IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Het verkopen van je muziekcollectie. Vorige pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-07-2008 20:44 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2008 18:45 schreef Staalman het volgende:
Heb in de loop der jaren ongeveer 1000 cd's eruit gedaan, van sommige spijt achteraf en weer gekocht. De rest mis ik nog steeds niet. Ik wil een strakke collectie met alleen maar toppers. Kwaliteit geen kwantiteit. Daarom ben ik ook afgestapt om van een band de hele discografie te verzamelen, ook als er kut spul bij zat zoals bijv Turbo van Judas Priest. Weg met die zooi.


Niks mis mee met Turbo.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-07-2008 20:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2008 20:44 schreef Lionheart het volgende:
Niks mis mee met Turbo.


Oh, sorry.... Ik koop hem gelijk morgen weer terug!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-07-2008 21:15 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2008 20:44 schreef Lionheart het volgende:
Niks mis mee met Turbo.


+1


Bareuh...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-07-2008 21:48 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Qua muziek doe ik nooit iets weg, ik kan het echt niet. Shirtjes daarentegen (op uitzonderingen na) kan ik zo weg mieteren.


Against God and Government


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 20-07-2008 21:50 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik heb nog een singeltje van Bobby Brown.. anyone?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-07-2008 21:50 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2008 21:48 schreef Rotzak het volgende:
Qua muziek doe ik nooit iets weg, ik kan het echt niet. Shirtjes daarentegen (op uitzonderingen na) kan ik zo weg mieteren.


Zie reply op uw mail


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 05-11-2010 18:12 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Grappig om weer eens terug te lezen. Ik heb de collectie uiteindelijk nooit verkocht (af en toe eens wat losse dingetjes als ik dringens ergens makkelijk wat pegels voor moest vangen, maar dat is tot daar aan toe). Blij toe, want van die metalmoeheid is inmiddels geen sprake meer (geldt eigenlijk alleen maar voor black metal, maar dat genre boeit me al geruime tijd nauwelijks meer).

Uiteindelijk ben ik toch wel blij dat ik destijds niet heb besloten om alles weg te doen.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Gooretti
Usericon van Gooretti
Posted 05-11-2010 18:18 by Gooretti Wijzig reactieProfiel van GoorettiQuote dit bericht

zeer interessant


in the name of the Rose


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 05-11-2010 18:21 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 5 november 2010 18:18 schreef Gooretti het volgende:
zeer interessant


Of niet, Mental?


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 05-11-2010 19:24 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Ik ga iig niets verkopen uit mijn collectie. Het meest "extreme" wat ik ooit heb gedaan was wat zooi die ik dubbel had (dankzij internetwinkels die verkeerde zooi opstuurden en ik echt niet terug ging sturen op eigen kosten omdat zij liepen te kutten) weggeven.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-11-2010 19:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2010 18:21 schreef Sonic Titan het volgende:
Of niet, Mental?




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 06-11-2010 12:35 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2008 21:48 schreef Rotzak het volgende:
Qua muziek doe ik nooit iets weg, ik kan het echt niet. Shirtjes daarentegen (op uitzonderingen na) kan ik zo weg mieteren.


Haha veel veranderd in die twee jaartjes!


Op je knie en pijp voor genade!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen