IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Apocalyptisch gereutel en fijne doemscenario's Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2002 22:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Goed.. Hier dus over atoombommen enzo zeiken, niet meer in het topic over dat lieve vogeltje..

Het begon een leuke discussie te worden, dus gaat hier vooral vrolijk verder!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 22:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Postduif met Nucleaire bom tussen zijn poten


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-07-2002 22:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Bommen nergens voor nodig. De mens roeit zichzelf wel uit door middel van -you name it-.
Goedkoper en levert minder troep op.


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 30-07-2002 22:36 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

nee een vredesduif dat is lekker evil



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 22:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:33 schreef Snaack het volgende:
Goed.. Hier dus over atoombommen enzo zeiken, niet meer in het topic over dat lieve vogeltje..

Het begon een leuke discussie te worden, dus gaat hier vooral vrolijk verder!




atoombommen zullen echt nooit vallen want iedereen is er bang voor, daarom juist. Hoogstens een terrorisctische ontploffing of zo maar een echte "atoombommen apocalyps". ik denk het niet.



Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 22:37 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht


hail the klapekster


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 30-07-2002 22:38 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

ONTOPIC!!!



Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 22:38 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:36 schreef attila_de_hun het volgende:
atoombommen zullen echt nooit vallen want iedereen is er bang voor, daarom juist. Hoogstens een terrorisctische ontploffing of zo maar een echte "atoombommen apocalyps". ik denk het niet.



als we dr bang voor zijn waarom maken we ze dan om te laten zien hoe machtig je bent


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-07-2002 22:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:38 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
als we dr bang voor zijn waarom maken we ze dan om te laten zien hoe machtig je bent


Hehe, ik kan zo ook wel bedenken dat als ik op de plee zit tijdens een Nuklear Holokaust, dat ik er dan vanaf geblazen word [en nee, niet door een scheet ].


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 22:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:38 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
als we dr bang voor zijn waarom maken we ze dan om te laten zien hoe machtig je bent


omdat als eenpartij ze eenmaal heeft de andere ze ook wilt. en dan hebben we een evenwicht. maar ik kom toch terug op wat ik eerder poste. idioten zoals saddam, sharon etc zullen niet aarzelen. (en sharon heeft ze)


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 22:41 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

The day is coming, armageddon's near,
Inferno's coming, can we survive the blitzkrieg.
The blitzkrieg, the blitzkrieg.


Save us from fate, save us from hate,
Save ourselves before it's too late.
Come to our need, hear our plea,
Save ourselves before the earth bleeds.

past goed zou ik zegge


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 22:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lijkt me wel erg komisch als de laatste Klapekster in Nederland zich in de Reactor in Petten boort met een flinke dynamiet lading op zijn rug ..


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-07-2002 22:42 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:41 schreef Jenje het volgende:
Lijkt me wel erg komisch als de laatste Klapekster in Nederland zich in de Reactor in Petten boort met een flinke dynamiet lading op zijn rug ..


-Leg die joint neer.
-Laat die fles bier staan.
-Whatever!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 22:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Aardbeienranja van de c-1000 ...


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 22:43 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:41 schreef Jenje het volgende:
Lijkt me wel erg komisch als de laatste Klapekster in Nederland zich in de Reactor in Petten boort met een flinke dynamiet lading op zijn rug ..

zelfmoord commando DIE HOLLAND!!!


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 22:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:41 schreef Jenje het volgende:
Lijkt me wel erg komisch als de laatste Klapekster in Nederland zich in de Reactor in Petten boort met een flinke dynamiet lading op zijn rug ..


een kamikaze klapekster!!!!

wacht, nu moet ik iets brallen van on-topic etc.

maar jenje, jij hebt vast wel een mening over atoombommen


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2002 22:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Stellingen:

quote:

Binnen afzienbare tijd zal de mensheid aan haar eigen vernietigingsdrang tenonder gaan. De planeet wordt uitgebuit, vervuild, stelselmatig vernietigd.

De voortrazende vervuiling zal tot nieuwe, agressievere, ziekten leiden.

Op het moment dat de natuurlijke hulpbronnen uitgeput zijn, zal er een mondiale oorlog uitbreken.



bla bla bla, vul aan etc, en wat denken jullie hiervan?


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 22:45 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

als alle wormen van de wereld naar de kern van de aarde gaan graven dan vergaat de aarde !!!


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 22:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Binnen afzienbare tijd zal de mensheid aan haar eigen vernietigingsdrang tenonder gaan. De planeet wordt uitgebuit, vervuild, stelselmatig vernietigd.

De voortrazende vervuiling zal tot nieuwe, agressievere, ziekten leiden.

Op het moment dat de natuurlijke hulpbronnen uitgeput zijn, zal er een mondiale oorlog uitbreken.

proces is reeds opgestart!


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 22:46 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:45 schreef Snaack het volgende:
Stellingen:



bla bla bla, vul aan etc, en wat denken jullie hiervan?


ach dan lig ik al lang onder de grond


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-07-2002 22:47 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 juli 2002 22:40 schreef attila_de_hun het volgende:
omdat als eenpartij ze eenmaal heeft de andere ze ook wilt. en dan hebben we een evenwicht. maar ik kom toch terug op wat ik eerder poste. idioten zoals saddam, sharon etc zullen niet aarzelen. (en sharon heeft ze)


en bin laden. je vergeet dat de atoombommen van tegenwoordig gruwelijk meer krachtig zijn als in hiroshima en nagasaki en dat iedereen ze kan hebben als je maar een ex commie weet te vinden met kennis etc. money is the thing.

en het gaat niet alleen om de ontploffing etc, de fall out is het grote probleem samen met de wind!!!

toen met dat tsjernobiel gedoe hebben wij ook straling van ondervonden in nl en dat was maar een lek. en ver weg.

argh, mijn grote nachtmerrie.

zie ook de film the day after. vast al eerder gezegd.


Oud Vuil.


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 22:48 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:47 schreef webblaster wim het volgende:
en bin laden. je vergeet dat de atoombommen van tegenwoordig gruwelijk meer krachtig zijn als in hiroshima en nagasaki en dat iedereen ze kan hebben als je maar een ex commie weet te vinden met kennis etc. money is the thing.

en het gaat niet alleen om de ontploffing etc, de fall out is het grote probleem samen met de wind!!!

toen met dat tsjernobiel gedoe hebben wij ook straling van ondervonden in nl en dat was maar een lek. en ver weg.

argh, mijn grote nachtmerrie.

zie ook de film the day after. vast al eerder gezegd.


WEL kut toen mochten we toch geen spinazie eten.GODVERDOMME WAT EEN RAMP


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 22:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:43 schreef attila_de_hun het volgende:
een kamikaze klapekster!!!!
maar jenje, jij hebt vast wel een mening over atoombommen


Tja .. kun je een mening hebben over die dingen?

Het maakt ALLES dood
Mensen (mooi meegenomen) maar ook al het verdere leven ...

Ze moesten eens een bom uitvinden die alleen mensen dood (oh ja .. AIDS )


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 22:50 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

een smartbom


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-07-2002 22:51 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 juli 2002 22:50 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
een smartbom


hehheh


Oud Vuil.


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 22:52 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

jongens ik neem er nog 1 iemand anders nog ??


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen