos rond en vertrek ik na een uurtje met een pak kattenvoer, welke ik niet nodig had.

Of bij teveel drukte of moeheid mezelf volkomen afsluiten voor alle binnenkomende prikkels. Voor een ander best raar als ze tegen mij aan gaan staan praten. Ik zie de mensen dan ook helemaal niet bewust, terwijl ik ze schijnbaar recht aan zit te kijken.

Ach, zo heeft iedereen z'n gekkigheid. Ik kan het wel waarderen

Goh ik heb dus precies hetzelfde probleem over beide dingen en dat zo'n 24 uur per dag maar het went


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 12-08-2008 23:41 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 12 augustus 2008 23:31 schreef BerserkerWoman het volgende:
Goh ik heb dus precies hetzelfde probleem over beide dingen en dat zo'n 24 uur per dag maar het went


Hier nog 1! Als ik voor thuis boodschappen moet doen laat ik mn ma altijd een lijstje maken zodat ik niet zonder iets thuiskom....

En inderdaad verhalen maar half meekrijgen omdat je gewoon in gedachten zit ofzo... Of eigenlijk zit je niet eens in gedachten maar ben ik gewoon afgesloten ofzo.... Zo irritant als er dan mensen zijn die zeggen 'waar denk je aan' zonder dat ik ergens aan denk.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-08-2008 7:48 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 augustus 2008 23:31 schreef BerserkerWoman het volgende:
Goh ik heb dus precies hetzelfde probleem over beide dingen en dat zo'n 24 uur per dag maar het went


Lol, tis geen probleem. Volgens mij ist wel redelijk normaal, denk dat ieder mens dat zo nu en dan wel es nodig heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-08-2008 7:55]


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-08-2008 10:43 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Hmm, waar ik soms dan weer last van heb is dat ik soms helemaal kriegel en paranoia wordt als er teveel mensen om me heen bewegen die allemaal aan het praten zijn. Dit gebeurd meestal in de stad in drukke winkelstraten en tegen het einde van een festival. De blik gaat dan op oneindig, ik sluit me helemaal af (thank the gods voor mp3 spelers) en ik wil dan zo snel mogelijk WEG.

Is nog een restje van mijn dysthyme stoornis waar ik nog vanaf moet vrees ik. Gelukkig is het de afgelopen 1,5 jaar wel aardig verminderd, dus het gaat de goede kant op


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2008 11:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

je breekt wel records qua -dt fouten


wat is dat dysthyme precies?


signature


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-08-2008 11:20 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Haha, grammatica is idd niet mijn sterkste punt

Een dysthyme stoornis is een langdurige depressie met minder heftige symptomen dan een normale depressie. Alleen duurt het allemaal veel langer. Zeg maar een chronische depressie. Heeft in totaal 4/5 jaar geduurd voor ik daar weer uit was.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-08-2008 11:37 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

ow god.. mensen die in de supermarkt vergeten zijn wat ze kwamen kopen en mensen die in chaotische drukte een beetje zenuwachtig worden..

tja dat zijn echt probleemgevallen, tjoh wat bijzonder zijn jullie allemaal...

ik vergat laatst ook eh... wat was t ookeweer...



najja ik vertel t jullie wel in de wachtkamer bij de psychiater...



oke oke.. er zullen best wel mensen zijn waar deze beelden te maken hebben met een aandoening maar veel van bovenstaand geouwehoed is puur 'KIJK MIJ... IK BEN OOK ZIELIG.. GEEF MIJ OOK AANDACHT!...'




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-08-2008 11:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 augustus 2008 10:43 schreef Mottighaerd het volgende:
Hmm, waar ik soms dan weer last van heb is dat ik soms helemaal kriegel en paranoia wordt als er teveel mensen om me heen bewegen die allemaal aan het praten zijn.

Je wordt paranoïde, je hebt last van paranoia...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-08-2008 11:43 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

wow.. ik heb er ook wel eens last van dat mensen om me heen bewegen, vooral als ik wakker ben en niet alleen ben. Als ik alleen ben beweegt er meestal niemand om me heen, ze praten dan ook niet, maar soms vergeet ik dan waarom ik alleen ben en heb ik niemand om het aan te vragen.... als ik dan mensen opzoek en het dan vraag gaan ze praten en bewegen.. ik zit in een vicieuze cirkel. help wat moet ik nu...




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2008 11:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

hoe is de knop omgedraaid?


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-08-2008 11:48 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Staat jouw sarcasme/cynisme-knop wel op 'aan', Hypnos?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-08-2008 12:02 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 13 augustus 2008 11:39 schreef ZelThoR het volgende:
Je wordt paranoïde, je hebt last van paranoia...


Helemaal gelijk!
Was net wakker en nog wat duf


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-08-2008 12:05 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 13 augustus 2008 11:47 schreef Hypnos het volgende:
hoe is de knop omgedraaid?


simpel ik pakte mn knop, kneep er hard in en draaide hem met een fikse zwaai 180º om.. tering wat deed dat pijn, volgende keer als mn knop omgedaaird moet ga ik gewoon andersom staan...

halverwege het draaien was ik ook vergeten waarom ik deze kant op draaide en achteraf had ik alles eigenlijk op de automatische piloot gedaan, kompleet afgesloten van de buitenwereld stond ik daar midden in de mcdonalds met mn pik in mn hand te schreeuwen van de pijn...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2008 12:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 13 augustus 2008 12:05 schreef Aaaarco het volgende:
simpel ik pakte mn knop, kneep er hard in en draaide hem met een fikse zwaai 180º om.. tering wat deed dat pijn, volgende keer als mn knop omgedaaird moet ga ik gewoon andersom staan...

halverwege het draaien was ik ook vergeten waarom ik deze kant op draaide en achteraf had ik alles eigenlijk op de automatische piloot gedaan, kompleet afgesloten van de buitenwereld stond ik daar midden in de mcdonalds met mn pik in mn hand te schreeuwen van de pijn...






woehaa!


wat heb je besteld?


signature


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-08-2008 12:14 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

ik ben gevlucht, nadat ik mn bestelling doorgaf begon de kassaneger te praten en te bewegen.. ik schrok me de tering.. zweten, bibberen, trillen... aargh.. een stel pratende en bewegende negers... daar raak ik nog harder van in de war dan pratende en bewegende mensen...





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-08-2008 14:10 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 augustus 2008 11:37 schreef Aaaarco het volgende:
oke oke.. er zullen best wel mensen zijn waar deze beelden te maken hebben met een aandoening maar veel van bovenstaand geouwehoed is puur 'KIJK MIJ... IK BEN OOK ZIELIG.. GEEF MIJ OOK AANDACHT!...'



Of eerder een kijk, iedereen heeft zo zijn ditjes en datjes, heulmaal niet erruggg en erg herkenbaar. Aniejweej, gedrag is mooi.

Waar is toch dat grappige topic gebleven met al die eigenaardigheden van forumgebruikers?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-08-2008 14:26]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-08-2008 14:16 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 augustus 2008 12:05 schreef Aaaarco het volgende:
simpel ik pakte mn knop, kneep er hard in en draaide hem met een fikse zwaai 180º om.. tering wat deed dat pijn, volgende keer als mn knop omgedaaird moet ga ik gewoon andersom staan...

halverwege het draaien was ik ook vergeten waarom ik deze kant op draaide en achteraf had ik alles eigenlijk op de automatische piloot gedaan, kompleet afgesloten van de buitenwereld stond ik daar midden in de mcdonalds met mn pik in mn hand te schreeuwen van de pijn...


Gelukkig hebben ze daar ijsblokjes.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-08-2008 14:42 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 12 augustus 2008 22:45 schreef GRINDBASHERS het volgende:
hier een actueel voorbeeld:

http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=24295

lijkt me trouwens idd erg verstandig psychotisch achter het stuur te kruipen, iemand te pletter jagen in het slechtste geval en ermee wegkomen middels (als je geluk hebt) een IBS (waardoor de strafzaak zeer waarschijnlijk geseponeerd wordt of er helemaal geen strafzaak komt).




ik had het over 2 jaar na een psychose. haha En zowiezo mensen die in een psychoze zitten hebben het niet altijd door. en die link zegt mij nog niet veel. Behalve dat die persoon de lul is.


Suck my piss


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-08-2008 14:44 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 13 augustus 2008 14:10 schreef MMayo het volgende:
Of eerder een kijk, iedereen heeft zo zijn ditjes en datjes, heulmaal niet erruggg en erg herkenbaar. Aniejweej, gedrag is mooi.

Waar is toch dat grappige topic gebleven met al die eigenaardigheden van forumgebruikers?


http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1818489/19


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-08-2008 14:49 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Psychoses zijn naar. Een aangetrouwd nichtje van me heeft ze regelmatig. Is na de scheiding met mijn neef compleet doorgedraaid alleen wist ze dat zelf niet. Ze komt oorspronkelijk uit Oekraine en heeft eens in paniek haar broer gebeld om haar en haar dochtertje te komen halen omdat ze geloofde dat iedereen (AIVD enzo) achter haar aan zat.
Gelukkig gaat het nu beter met haar, het was een hele nare situatie.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 13-08-2008 14:50 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 13 augustus 2008 14:42 schreef skullfuck het volgende:
ik had het over 2 jaar na een psychose. haha En zowiezo mensen die in een psychoze zitten hebben het niet altijd door. en die link zegt mij nog niet veel. Behalve dat die persoon de lul is.


in het artikel staat: opname april 2007, naar een onafhankelijke psychiater in 2009. is toch 2 jaar? na die 2 jaar wordt bekeken of iemand geestelijk instaat is om te rijden. volgens mij was dat je vraag iets eerder in het topic?

als diegene bijvoorbeeld nu weer opgenomen is, dan zal hij ergens in sepetmber 2010 pas weer in aanmerking komen om te laten onderzoeken of diegene weer in staat is om auto te rijden.

nu denk ik dat ALLEEN een psychiater dat nooit kan en mag beoordelen. diegene zou bijvoorbeeld ook weer wat lessen via CBR oid moeten krijgen om zijn rijvaardigheid te tonen, denk ik.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 13-08-2008 14:55 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 13 augustus 2008 11:37 schreef Aaaarco het volgende:
ow god.. mensen die in de supermarkt vergeten zijn wat ze kwamen kopen en mensen die in chaotische drukte een beetje zenuwachtig worden..

tja dat zijn echt probleemgevallen, tjoh wat bijzonder zijn jullie allemaal...

ik vergat laatst ook eh... wat was t ookeweer...



najja ik vertel t jullie wel in de wachtkamer bij de psychiater...



oke oke.. er zullen best wel mensen zijn waar deze beelden te maken hebben met een aandoening maar veel van bovenstaand geouwehoed is puur 'KIJK MIJ... IK BEN OOK ZIELIG.. GEEF MIJ OOK AANDACHT!...'




Njah, als ik echt letterlijk gestoord zou zijn en het zou weten van mezelf, of me net bijvoorbeeld met een seriekill heb beziggehouden (wat toch ook best gestoord is) zou ik het ook niet meteen hier gaan posten denk ik zo.
Tenslotte is het allemaal aandachttrekkerij als je iets over jezelf verteld wat niet 100% is op een openbaar forum.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen